Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRANDSTOFFEN in de LUCHTVAART
    Wat betreft de Brandstof in de luchtvaart maken we gebruik van verschillende soorten /

     De Turbomotoren maken gebruik van KEROZINE

     De zuigermotoren  maken gebruik van benzine 100LL( LOW LEAD)

     Er is nu ook een 90/96 UNLEADED Benzine in gebruik

     De nieuwe moteren voor lichte vliegtuigen zijn er nu die gebruik kunnen maken van DIESEL of van KEROZINE

    De ULM of DPM maken gebruik van AUTOBENZINE, tevens zijn er een aantal motoren van lichte vkliegtuigen welke hier  gebruik kunnen van maken

    Er zijn experimentele vliegtuigen welk op gas vliegen maar dat zijn er nog maar enkele.

    Er zijn zelf enkele experimenten met lichte vliegtuigjes op electriciteit via ZONNEPANELEN

    17-07-2007 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUEL PRIJZEN
    Wat betrefd de prijs van de 100LL zie naar:

     WWW.IAOPA-EUR.ORG

    17-07-2007 om 09:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION

    NOTIFICATION 

    FROM JULY 27 till AUGUST 13 are we not avaible.

    for urgent assistant contact your NATIONAL-AOPA

    see    WWW.IAOPA.ORG
             WWW.IAOPA-EUR.ORG
          

    17-07-2007 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEIT
    17 JULI at  0730b ( 0530 UTC)  
     
    I have replyed to ALL the E-MAILs !!!!

    Heden zijn ALLE E-MAILs beantwoord!!!!

    Maintenant j'ai repondu a touttes les E-MAILs!!!!

    17-07-2007 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY RECOMMENDATION
    I foud a very intresting RECOMMENDATION in the report of the AAIB BULLETIN 7/2007 in function of the fatal accident of a student pilot on  19 JULY 2007 with a CESSNA 150 G-BABB.

     During my activity as FI in the 1960 dit I instore the procedure thad a student pilot was always mentioning the term "STUDENT' after his call sign, I always took the precaution to notify the ATCO of the arrival of a student pilot on their facility.

     I notice now the RECOMMENDATION 2007-050 toward the          UK-CAA more then 40 years later to be reintroduced after my aplication was rejected as not to be usefull for safety.

    16-07-2007 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION DAY-EUROCONTROL
    Een aantal piloten vragen  mij herhaaldelijk vragen over de AVIATION-DAY welk in het verleden elk jaar werdt gehouden in HQ EUROCONTROL.

    Vermoedelijk zal er via IAOPA in de lente van 2008 weer een AVIATION DAY plaats vinden met vermoredelijk een aantal zeer intresante onderwerpen zoals:

     SINGEL EUROPEAN SKY
     SESAR
     EASA
     
    Voor meer informatie hierover gelieve te kijken  in het begin van 2008 op:

     WWW.IAOPA-EUR.ORG

     WWW.EUROCONTROL.INT



     Het is ook intresant om gebruik te maken van het IAOPA-EUR FORUM om aandacht te vragen voor de aspecten welk u als LUCHTRUIMGEBRUIKER van belang zijn!!! 

    Gelieve deze informatie te verspreiden via de website van uw organisatie of publikaties

    in de EUROCONTROL WEBSITE ga naar SEARCH met:
     -RECREATIONAL FLYING
     -AERIAL WORK
     -GENERAL AVIATION
     -AIR-SPORT
     

    15-07-2007 om 20:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALKENNIS voor PILOTEN
    Ten laatste op 05 MAART 2008 in uitvoering van ICAO SARPS  moeten alle piloten welk INTERNATIONALE VLUCHTEN UITVOEREN alsook VERKEERSLEIDERS  bewijzen dat zij de kennis der ENGELSE taal  hebben op wat men level "4" noemt.

    Tot op heden heb ik nog geen goed inzicht wat dat juist betekend en hoe men de voorziene testen zal afnemen in de verschillende lidstaten

    Bij BELGOCONTROL is men bezig met een voorbereiding om deze test af te nemen er zijn ook privaar firma's welk  een gespecialiseerd cursus ontwikkelen en bezig zijn om de nodige vergunning hiervoor te bekomen.

    Zie teven op:  WWW.IAOPA-EUR.ORG
                            WWW.IAOPA.ORG

    15-07-2007 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT bij de AIR-COMPONENT der KRIJGSMACHT
    Wat betreft de vragen over de opleiding als militaire piloot is dit sedert 2003  een geheel nieuw systeem waarvan ik de juiste toedracht niet ken.

