Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VORDERINGEN in de EU TOEKOMST
    Wat betrefd mijn ervaring en inzicht in de EU ontwikelingen stel ik vast dat er een aantal MEP en ook in DE NATIONALE MINISTERS welk tot de EU-RAAD behoren er pogingen zijn om te werken in de richting  van een VERENIGD EUROPA ten behoeve van de EU-INGEZETENNE.

     Maar er zijn een aantal personen welk enkel werken ten voordele van hun eigen lidstaat wat min of meer te begrijpen is want daar worden zij verkozen.

    Note:   Ik kan niet kiezen voor een zeer goede en aktieve MEP van een andere NATIONLITEIT op 07 JUNI 2009 !!!





     Er zijn natuurlijk ook een aantal welk enkel aktief zijn om hun eigen voordeelen te bevorderen

    Het is soms zo duidelijk zichbaar maar wat kun je daar aan doen.

    Ook de betwistingen voor MACHT en BUDGET binnen de verschillende diensten in een staat, een Internationale organisatie en ook in de EU-STRUKTUREN zijn bemperkend in de ontwikkelingen in de EU.

    Er zijn vorderingen maar het gaat traag .........maar zonder bloedvergieten, ik herhaal dikwijls dat er nog steeds OORLOG is tussen de LIDSTATEN van de EU maar zonder wapens, ook de invloed van de andere continenten spelen een rol in de beperkte vorderingen in het EU-PROJECT, ook smos is er geen duidelijk beeld in welke richting we moeten vootuit gaan voor het ALGEMEEN BELANG ??

    ZIJN er VORDERINGEN sedert 1980 ???    JA ZEER ZEKER

    27-11-2008 om 09:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERTEGENWOORDIGING van uw belangen
    Enkele PILOTEN-EIGENAARS zijn ten zeerste verwondert en zelfs geheel niet gelukkig met de vermelding dat de NON CAT AIRSPACE USERS niet genoeg aanwezig zijn in de vergaderingen van ICAO, ECAC, EU, EUROCONTROL om de bealngen van hun leden te vertegenwoordigen??

     Uit de bekomen gegevens zie ik dat zij geen lid zijn van een NATIONALE AOPA maar wel lezers van de AOPA-PILOT(USA)

     Het is niet omdat men de PILOT aankoopt dat men kan verlangen dat de verschillende ORGANISATIES beschikken over de nodige financiele inkomsten om in al de belangrijke vergaderingen een expert aanwezig te hebben

    Ik ADVISEER alle PILOTEN  of OWNERS van een LUCHTVAARTUIG zich lid te maken van een der ORGANISTIES waar ik hiervoor vermelding over maakte ttz:

    -IAOPA via NATIONALE AOPA
    -EAS via NATIONALE AEROCLUB
    -EBAA Firma vliegend voor BUSINESS
    -PPLIR voor IFR PPL PILOOT

    Een sterklidmaatschap gelijk in  de USA geeft de mogelijkheid om UW belangen te behartigen.

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    26-11-2008 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichtingen over LUCHTVAARTORGANISATIES
    Er zijn in de EU-ARENA een 125 organisaties welk betrokken zijn bij het LUCHTVAART gebeuren en ik heb nu nog via contact regelmatig contacten en minder persoonlijke zoals vroeger toen ik 7 dagen op 7 aktief was in de LUCHTVAARTMIDDENS:

     voor info:

     WWW.IAOPA.ORG

    WWW.PPLIR.ORG

    HTTP://WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG

    HTTP://AIRSPORTS.FAI.ORG

    WWW.EBAA.ORG

    WWW.EUROCONTROL.INT

    WWW.ICAO.INT

    WWW.WMO.INT

    WWW.ASF.ORG

    WWW.AOPA.ORG

    WWW.DEAFPILOTS.COM

    HTTP://WWW.EASA.EUROPA.EU

    Dit zijn allemaal organisaties welk aktief zijn in de LUCHTVAART en waarmede ik deze week contacten heb mee gehad.

    25-11-2008 om 19:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTENGENCY PLAN voor SDW

    Presently whe are operating 100% via E-MAIL, however this can fail due to a VIRUS  or a PC CRASCH in this case YOU can  still contact me via:

     32 (0)3 236 29 54

    However I sugest not to use this phone for obtaining AVIATION related information.

