Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PETITION
    I receives a request for a petition witch apaerently can only be signed by UK citizens

    The pitition is:

    HTTP://PETITIONS.PM.GOV.UK/NAVY-MEDIA/

    I think however we can express our support toward:

    NICK@BERRYMAN.IK.COM  a Ex RAF  chap.

    14-04-2007 om 14:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI ADV ISE
    BACKTRACK on a RWY is never to be iniated without specifique ATC CLEARANCE. !!!

    SIMULATED ENGINE FAILURE after T/O schould be informed to the ATC in advance !!!

    I sugest reading the CALLBACK/ASRS  n° 328 of APRIL 2007 for al ABI/FI and their STUDENTS

    14-04-2007 om 12:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Plassen
    Een vraag die zich stelde hoe het plassen gebeurt in een licht vliegtuig tijdens de vlucht??

     Als operationeel piloot hadden wij de gewoonte  bij lange verplaatsingen steeds te gaan plassen voor de vlucht en in de mate van het mogelijke voerde ik nooit geen vluchten uit van meer dan 3 tot maximum 4 uur en ,  maakte een tussenlanding om even de beenen te strekken, te tanken en de natuurlijke behoeften te voldoen.

    Een oplossing is tevens om een verpakking  TRAVELJOHN aan boord te hebben  zie:

    WWW.TRAVELJOHN.NL.

    13-04-2007 om 10:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATED
    Thursday 12 April 2007,at 1522 UTC , I believe I have now reacted to all outstanding E-MAILS and Questions ???


      IF not pleas transmit your message again , because I my have rejected it via SPAM ???

    12-04-2007 om 17:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FACILITATION
    I oçbtained a latest updated version of                     ICAO-ANNEX 09

    ICAO-CIRCULAR 274-AT/114
    ACCES TO AIR TRANSPORT BY PERSONS WITH DISABILITIES (1999)

    12-04-2007 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EP-TRA
    The Chairman informed thad there could be the assigment of a number of new reports on AIR TRANSPORT related subjects:

      -FAB

     -CESAR

     -GALILEO

    and also a number of PUBLIC HEARINGS  to be planned

     more on this later!!!

    12-04-2007 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PATRICK GOUDOU of EASA
    Made a very good input concerning the EASA at the EP-TRA.

    He also highlichted a very important aspect thad it is becoming a very difficult to locate valuable motivated AVIATION EXPERTS with operational experience.

     In a privat conversation with Mr GOUDOU and some of the MEP I made the verbal statement;

    Thad EUROPE is destroying his future AERONAUTICAL INDUSTRY by placing a to hevy financial,regulatory and adminstrative burden on the " NON CAT AIRSPACE USERS"

    The motivated YOUNGSTERS needed for the 92 jobs in the AERONAUTICAL WORLD are not created only in the UNIVERSITY or SCHOOLS but are made to follow the required study via thezir motivating created when they where 12 to 14 year by beeing abel to aproche the AVATION ACTIVITY from MODELFLYING, HOME BUILDER SPOTTER,GLIDING,ULM,DELTA,BALLOON ,GYROCOPTER and the FIXED WING and ROTATING WING of GENERAL AVIATION

    12-04-2007 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDY on TRANSPORT & ENVIROMENT
    Prof Jacqueline McGlade the Executive Director of the European Enviroment Agency:

    Made a presentation on the EEA study on the WHITE PAPER of TRANSPORT witch is under revision by the EP.

    Intresting was the reaction of a number of the MEP of the larger party's in the EP-TRA based on the text thad I have recently circulated in  in about 300 copies to the EU POLITICAL ARENA , EC ;
    ,EESC,ECOR , COUNCIL and EUROCONTROL

    as subject TRAINS from February 2007
    and made avaible by some experts of PAL/NGO

    Text avaible on request via SDW

    12-04-2007 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-AIRPORT SECURITY
    Was present at the voting of :

    COMMON RULES in the FIELD of CIVIL AVIATION SECURITY ( not SAFETY)
    TRAN/6/44676

     I have the impression there is nothing very dangerous in for the " NON CAT AIRSPACE USERS"  except for the Business operators of light jets??

    A dangerous point is still the COST RECOVERY for SECURITY.

