Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-AIRSPACE CLASSIFICATION

     This morning at 0700 A dit i receive a phone call from a TOP EU EXPERT to whisch me a MERRY CHRISTMAS in reaction to my E-mail thad i had sent him this morning at 0630 A

     Since this very unusual reaction dit I ask him in what I could help him.


     He admited he was this days working at home on the project of the future EU AIRSPACE CLASSIFICATION as resulting from the EUROCONTROL workshop and he wanted to know my personnel vieuw on the selection to make of the THREE ICAO AIRSPACE TYPES. for the 27 EU MEMBERSTATES + 3 other .

    He intend to proceed toward:

    ABOVE FL245   ICAO ALPHA AIRSPACE

    BELOW FL245   he intends to introduce :

    ICAO CHARLY for MANAGED AIRSPACE ( Controled airspace)
    ICAO GOLF for UNMANAGED AIRSPACE( uncontrolled)

    Also intend to raise the lower leven for MANAGED AIRSPACE as hich as possible to avoid to mutch efect of VFR OPERATIONS on the ATS  activity.

    And REQUESTING me if I could LOBBY for such a solution

    ANY COMMENTS or SUGESTIONS are welcom ASAP
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-12-2008 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAGEPLAATS EUROPEES PARLEMENT
    Oproep stageplaats

    Niet voor een der SENIOREN maar mogelijk voor eender kleinkinderen

    Said El Kharaoui Europees parliamentslid voor de SP.A zoekt een stagiair(e)

    voor ondersteuning van zijn team tijdens de Courier
    challenge   WWW.COURIERCHALLENGE.EU   om mee te helpen bij zijn communicatie en PR

    Ben je pas afgestudeerd en heb je intresse voor EUROPA ??

    Ben je sterk in communicatie en organisatie ?

     Mail dan voor 09 Januarie 2009 een motivatiebrief en je CV naar  SAID.ELKHADRAOUI@EUROPARL.EUROPA.EU

    en mischien kom jij dan van 26/01 - 24/4 SAIDS team versterken in het EUROPEES PARLIAMENT in BRUSSEL

    WWW.WEBSAID.BE

    URGENT ACTION !!!

    info to:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-12-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crash KALITTA-AIR
    Heden lezen wij in een aantal kranten dat  de dienst MOBILIT van E SCHOUPPE op basis van een interim report vermoed dat deze crash op 25 Mei te  Zaventem 2008 het gevolg is van een vogelaanvaring in een der motoren. (een torenvalk)

     Ik moet u er echter op wijzen dat het verlies van vermogen op een motor een B747-200  normaal toelaat zelf verder op te stijgen.
     Gezien de berekeningen der nodige snelheid en vermogen in functie van gewicht van het toestel , de temperatuur de mogelijkheid geeft om verder op te stijgen.

    Schijnbaar heeft een van de drie TWEE PILOTEN of DE FLIGHT ENGINEER besloten het opstijgen af te breken nadat men reeds de V1 snelheid had overschreden.
    Dit is echter een spel van SECONDEN  !!

    Wij wachten af wat de overige elementen van de twee BLACK BOXES gaat uitweizen.

     

    23-12-2008 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
    Heden verneem ik dat vanaf 02 JANUARIE 2009 op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de

    hernieuwde CAFETARIA van BELAIR open gaat in het hoofdgebouw

    22-12-2008 om 22:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUG HELIKOPTER
    Heden zien we weer titels in de kranten:

     OVERHEID NIET GEINTRESEERD IN MUG-HELIKOPTER

    HOEVEEL KOST EEN MENSENLEVEN


    Deze titels doen me terug denken naar de periode 1970/1975 toen ik aktief was in het project

    MEDICOPTER

    In de periode 1968/1971 was ik aktief als Helikopter piloot van het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT te BRASCHAAT-POLYGOON en werd ik betrokken bij enkele Medische opdrachten via een noodvervoer van een zwaar gewond kind waarover ik op het FORUM reeds het verhaal heb geplaatst alsook bij vervoer van organen en bloed voor EUROTRANSPLANT

    Via deze weg kwamen wij in contact met de Medische wereld namelijk met de ploeg aktief in de verkeersongevallen en leerden we dat een juiste diagnose en snelle reactie in de eerste ogenblikken na het ongeval van vitaal belang waren om het slachtoffer de meeste kans tot overleven te geven.