    Men wordt PILOOT BIJ DEFENSIE

     WWW.MIL.BE

    Zie onder COMPONENTEN de mogelijke opleidingen:

    -JACHTPILOOT
    -HELICOPTERPILOOT
    -TRANSPORTPILOOT

     Heb wel begrepen dat de nieuwe opleiding rekening houd met de BURGERLIJKE VERGUNINGEN van PILOOT volgens de JAA-JAR/FCL , maar weet nog niet wanneer de PILOOTbij  DEFENSIE hiervan gebruik kan maken om een loopbaan in de BURGERLUCHTVAART verder te zetten.

    Hoeveel jaar moet men aktief blijven PILOOT van DEFENSIE alvorens te kunnen overgaan ???

    Informatie en ervaringen zijn welkom

    Het grote voordeel is dat men de opleiding als militair de opleiding geheel gratis is en dat men zelfs nog loontrekkende is.

    Een oplossing voor de gemotiveerde jongeren welk niet over de financiele middelen beschikken om een opleiding te volgen in een burger FTO.

    Mijn ervaring als PILOOT van het LICHTE VLIEGTUIGEN waren een zeer positieve periode  on mijn beroepsleven ,maar nu is er zeer veel verandert!!!!!!

    15-07-2007 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wat betreft de opleiding PILOOT moet men een ondescheid maken tussen :

     A) Privaat PILOOT

    B) MILITAIRE PILOOT

    C) BEROEPSPILOOT deze laatste soort opleiding is de opleiding om als LIJNPILOOT te vliegen bij de LUCHTVAARTFIRMA's en is heden  in BELGIE volledig op de kosten van de betrokkene.

    De kostprijs ligt rond de 100.000 € en kan plaats vinden naar keuze in een aantal door de staat erkende FLIGHT TRAINING ORGANISATIONS waar er heden 9 in BELGIE aktief zijn .

    Men kan deze JAA-JAR/FCL opleiding doen in een der vele FTO in BELGIE of in een der JAA-LIDSTATEN.

    Theoretisch is deze opleiding geldig in elk dezer lidstaten maar de praktijk leert ons dat dit niet het geval is.

    In de toekomst voorziet de EU via de EASA over te gaan naar een EU erkende vergunning van PILOOT( ATPL) maar dit is tot heden nog niet van toepassing omdat een aantal EU lidstaten hiervoor nog dwars liggen voor Nationale belangen

    De opleiding buiten de JAA-JAR/FCL lidstaten wordt theoretisch niet aanvaard maar ,,,,,,,,,????

    Voor meer informatie gelieve de website van het MINISTERIE van MOBILITEIT te bezoeken onder de titel LUCHT

    Steeds welkom voor een vrijblijvende afspraak om hierover meer te vernemen.

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE
    WWW.JAA.NL

    14-07-2007 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    12-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTBALLON
    Bekwam een mooie DIAVOORSTELLING van een BALLONVLUCHT voor degene die er belang in stellen stuur mij uw E-MAILT-ADRES door.

     REGARDS
      SDW

    12-07-2007 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activiteiten
    Heden DONDERDAG 12 JULI om 10u45 heb ik het laatste onbeantwoord E-MAILTJE beantwoord en ben ik terug 100% bijgewerkt.

     Volgend WE ben ik aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN;

    ZATERDAG 14 JULI van 10;00 tot 12;00
    ZONDAG 15 JULI van 09:00 tot 12;00

    Personen welk een afspraak wensen te maken vraag ik mij nog ASAP een E-MAILTJE ter bevestiging te sturen zodat ik een tijdsindeling kan maken, ik heb morgen nog enkele piloten welk mij hun aankomstijd gingen mededelen

    12-07-2007 om 10:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Het Banket van de oudgediende van het lichte vliegwezen 2007 heeft plaats op 21 SEPTEMBER te LIEGE-BIERSET


    Kolonel vlieger stafbrevethouder Olivier COLMANT, commandant van de HELI WING en Kolonel vlieger militair administrateur  o.r Raymond COLLARD, voorzitter van de vriendenkring, hebben de eer u uit te nodigen op 21 september 2007 te BIERSET ter gelegenheid van het banket van de oudgediende van het LT/AVN

    Gelieve tijdig de storting uit te voeren  van 17 € op rekening             068-2285022-20 van  HELI-WING te BIERSET voor de onkosten en de toezending van uw parkeerkaart

    Ik hoop van vele van de oude vrienden van het LT-AVN te ontmoeten

    09-07-2007 om 11:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE WEEK
    Het wordt deze week al wat minder druk in de EU-ARENA te BRUSSEL omdat er reeds een aantal personen in verlof zijn en een aantal weg op zending omdat men voor de maand Augustus nog tracht een aantal dosiers af te werken.

