Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    15-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN
    Herhaalde malen steld men mij vragen over onze mooie stad ANTWERPEN

     Gezien mijn huidige aktiviteiten op EU vlak en de LUCHTVAART besteet ik weinig aandacht over ANTWERPEN in mijn BLOG maar kan u verwijzen naar een zeer intresante BLOG:

      HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/ZONNEKESBLOG1

    15-08-2007 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO over ZWEEFVLIEGEN
    Gezien de vele E-mails over zweefvliegen die ik regelmatig bekom, is het mischien intresant om eens te kijken op:

     WWW.VIJFTIGPLUSSER.NL

     op de weblog ga naar plaatje met gele zwever en ZWEEFVLIEGEN op AMELAND waar u enkele zeer mooie foto's vindt en tevens een 8 minuten durende video met geluid welk u een beperkt inzicht geeft, alvorens vragen te stellen  via:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Ben tevens geintreseerd in andere websites welk het onderwerp LUCHTVAART naar voor brengen!!!

    15-08-2007 om 12:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGISCH LUCHTVAART beleid
    Beleid of wat men het zou kunnen noemen!!

     Op gebied van LUCHTVAART heeft BELGIE en vooral VLAANDEREN een zeer negatieve benadering ten opzichte van de LUCHTVAARTOPLEIDING.

     Men verwaarloost en verhindert het zogenaamde sportvliegen en de mogelijkheden voor de jeugd om toegang tot deze aktiviteit te bekomen.

     De beperking voor GENERAL AVIATION , AERIAL WORK en elke vorm van NIET COMMERCIELE  LUCHTVAART wordt zoveel mogelijk beperkt.

     Kandidaat PILOTEN, VERKEERSLEIDERS, MECHANIEKERS en de 89 andere LUCHTVAARTBEROEPEN groeien niet aan de boomen.

    Hiervoor is het noodzakelijk dat de jeugd en de Belgische ingezetene toegang tot de elementaire luchtvaartaktiviteiten bekomen

    Het publiek moet AIRMINDED gemaakt worden door deze niet commercieel georienteerde luchtruimgebruikers.

    LUCHTVAART is toekomst gericht !!!

     POLITIEKERS cn ADMINISTRATIES ,DENK MAAR EENS GOED NA en DOE ER WAT AAN anders wordt BELGIE het BOKRIJK van DE LUCHTVAART

    15-08-2007 om 08:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    14-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAATSBLAD 14-08-2007
    In het staatsblad van 14-08-2007 verschijnt van de vlaamse overheid de tekst van het MB 27 JUNI 2007 over de vergoedingen voor de LUCHTHAVEN ANTWERPEN  toepasselijk vanaf 01 SEPTEMBER 2007

     Intresante lectuur volgens mijn advies in tegenstrijd met de in voorbereiding zijnde EU CHARGING principles by DG-TREN voor de toekomst.

    Tevens zijn er bij de huidige vorming van de nieuwe  federale regering ook afspraken om  te bestuderen om de vergoeding voor de VERKEERSLEIDING , METEO en AIS in te voeren.

     Tevens met de bedoeling om de  LUCHTVAART ONTWIKELING af te remmen  en vooral  het niet commerciele luchtruimgebruik af te remmen door het invoeren van allerlei vergoedingen ten behoeve van de KYOTO norm ???

    14-08-2007 om 13:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.M/V FUNCHAL

     De voledige beschrijving is beschikbaar via ------> WWW.GOOGLE.BE     ------  M/V FUNCHAL

    Vor ons goed georganiseerd door  WWW.ALL-WAYS.BE

      Wij waren aan boord met 470 Pax en 189 Crew

      Gelukkig met een buitencabine op het AZORENDEK genomen zodat we een grote buitenvenster hadden.
     
      Men houdt u wel bezig met 5 maal per dag aan tafel of via buffet.

      Er zijn ool elke dag voordrachten in de beide landstalen of engels
      BINGO, KWISSEN, DANSLES,TURNLES , SERVIETEN PLOOIEN,MODESCHOW, voorstellingen SIERRADEN,REUKWAREN , GOOGELAAR, DANSERESSEN ,VOGELPIK WEDSTRIJDEN , SCRAMBLE
    en nog van alles.

    Tevens een uitgebreide bibliotheek en spellekes beschikbaar 

    CASINO.

