Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY AIRSPACE POST 9/11
    SECURITY   SURETE  BEVEILIGING

     In functie van POST 9/11 was er een workshop te HQ EUROCONTROL

    see:    WWW.EUROCONTROL.INT

    There was al large and very intresting representation/

     -EUROCONTROL
    -NATO
    -EC
    -EP
    -EUROPOL
    -FAA
    -USAF
    -RCAF
    -IATA
    -IFALPA
    -EAS
    -ERA
    -AEA
    -IACA
    -IFATCA
    -IBAC
    -NATINAL MILITARY EXPERTS
    -NATIONAL POLICE SERVICES
    -NATIONAL INTELLIGENCE SERVICES
    -NATIONAL CAA
    -NATIONAL ANSP
    -UNIVERSITY EXPERTS

    I introduced the -AIRSPACE USERS
                             -FOLDER AOPA-USA AIRPORT WATCH
                             -Info ASF  SECURITY TRAINING for PILOTS

    Folow up to be made in vieuw of : ICAO planning. in MONTREAL
                            -AVSECP/20         20 april 2009
                            -AVSEC CONF    19 OCTOBER 2009

    ANY REACTION , COMMENTS or SUGESTIONS are welcom: ASAP to:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

                                

    12-12-2008 om 05:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RESULATEN van LOBBYING
    Heden steld men mij de vraag of LOBBY bij de EU-INSTELLINGEN resultaat geeft ??

     Ik zelf ben enkel aktief in aspecten van de LUCHTVAART

     Het is duidelijk dat het benaderen van de AMBTENAREN, van de EC,de

    COREPER,COR,ESC,de COUNCIL en  de MEP's in het EP heeft resultaat gegeven.

    Men moet echter wel realiseren dat deze aktiviteiten moeten lopen over de ganse tijdsduur dat het

    onderwerp in behandeling is in de verschillende fasen dat dit onderwerp wordt behandelt.

    Dit kan oplopen van 18 maanden tot soms wel 5 jaar, tevens is het zo dat het onderwerp sedert de
     
    initiele fase tot de pubkicatie in het EU-O.J , en er steeds aanpassingen kunnen gebeuren zodat het
     
    intieel voorstel geheel een andere uitwerking voor gevolg heeft in de praktijk !!! 

    Ik zie in verschillende  voorstellen duidelijk de invloed van de LOBBYISTEN maar soms lang na de

    eerste maal dat het voorstel op tafel kwam of zelfs daarvoor

    09-12-2008 om 19:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUPPORT to MEP's
    During some conversation with some MEP who are pro

    GENERAL,BUSINESS,SPORTAVIATION  and AERIAL WORK or mainly the                  

     NON CAT AIRSPACE USERS dit it apaer thad the complaint thad they dit not receive enough

    sugestions on the adaptions to be made on the EC report for GENERAL &BUSINESS

    AVIATION proposed to the EP and the COUNCIL

    09-12-2008 om 17:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY and PLANNING
    Presently I have reacted to ALL the E-MAILS

     However it is possible thad E-MAILS transmited via   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  have been lost.

     I sugest strongly to transmit everthing on  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  ASAP


    PLANNING SDW  on WENSDDAY 10 DECEMBER and THURSDAY 11 DECEMBER I will

    be in HQ EUROCONTROL on the RADIONAVIGATION AIDS for GENERAL,BUSINESS,
     
    SPORTS-AVIATION and AERIAL WORK OPERATIONS of the FUTURE  in the EU-ARENA

    see WWW.EUROCONTROL.INT  look under EVENTS(CALENDER) and register imediatly for

    SECURITY raisons.

    09-12-2008 om 15:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BUDGETTEN
    Heden is het intresant te zien hoe de verschillende orhanisaties belang stellen om zich te profileeren in

    het onderwerp " ANTI TERRORISME"


    Heden is het intresant te zien dat er EU budgetten moeten worden beschikbaar gemaakt worden dat

    het woord SECURITY ( BEVEILIGING of SURETE ) of ENVIROMENT  naar voor komen dat

    er grote bedragen beschikbaar zijn.

    Het onderwerp SAFETY (VEILIGHEID of SECURITE)  wordt wel als zeer belangrijk vermeld

    maar als het er opneerkomt om BUDGET beschikbaar te maken dan is er weinig intresse


    Het BUDGET voor EASA ( EUROPEAN AIR SAFETY AGENCY) wordt niet opgetrokken en

    de kosten moeten maar verhaald worden op de gebruikers van de diensten van EASA waar dit in de
     
    USA geheel ten laste  van het NATIONALE BUDGET  wordt gezet.

    Ook voor ENVIROMENT is men steeds zeer snel om grote bedragen beschikbaar te maken

     

    09-12-2008 om 14:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    concerning the CO-CHAIRMAN  from the  AISPACE SECURITY POST 9/11  CONFERENCE and EXHIBITION at HQ EUROCONTROL  was this from the NATO

      Mr ISTVAN TALLA of the HUNGARIAN REPRESENTATION in NATO

    09-12-2008 om 10:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    SAFETY (E) = VEILIGHEID (NL)= SECURITE (FR)

    SECURITY (E) = BEVEILIGING (NL) = SURETE (FR)

    Dit geeft dikwijls aanleiding tot foutieve vertalingen in de documenten en gespreken op politiek vlak in de EUMIDDENS. en zelfs in WETGEVINGEN .