    25-11-2008 om 14:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOW ALTITUDE METEOROLOGIE
    The EANPG ( via COG) has requested the ICAO -EUR/NAT office in PARIS to develop a task force on the

    METEOROLOGY for the LOW ALTITUDE AIRSPACE OPERATION.

    I have referd hem to:

     IAOPA-EUR. to MR  Rudy  GERBER
                            to  MR Frank HOFMAN  

     EAS    to the organisers of the AVIATION day of 17 APRIL 2009 in the HQ RUROCONTROL


     EBAA

    PPL/IR EUROPE


    Avaible for aditional information via the EUROCONTROL 

     Dr ARTHUR LIEUWEN
     ADVISOR
    INTERNATIONAL COORDINATION & STAKE HOLDERS RELATION
    ARTHUR.LIEUWEN@EUROCONTROL.INT


    keep me in the picture since I have weekly personnel  contacts  contacts with the EU,EUROCONTROL and ICAO personel  ( also EASA  and S-JU but not weekly anymore)        on GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS
    and I ame regular requested to give my personnel opinion on a number AVIATION related subjects since they call me MISTER GENERAL AVIATIOn in function of mu involvement in AVIATION since 1954.

    I also sugest to transmit your apreciations to SAM PARKIN who is retiring on the end of 2008 for his support on the NEN COMMERCIAL AIRSPACE USERS requirements.
                                                           

     

    25-11-2008 om 12:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE EU ARENA
    Ik heb een antal E-MAILTJES en ook op het FORUM andwoorden gegeven over mijn aktiviteiten nu als INDIVIDUEEL EU-LOBBYIST voor de LUCHTVAART.

     Wat betrfd het EP ben ik daar nu nog een tweetal dagen per week aanwezig en voer gespreken met een 40 tal MEP van verschillende NATIONALITEIT en met hun ASSISTENTEN alsook wat ik de POLITIEKE GOEROES noem van de verschillende partijen over  allerlei onderwerpen van de LUCHTVAART

     Wat betrfd de vragen over de MEP hun verdiensten voor EUROPA alsook hun financielle voordelen en onkosten nota heb ik geen informatie.
    Dit behoort ook niet tot mijn taak als LOBBYIST voor DE LUCHTVAART

    Heden ben ik ook minder aanwzig in de EU-ARENA maar ben normaal nog drie  dagen per week in dat midden aktief waar dit vroeger 7 dagen per week was!!

    Steeds beschikbaar om verdere toelichtingen te geven in functie van de gestelde vragen van de SENIOREN. en ook de jongere hoor??

    25-11-2008 om 10:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO
    I had this day's somme very intresting conversations with members of the ICAO-ANC who

    complained thad IAOPA was not having his input toward the ANC since this forum is too mutch

    dominated by the CAT and the needs of the other AIRSPACE USERS where neglected.

    25-11-2008 om 10:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    ZAL trachten vandaag een aantal onderwerpen op mijn BLOG uit te werken, maar ga echter eerst al de gestelde vragen per E-MAIL individueel te beandwoorden.

    SORRY voor de lange wachttijd maar het is even druk geweest in mijn LUCHTVAART WERELDJE !!!

    25-11-2008 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUG-HELICOPTER
    Wat betrefd het HELICOPTER ongeval van  ZONDAG 23 NOVEMBER 2008  nammidag bij een MUG-OPDRACHT heb ik geen gegevens .

     Schijnbaar zijn er geen gewonden!!


     Heb nog niets vernomen van enkele van mijn collega piloten welk daar aktief zijn..

    GEEN NIEUWS is GOED NIEUWS

    24-11-2008 om 04:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE PIC
      had vandaag nog een intresant gesprek met een ex-leerling die nu aktief is als PIC( PILOT in COMMAND)  of met onze woorden de boordbevelhebber op een AIRBUS 340-600.

