Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK over JAA-MEDICAL ASAP ???
    Wie kan mij de juiste bedoelingen en inhoud van de onderstaande afkortingen op een JAR/FCL3 Medical certificate bezorgen en me verwijzen naar de up to date document en referenties??

     -OCL

     -OML

     -OSL

    en wat wil dit zeggen voor mijn collegas FLICHT-INSTRUCTERS van ABI ??

    20-07-2007 om 09:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCHE GESCHIKTHEID van PILOOT
    Enkele personen in Administratieve diensten wezen mij op de Hearing in de USA door het AVIATION-SUBCOMITTEE over de " FRAUDE at FAA MEDICAL CERTIFICATION"

    En gaven hun opinie dat dit hier ook het geval is en dat ik  dat zou aanmoedig door bepaalde kandidaten te verwijzen naar de FAA-MEDICAL wanneer zij Belgisch ongeschikt werden bevonden.

     Ik dien er echter op te wijzen dat wanneer een kandidaat in Belgie Medisch ongeschikt wordt bevonden, wij hem voordragen voor een FAA-MEDICAL met het voorleggen van de bekomen medische belgische ongeschiktheid.

    Meestal vernemen wij dan van de FAA dat de bevonden Belgische ongeschiktheid geheel niet in functie is van de voorziene ICAO en FAA requirements, en dat er meestal geen rekening werdt gehouden met de recente opgedane ervaringen en kennis van de medische wereld.

    Steeds welkom voor bijkomende informatie of vragen over dit onderwerp.

    Er heerst een groot verschil van interpretatie tussen de JAA-AME  in de JAA lidstaten en ook krijgen we herhaalde malen onvoldoende uitleg over de gebruikte medische termen en afkortingen

    De meeste piloten zullen niet gaan vliegen als zij niet 100% geschikt zijn bevonden en als zij zich niet 100% goed in hun vel voelen.

    20-07-2007 om 09:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    STEM OP MIJ

    20-07-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    The AIRPORT of KEMBLE in the UK is requesting to support their pet

    ition.

    However the petition is only open to BRITISCH  citizens witch acording me is in contradiction of the EU regulations.

    I strongly request any GENERAL AVIATION operator to adres a         E-MAIL to:

    OFFICE@KEMBLE.COM

    WWW.KEMBLE.COM

    to support the KEMBLE petition ASAP and adres your comments

    19-07-2007 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL TAM3054
    Wat betreft het ongeval in  SAO PAOLA in BRAZILIE van de AIRBUS320 met vluctnummer 3045 vermeld men heden  186 POB en 15 slachttoffers op de grond.

    Wat betreft de creden van het ongeval kan men zich heden nog niet uitspreken.

    De feiten voor het ogenblik gekend geven aan dat bij de landing op een schijnbaar korte natte baan het toestel getracht heeft een doorstart te maken maar aan het uiteinde van de baan een loods heeft geraakt en een brandstofstation met gevolg een hevige brand.

    Er zijn mij geen gegevens beschikbaar over TAM, enkel dat er schijnbaar reeds betwistingen waren over het gebruik van deze baan op gebied van lengte en de toegelaten type van vliegtuigen.

    In de EU worden zeer strikte voorwaarden gebruikt voor de toegelaten type van vliegtuigen in functie van de gebruikte landingsbaan, en normaal is er een veiligheidszone voorzien aan het uiteinde.

    Men zal in de EU met aandacht de reden van dit ongeval mede onderzoeken gezien het een AIRBUS A320 van een Europese constructeur betreft.

     Zal later hier  later wel meer over vermelden als we  de gegevens  van het eindverslag in ons bezit krijgen , we moeten er wel rekening met houden dat Brazilie niet bij de deur is en vermoedelijk niet een zeer openstaat voor buitenlandse inmenging gezien zijn nog steeds naar ons bekende gegevens nogal Militaristische structuur .

    Zie reeds de reactie van IFALPA op  WWW.IFALPA.ORG/ aangaande de SAN PAULO niet aanwezige RESAs zoals voorzien in ICAO Annex14

    18-07-2007 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRANDSTOFFEN in de LUCHTVAART
    Wat betreft de Brandstof in de luchtvaart maken we gebruik van verschillende soorten /

     De Turbomotoren maken gebruik van KEROZINE

     De zuigermotoren  maken gebruik van benzine 100LL( LOW LEAD)

     Er is nu ook een 90/96 UNLEADED Benzine in gebruik

     De nieuwe moteren voor lichte vliegtuigen zijn er nu die gebruik kunnen maken van DIESEL of van KEROZINE

    De ULM of DPM maken gebruik van AUTOBENZINE, tevens zijn er een aantal motoren van lichte vkliegtuigen welke hier  gebruik kunnen van maken

    Er zijn experimentele vliegtuigen welk op gas vliegen maar dat zijn er nog maar enkele.