    09-12-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGTUIG, HELICOPTERS,ULM
    De VLIEGVELDJES waar er deze toestellen aanwezig zijn in BELGIE en NEDERLAND raad ik ook aan om de raadgevingen vermald in de  WWW.ASF.ORG   cursussen:

     AIRPORT WATCH

     en SECURITY TRAINING


    te bestuderen en trachten toe te passen en dez te vermelden aan HQ EUROCONTROL en mij tevens op de hoogte te brengen:

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.BE

    Dit is dringend noodzakelijk om te vermijden dat men zeer strenge en onredelijke voorschriften en beperkingen gaat voorstellen ten opzichte van de EU -INSTELLINGEN via EUROCONTROL en NATO

    WWW.EUROCONTROL.INT
     WWW.NATO.INT

    09-12-2008 om 08:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY 8 & 9 DECEMBER meeting
    I was partiely present at the AIRSPACE SECURITY POST 9/11 CONFERENCE & EXHIBITION at EUROCONTROL.

     organised by EUROCONTROL and NATO under the chairman JEAN-ROBERT CAZARRE and co-chairman  ISVAN  TALLA.

      I sugest IAOPA, EBAA,EAS,FAI and PPL/IR to make a coordinated follow up on this subject toward EUROCONTROL, NATO, EU and ICAO level.

    IATA,AEA,IFALPA,ERAA,IACA,IFATCA , EAS , ECA where present

    Some very intresting input from FAA by Mr BARTKO who drawn also attention to the need to not overreact to strong and to take the requirements of GENERAL AVIATION (USA definition) in considerztion since the high ECONOMIQUE VALUE of this activity .

     Definition ICAO =  GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATION

     Circulated the diagram on AIRSPACE USERS
     and info on the AOPA-AIRPORT WATCH and SECURITY EDUCATION COURS

    folow up toward: JEAN-ROBERT CAZARRE ( retired General FAF) is strongly sugested and I will try to meet them for non officiel input during my presence at HQ EUROCONTROL via somme close contactpersons.and FRIENDS of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    09-12-2008 om 08:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY at SMALL AIRFIELDS
    I advise ALL AOPA and also the PRIVAT AIRFIELDS to continue the development of the  AOPA WATCH program more adequate

    WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    08-12-2008 om 20:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REORGANISATIES in de EU INSTELLINGEN
    Heden zijn er in een aantal EU-INSTELLINGEN reorganisaties  bezig in functie van de toename van
    ambtenaren van de nieuwe lidstaten en ook van een afname van beschikbare budgetten in bepaalde 

    deelen  van de instellingen !!

    De vraag die zich steld is de kwaliteit van de nieuwe ambtenaren en ook hun instellingen.

    ook op het BELGISCHE vlak zien wij heel wat afslankingen geluijk bijvoorbeeld in de krijgsmacht

    waardat militaire hun vijf laatste jaren van hun loopbaan mogen thuis blijven met 70% van hun wedde

    De vraag steld of er via deze weg niet veel militaire met zeer hoge ervaring verdwijnen en de
     
    gevolgendat dit zal geven voor de krijgsmacht.

    Als op rust zijnde maar nog als onbezoldigde aktieve EU-LOBBYIST kan ik dit op een neutrale
     
    wijze aanschouwen.

    De hierdoor onstane spanningen en vrijvingen zijn niet in het voordeel van de huidige ontwikkelingen

    in de EU middens ??

    07-12-2008 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Brand op de LUCHTHAVEN ANTWERPEN
    Heden nacjt omstreeks 0200 uur was er brand in loods 202 op de luchthaven   aan de Noordzijde

    de brand bleef beperkt tot de kantoren en het magazijn de vliegtuigen werden tijdig verwijdert


    Info via:  Katleen.PITTEVILS@mow.vlaanderen.be

    07-12-2008 om 08:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GESCHENKEN
    Ik vermelde heden informatie over een intresant boek en er zijn nog andere LUCHTVAART gzschenken beschikbaar hoor, maar heb tot heden daar geen aandacht aan besteed, ik denk dat via :

     WWW.FLYFORFUN.BE


    men daar informatie kan over bekomen ??

    07-12-2008 om 06:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERESSANT BOEK
    Win een boek over PILOTEN ZONDER GRENZEN !!

    Hans SWELLENGREBEL is een Nederlandse piloot ASF ( Piloten zonder grenzen) die zijn belevenissen in Centraal Afrika heeft neergzschreven in een boek.

    De opbrengst van dit boek gaat naar ASF.

