Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK
    Op het FORUM  bij het onderwerp WETENSCHAP EN TECHNIEK heeft  Anthomaka een intresant onderwerp geplaatst :

    Voertuig versud boot,verschillend in bochten ???

     Persoonen welk zich geroepen voelen om hier een uitleg over te geven zijn welkom.

     Krachten tijdens een bocht van :

    Voertuig, versus boot versus vliegtuig versus helicopter  ????

    Ik herinner mij dat de inwerkingen der kracyhten tijdens een bocht met een vliegtuig tijdens de verschillende gevolgde opleidingen bij de Franse,Engelse,Duitse en Amerikaanse scholen duidelijk verschillend waren.

     Het meest intresante uitleg kreeg ik van een Poolse instructeur ( Mr Schoepler te EBSH) in het zweefvliegen welk een driedubbel schoolbord volschreef met een formule

     KISS

    22-07-2007 om 18:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over LUCHTVAART GESCHIEDENIS
    Via de CHAT bekwam ik van WHIRLWIND een intresante reeks foto's van oude vliegtuigen welk ik reeds heb doorgegeven ter beoordeling bij de Experts in dit onderwerp bij BAHA,ASA , RAAC. en FLAG

     Steeds geintreseerd in allerlei aspecten der LUCHTVAART:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Dank bij voorbaat

    22-07-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUCCES
    Verneem heden via de TAMTAM dat MVR recent haar exaam van PPL met succes heeft afegelegt met als examinator MT.

     Het doet mij zeer veel vreugde dit te vernemen omdat dit weer een succes betekend voor de toepassing van de ICAO regulations via de goede medewerking van het EU gebeuren.

    21-07-2007 om 12:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOORSPELLING
     ZATERDAG 21 JULI  " NATIONALE FEESTDAG" in BELGIE,

     Het weder ziet er goed uit maar een NATIONALE VLAAG hier of daar in Belgie is mogelijn vandaag  volgens de weerradar en satelietbeelden van deze morgend

    21-07-2007 om 07:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT TAM A320
    Bekwam juist zeer intresante informatie van de ANR( EBAW) of ANTWERP AIRPORT voorzitter van de RWY SAFETY (RITA)  en van PAL over de technische aspecten van SAN PAOLO.

     Tevens dezelfde standpunt als ik reeds zegde, we moeten wachten naar de uitslag van het ONDERZOEKSTEAM  welk vermoedelijk ten minste 12 maanden nodig zal hebben om alle elementen te onderzoeken

     Deze zoeken niet naar wie is schuldig maar in de geest van ICAO hoe kunnen we zulke ongevallen in de toekomst vermijden !!!

    21-07-2007 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT TAM A320
    Naar we nu vernemen was het toestel niet 100% in orde om te vliegen??

     THE RIGHT REVERSER had been deactivated after a previous fault report.

    See text in:  http://storyARGENTINASTAR.COM

    or go via   WWW.GOOGLE.BE   and enter:                         ARGENTINA STAR A320 CRASH

    20-07-2007 om 21:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEUN
    Men vraagt om een mindervalide te steunen:




    men  kan via FORUM bij de OPROEPEN  ook een stem uitbrengen

    20-07-2007 om 19:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE over LUCHTVAART
    Gezien vele vragen van personeel van  de AIRLINES verwijs ik ook naar:

     WWW.JUST4AIRLINES.COM

    Mijn kennis en contacten zijn vooral op het vlak van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK en ben dus vooral betrokken bij de NON CAT AIRSPACE USERS welk agtief zijn in GAT in VFR en IFR

    20-07-2007 om 14:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Onder deze titel op het FORUM onder de rubriek POLITIEK door TILLIE op 19 JULI2007 om 13;17 staat enkele intresante opmerkingen.

    wat betreft de vermelding van SIBARITA  wens ik hier toch wel enkele zaken toetelichten;

    De maandelijks vermelde verhuis van dit circus betreft enkel het EP en zoals vermeld kost dit jaarlijks 300.000 € + nog veel bijkomende onkosten+ druk verkeer +veel CO2 uitstoot.

