Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    17-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FUN
    www.jeanleclercqz.com

     WWW.PELEROS.COM


    FLYING IS FUN !!




    17-12-2008 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE S INFORMATION DAY 20081217
    ENHANCED SURVEILLANCE

    Benefits,Best practice and Operational opportunities

    Today there was a intresting day on the experiences by the UK ATSP ( NATS-UK) durng the past three years.

     INFORMATION avaible:

    WWW.NATS.CO.UK

    USB - FLASHDRIVE:  MODE S & ACAS  via MODES@EUROCONTROL.INT

    WWW.EUROCONTROL.INT/MSA

    Always avaible for adional clarifications.

    17-12-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MADRID 17/10/2008 part 2
    Concerning the AIRPLANE CRASH of the MD82 of SPANAIR  in MADRID during the  

    TAKE OF  do whe receive some rumers thad the PILOTS ar responsable for the crash.

     Presently the investigation has not been completed.

    Apaerently the Pilots have been interupted in their TAKE-OFF CHECKLIST  and missed to notice

    the wrong position of the flaps for take-off position

    However the full investigation needs to be completed to have a certitude why this crash has taken

    place in vieuw to avoid a similar mistakes again in the future

    16-12-2008 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DC3
    Gisteren nog een aangenaam gesprek met een oud collega piloot die samen met mij in onze jonge

    jaren in de luchtvaart actief was in het slepen van zweefvliegtuigen

     Hij werdt later lijnpiloot en was aktief als piloot op de DC3 van DAT van uit Antwerpen.

     Ik zelf heb slechts enkele vluchten op de DC3 uitgevoerd namekijk twee  op de DC3 van de 15th

    Wing te MELSBROEK en twee op de DC3 van DAT te Antwerpen alsook vier vluchten met DC3
     
    van Luxemburg naar Schiphol op lage hoogte in VFR gezien deze toestellen gekabaliseerd waren en

    de ganse radio en navigatiinstalatie was verwijdert, samen met een Engelse besnorde oude DC3


    piloot.

    MOOIE HERINNERINGEN !!!

    15-12-2008 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste OPSINJOORDER
     A t'Stad is van iedereen
             
      Buiten DE BUREN DAG zijn er nog allerlei projecten

    WWW.ANTWERPEN.BE/OPSINJOREN


     Ik werk niet aan de STAD hoor maar plaats dat in functie van bekomen E-mailtjes van SENIOREN

    15-12-2008 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG 2009


    Voor de derde keer is er de ANTWERPSE BURENDAG op DINSDAG 26 MEI 2009


     WWW.BURENDAG.BE.












    15-12-2008 om 16:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE INTREDEN van de KERSTMAN
    Wat betrefd het intreden van de KERSTMAN te ANTWERPEN vind men een zeer mooie
     
    reportage in het E-NIEUWSBLAD door een der SENIOREN ons ZONNEKE


    HTTP://FOTO.NIEUWSBLAD.BE/0830324246


     We vinden dat het nogal een slanke en jonge Kerstman is wij houden liever van de klasieke mollige

    oudere versie, ANNABEL denkt dat het zijn kleinzoon is

    Zeer mooie FOTO's   DANK U ZONNEKE

    15-12-2008 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSCHEPEN tijdens WWI
    Via PAUL SIEMONS bekwam ik op het  FORUM bij het onderwerp

     CULTUUR en HISTORIE  bij de titel  OPGRAVINGEN een

    verwijzing naar LUCHTSCHEPEN tijdens WWI

    14-12-2008 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN MORGENDBEZOEK aan DE BAKKERIN
    Enkele SENIOREN in het ANTWERPSE welk schijnbaar op de CHAT hebben vernomen dat ik soms smorgends om 0600 uur naar de BAKKERIN ga stellen mij de vraag waar deze zich bevind.

     DRIESEN PETER

    TURNHOUTSE BAAN 377

    2140 ANTWERPEN/BORGERHOUT

    E-MAIL:  BAKKER.DRIESEN@PANDORA.BE

    TELF/FAX  03 236 12 81

    Donderdag gesloten

    14-12-2008 om 17:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Heden loopt het jaar 2008 op ziujn laatste beenen.