    For GENERAL AVIATION & AERIAL WORK I still strongly advise them to develop at each AIRFIELD a AIRPORT WATCH as mentioned by:

    WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    And make this aware to the PUBLIC,THE ADMINISTRATIONS and the POLITICAL WORLD

    SECURITY  in AVIATION is not only a problem for the EU ,STATE AUTHORITY  or SECURITY SERVICES but for  each AVIATION PERSON  from SPOTTER up to AIRLINE PIC.

    BE SECURITY MINDED

    TERRORISME can apaer everywear ????

    12-04-2007 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    The GALILEO project has now been redeleayed toward 2012.

     the original target was 2008 then 2011 and now 2012

    Intresting to follow in this field is:

    -GATE by DLR

    -GLONAS by RUSSIA

    -GPS III by the USA

    Naar we vernemen gaat de commisaris BARAUT nu trachten van het EP te bekomen dat de 2 miljard € die nodig is om GALILEO operationeel te maken en dus 100% van het EU BUDGET inplaats van het origineel PPP structuur met 50% van het EU-BUDGET en 50% van de PRIVAAT INDUSTRIE.
    heden werdt er reeds 1,2miljard € gebruikt.

    Men voorziet nu de 33 SATELIETEN in de lucht te hebben in 2010 en zodoende dit EU-GNSS operationeel te hebben in 2013

    12-04-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG
    Heb me ingeschreven voor BURENDAG in onze straat voor de 29 MEI 2007

    zie  WWW.BURENDAG.BE

    10-04-2007 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    09-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELI
    In functie van mijn bericht over de NACHTVLUCHTEN in NEDERLAND bekwam ik weer een update van :

        WWW.MUG-HELI.BE

    09-04-2007 om 08:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI toelichting over FI(A) onder toezicht ??
    Volgens Het KB 10 Januarie 2000 art 74 moet een FI(A) na de opleiding in een FTO met erkend programa van het BLV  voor de Theoritische en vlieginstructie en het slagen der Theoretische en Practische examen proeven nog aan de volgende voorwaarden voldoen onder toezicht van een FI(A)

    -100 uur Vlieginstructie
    -25 Solovluchten van leerling bestuurders
    -Aanbeveling van de FI(A) belast met toezicht op de kandidaat FI(A)  aan het BLV

    In functie van een dodelijk ongeval bestaat er nu onzekerheden over de toepassing van dit toezicht op de kandidaat.

     Er zijn heden geen duidelijke regels in ons bezit door wie en op welke wijze dit dient te geschieden.

    Volgens bepaalde personen moet dit geschieden door :
    -FI(A)  in dienst van de betrokken FTO
    -FI(A) aanvaard en aangewezen  door de FTO maar niet behorende tot de FTO
    -Eender welke FI(A) van een RF
    -Een FI(A) aanvaardt van het BLV in ee RF

    Ook is er onduidelijkheid wat dit toezicht inhoud en welk de verantwoordelijkheden zijn van beide betrokken  FI(A)

    Commentaar,voorstellen of opmerkingen zijn steeds welkom.

    Dank bij voorbaat

    08-04-2007 om 12:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 13
    Waarom is het cijfer 13 een ongeluksgetal.

     En wordt het vermeden/

     In vele HOTELS is er geen 13e VERDIEPNIG

     In VLIEGTUIGEN is er geen rij 13

    In RESTAURANTS is er geen TAFEL 13

    Op het LUCHTVAARTREGISTER  wordt A13 niet gebruikt 

     

    WAAROM ???

    08-04-2007 om 06:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (7)
    07-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Regelmatig krijg ik te horen dat de PILOOT zo een uitzonderlijke wedde heeft.

     Een Piloot welk als PIC vliegt heeft een degelijke wedde maar:

     PIC  wordt je maar na een aantal jaren als 2e piloot te hebben gevlogen.

    De Piloot heeft de onkosten van zijn opleiding zelf betaald of zijn ouders.

    Een Piloot  welk beroepsmatig vliegt in CAT  wordt elke 6 maand onderworpen :

     1) STRENG MEDISCH ONDERZOEK

     2) EEN THEORETISCHE ONDERVRAGING

     3) PRAKTISCH EXAMEN in VLUCHT of op de SIMULATOR

     4) REGELMATIG moet hij overgaan naar een nieuw TYPE VLIEGTUIG

    Indien hij in een van die drie faalt , krijgt hij voor de  punten 2  en 3  een bijkomende training alvorens deze  examens terug te ondergaan

    Maar indien hij in punt 1 definitief ongeschikt wordt bevonden is hij gewoon PILOOT geweest???