    ZWEMDOK in buitenlucht water tot +7°C !!!!  BRRRR

     Er zijn ook de nodige ligstoelen op het promenade dek.

     5 bars waar er van alles gebeurt en steeds de nodige drankjes mits het tekenen van een bonetje, dus men voelt zo niet wat het kost

     Heb veel tijd op dek doorgebracht  en op tijd een siesta gehouden

     Intresante contacten met andere pax en ook met de verschillende soorten bemaningen behorende tot 17 Nationaliteiten

     775 bruikbare foto's genomen

     Enkele uitstappen aan land gedaan

     Zeer mooie in de FJORDEN, BERGEN, GLETSCHERS

    gekaart

    Voor ons is dit de eerste en laatste zeecruise, te veel tijd op de ZEE, SCHIP vaart traag 27 KM/U

    De in brochure vermelde WALVISSEN, DOLFIJNEN, ZEEHONDEN  en YSBEREN waren afwezig alhoewel ik dacht van ver een walvis staart te hebben gezien, een zeehond en dolfijnen maar  natuurlijk  wel allerlei soorten zeevogels en vooral meeuwen

     Dit is mijn initiele reactie maar steeds bereid bijkomende toelichtingen te plaatsen

    Een intresante ervaring rijker


    14-08-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CRUISE naar SPITSBERGEN LOFOTTEN NOORDKAAP
    Vertrek op vrijdag 27 JULI  te ZEEBRUGGE  met m/v FUNCHAL  via ALL WAYS:

     STAVANGER                                        514 NM
     GRAVDAL                                             635 NM
     MAGDALENA FJORD                         856 NM
     LONGYEARBYEN                               171 NM
     HONNINGSVAG                                   522 NM
     TROMSO                                                178 NM
     ALESUND                                              588 NM
     BERGEN                                                174 NM
     ZEEBRUGGE op  Zaterdag 11 AUG   577 NM
                                                                   4215 NM

    1 NM = 1852 Meter

    Enkele dagen was er geen ZONSONDERGANG en ZONSOPGANG

    13-08-2007 om 18:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Het vliegveld te CERFONTAINE is terug open en is prachtig gelegen naast Lac de la Platte Taille.

     Een VFR bezoek waard met terras waar ge een pintje kunt krijgen en broodjes.


    Zie  vliegveld gegevens op de EAIP;

    Landingsrechten 5€

    FROIDCHAPELLE is nu definitief gesloten en de zwevers zijn nu verhuist naar CERFONTAINE

    Toelichting bekomen via ES( THANKS)

    13-08-2007 om 05:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW activiteit
     Heden ZONDAG 12 AUGUSTUS 2007 van 08:00 tot 17:00 uur aanwezig op de ;
    INTERNATIONAL OLDTIMER FLY-IN te SCHAFFEN-DIEST

    Een zeer intresante dag met veel intresante vliegtuigen en ontmoeting met veel voor mij bekenden

     voor deelnemers zie:
      WWW.DAC.BE

      Bekwam ook enkele  nieuwe intresante contacten:

     WWW.THEFLYINGSABENIEN.BE

     WWW.IMAGEINN.BE

     WWW.ANPCV.BE

     WWW.ABEBOOKS.COM/HOME/LAERO/

     WWW.YELLOW-EAGLE.EU

     WWW.HENDRICKX-GLIDERS.BE

     WWW.EBZR.ORG

     Weer beschikbaar voor bijkomende toelichtingen via:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     

    12-08-2007 om 21:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SEA CRUISE naar SIPTSBERGEN
    Heden ben ik terug na een afwezigheid van 16 dagen en ga later wel informatie over mijn ervaring op mijn blog te plaatsen:

     Zeer mooie omgeving gezien.

    Veel WATER  over een afstand van ..4215..NM aan een SNELHEID van 15KTS !!!

    12-08-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-08-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTION
    TERUG in het LAND op 11/08/2007 om 1400 uur,  maar wel even oververzadigd met berichten.

    11-08-2007 om 16:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSING

    CLOSED   until 13 AUGUST 2007

    27-07-2007 om 10:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FIREFICHTING
    During the recent forest fire in ITALY and in GREECE where there two crashes of the CANADAIR-WATERBOMBER killing 3 and badly injuring 1 of the aircrew.

    This activity of FIREFICHTING WATERBOMBER is a very difficult way of operations in conditions of low visiblity due to the intense smoke.

