Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    18-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KERNCENTRALES
    Hier op SENIORENNET steld men de vraag of we VOOR of TEGEN de bouw van KERNCENTRALES zijn.

     Ik heb hierop geantwoord dat ik geen meening heb, omdat ik grebrek heb aanbetrouwbare gegevens.

     Wat zijn de voordelen en nadelen??

     Welk zijn de andere manieren om de nodige electriciteit te bekomenn ??

     Atoomencentrales  geven  geen zichbare polutie maar ???

     Hoe kan men zich een eerlijk oplossing vormen los van DE POLITIEK en de FINANCIELE aspecten die een rol spelen .

     Dit is niet een BELGISCH probleem maar een EUROPEES en zelfs GLOBAAL probleem.

    18-05-2007 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE FLY-INN
    Ik zal Zaterdag aanwezig zijn van 10:00 uur tot 22;00 uur op de STAMPE FLY-INN

    ZONDAG van 10:00 tot 12:00

    Ik ben een man , met baard,bril en ga met een wandelstok , draag mijn rode jas met blauw EU petje

    indien de temperatuur toeneemt zal ik wel in mijn hemd lopen maar de rest blijft hetzelfde.

     Ter hoogte van de bar aan de SV4(STAMPE stand )kunt u steeds achter mij vragen hoor.

    18-05-2007 om 10:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTION on planned PRIVAT CONVERSATION
    In function of te until now received reactions on my request must I also add:

    -ACCES for VFR to AIRSPACE and AERODROME for ALL TYPE of AIRSPACE USERS.

    -Adaption of the present requirements for  certification of .reequipage of AIRCRAFT

    -Adaption of regulation toward the SME involved in the AERONAUTICAL INDUSTRY sice the present requirements are only orientazted toward the VERY LARGE ENTERPRISES

    -Code of CONDUCT for the introduction of the VLJ operators and the required training. ( FAA & EASA task force)

    18-05-2007 om 10:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERO-EXPO 2007
    A receive a number of Questions concerning the AERO-EXPO 2007 for this I advise to look at:

    WWW.EXPO.AERO

     I can not reply to all questions who are avaible on the WEB on a individual base.

    I ame planning to be on the EXPO -AERO on 9 and 10 JUNE., but still need some confirmation on my traveling and lodging.

     

    18-05-2007 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEATHER INFORMATION
    I participated on Tuesday 15 MAY on the WORKSHOP in HQ EUROCONTROL on the:
    WEATHER INFORMATION EXCHANGE MODEL.

    I noticed the presence of about 60 persons from the various EU  Aeronautical METEO-SERVICES. and also the  presence of the  WMO,  FAA,  NOAA and the USAF.

    I sugest strongly on the organisations representing the NON-CAT-AIRSPACE USERS such as IAOPA, EBAA, EAS to keep a close observation on the development resulting from this workshop because it may have influance on adaptions of the ICAO ANNEXE 3 on METEO for ALL AIRSPACE USERS and also in the future the charges for this services who may be inpossed on the VFR operations in the SESAR project.

    see:  WWW.EUROCONTROL.INT  events  and GLOBAL AIM

    16-05-2007 om 11:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    As mentioned before the RAeS BRUSSELS BRANCH who is located in BRUSSELS is organising for their members a visit to the facilities of SABCA in BRUSSELS on Tuesday 12th June.

    Memberschip fee for RAeS is presently for 2007   10€

    The Visit is free for Branch members and for non-members a charge of  5 €  , booking is required via Bernadette.tamo@eurocontrol.int

    16-05-2007 om 10:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERRUN
    A number of REGIONAL AIRPORTS have to adapt their IFR RWY with a Overrun according ICAO ANNEXE 14.

     A possible solution is the possiblity to instal a EMAS:

    WWW.ESCO.ZODIAC.COM

    16-05-2007 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENDUINE
    OP ZATERDAG 12 MEI 2007 waren wij aanwezig op de SENIORENMEETING georganiseerd door JUTTER?PALUT en JEN in DE VILLA MARITIEM in WENDUINE

     Een zeer aangename nammiddag in een heerlijke omgeving met vele vrienden.

     Wij zijn dan nog twee dagen aan de kust gebleven en hebben tevens een bezoek gebracht aan de nieuw geopende BAKKERSWINKEL in LOMBARDZIJDE DORP nu geopend door KEPPEKEN van DE VROEGE VOGELS op de CHAT.

