Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
    Een aantal SEnioren welk dit onderwerp bezoeken vragen mij wat mijn betrokkenheid is bij deze dag 27:

     Wegens het overlijden van FRANK SANDERS en via Mevr SANDERS ben ik terug betrokken bij JEUGD & LUCHTVAART vooral met de bedoeling de DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN welk een paradepaarje was van de overleden FRANK SANDERS verder te doen gebeuren door als hulp te zijn voor enkele jongere LUCHTVAART ENTHOUSIASTEN met het hard op de goede plaats

    DE DAG 27 start op 18 SEPTEMBER 2007 om 10;00 uur local time

    DE DAG 28 is voorzien op 29 SEPTEMBER 2009

    Wat doe ik op dag 27??     Ik ben aanwezig met mijn klak en fluitje van stationchef en begeleid het STADS TREINTJE om de kinderen met polotie escorte van en naar BERCHEM STATION te brengen en tevens rondritjes met toelichting voor de kinderen op ANTWERP AIRPORT

    06-09-2007 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE

    Heel wat SENIOREN stellen vragen over de TURBULENTIE tijdens de VLUCHT ??,

     Wat betreft het vliegen in TURBULENTIE is dit niet zeer aangenaam maar dat houdt geen gevaar in omdat wij het toestel zijn snelheid verminderen naar MANOEVERING SPEED welk hiervoor door de constructeur werdt voorzien .

     TURBULENTE kan zich voordoen door:


      CUMULIFORME WOLKEN  van het type CU of CB( ook wel onweders genoemd of donderwolken)

      CAT =   CLEAR AIR TURBULENCE komt vooral voor door de JETSTREAM op grote hoogtes
     
      ook door het effect van de wind rond hindernissen maar dat is dan meestal enkel bij hevige wind en in de nabijheid van de grond bij het opstijgen of landen

      Er is ook nog de WAKE TURBULENTIE van een ander vliegtuig maar daarvoor zal de piloot en de ATCO er op letten omdat vliegtuigen niet te kort achter elkaar opstijgen of komen landen opdezelfde landingsbaan

    06-09-2007 om 10:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELLOUCHTVAARTSCHOW
    OP Zondag 16 SEPTEMBER  2007

        WWW.ROYALBROKENWINGS.BE

    06-09-2007 om 09:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLKSSTERRENWACHT
    OPEN DAGEN op  7,8 en 9 september bij de Volkssterrenwacht " URANIA"  te HOVE

     WWW.URANIA.BE

    06-09-2007 om 09:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC CRASH
    Ik stel in mijn omgeving vast dat er heel wat PC gebruikers moeilijkheden ontwikelen met hun PC en daardoor Internet contact verliezen.


    INTERNATIONAL  INT+32-3-236 29 54

     Daarop vermeld ik hier mijn persoonlijk telefoonnummer

    from BELGIUM    03-236 29 54
                    TEL/FAX/REC


     NOTE in CASE of PC failure

    06-09-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
    De laatste werkvergadering voor DAG 27 op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN op 18 SEPTEMBER 2007 vond plaats en alles schijnt zeer goed onder de kundige leiding van de jongere generatie onder het waakzaam oog van Mevr FRANK SANDERS .

    En met de steun van de beheerders van JEUGD & LUCHTVAART

    En via de financiele steun bekomen door het PIANORECITAL

    De DRIE zijn:   Sarah Sanders
                               Frank De Meyer
                               Staf Joosens

    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE


     En reeds aandacht voor DAG 28 op 29 SEPTEMBER 2009

    05-09-2007 om 19:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAC /CEAC NEWS Ne 36 SUMMER 2007
    This edition is  having a
     
                   FOCUS ON GENERAL AVIATION

                 ZOOM SUR L'AVIATION GENERALE  

                                         WWW.ECAC-CEAC.ORG                                     

    05-09-2007 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.operation in ITALY 06 SEPTEMBER 2007
    A GENERAL INDUSTRIAL action including ATS staff in all ITALIAN ACCs and AIRPORTS has been announced for THURSDAY 06 SEPTEMBER from 10:00 till 14:00 UTC

    NOTAM: A4785/07

    05-09-2007 om 15:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLASSE
    Het september maandblad voor onderwijs in vlaandren N°177 is heden beschikbaar

    WWW.KLASSE.BE

    04-09-2007 om 11:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GROUND HANDLING
    I received notification on the: 

          ASIAN GROUND HANDLING CONFRERNCE


                              17 - 19 February 2008

                   PAN PACIFIC HOTEL , in SINGAPORE

    INFORMATION:  jean@groundhandling.com   ASAP

    04-09-2007 om 11:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ISLE of MAN AIRCRAFT REGISTER
    In function of the proposed new EU REGISTRATION aplication for operation of NON-EU registerd aircraft in the EU , is there a major intrest in the ISLE of MAN AIRCRAFT REGISTER.

     I ame involved in obtaining information on this possiblity ??

    More LATER!!!!!

    04-09-2007 om 10:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYIST
    Tussen de honderde E-mails die ik elke dag bekom staan er steeds vragen over wat is een LOBBYIST ??  wat is LOBBYING ???

    Er staan enkele goede toelichtingen als je bij" GOOGLE" het woord LOBBYIST intypt!!!