     I have assisted once with a helicopter as observation station on a fire and can assure this is a very dangerous activity only donne bij very experienced pilots

     This PERSONS are HERO's

    25-07-2007 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION DAY-EUROCONTROL
    I received confirmation today thad the AVIATION DAY

     GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION organised by EUROCONTROL-IAOPA-EBAA will take place on FRIDAY 04 APRIL 2008.

     First notification see:

     WWW.EUROCONTROL.INT      EVENTS

    25-07-2007 om 18:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERZEKERING
    Uit een aantal berichten blijkt dat me,n als niet Amerikaan een vliegtuig huurt in de USA en dit als PIC vliegt de Verzekering van het vliegtuig ten opzichte van aansprakelijkheid ten opzichte van derden u hiervoor niet dekt.

     Dit is een zeer ernstig probleem dat we verder trachten uit te pluizen via:

     AOPA.BELGIUM@FINSERVE.BE
     AOPA@EASYNET.CO.UK
     WWW.AOPA.ORG
     WWW.IAOPA.ORG

    Ik heb hedden geen duidelijk zicht op dit probleem, en vermoed dat nog even zal duren alvorens we de juist toestand zullen kennen

    WWW.AOPA.CO.UK

    24-07-2007 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SUCCES
    Heden omstreeks 15:00 uur kreeg ik een telfoontje van een persoon welk  ongeschikt werdt bevonden als kandidaat Piloot en nu kon melden dat hij in beroep geschikt was bevonden.

     Het is een vreugde om in de moeilijke periode met zeer veel negatieve berichten over de LUCHTVAART toch weer eens te zien dat ik in samenwerking met een collega via onze adviezen een persoon zijn droom in de LUCHTVAART te verwezenlijken mogelijk maken

    Dat geeft veel VOLDOENING hoor

    24-07-2007 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTHER PROPOSALS
    I noticed a draft proposal thad in the fiture ALL GAT-IFR flichts should be monitoring permanently the 121,500 MHZ frequency  when flying in the ECAC AIRSPACE

    see:  WWW.EUROCONTROL.INT  

    go to SEARCH    ....... RSM

    Summary_of_Replies_to_ RSM_12_JUNE_2007(1)doc

    24-07-2007 om 10:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    Vanwege BAFA op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te DEURNE wees men mij er op dat zij zojuist 800.000 € investeerden in nieuwe moderne vliegtuigen welk het mogelijk maken de volledige opleiding aan te bieden aan 69.000 € gespreid over 18 maanden, tevens hebben zij nu een samenwerking met de KHBO voor een langdurige opleiding van drie jaar en negen maanden voor je vliegbrevet en een bachelor in de luchtvaart.

     WWW.BAFA.BE

    24-07-2007 om 10:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OSKOSH EEA 2007
    Wat betreft de EEA heeft die plaats vanaf 22 JULI  tot 29 HULI met 10.000 deelnemende vliegtuigen en 750.000 bezoekers.

     Het is een paradeis voor LUCHTVAART liefhebbers

    zie   WWW.AIRVENTURE.ORG


     Heb enkele goede vrienden welk hier aan deelnemen en overvlogen met een Turbocommander  

    24-07-2007 om 08:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIGHT AIRPLANE CRASH
    Wat betreft het ongeval van een experimenteel vliegtuigje  welk opsteeg te Basel-Mulhouse  en crashte te Basel op een gebouw op maandag 23 JULI om 11:25 am verneem ik de volgende gegevens:

    De piloot  Hans-georg van switerste nationaliteit met een ervaring van 16.000 uur werdt gedood tijdens een poging voor een record vlucht van Basel naar Hoshkosh in de USA met een "EXPRESS 200 ER"

    Er zijn enkele gewonden op de grond en er brak brand uit op het gebouw

     Wij wachten nu op de bevinding en verslag van de switsere AAIB welk hierover een gedetaileerd verslag zal uitbrengen in de toekomst

    24-07-2007 om 08:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-07-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITEIT
    Heden MAANDAG 23 JUNI 2007 om 22;45 uur weer eens alle E-mailtjes beantwoord !!!

    Indien u geen antwoord hebt gekregen dan is uw bericht in de SPAM verdwenen, stuur me uw bericht even terug.

    Opgelet na 26/07 zijn we afwezig tot 12/08

    23-07-2007 om 22:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!