    Het is een idiaal eindejaarsgeschenk voor Piloten of luchtvaart geintreseerde.

     zie     http://flyforfun.be/?q=missie

    voor een extract van dir boek en ook enkele foto's

    Er is ook de mogelijkheideen exemplaar van dit boek te winnen aangrboden door " VERMEIREN AVIATION SHOP op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Zie naar het contactformulier en door voor het einde van het jaar , je meest interessante, leuk of spannendste vliegbelevenis ;

    Een verslag van een eerste solo een "NEVER AGAIN' vehaal  of een mooie vlucht.

     Wij kijken uit naar uw inzending ASAP ???

    06-12-2008 om 21:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO Baron ce Caters
    Heden avond besteed men aandacht aan deze zeer intresante EXPO op ATV !!!

    06-12-2008 om 16:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REACTIE
    De vermelde links  voor de GENOOTSCHAP LICHT-en RUIMTEVAART   blijken nog geen toegang te geven.

     De beste weg is via KVIV- TI          WWW.KVIV.BE

    05-12-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Genootschap Lucht-en RUIMTEVAART van het KVIV-TI
    Voor info ga naar:

    http://www.linkedln.com/e/gis/833457

    http://www.likedin.com/groups?gid=833457

    05-12-2008 om 19:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SIMULATOR via PC
    Regelmatig heb ik personen die mij per E-MAIL vragen stellen over problemen met het vliegen van DE FLIGHT SIMULTOR op de PC.

     Vragen over het operationeel vliegen als piloot kan ik toelichten maar over het PC gebruik kan ik u niet helpen.

     Daarom verwijs ik u naar:

     WWW.FSCB.BE

    te gaan kijken die heel wat informatie over FLIGHT SIMULTOR via PC hebben gepubliseerd enu tevens uw vraag kunt stellen via:    

     INFO@FSCB.BE

    Ik hoop u zodoende tijd te besparen want ik kan ook niet onmiddelujk andwoorden als ik op zending ben in de EU-DIENSTEN voor LUCHTVAART ASPECTEN .

    05-12-2008 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NH 90
    Gisteren op de voordracht van GENOOTSCHAP LUCHT- en RUIMTEVAART van het KVIT-TI
    door  Col Danny VANDENBERGE en Maj Danny VERBIST  van de component LUCHT van de
     
    BELGISCHE KRIJGSMACHT werden er intresante aspecten van de NH90 Helicopter naar voor

    gebracht over de ontwikkeling van dit NATO project van 1990. wat betrefd de samenwerking van

    enkele NATO-lidstaten hun Militaire en de Burgerlijke Autoriteiten alsook de EUROPEESE

    HELICOPTER INDUSTRIE

    Ik voorzie dat de Slides van de beide PILOTEN betrokken wel beschikbaar zullen zijn in de toekomst.

    MIJN CONCLUSIE:

    De traagheid en de complexiteit van het NATO project in EUROPA is weer typisch voor de EUROPESE EENHEID !!!

     De oorspronkelijke target was om twee versies te hebben ttz een voor MARITIEME opdrachten en een voor LANDOPDRACHTEN.

    Nu blijken er reeds 15 verschillende versies te zijn met bouwplaatsen in 6 verschillende landen met verschillende motoren, bewapeningen en uitrustingen .

    De levereing voor de 4 +4 +2  Belgische toestellen zijn nu voorzien voor 2013 ......???

    Er zijn al toestellen in gebruik in DUITSLAN, FRANKRIJK ,AUSTRALIA,FINLAND,SWEDEN,NOORWEGEN en ITALIE maar schijnbaar niet volgens de 100% voorziene lastenkohier.

    INDUSTRIEEL is er een bestelli,ng voor 850 toestellen waarvan er nu 27 NH90  beperkt operationeel zijn.

    De 4 Maritieme voor SAR zijn voorzien voor KOKSIJDE om progresief de SEAKING te vervangen in BELGIE

    In NEDERLAND werdt de LYNCH nu weer heruitgerust voor langer operationeel te blijven wegens de vertraging in het NH90 program .???

     ER zijn vorderingen ....MAAR TRAAG.

    05-12-2008 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KEUZE MAKEN
    Uit een aantal gespreken met een ambtenaar van een der LUCHTVAART MINISTERIES begrijp

    ik dat hij nu een wedde heeft van 2000 €/p/m waar hij vroeger in de PRIVAAT INDUSTRIE over

    4000 €/p/m kon beschikken

    Wat is het grote verschil in de PRIVAAT INDUSTRIE was hij regelmatig van STAND BY en kon

    via zijn GSM worden opgeroepen 24/24 uur en was verandwoordelijk voor  100 personen in zijn
     
    dienst, nu is hij elk W.E  vrij geen stand by en ook geen verandwoordelijkheid te nemen voor
     
    personen onder zijn beboegdheid en slechts in de week wat vergaderingen bij woonen en darover

    een verslag opmaken voor de DG.

    Een gelijkaardige job in de EU-INSTITUTIONS wordt men wel 7000 €/p/m betaald maar men

    heeft daar niet het rustige beroepsleven zoals de Nationale ambtenaar en de grondige kennis van drie

    EU  talen waaronder het ENGELS is verplicht  lezen, spreken en schrijven

    Men moet een keuze maken ???

    04-12-2008 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!