    Zag heden op het nieuws enkele jaarwedden:

    -Louis FRERE - (BRUSSEL LAMBERT) 5.500.000 €

    -Jean-paul VOTRON (FORTIS)
    4.700.000€

    PILOOT  als PIC =

                    als 2e piloot =

     moet deze laatste nog terug nazien ??

    07-04-2007 om 05:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEKERS
    Enkele bezoekers hebben schijnbaar problemen met de door mij gebruikte  woorden, termen of ,afkortingen  , indien dit het geval is stuur mij een E-MAILTJE, een mijner slogans is:

     ER ZIJN GEEN STOMME VRAGEN ????

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2007 om 11:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR VLIEGERS
    Een der problemen waar we naar uitkijken voor de VFR vliegende luchtruimgebruikers is de invloed in de toekomst van de UAV op de VFR vluchten buiten gecontroleerd luchtruim.

     Het gebruik van de UAV zal vermoedelijk toenemen binnen het gekontroleerde luchtruim en in luchtruim welk speciaal zal voorbehouden worden voor het gebruik van UAV

     Wij vernamen dat de NLR is bezig met experimenten in vlucht met een systeem voor SEE and AVOID voor een UAV welk werkt op INFRAROOD van uit de PH-LAB CITATION met een PC7,F16 en FOKKER 27.

     De UAV operator krijgt via een INFRARED SENSOR een blip op zijn scherm waarna hij via een VISUAL CAMERA overgaat naar een visueel beeld van het betrokken luchtvaartuig.

     Bij dag is het reeds zeer moeilijk om de vliegrichting van het andere luchtvaartuig tee bepalen en de VFR  voorrangregels toe te passen.

     Bij nacht is het schijnbaar geheel onmogelijk , maar daar kwam men met het argument dat VFR NACHTVLUCHT is niet toegelaten in Nederland

     Zo ver wij begrijpen uit de verbale informatie is er heden in Europa onderzoekscentra nog geen bruikbaar experiment voor SEE & AVOID voor UAV ten opzichte van VFR vluchten.

     VFR    =VISUAL FLIGHT RULES
      UAV  =UNMANNED AERONAUTICAL VEHICULS
      SEE and AVOID is de manier om aanvaring te voorkomen voor luchtvaartuigen welk vliegen zonder onderworpen te zijn aan ATC
      ATC  = AIR TRAFFIC CONTROL( verkeersleiding)

    AANDACHT is echter noodzakelijk want we vermoeden dat er in de nabije toekomst een aantal gebieden zullen voorbehouden worden voor het gebruik van UAV voor allerlei militaire en burgerlijke doeleinden

     Reactie,opmerkingen , toelichtingen en vragen zijn steeds welkom via mijn E-MAIL   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2007 om 11:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPERIMENT
    Verneem zojuist via NETWERK op NL-2 dat Nederland bezig is met een experiment met de TRAUMAHELICOPTER voor vluchten bij nacht.

     Het is onvoorstelbaar dat heden in EUROPA er nog steeds geen degelijke TRAUMAHELICOPTERS beschikbaar zijn 24 uur op 24 zoals dit reeds jaren mogelijk is in de USA

     In oorlogsopdrachten vliegen helicopters zowel bij nacht als bij dag maar in vredestijd is er wegens administratieve regels geen 24 uur op 24  beschikbaarheid van deze levensreddende TRAUMPAHELICOPTER

    05-04-2007 om 20:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MARTIN BAEKE
    Een aantal personen vragen mij informatie van onze collega:

     MARTIN BAEKE
     LIERSESTEENWEG 328
     MECHELEN  B2800

     Tel: 015-216108
     SKYPE ROEPNAAM;  MARTINBAEKE75
     MARTIN.BAEKE@PANDORA.BE

    05-04-2007 om 19:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANT BOEK
    Men wees ons op het boek:

    ROND DE WERELD IN TWAALF DAGEN

    geschreven door :  GUIDO BOUCKAERT

    uitgave:  VZW AEROSCRIPT

    contact  GUIDO.BOUCKAERT@SKYNET.BE

    05-04-2007 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!