     Voor mij staat er nog maar een dag op mijn planning in de EU-ARENA namelijk:

     Woensdag 17 DECEMBER 2008 te HQ EUROCONTROL naar een MODE" S" workshop.

     Tevens ook nog een bezoek aan HQ EUROCONTROL en NATO om in functie van POST 9/11 conference  van 8 & 9 December de IAOPA  input for ICAO SECURITY MANUEL ( DOC 8973)  aangaande GENERAL AVIATION and AERIAL WORK toe te lichten.

     Tevens nog enkele bezoeken voorzien aan:
     -FLAG
    -RAAC
    -EBAW

    Op 07 JANUARIE 2009 zal ik terug aktief zijn in de EU-ARENA

    Nog steeds beschikbaar voor toelichtingen via
     -  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
     -  TELF/FAX/REC  32 (0)3 236 29 54

    Vermoedelijk zal ik tussen  MAANDAG 29 DECEMBER 2008  en  03 JANUARIE 2009 geheel niet bereikbaar zijn  wegens verblijf in het buitenland. !!!



    14-12-2008 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIONICS voor G/A e, B/A part 2
    The various input at the workshop are avaible via de : WWW.EUROCONTROL.INT          past-events

    IMPORTANT verban STATEMENTS by LEX HENDRICKX


     -Whe are here only intrested in IFR and CONTROLLED VFR operations

    -We have no intention to inpose anything on the VFR OUTSIDE CONTROLLED AIRSPACE

    -Whe are trying to REDUCE the VOLUME of CONTROLLED AIRSPACE and RAISE the LOWER FLOOR of CONTROLLED AIRSPACE

    -There will be again a WORGSHOP on this subject in SEPTEMBER 2009

    -Whe want to obtain the INPUT from ANY AIRSPACE USER in our contacts.

    SDW COMMENT:

    -How is LEX going to obtain this in the future relationship between the:

    -EU
    -EASA
    -ICAO
    -NATO
    -NATIONAL CAA
    -NATIONAL ATSP
    _NATIONAL MILITARY ORGANISATIONS
    - HQ EUROCONTROL new REORGANISATION 01/01/2009

    14-12-2008 om 15:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTSCHEPEN en LUCHTSCHEEPVAART
    Via de Heer JEAN-PIERRE LAUWERS krijg ik heden een zeer goed uitgewerkte toelichting van
     
    de LUCHTVAART  een dedetaileerde uitleg over BALLONS  en  LUCHTSCHEPEN

    ( ZEPPELINS)

    Onderwerp verder uitdiepen moet u zich wenden naar  :

    14-12-2008 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UP TO DATE
     PLEAS TAKE NOTE
     
    Presently  REACTED  to ALL E-MAILTJES   on   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


       However  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    has not been working correct and a number of  

        E-MAILS are lost pleas use only:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM    UFN


    14-12-2008 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MONOPOLIE
    Iedereen mag in zijn BLOG of MAILTJES informatie uit mijn BLOG gebruiken ik henb daar een monopolie op hoor.

     Het vermelden van mijn blog mag steeds en doet mij zelf plezier.

     Verwijzen naar mijn E-MAIL mag ook hoor

     hoop dat dit klare duidelijke taal is voor iedereen.

     Tevens kan ik de rechtsgeldigheid van deze informatie niet waarborgen en dient men steeds gebruik te maken van de officiele publicaties in het betrokken LAND

    14-12-2008 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES
    Heden morgend kwamen enkele SENIOREN naar de ANTWERPSE LUCHTHAVEN , en

    werden

    er door de GIDSEN der ANTWERPSE LUCHTHAVEN rondgeleid terwijl er twee kopels

    onder
     
    het nutigen van een lekkere tas koffie met mij een gesprek hadden over de mogelijkheden voor hun

    kleinkinderen om een opleiding tot PILOOT het volgende jaar aan te vangen te ANTWERPEN


    Mijn ervaring is dat we in DE LUCHTVAART steeds periodes van UP en DOWNS hebben maar

    dat het noodzakelijk is de opleiding aan te vangen alvorens de PEAK van de positieve periode er is

    en dus niet te wachten  tot er weer een goede periode voor de werkverschafing voor jonge tweede
     
    piloten is.