    Het is niet het snel vervoer van een slachtoffrer naar een hospitaal is maar zo snel mogelijk een rampenarts bij het slachtoffer brengen om de diagnose te doen en de noodzakelijke interventie en dan afvoeren naar het meest bevoegde hospitaal.

    Op deze wijze brachten wij voor elke ongevallen de interventieploeg ter plaatse en werd het slachtoffer nadien langs de baan naar het hospitaal gebracht.

    Een ploeg die zeer aktief was de ploeg van het SINT JAN hospitaal aan het ZAND in BRUGGE

    Via een aantal vergaderingen over MEDICOPTER project werdt er bekomen dat er via de Burgerlijke Bescherming  een ALIII werdt aangschaft en uitgerust en dat er met vrijwillige piloten van BRASCHAAT en KOKSIJDE een permanentie werdt verzekerd bij dag voor snelle interventies van uit de depot van BEERNEM

    Bij de aanleg van het nieuwe Sint jan hospitaal werdt er hiermede rekening gehouden tijdens de bouw.

    De ALIII werdt ook een periode ingezet van uit NAMEN

    Een der punten welk op tafel kwam was de kostprijs per gered mensenleven en men vond een bedrag van 1,5 Miljoen Belgische frank als het maximaal aanvaardbaar.

    Wegens ook heel wat administratieve weerstanden en moeilijkheden was de inzet op Nationaal vlak dat een mensenleven ongeveer 2 miljoen koste inplaats van de 1,5 Milijoen welk werdt toegewezen met gevolg dat het Nationaal inzet werd gestopt.

    Ook een der problemen was dat het geld dat besteed werdt voor de helikopter werd in vermindering gebracht van het budget voor de grondploegen

    Wij stelden echter de formule voor welk in zwitserland met succes werkte maar administratief kwam dat niet van de grond.

     Het project van de Burgerlijke bescherming werdt stopgezet maar het hospitaal Sint Jan ging ten private titel verder  met een JETRANGER via de administratieve  steun van EURAMIE, ook in het Franstalige landsgedeelte ontwikkelde zich een privaat iniatief met een BELL Helikopter

    Een der belangrijke Ministers ( L) was een sterke tegenstander van het gebruik van de MUG-HELIKOPTER en legde veel hindernissen in de ontwikkeling met het argument dat de kostprijs van 1,5 Milioen BFr veel te hoog was !! 

    op een der eerste zendingen kreeg ik via een collega de naam van een jonge 30 jarige man die zij vervoerden na een ongeval op de weg zijnde (L) of met andere woorden de zoon van de betrokken minister.
     Diezelfde avond trachte ik persoonlijk per telefoon contact te nemen met  Minister (L)  maar kreeg enkel zijn echtgenote en vroeg haar wat de  financiele waarde  van de tussenkomst mocht  zijn voor haar zoon ???? ....en kreeg de reactie  " ONBETAALBAAR "  
    waarna ik haar vroeg dit aan haar echtgenote in zijn oor te plaatsen met hetgevolg dat ik een verbolgen Minister aan het aparaat kreeg welke mij toen dreigde met disciplinaire sancties via mijn militaire hierarchise overste( was toen nog militair).

    Enkele dagen werdt ik op het mateke geroepen bij de CO met een verbale vermaning voor mijn onbetamelijk gedrag gezien ik gebruik had gemaakt van de vertrouwelijke informatie over de Minister(L)

    Vanaf die dag echter heeft de Minister (L) echter getracht de Medische ontwikkeling van de MUG diensten te bevorderen.
    Spijtig genoeg is de betrokken Minister niet lang nadien verdwenen uit de regering omdat de Regering gevallen was en de nodige voorstellen en beslissingen niet waren getekend geweest

    Nadien is er wel wat vordering gekomen in de MUG diensten maar nog onvoldoende om een Nationale MUG-HELIKOPTER dienst te ontwikkelen en zijn we nog altijd in Belgie enkel geholpen door privaat iniatieven.