    Er zijn zelf enkele experimenten met lichte vliegtuigjes op electriciteit via ZONNEPANELEN

    17-07-2007 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUEL PRIJZEN
    Wat betrefd de prijs van de 100LL zie naar:

     WWW.IAOPA-EUR.ORG

    17-07-2007 om 09:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION

    NOTIFICATION 

    FROM JULY 27 till AUGUST 13 are we not avaible.

    for urgent assistant contact your NATIONAL-AOPA

    see    WWW.IAOPA.ORG
             WWW.IAOPA-EUR.ORG
          

    17-07-2007 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEIT
    17 JULI at  0730b ( 0530 UTC)  
     
    I have replyed to ALL the E-MAILs !!!!

    Heden zijn ALLE E-MAILs beantwoord!!!!

    Maintenant j'ai repondu a touttes les E-MAILs!!!!

    17-07-2007 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY RECOMMENDATION
    I foud a very intresting RECOMMENDATION in the report of the AAIB BULLETIN 7/2007 in function of the fatal accident of a student pilot on  19 JULY 2007 with a CESSNA 150 G-BABB.

     During my activity as FI in the 1960 dit I instore the procedure thad a student pilot was always mentioning the term "STUDENT' after his call sign, I always took the precaution to notify the ATCO of the arrival of a student pilot on their facility.

     I notice now the RECOMMENDATION 2007-050 toward the          UK-CAA more then 40 years later to be reintroduced after my aplication was rejected as not to be usefull for safety.

    16-07-2007 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION DAY-EUROCONTROL
    Een aantal piloten vragen  mij herhaaldelijk vragen over de AVIATION-DAY welk in het verleden elk jaar werdt gehouden in HQ EUROCONTROL.

    Vermoedelijk zal er via IAOPA in de lente van 2008 weer een AVIATION DAY plaats vinden met vermoredelijk een aantal zeer intresante onderwerpen zoals:

     SINGEL EUROPEAN SKY
     SESAR
     EASA
     
    Voor meer informatie hierover gelieve te kijken  in het begin van 2008 op:

     WWW.IAOPA-EUR.ORG

     WWW.EUROCONTROL.INT



     Het is ook intresant om gebruik te maken van het IAOPA-EUR FORUM om aandacht te vragen voor de aspecten welk u als LUCHTRUIMGEBRUIKER van belang zijn!!! 

    Gelieve deze informatie te verspreiden via de website van uw organisatie of publikaties

    in de EUROCONTROL WEBSITE ga naar SEARCH met:
     -RECREATIONAL FLYING
     -AERIAL WORK
     -GENERAL AVIATION
     -AIR-SPORT
     

    15-07-2007 om 20:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAALKENNIS voor PILOTEN
    Ten laatste op 05 MAART 2008 in uitvoering van ICAO SARPS  moeten alle piloten welk INTERNATIONALE VLUCHTEN UITVOEREN alsook VERKEERSLEIDERS  bewijzen dat zij de kennis der ENGELSE taal  hebben op wat men level "4" noemt.

    Tot op heden heb ik nog geen goed inzicht wat dat juist betekend en hoe men de voorziene testen zal afnemen in de verschillende lidstaten

    Bij BELGOCONTROL is men bezig met een voorbereiding om deze test af te nemen er zijn ook privaar firma's welk  een gespecialiseerd cursus ontwikkelen en bezig zijn om de nodige vergunning hiervoor te bekomen.

    Zie teven op:  WWW.IAOPA-EUR.ORG
                            WWW.IAOPA.ORG

    15-07-2007 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOOT bij de AIR-COMPONENT der KRIJGSMACHT
    Wat betreft de vragen over de opleiding als militaire piloot is dit sedert 2003  een geheel nieuw systeem waarvan ik de juiste toedracht niet ken.

    Men wordt PILOOT BIJ DEFENSIE

     WWW.MIL.BE

    Zie onder COMPONENTEN de mogelijke opleidingen:

    -JACHTPILOOT
    -HELICOPTERPILOOT
    -TRANSPORTPILOOT

     Heb wel begrepen dat de nieuwe opleiding rekening houd met de BURGERLIJKE VERGUNINGEN van PILOOT volgens de JAA-JAR/FCL , maar weet nog niet wanneer de PILOOTbij  DEFENSIE hiervan gebruik kan maken om een loopbaan in de BURGERLUCHTVAART verder te zetten.

    Hoeveel jaar moet men aktief blijven PILOOT van DEFENSIE alvorens te kunnen overgaan ???

    Informatie en ervaringen zijn welkom

    Het grote voordeel is dat men de opleiding als militair de opleiding geheel gratis is en dat men zelfs nog loontrekkende is.

    Een oplossing voor de gemotiveerde jongeren welk niet over de financiele middelen beschikken om een opleiding te volgen in een burger FTO.