    Gezien ik hem vroeger heb opgeleid en hem de basis principes van PILOOT heb bijgebracht betrof het vooral de huidige druk die er van de commerciele belangen op de piloot rusten.
    Herhaalde malen tracht men hem te beinvloeden om toch de vlucht naar een bestemming te doen uitvoeren zelfs als de weersomstandigheden marginaal zijn, MAAR de BESLISSING ligt  100% bij hem en hij gaat maar enkel de vlucht uitvoeren als deze 100% in veilige omstandigheden kan gebeuren onafgezien de grote financiele belangen van de companie en ook van de passagiers.

    SAFETY FIRST  ( hij stelde ook vast dat hij in geval van ongeval de eerste op de plaats van het ongeval is en  geheel niet wenst van die eer te hebben.)

    23-11-2008 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN OVER LUCHTVAART
    Personen welk vragen hebben over LUCHTVAART mogen deze steeds stellen, en mijn slogan is"

    ER ZIJN GEEN LOMPE VRAGEN" hoor !!


     Veel is reeds vermeld op deze blog en kunt dit vinden door een TREFWOORD in te geven IN DEZE BLOG.

     zoniet een mailtje naar;    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

     Soms kan het even duren voor ik reageer wegens gebrek aan tijd maar reageren doe ik.

    23-11-2008 om 15:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPROEP
    Tijdens de feestelijkheden op 21 NOVEMBER 2008  door de RAeS in het KONINKLIJK MUSEUM der KTIJGSMACHTEN en MILITAIRE GESCHIEDENIS van de 100 jaar viering van het ontstaan van de LUCHVAART met gemotoriseerde luchtvaartuigen in BELGIE ( 30 NOVEMBER 1908) en ENGLAND (OCTOBER 1908) riep de voorzitter van de RAeS op om nu een begin te maken met te verwijzen naar de voordelen welk DE LUCHTVAART in het leven van de mensen over gans de AARDBOL heeft gebracht.
    Heden wordt de LUCHTVAART overladen en beschuldigt van allerlei negatieve effecten.

    STEL u een WERELD voor ZONDER DE LUCHTVAART en neem deze oproep mpede in je dagelijkse contacten !!!

    22-11-2008 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STORMWEDER
    Enkele SENIOREN stellen vragen over het probleem van het uitvoeren van vluchten tijdens STORM.

    In geval van hevige voorspelde storm zal de PIC de vlucht uitstellen.

    In geval er een storm zich ontwikkeld tijdens de periode dat een vliegtuig reeds in vlucht is zal de PIC bepalen of hij in veilige voorwaarden zijn vlucht kan verder zetten en de landing op de bestemming uitvoeren zonder gevaar.

    Indien de omstandigheden op de bestemming niet veilig zijn zal hij uitwijken naar een streek buiten de stormzone.

    Bij elke voorberieding van een vlucht zal de PIC de voorspelde weersomstandigheden nazien in functie van de evolutie van de heersende weersomstandigheden om te zien of de voorspelde weersomstandiheden zich bevestigen.

    Bij de voorbereiding berend men de nodige brandstof noodzakelijk om naar de bestemming te vliegen en daarbij een bijkomene heoveelheid om naar een uitwijkvliegveld te vliegen alsook nog een bijkomende hoeveelheid voor niet voorziene omstandiheden en daarboven op nog eens 45 minuten reserve.

    Vergget niet dat de CREW op de eerste stoel zit en zeker geen risico zal nemen om in gevaarlijke omstandigheden te geraken tijdens de vlucht.

    Ik hoop dat deze toelichting u inzicht geeft in dit probleem van STORM WEDER.

    22-11-2008 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    Wens onze collegas INSTRUCTEURS er op te wijzen dat er de noodzaak is om de

    VERGUNNINGEN en MEDISCHE documenten van hun leerlingen grondig in t'oog te houden.

    Herhaalde malen stellen de EXAMINATORS vast dat kandidaten voor hun examen zich aanbieden

    met vervallen documenten en zodoende hen geen examen kunnen afnemen

    Heden met de verschillende documenten en de vermelde datums is het niet steeds duidelijk voor de

    kandidaat dat een der vereiste documenten vervallen is .

    22-11-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART en de CRISIS
    Heden stelde ik vast dat enkele piloten welk van uit Europa met CARGO vlogen nu verandert zijn

    van company  omdat de cargo vluchten stil vielen en naar het midden oosten gaan vliegen met Passagiers. !!!