    Tevens op deze blog type in in het vakje; " ZOEKEN  in  BLOG" en u vindt daar wie ik ben en wat ik doe als lobbyist in de EU-ARENA sedert 1980

    04-09-2007 om 04:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SME
    In the present proposals concerning AERIAL WORK  do we notice their is the tendecy to impose to the SME similar regulations and procedures as to the larger CAT providers.

    A major task in promoting the AVIATIOJOBS to the EUROPEAN YOUTH is done via the NPA(aeroclubs) and the SME involved in AERIAL WORK

    CAUTION at EU leven do not destroy this vital work done by the SME via overburding them by ADMINISTRATIF and PROCEDURAL Aplications

    03-09-2007 om 21:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ARENA
    Onafgezien mijn mogelijke politieke voorkeur in de EU-ARENA moet ik mijn waardering uitspreken voor DIRK STERKX van de ALDE.

    Ik kende DIRK STERKX van contacten in mijn loopbaan als helicopterpiloot met de BRT in het verleden.

    Het verwonderde mij om  DIRK in  1999   als MEP te zien verschijnen in het EP-TRA waar  ik zelf sedert 1980 als liaison officer voor IAOPA(global) de belangen van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK tracht te behartigen.

    Ik moet vaststellen dat DIRK zeer goed werkt levert en een zeer goed inzicht heeft in het EU gebeuren.

    Tevens  staat er een intresant intervieuw   bij VAB in  het UIT-MAGAZINE van  September 2007 op blz 117

    Sedert 01 Januarie 2005 ben ik niet meer aanwezig voor IAOPA maar wel als individueel geregistreerde EU-LOBYIST met als adviseer naar   FLAG.

    steeds welkom voor bijkomende informatie via E-mail:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-09-2007 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.P4 Vliegtuigregistratie
    Tijdens hun bezoek bemerkten enkele senioren een vliegtuig op de Tarmac met de kenletters P4-BOB.

     Ik moest hen teleurstellen dat ik niet wist welk land P4  voorstelde.

     Dank zij de hulp van een der Antwerpse zeer aktieve spotters van A-S-A kan ik nu melden dat dit  ARUBA is

    02-09-2007 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.
    FRANCE:

      Recently a DANISCH PILOT made a VFR FLIGHT in FRANCE and after a preparation and a ICAO FLIGHT PLAN , SSR and R/T contact he proceeded to his destination flying in the vicinity of the PARIS AREA and was refused many direct routings.

     For his returning VFR FLIGHT dit I advise hem to locate the FRENCH MILITARY frequency witch he dit.

     He obtained alkmost a direct flicht and very adequate coordination and assistance  witch made his flight very pleasant;

    Note:  He promised me a copy from his FLICHTLOGS and a schort report schowing the difference in obtained assistance.

    NETHERLAND

    Recently a PILOT from EBAW made a flicht to EHSE( SEPPE) with a stearman with one passenger and after two (2) landings received a bill for 55€ for a aircraft category 5  ,,,

    Still finding EBAW very expensif ??

    02-09-2007 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VUURWERK
    7,8 en9 SEPTEMBER BEVRIJDINGSFEESTEN DEURNE

    Vrijdag 07 September om 22:00 uur VUURWERK rivierenhof vijver

     WWW.DEURNE.BE

    VUURWERKWEDSTRIJD Eugene HENDRICHX

    Telkens om 2200 aan de vijver in rivierenhof:

    07, (BELGISH)14  (FRANS)en 21 SEPTEMBER (CHINEES)

    zie:  WWW.DEURNE.BE

    02-09-2007 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TAPTOE
    Was gisteren op de TAPTOE op de GROTE MARKT te ANTWERPEN, zeer goed en tevens enkele VRIENDEN( echte ??) en SENIOREN begroet in de zeer grote menigte.

    Alles is goed verlopen en waren om 23:30 thuis.

    kan u een aantal mooie foto's bezorgen die zoon getrokken heeft via een E-mail link   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Heden voormiddag weer op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en mischien deze namiddag even tot in SINT NIKLAAS voor de BALLONMEETING op de grote markt 

    Zie ook op de WEBCAM van SINT NIKLAAS STAD voor het verloop

    02-09-2007 om 07:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GORDON BENNET

    WWW.GBCUP.COM     is de officiele site maar nog niet actief
     
    WWW.CMIFLY.COM   is de site van de ploeg BOB BERBEN ,BENOIT SIMEONS  en  LUC TRULLEMANS  welk reeds nuttige informatie geeft.

    02-09-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILITAIRE BAAN
    Enkele SENIOREN stelden mij de vraag waarom de laatste dagen de rode lichten zolang op rood blijven staan??

     Deze lichten moeten volgens de huidige voorschriften in werking gesteld worden vooe ELK OPSTIJGEN of LANDEN van ELK VLIEGTUIG

     Ik vernam op de luchthaven van de ATCO dat deze week er veel bewegingen waren geweest zodat de rode lichten veel hadden opgestaan wegens de vele landingen en opstijgingen.

     Tijdens een periode was dit redelijk lang wegens de vermelding van een toestel met moeilijkheden met het landingsstel en dan vergt dit veel werk van de annwezige ATCO's

    Dit verklaart DE RODE LICHTEN op de MILITAIRE BAAN

    SAFETY FIRST

    01-09-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!