     Daarom zal ik enkel de Woensdag  11 Juli naar Brussel moeten gaan behalve indien er iets dringends zou bijkomen

    ook het aantal binnenkomende E-mailtjes schijnt al af te nemen !!!

    09-07-2007 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LILA
    Voor de oproep van LILA te steunen kijk onder OPROEP de slogan die ik steun is:

     WAAR MOET IKANDERS MIJN HANDTAS ZETTEN


    op


    WWW.WATISUWEXCUUS.BE

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUGA FAREWELL
    Naar we vernemen zal er op  27 SEPTEMBER  2007 te ( EBBE) BEAUVECHAIN bij de 1st Wing  de laatste vlucht plaats hebben van de BELGISCHE MILITAIRE FOUGA tijdens een dag met allerlei aktiviteiten  van  demovluchten en expo met betrekking tot de  toestellen van de LUCHTCOMPONENT DER KRIJGSMACHT  met F16,Marchetti SF-260,A109,Sea-King

    INFO: telefoon: 010/23 22 49
                1WSecPR@mil.be
                WWW.MIL.BE

    08-07-2007 om 19:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL SPORTVLIEGTUIG
    Naar wat we vernemen zou het ongeval te KIEWIT-HASSELT  op 01 JULI het gevolg zijn van een menselijke fout.

    Het betreft hier geen VLIEGTUIG maar een ULM

     Schijnbaar heeft de piloot welk het ongeval overleefde toegegeven dat hij zou getracht hebben een looping uit te voeren.

     Volgens kenners van het betrokken  ULM toestel is dit technisch mogekijk maar niet toegelaten figuur,

      Wachten op meer informatie !!!

    08-07-2007 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCHE INFORMATIE
    Herhaalde malen vraagt men mij informatie over het Belgische Vliegtuigregister hiervoor wens ik u te verwijzen naan:

     WWW.ASA-BE.COM

    07-07-2007 om 15:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPROEP
    Mag ik vragen om  LILA  te steunen voor haar nieuwe  ingediende slogan:

     WWW.WATISUWEXCUUS.BE


     Zij steld voor:

     Waar moet ik  anders mijn handtas zetten??


     Steun haar voorstel door op haar slogan te stemmen

    Voor de ANTWERPENAREN zou ik het woord SACOCHE gebruiken maar de slogan moet begrijpbaar zijn voor gans vlaanderen !!!

    07-07-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    06-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HLG
    The HIGH-LEVEL experts group on the future aviation regulatory framework has been delivered yestoday  thursday 05 july to the European Commision Vice-president BARROT.

    I have not been abel to obtain a copy!!!


    12:06 UTC obtained a copy of the 57 long HLG report,  with the 10 RECOMMENDATIONS

    Will need time to evaluate and will circulate on who make a request, I suppose it will be very soon avaible on the :

    HTTP://EC.EUROPA.EU

    06-07-2007 om 14:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Verschillende E-mails stellen vragen over de opleiding tot het beroep van PILOOT.

      Er zijn veel soorten PILOTEN welk beroepsmatig aktief zijn, maar de meeste vragen gaan over de opleiding tot BURGERLIJK LIJNVLIEGTUIGBESTUURDER.

      Hiervoor adviseer ik jongeren steeds eerst hun studies af te maken en een diploma te behalen .

     De opleiding van een LIJNPILOOT heeft een kostprijs van ongeveer 100.000€ (4 MILJOEN BFR) welk de geintresserde voledig zelf moet betalen.

     De vragen  die men gewoonlijk steld zijn:

    A) Wat zijn de beroepsmogelijkheden ??
         Er is heden op WERELDVLAK een gebrek aan goed opgeleide piloten, maar men moet voorzien om in het buitenland aktief te zijn.

    B)  Wat zijn de slaagkansen van de opleiding ??
          Daarop kan ik onmogelijk een antwoord geven gzien dit afhankelijk is van de kandidaat, de gekozen school en de motivatie van de kandidaat

    C) ik heb geen advies welk de beste scholen zijn


    Het is een mooie beroep  men moet wel voorzien dat men elke 6 maand een medisch onderzoek ondergaat , een theoretisch examen en een vliegproef om uw bevoegdheid te bewijzen.
    Tevens is er in de LUCHTVAART steeds een aanpassing van nieuwe uitrustingen, procedures en reglementen.

    Voor andere beroepsaktiviteiten zal ik trachten later ook wat toelichtingen te geven.  

    Kijk ook via WWW.GOOGLE.BE 

    Hoe word ik piloot ??

    06-07-2007 om 09:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!