    HOELANG blijft dit nog ???? kijk  even wat er gebeurt naar NEDERLAND, LUXEMBURG, DUITSLAND en FRANKRIJK  !!!! 

    22-12-2008 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIE BENT U ???
    Herhaalde malen stellen bezoekers van mijn BLOG de vraag hoe ze mij kunnen herkennen.

     Daarom heb ik gevraagd aan @MARLEENTJE mij te helpen om een foto van onstweetjes te

    PLAATSEN op:


    FORUM

    COMPUTERVRAGEN

    CHATBOX SENIOREN

    VOORSTELLING CHATTERS


    Dit is volgens een manier om elkaar beter te leeren kennen en te zien wie er achter de gebruikte

    NICK zit !!!

    Geen verplichting hoor maar wel een advies van mijn zijde


    SDW + ANNABEL

    21-12-2008 om 21:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THIELERT
    Een van de TOPICS die heden voormiddag bij de RAAC in het gesprek naar voor kwam betrefd de
    nieuwe motoren in de LICHTE VLIEGTUIGEN  namelijk de DIESEL !!!

    Natuurlijk is het voor de oudere generatie waartoe wij behoren welk onze opleidingen hebben

    gedaan op :

    TIGERMOTH,PIPERCUB,AUSTER,CHIPMUNK,CESSNA en gelijkaardige met de klasieke

    zuigermotoren gebruik makend van BENZINE

    De huidige generatie met THIELERT motor, FADEK,GARMINS en nog veel van deze nieuwere
     
    uitrustingen zijn nogal wantrouwig tegen deze nieuwe technieken

     WWW.THIELERT.COM

     WWW.GARMIN.COM

     WWW.FADECINTERNATIONAL.COM

      HTTP://www.pprune.org     FADEC LIGHT AIRCRAFT

    21-12-2008 om 19:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT and DUTY TIME
    I ame intrested in the practical aplication of the NEW EU FTDT on the AIRTAXI OPERATIONS

    witch is a CAT-GAT operation and subject to the EU-OPS-1  ???

    20-12-2008 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ OPERATIONS
    There are presently a number of VLJ in operation in the European Airspace, but apaerently is there
     
    a problem with the RVSM certification of the VLJ via the EASA.

    I ame intrested in confirmation on this verbal information  from witch thad I received today some
     
    confirmation from a operational pilot ??


    INFORMATION is WELCOM ..............


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-12-2008 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEESTWENSEN
     SORRY

    Wegens het gevaar van VIRUSSEN via de mogelijke wenskaarten ga ikdeze NIET OPENEN en ook NIET beandwoorden

    Due to danger of VIRUSSEN via possible whishes in this cards will I NOT OPEN this and NOT REPLY ON THEM.

    Terug naar de WENSEN via DE POST

    Back to WHISHES via POST


    19-12-2008 om 16:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMAN FACTORS in AVIATION
    I have a QUESTION concerning PILOTS what

    is their READING and ASSIMILATION
     
    CAPACITY .....???????

    I receive every day a large amounth of NOTAMS and AD and SB and advise from many AVIATION ADMINISTRATIONS
    to read and assimilatte but I wonder if a operational PIC has the time avaible to read al this information and to assimilatte the meaning and effect on his FLIGHT .

    ANY COMMENTS and SUGESTIONS are WELCOM:

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM





    19-12-2008 om 08:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK ANTWERPEN STAD met DE WAGEN
    Herhaalde malen krijg ik via E-MAIL en soms zelf per telefoon alhoewel ik die nergens vermelde

    vragen van SENIOREN welk ANTWERPEN-STAD komen bezoeken met de vraag waar kunnen

    we parkeeren met de wagen ??

    In het CENTRUM van ANTWERPEN-STAD is praktisch overal het gebruik van de PARKEERMETER van toepassing tevens zijn er een aantal ONDERGRONDSE betalende parkings waar men tot 2,90 €/uur durft vragen.