    In mijn functie van onbezoldigde LOBBYIST voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK ben ik sedert 1980 betrokken bij dit gebeuren.

    In de EU gaan er vreeds jaren stemmen en iniatieven om die maandelijkse cirque te stoppen en loopt er zelf op iniatief van een aantal MEP een petitie hier ook vermeld op mijn BLOG om deze cirque te stoppen.

    In verschillende delen van de EU wilt men dit zo spoedig mogelijk stoppen maar !!!

    De beslissing licht bij de EU-RAAD waar elke lidstaat een veto heeft om een voorstel te blokeren, en in dit geval is de FRANSE  delegatie die steeds dwars ligt.

    Persoonlijk kan ik dit begrijpen gezien de voordelen welk er voor STRASBOURG uit voort vloeien

    Het is dringend noodzakelijk dat de 490 miljoen EUROPEESE BURGERS zich inzetten om druk uit te oefenen op de deelnemers van de EU-RAAD via petitions en schrijven aan hun nationale MP , regeringen en politieke groepen.

    zie ook;

    WWW.ONESEAT.EU/

    20-07-2007 om 10:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VAKANTIE WERK op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Gelieve nota te nemen dat de aanvragen voor vakantie werk op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN moestehn ingedient zijn voor 25 MEI 2007

    Sorry voor de laattijdige beschikbaarheid van deze informatie

    20-07-2007 om 09:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKWERK over JAA-MEDICAL ASAP ???
    Wie kan mij de juiste bedoelingen en inhoud van de onderstaande afkortingen op een JAR/FCL3 Medical certificate bezorgen en me verwijzen naar de up to date document en referenties??

     -OCL

     -OML

     -OSL

    en wat wil dit zeggen voor mijn collegas FLICHT-INSTRUCTERS van ABI ??

    20-07-2007 om 09:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDISCHE GESCHIKTHEID van PILOOT
    Enkele personen in Administratieve diensten wezen mij op de Hearing in de USA door het AVIATION-SUBCOMITTEE over de " FRAUDE at FAA MEDICAL CERTIFICATION"

    En gaven hun opinie dat dit hier ook het geval is en dat ik  dat zou aanmoedig door bepaalde kandidaten te verwijzen naar de FAA-MEDICAL wanneer zij Belgisch ongeschikt werden bevonden.

     Ik dien er echter op te wijzen dat wanneer een kandidaat in Belgie Medisch ongeschikt wordt bevonden, wij hem voordragen voor een FAA-MEDICAL met het voorleggen van de bekomen medische belgische ongeschiktheid.

    Meestal vernemen wij dan van de FAA dat de bevonden Belgische ongeschiktheid geheel niet in functie is van de voorziene ICAO en FAA requirements, en dat er meestal geen rekening werdt gehouden met de recente opgedane ervaringen en kennis van de medische wereld.

    Steeds welkom voor bijkomende informatie of vragen over dit onderwerp.

    Er heerst een groot verschil van interpretatie tussen de JAA-AME  in de JAA lidstaten en ook krijgen we herhaalde malen onvoldoende uitleg over de gebruikte medische termen en afkortingen

    De meeste piloten zullen niet gaan vliegen als zij niet 100% geschikt zijn bevonden en als zij zich niet 100% goed in hun vel voelen.

    20-07-2007 om 09:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    STEM OP MIJ

    20-07-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION
    The AIRPORT of KEMBLE in the UK is requesting to support their pet

    ition.

    However the petition is only open to BRITISCH  citizens witch acording me is in contradiction of the EU regulations.

    I strongly request any GENERAL AVIATION operator to adres a         E-MAIL to:

    OFFICE@KEMBLE.COM

    WWW.KEMBLE.COM

    to support the KEMBLE petition ASAP and adres your comments

    19-07-2007 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVAL TAM3054
    Wat betreft het ongeval in  SAO PAOLA in BRAZILIE van de AIRBUS320 met vluctnummer 3045 vermeld men heden  186 POB en 15 slachttoffers op de grond.