    Ik reken ook steeds op een 18 maanden om gans het programma af te werken en de nodige

    vergunningen en bevoegdheden te behalen

    De GROOTOUDERS stellen belang omdat zij de financiele middelen gaan beschikbaar maken voor

    de opleiding van hun klainkinderen

    Heb hen tevens doorverwezen naar  WWW.BAFA.BE

    13-12-2008 om 16:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OOSTENDE 1909
    Via een bezoeker van mijn blog bekwam ik enkele zeer intresante postkaartfoto's over de

    LUCHTVAART in OOSTENDE

    Meer hierover later.!!


    Ook mogelijk ook eens gaan kijken naar:        WWW.BAHA.BE

    13-12-2008 om 14:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIONICS voor GENERAL en BUSINESS AVIATION operations
    SEE:   WWW.EUROCONTROL.INT       EVENTS

    Een zeer intresante WORKSHOP welk wordt herhaald in SEPTEMBER 2009 onder inpuls van

    LEX HENDRICKX


    More information at later stadium.

    12-12-2008 om 21:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVEILIGING VLIEGVELDEN
    Heden vraag ik nogmaals de aandacht van de PILOTEN aktief op de kleindere VLIEGVELDEN,ULODROMES en HELICOPTERS om aandacht te besteden aan de BEVEILIGING van de LUCHTVAARTUIGEN

    WWW.AOPA.ORG    AIRPORT WATCH

    WWW.ASF.ORG       SECURITY TRAINING

    KONTAKT:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    12-12-2008 om 10:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VIEUW expressed by a FAA delegate about SECURITY
    The delgate of the FAA in his presentation on SECURITY in the USA on AVIATION;

    Drawn the attention of the meeting TO AVOID OVER REACTION in introducing RESTRICTIONS

    To have a BALANCED APROCHE

    To avoid to imposse to RESTRICTING REQUIEREMENTS on GENERAL AVIATION

    Since this would HARM the HIGHE ECONOMIQUE VALUE of GENERAL AVIATION

    I circulated the DIAGRAM of AIRSPACE USERS of 20070418 SDW  and drawn attention thad the definition GENERAL AVIATION of USA = in ICAO containing AERIAL WORK & GENERAL AVIATION and not only RECREATIONAL FLYING as expressed by one of the delegate of the EP.

    12-12-2008 om 09:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY AIRSPACE POST 9/11
    SECURITY   SURETE  BEVEILIGING

     In functie van POST 9/11 was er een workshop te HQ EUROCONTROL

    see:    WWW.EUROCONTROL.INT

    There was al large and very intresting representation/

     -EUROCONTROL
    -NATO
    -EC
    -EP
    -EUROPOL
    -FAA
    -USAF
    -RCAF
    -IATA
    -IFALPA
    -EAS
    -ERA
    -AEA
    -IACA
    -IFATCA
    -IBAC
    -NATINAL MILITARY EXPERTS
    -NATIONAL POLICE SERVICES
    -NATIONAL INTELLIGENCE SERVICES
    -NATIONAL CAA
    -NATIONAL ANSP
    -UNIVERSITY EXPERTS

    I introduced the -AIRSPACE USERS
                             -FOLDER AOPA-USA AIRPORT WATCH
                             -Info ASF  SECURITY TRAINING for PILOTS

    Folow up to be made in vieuw of : ICAO planning. in MONTREAL
                            -AVSECP/20         20 april 2009
                            -AVSEC CONF    19 OCTOBER 2009

    ANY REACTION , COMMENTS or SUGESTIONS are welcom: ASAP to:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

                                

    12-12-2008 om 05:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!