    Vanaf 20 DECEMBER is de NIEUWE parking onder de NATIONALE BANK beschikbaar met een pubiciteits campagne van 2€/PER DAG ( tijdelijke prijs vermoedelijk tot einde FEBRUARIE 2009)

     OPGELET :         IN en UITRIT via de TUNNELS onder de NATIONALE BANK


    Hoop dat deze informatie van nut is.

    19-12-2008 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG/NACHT
    Wat betrefd de vraag over de verhouding NACHT en DAG;

      De langste dag is op          21 JUNI

      De langste NACHT is op  21 DECEMBER

     Op  21 SEPTEMBER zijn de DAG en NACHT even lang

     Ik hoop dat dit de discutie oplost ??

    18-12-2008 om 14:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW UPDATE
     NOTICE:

    Preently I have reacted to al the receive  E-MAILS  however the mails adresed to

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   are been lost, PLEAS sent them again on


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    Heden heb ik al de mij toegekomen E-MAILS beandwoord.

    A present J'ai repondu a toute les E-MAIL que j'ai recu .




    18-12-2008 om 13:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI
    De Algemene vergadering van ABI kan doorgaan bij het DGLV op Zaterdag 7 of 14 Februarie 2009

    L'assemblee General de ABI peut se tenir  a BRUXELLES le Samedi  7 ou le 14 Fevrier 2009


      More later

      SYLVAIN


    Contact:  0478 56 38 34   Franciophone

                   03 236 29 54   Nederlands

    18-12-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FUN
    www.jeanleclercqz.com

     WWW.PELEROS.COM


    FLYING IS FUN !!




    17-12-2008 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODE S INFORMATION DAY 20081217
    ENHANCED SURVEILLANCE

    Benefits,Best practice and Operational opportunities

    Today there was a intresting day on the experiences by the UK ATSP ( NATS-UK) durng the past three years.

     INFORMATION avaible:

    WWW.NATS.CO.UK

    USB - FLASHDRIVE:  MODE S & ACAS  via MODES@EUROCONTROL.INT

    WWW.EUROCONTROL.INT/MSA

    Always avaible for adional clarifications.

    17-12-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MADRID 17/10/2008 part 2
    Concerning the AIRPLANE CRASH of the MD82 of SPANAIR  in MADRID during the  

    TAKE OF  do whe receive some rumers thad the PILOTS ar responsable for the crash.

     Presently the investigation has not been completed.

    Apaerently the Pilots have been interupted in their TAKE-OFF CHECKLIST  and missed to notice

    the wrong position of the flaps for take-off position

    However the full investigation needs to be completed to have a certitude why this crash has taken

    place in vieuw to avoid a similar mistakes again in the future

    16-12-2008 om 17:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DC3
    Gisteren nog een aangenaam gesprek met een oud collega piloot die samen met mij in onze jonge

    jaren in de luchtvaart actief was in het slepen van zweefvliegtuigen

     Hij werdt later lijnpiloot en was aktief als piloot op de DC3 van DAT van uit Antwerpen.

     Ik zelf heb slechts enkele vluchten op de DC3 uitgevoerd namekijk twee  op de DC3 van de 15th

    Wing te MELSBROEK en twee op de DC3 van DAT te Antwerpen alsook vier vluchten met DC3
     
    van Luxemburg naar Schiphol op lage hoogte in VFR gezien deze toestellen gekabaliseerd waren en

    de ganse radio en navigatiinstalatie was verwijdert, samen met een Engelse besnorde oude DC3


    piloot.

    MOOIE HERINNERINGEN !!!

    15-12-2008 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Beste OPSINJOORDER
     A t'Stad is van iedereen
             
      Buiten DE BUREN DAG zijn er nog allerlei projecten

    WWW.ANTWERPEN.BE/OPSINJOREN


     Ik werk niet aan de STAD hoor maar plaats dat in functie van bekomen E-mailtjes van SENIOREN

    15-12-2008 om 17:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!