    Wat betreft de creden van het ongeval kan men zich heden nog niet uitspreken.

    De feiten voor het ogenblik gekend geven aan dat bij de landing op een schijnbaar korte natte baan het toestel getracht heeft een doorstart te maken maar aan het uiteinde van de baan een loods heeft geraakt en een brandstofstation met gevolg een hevige brand.

    Er zijn mij geen gegevens beschikbaar over TAM, enkel dat er schijnbaar reeds betwistingen waren over het gebruik van deze baan op gebied van lengte en de toegelaten type van vliegtuigen.

    In de EU worden zeer strikte voorwaarden gebruikt voor de toegelaten type van vliegtuigen in functie van de gebruikte landingsbaan, en normaal is er een veiligheidszone voorzien aan het uiteinde.

    Men zal in de EU met aandacht de reden van dit ongeval mede onderzoeken gezien het een AIRBUS A320 van een Europese constructeur betreft.

     Zal later hier  later wel meer over vermelden als we  de gegevens  van het eindverslag in ons bezit krijgen , we moeten er wel rekening met houden dat Brazilie niet bij de deur is en vermoedelijk niet een zeer openstaat voor buitenlandse inmenging gezien zijn nog steeds naar ons bekende gegevens nogal Militaristische structuur .

    Zie reeds de reactie van IFALPA op  WWW.IFALPA.ORG/ aangaande de SAN PAULO niet aanwezige RESAs zoals voorzien in ICAO Annex14

    18-07-2007 om 20:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    17-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRANDSTOFFEN in de LUCHTVAART
    Wat betreft de Brandstof in de luchtvaart maken we gebruik van verschillende soorten /

     De Turbomotoren maken gebruik van KEROZINE

     De zuigermotoren  maken gebruik van benzine 100LL( LOW LEAD)

     Er is nu ook een 90/96 UNLEADED Benzine in gebruik

     De nieuwe moteren voor lichte vliegtuigen zijn er nu die gebruik kunnen maken van DIESEL of van KEROZINE

    De ULM of DPM maken gebruik van AUTOBENZINE, tevens zijn er een aantal motoren van lichte vkliegtuigen welke hier  gebruik kunnen van maken

    Er zijn experimentele vliegtuigen welk op gas vliegen maar dat zijn er nog maar enkele.

    Er zijn zelf enkele experimenten met lichte vliegtuigjes op electriciteit via ZONNEPANELEN

    17-07-2007 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUEL PRIJZEN
    Wat betrefd de prijs van de 100LL zie naar:

     WWW.IAOPA-EUR.ORG

    17-07-2007 om 09:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION

    NOTIFICATION 

    FROM JULY 27 till AUGUST 13 are we not avaible.

    for urgent assistant contact your NATIONAL-AOPA

    see    WWW.IAOPA.ORG
             WWW.IAOPA-EUR.ORG
          

    17-07-2007 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEIT
    17 JULI at  0730b ( 0530 UTC)  
     
    I have replyed to ALL the E-MAILs !!!!

    Heden zijn ALLE E-MAILs beantwoord!!!!

    Maintenant j'ai repondu a touttes les E-MAILs!!!!

    17-07-2007 om 07:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY RECOMMENDATION
    I foud a very intresting RECOMMENDATION in the report of the AAIB BULLETIN 7/2007 in function of the fatal accident of a student pilot on  19 JULY 2007 with a CESSNA 150 G-BABB.

     During my activity as FI in the 1960 dit I instore the procedure thad a student pilot was always mentioning the term "STUDENT' after his call sign, I always took the precaution to notify the ATCO of the arrival of a student pilot on their facility.

     I notice now the RECOMMENDATION 2007-050 toward the          UK-CAA more then 40 years later to be reintroduced after my aplication was rejected as not to be usefull for safety.

    16-07-2007 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!