    16-05-2007 om 09:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE
    Was gisteren aanwezig bij de AGM van de RAeS BRUSSELS -BRANCHE  welk plaats vond te BRUSSEL in een der vergaderzalen van HQ EUROCONTROL .

     De AGM werdt besloten met een zeer intresante spreekbeurt van een nog steeds enthousiaste DIRK FRIMOUT over de ruimtevaart en over zijn SPACEFLIGHT als eerste BELGISCHE ASTRONAUT

    De RAeS BRUSSELS-BRANCHE organiseert regelmatig zeer intresante EVENTS

     Personen welk belangstellen en betrokken in AEROSPACE zijn steeds welkom als MEMBER of als VISITOR.

     WWW.RAES.ORG.UK

     contact: BILL.ARMIT@EUROCONTROL.INT

    16-05-2007 om 04:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION AERONAUTIQUE
    En fonction des demandes pour information concernant les SPORTS AERIENS je peut vous mentiones un contact intresant:

      WWW.AIR-CONTACT.COM

    11-05-2007 om 18:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKINGEN
    Gezien de vele vragen over de BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAART wens ik hier te verwijzen naar de gegevens bekomen via het       VTB-MAGAZINE.

    WWW.AILES-MILITAIRES-BELGES.BE

    11-05-2007 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEIT

    Weer even BLOG,FORUM en E-MAILTJES allemaal bijgewerkt.

    Ook een WEDERBEZOEK gedaan aan de bezoekers van mijn GASTENBOEK behalve voor:PAULSAXTENOR en HARTENDAME2 waar ik geen bericht op hun gastenboek kon plaatsen.

    Ben even enkele dagen niet bereikbaar gezien we morgen de MEETING van de CHATTERS te WENDUINE in VILLA MARITIEM gaan bijwoonen en we tevens enkele dagen aan het zeetje gaan doorbrengen.

    Hopelijk valt het weder wat mee,,,,,,,,, De HERFST aan zee heeft ook wel zijn charme maar dat hadden we niet verwacht toen we dit verblijf planden


    ???????????

    11-05-2007 om 09:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEN
    TRANS EUROPEAN NETWORK

     Dit is een project voo de harmonisatie van al de vervoermiddelen in de EU lidstaten.
     
     Het begon in 1990 toen de EC nog maar 12 lidstaten telde maar verloopt zeer moeizaam omdat elke lidstaat tracgt enkel zijn eigen vervoerproblemen aan te passen.

    In 2002 na de eerste 10 jaar te hebben aangemodert werdt een nieuwe aanpak gedaan  en nu in 2007 wordt er een plan opgemaakt voor de periode 2007-2013  met de bedoeling via een budget van 160 biljoen EURO  een aantal der probleempunten te hebben opgelost.

    De Heer KAREL VAN MIERT gaf de meeting een overzicht van de ervaren problemen en ook de te volgen werkwijze om tot resultaten te komen.

    Hij wees er ook op dat hij zeer weinig vertrouwen heeft in het gebruik van de PPP (PUBLIC PRIVAT PARTNERSCHIP) gezien de negatieve ervaringen met de CHUNNEL en GALILEO

    De Workshop heeft plaats in Brussel op 10:11/12 MEI.

    Mijn belangstelling gaat vooral uit naar:
    -MALPENSA AIRPORT
    -GALILEO
    -BAZEL-ANTWERPEN spoorweg
    -SEINE-SCHELDE binnenvaart

    ook een aantal projecten welk nuttig zijn voor de                                   
    LUCHTVAART

    degene welk hier meer over wensen te vernemen:



     Hij is vooral betrokken nu bij de BRENNER TUNNEL tussen ITALIE en OOSTENRIJK welk volgend jaar moet begonnen worden om klaar te zijn in 2020.

    HTTP://EUROPA.EU/COMM/TEN/TRANSPORT/INDEX_EN

    10-05-2007 om 21:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFE or UNSAFE ??
    During the workshop there was a strong input about the  future posiblity to have about 200 VLJ flown by singel pilot and without ACAS/TCAS at slower speeds between the big bras of the CAT operations.