    De verdienstenschijnenwel zeer goed te zijn maar ze zijn niet hard te spreken over de sfeer die daar
    heerst

    Dit zijn reeds piloten met overvloed aan ervaring als PIC, maar wat wil dit zeggen voor de jonge juist gebreveteerde pilot  met weinig vlieervaring ??

    22-11-2008 om 16:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPONSERS
    Heden een intresant met enkele potentiele SPONSERS voor LUCHTVAARTAKTIVITEITEN op

    ANTWERP AIRPORT in 2009.

    a)- Een eerste probleem waarop men mij wijst is dat de meeste voorziene budgetten voor sponsering reeds zijn toegewezen sedert 01 october 2008.

    b) Er is de noodzaak van een duidelijke omschrijving van de aktiviteiten.

    c) welk gaat de zichbaarheid zijn van ons LOGO ?
    1- PUBLIEK
    2-GESCHREVEN PERS
    3-VISUELE PERS
    4)-AUDITIVE PERS
    5)-WEB SITE

    draagweidte na de aktiviteit ??

    Wie is uw PERS CONTACT ?

    Wat is de totale budget voor de geplande aktiviteit ?

    Welk TAALGEBRUIK ?

    22-11-2008 om 12:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WEDER WINDRICHTING en STERKTE
    DE WINDRICHTING en DE WINDSTERKTE is vooral het gevolg van de LUCHTDRUK veranderingen.

    Via de WMO worden er vele duizende plaatsen op de AARDBOL de LUCHTDRUK gemeten en heleidt tot ZEENIVEAU

    De punten met dezelde druk worden dan verbonden met lijnen die we ISOBAREN noemen

    Er onstaan zo kernen van LAGE DRUK aangeduid door de letter   "L"

    en kernen van HOGE DRUK aangeduid met een "H"

    Rond een "L" draait de wind naar LINKS en rond een "H" naar RECHTS( uurwerkwijzerszin)

    Als de ISOBAREN dicht tegen elkaar liggen is er STERKE WIND

    Meestal bij een "L" is er sterke wind en mogelijk stormachtig weder

    bij een "H" is het weder meestal beter

    Zie maar naar de werking van uw BAROMETER

    Ik hoop dat deze korte toelichting het fenomeen WIND en DRUK toelicht.

    Bijkomende vragen zijn steeds welkom

    21-11-2008 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZAKENREIZEN
    Wij stellen hedenvast dat de Piloten welk zakenvluchten uitvoeren voor firma"s heden een sterke afname van vluchten hebben.

     Een mijner ex-leerlingen nu aktief als piloot op een CESSNA-CITATION welk normaal 4 opdrachten per week uitvoerde is nu terug gavallen op een vlucht per week, tevens betekend dat er minder werk zal zijn in de industrie waarvoor hij vliegt.

     De Reisbureaus stellen een afname van 13,5% voor boekingen van zakenvluchten met de CAT

     Ook via de AIRLINES stellen we een afname van de bezettingsgraad vast vooral in de Business klas.

    21-11-2008 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO Baron de Caters
    Op 6,7,13,14 DECEMBER 2008 is van 1400 tot 1800 uur de TENTOO0NSTELLING over 
     
     Baron de Caters  1875-1944

    De EERSTE BELGISHE PILOOT

    in

    FEESTZAAL KAREL BORSLAP
    KERKSTRAAT 41-45
    S'GRAVENWEZEL

    info: 0475 64 94 74


    WWW.DEDRIEROZEN.BE

    20-11-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-11-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BETALINGEN in het BUITENLAND
    Een aantal piloten melde mij moeilijkheden in het verleden met het gebruik van KREDIETKAARTEN om betalingen uit te voeren in bepaalde landen.

    Stel belang om deze informatie te bekomen met vermelding van DATUM,  LAND, PLAATS en de geweigerde KREDIETKAART??

    Theoretisch schijnen er nu in CHINA en RUSLAND geen problemen meer te zijn voor het gebruik van de VISA kaart ??

    Gaarne uwe bevindingen .

    19-11-2008 om 18:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!