    Mijn ervaring als PILOOT van het LICHTE VLIEGTUIGEN waren een zeer positieve periode  on mijn beroepsleven ,maar nu is er zeer veel verandert!!!!!!

    15-07-2007 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Wat betreft de opleiding PILOOT moet men een ondescheid maken tussen :

     A) Privaat PILOOT

    B) MILITAIRE PILOOT

    C) BEROEPSPILOOT deze laatste soort opleiding is de opleiding om als LIJNPILOOT te vliegen bij de LUCHTVAARTFIRMA's en is heden  in BELGIE volledig op de kosten van de betrokkene.

    De kostprijs ligt rond de 100.000 € en kan plaats vinden naar keuze in een aantal door de staat erkende FLIGHT TRAINING ORGANISATIONS waar er heden 9 in BELGIE aktief zijn .

    Men kan deze JAA-JAR/FCL opleiding doen in een der vele FTO in BELGIE of in een der JAA-LIDSTATEN.

    Theoretisch is deze opleiding geldig in elk dezer lidstaten maar de praktijk leert ons dat dit niet het geval is.

    In de toekomst voorziet de EU via de EASA over te gaan naar een EU erkende vergunning van PILOOT( ATPL) maar dit is tot heden nog niet van toepassing omdat een aantal EU lidstaten hiervoor nog dwars liggen voor Nationale belangen

    De opleiding buiten de JAA-JAR/FCL lidstaten wordt theoretisch niet aanvaard maar ,,,,,,,,,????

    Voor meer informatie gelieve de website van het MINISTERIE van MOBILITEIT te bezoeken onder de titel LUCHT

    Steeds welkom voor een vrijblijvende afspraak om hierover meer te vernemen.

    WWW.MOBILIT.FGOV.BE
    WWW.JAA.NL

    14-07-2007 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    12-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTBALLON
    Bekwam een mooie DIAVOORSTELLING van een BALLONVLUCHT voor degene die er belang in stellen stuur mij uw E-MAILT-ADRES door.

     REGARDS
      SDW

    12-07-2007 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activiteiten
    Heden DONDERDAG 12 JULI om 10u45 heb ik het laatste onbeantwoord E-MAILTJE beantwoord en ben ik terug 100% bijgewerkt.

     Volgend WE ben ik aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN;

    ZATERDAG 14 JULI van 10;00 tot 12;00
    ZONDAG 15 JULI van 09:00 tot 12;00

    Personen welk een afspraak wensen te maken vraag ik mij nog ASAP een E-MAILTJE ter bevestiging te sturen zodat ik een tijdsindeling kan maken, ik heb morgen nog enkele piloten welk mij hun aankomstijd gingen mededelen

    12-07-2007 om 10:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Het Banket van de oudgediende van het lichte vliegwezen 2007 heeft plaats op 21 SEPTEMBER te LIEGE-BIERSET


    Kolonel vlieger stafbrevethouder Olivier COLMANT, commandant van de HELI WING en Kolonel vlieger militair administrateur  o.r Raymond COLLARD, voorzitter van de vriendenkring, hebben de eer u uit te nodigen op 21 september 2007 te BIERSET ter gelegenheid van het banket van de oudgediende van het LT/AVN

    Gelieve tijdig de storting uit te voeren  van 17 € op rekening             068-2285022-20 van  HELI-WING te BIERSET voor de onkosten en de toezending van uw parkeerkaart

    Ik hoop van vele van de oude vrienden van het LT-AVN te ontmoeten

    09-07-2007 om 11:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEZE WEEK
    Het wordt deze week al wat minder druk in de EU-ARENA te BRUSSEL omdat er reeds een aantal personen in verlof zijn en een aantal weg op zending omdat men voor de maand Augustus nog tracht een aantal dosiers af te werken.

     Daarom zal ik enkel de Woensdag  11 Juli naar Brussel moeten gaan behalve indien er iets dringends zou bijkomen

    ook het aantal binnenkomende E-mailtjes schijnt al af te nemen !!!

    09-07-2007 om 04:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LILA
    Voor de oproep van LILA te steunen kijk onder OPROEP de slogan die ik steun is:

     WAAR MOET IKANDERS MIJN HANDTAS ZETTEN


    op


    WWW.WATISUWEXCUUS.BE

    09-07-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOUGA FAREWELL
    Naar we vernemen zal er op  27 SEPTEMBER  2007 te ( EBBE) BEAUVECHAIN bij de 1st Wing  de laatste vlucht plaats hebben van de BELGISCHE MILITAIRE FOUGA tijdens een dag met allerlei aktiviteiten  van  demovluchten en expo met betrekking tot de  toestellen van de LUCHTCOMPONENT DER KRIJGSMACHT  met F16,Marchetti SF-260,A109,Sea-King

    INFO: telefoon: 010/23 22 49
                1WSecPR@mil.be
                WWW.MIL.BE

    08-07-2007 om 19:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!