    In futher evaluation does it apaer that in the present ECAC airspace already about 500 Business jets  are possible operated  by Singel pilot ,without ACAS/TCAS at slower speeds then the CAT

    APAERENTLY THIS HAVE NOT GIVEN UNSAFE SITUATIONS

     WHAT IS YOUR OPINION ????

     Pleas REACT ASAP


    10-05-2007 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RELOCATION of LISBON AIRPORT
    Apaerently the PORTUGEES Gouvernement is planning the relocation of the LISBON AIRPORT to a location to the North side of te city in  mountenais terrain

    To my knowledge in the study by the experts of the New Gouvernement came to the same conclusions of earlier study's made by the previous expert under the old regime
    that the best location for the new airport was in a area to the south of the Lisbon city in flat terrain

    Some contacts with PILOTS,ATCO and OPERATORS are of the same opinion of the EXPERTS who made both study's in the past thad the adequate and safe area is located to the south of the city.

    HOWEVER the POLITICAL WORLD is deciding that the new location is going to the northern area.

    Since the EC is having  via some funds a finnanciel participation in this project

    The selected area wik be a less safe location for the CAT

    PILOTS,ATCO and OPERATORS are feeling uneasy with the northern location

    SAFETY of the GENERAL PUBLIC here seems to be neglected .

    WHAT SCHOULD WHE DO ???? 

    10-05-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG
    Heden bekwamen wij de nodige documentatie voor

    BURENDAG van DINSDAG 29 MEI 2007  
             
             onze straat doet mee!!!

             WWW.BURENDAG.BE

           WWW.KOMUITUWKOT.BE

    09-05-2007 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU PROBLEME

    Un des probleme que on m'informe concerne LES BATEMES de L'AIR par les CLUBS.

    A premier vu il y a pas de probleme  dans les document en circulation dans les INSTITUTIONS de L'UNION EUROPEAN  ( EU) pour que des pilotes prive dans les AEROCLUB font des BATEMES DE L'AIR. dans l'avenir.,,,,, MAIS???

    L'aplication d'un AOC pourais etre un probleme!!

    Consultants plusieur document on parle:
    BATEME DE L'AIR
    VOLE D'INIATION
     LUCHTDOOP
     MAIDEN FLIGHT
     FIRST FLIGHT
     INIATION FLIGHT
     DISCOVERY FLIGHT
     JOYRIDES

    pour quelle activite un AOC estobligatoir dans l'avenir dans  les EU proposed documents ???

    CAUTION ?????



     

    09-05-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BENEFIETPIANORECITAL
    Enkele kopres van een kaart voor het PIANORECITAL "WINGS for CHILDREN op 08 JUNI melden mij dat zij niet zullen aanwezig zijn.

    Daarom verzoek ik hen om de kaart ASAP terug te zenden aan :
                        JEUGD & LUCHTVAART 
                       ANTWERPSE LUCHTHAVEN
                       BUS 16
                       ANTWERPEN/DEURNE 2100

    met vermelding van hun NAAM.


    of het te melden aan JEUGD en LUCHTVAART  zodat wij anderen de mogelijkheid kunnen geven om dit recital bij te woonen en ook de inkomsten te verhogen voor de 27th LUCHTVAARTDAG voor KINDEREN met een  HANDICAP

    09-05-2007 om 17:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100LL
    I receive regular E-mails requesting the price for 100LL at certain airports from pilots claiming they are no AOPA member an try to obtain this information from me.

    Be aware thad via WWW.IAOPA-EUR.ORG the fuel prices of a number of airports are made avaible and  published via the NATIONAL AOPA.

    and there is  also  information avaible by the website of the  NATIONAL AOPA'

    09-05-2007 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTAND
    Vele BELGEN en ook bij de SENIOREN  zijn van de gedachte dat BELGIE en zeker VLAANDEREN geen LUCHTVAARTINDUSTRIE heeft.

    Daarom verwijs ik hen de website WWW.FLAG.BE eens op te zoeken en daar te zien dat er in VLAANDEREN wel degelijk een aantal firma's zijn welk zeer aktief betrokken zijn in de LUCHTVAARTINDUSTRIE

    Ook zijn er SME welk lichte vliegtuigen bouwen en alsook ULM en VLA

    Vor meer info moogt u mij steeds contacteren gezien een klein hoeveelheid van mijn tijd betrokken is voor FLAG en er ook soms aanwezig ben op het bureen nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Zie tevens : WWW.VLRI.BE

    09-05-2007 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!