Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    28-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat brengt 2009 voor G/A & A/W
    Heden zien we weer een aantal aanpassingen in de ons opgelegde reglementatie en de te betalen vergoedingen voor allerlei verplichte diensten die men ons oplegt voor SAFETY en SECURITY redenenen.

     Tevens hoor ik reeds sedert de jaren 60 steeds telkens de uitroep dat dit de doodsteek is voor G/A & A/W .

     Maar sedert de jaren 60 zie ik elk jaar een toename van ingeschreven LUCHTVAARTUIGEN voor GA & A/W aktiviteiten.

     Een aantal PILOTEN en kandidat pilooten zijn nu overgegaan naar het ULM vliegen waar er veel minder strenge regels van toepassing zijn en hoor ik het argument dat dit voor gevolg zal hebben van de toename van ongevallen in het ULM vliegen...........MAAR ik heb de indruk dat onafgezien de grote toename van de ULM's er niet veel meer ongevallen gebeuren.

     De LUCHTVAART is een voordurend veranderende aktiviteit waarbij ik de indruk heb dat er nog steeds zedert de jaren 60 een toename is van LUCHTRUIMGEBRUIKERS

    Ik zie het JAAR 2009 POSITIEF tegemoet met de normale DOWN en UP gebeurtenissen maar meer UP dan DOWN !!!

    Natuurlijk is voor de oudere generatie de huidige LUCHTVAARTWERELD minder aangenaam en aanvaardbaar dan vroeger maar ik heb de indruk dat de SAFETY is toegenomen en ook de snelheid van het opdoen van ervaring veel sneller.
    Vroeger was de vordering in de opleiding van Piloten veel langzamer dan dit nu het geval is.

    HAPPY 2009

    28-12-2008 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE ERESENAAT
    Ik ben betrokkenseder jarenbij de BVSE als Bestuurslid en nu op rust geplaatst maar nog betrokken bij de Selectie ....MAAR NIET bij de Organisatie van de 01 FEBRUARIE 2009.

    Gelieve geen DEELNEMINGS AANVRAAG naar mij te verzenden maar naar:

     BVSE-UEF
     Prins boudewijnlaan 323 bus 4
     B-2610 ANTWERPEN-WILRIJK

     TEL...............03-449 29 00

    FAX..............03-449 45 85

    E-MAIL........BVSE@SKYNET.BE

    28-12-2008 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBOS


    AIP BELGIUM and G.D LUXEMBOURG  page  AD 2 EBOS 10 25 SEPT 2008

    Punt 3.2 ULM FLIGHTS

    Geeft de mogelijkheid om met bepaalde ULM naar OOSTENDE te vliegen.

    Gaarne stel ik belang in de ervaring van de ULM-PILOTEN over hun ervaringen, opmerkingen of intresant voor te stellen wijzigingen aan de in voege zijnde regelgeving???


    ASAP   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM














    27-12-2008 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    FROM  monday  29 December  2008 till 04 January 2009 will I not be abel to be contacted by any means of communication.

     For any urgent assistance contact the NATIONAL AOPA"s  WWW.IAOPA.ORG

     HAVE A HAPPY TRANSITION 2008/2009

    27-12-2008 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGUAGE PROFIECENCY TEST ENGLISH
    I receive many questions conczening the endorsement of this new ICAO requirement:

     See:   WWW.MOBILIT.FGOV.BE   

    CIRCULAIRE  LIC11  09/2008

    For the training and TEST see:

    WWW.AEROSOLUTION.BE     at EBAW

    WWW.SFA.BE     at  EBMB

    Cost for the TEST  155 € ( 21% VAT included)
    Duration  60 minuts

    27-12-2008 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Again ALL the E-mailtjes read and reply has been send, if no reaction received then is this been lost

    ans ask you to send it again


    Heden alle berichten gelezen en beandwoord, indien u geen andwoord hebt bekomen dan is uw bericht verloren gegaan en vraag ik het nogmaals te zenden .


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


      TAKE NOTE:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   is U/S !!

    26-12-2008 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSHOW PICTURES
    Enkele senioren vragen naar foto's van AIRSHOWS ik doe hier een poging van TRAVIS AFB in California in de USA mij bezorgt door D.C  van STAMPE MUSEUM in ANTWERPEN  AIRPORT

    http://home.comcast.net

    26-12-2008 om 10:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Stel vast dat er hier heel wat WENSKAARTEN niet zijn toegekomen, wegens de hoge instelling

    van mijn  VIRRUSSCANNER

    Heb dus op een aantal kaartjes niet gereageerd dit jaar.

    25-12-2008 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stageplaats bij EUROPEES PARLIAMENT folow up
    MERRY CHRISTMAS           Heb nu reeds 7 reacties bekomen en doorverwezen naar de betrokken MEP.

    Ik stel ook belang in een exemplaar te bekomen van de ingezonden MOTIVATIBRIEF

    Ik stel ook met vreugde vast dat twee derkandidaten hun studies in de TRANSPORT richtinh hebben gedaan en hoop dat zij GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS in hun gedachtengang in aanmerking nemen.

    Steeds welkom voor dokumentatie over deze aktiviteiten

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    de nick SDW is reeds sedert 1954 of 55 mijn roepnaam en het NIEUWE E-MAIL is beschikbaar  op GLOBAL LEVEL

    Was vroeger  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  welk nu echter niet meer operationeel bruikbaar is sedert 01 July 2008

     

     

    25-12-2008 om 09:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-AIRSPACE CLASSIFICATION

     This morning at 0700 A dit i receive a phone call from a TOP EU EXPERT to whisch me a MERRY CHRISTMAS in reaction to my E-mail thad i had sent him this morning at 0630 A

     Since this very unusual reaction dit I ask him in what I could help him.


     He admited he was this days working at home on the project of the future EU AIRSPACE CLASSIFICATION as resulting from the EUROCONTROL workshop and he wanted to know my personnel vieuw on the selection to make of the THREE ICAO AIRSPACE TYPES. for the 27 EU MEMBERSTATES + 3 other .

    He intend to proceed toward:

    ABOVE FL245   ICAO ALPHA AIRSPACE

    BELOW FL245   he intends to introduce :

    ICAO CHARLY for MANAGED AIRSPACE ( Controled airspace)
    ICAO GOLF for UNMANAGED AIRSPACE( uncontrolled)

    Also intend to raise the lower leven for MANAGED AIRSPACE as hich as possible to avoid to mutch efect of VFR OPERATIONS on the ATS  activity.

    And REQUESTING me if I could LOBBY for such a solution

    ANY COMMENTS or SUGESTIONS are welcom ASAP
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-12-2008 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAGEPLAATS EUROPEES PARLEMENT
    Oproep stageplaats

    Niet voor een der SENIOREN maar mogelijk voor eender kleinkinderen

    Said El Kharaoui Europees parliamentslid voor de SP.A zoekt een stagiair(e)

    voor ondersteuning van zijn team tijdens de Courier
    challenge   WWW.COURIERCHALLENGE.EU   om mee te helpen bij zijn communicatie en PR

    Ben je pas afgestudeerd en heb je intresse voor EUROPA ??

    Ben je sterk in communicatie en organisatie ?

     Mail dan voor 09 Januarie 2009 een motivatiebrief en je CV naar  SAID.ELKHADRAOUI@EUROPARL.EUROPA.EU

    en mischien kom jij dan van 26/01 - 24/4 SAIDS team versterken in het EUROPEES PARLIAMENT in BRUSSEL

    WWW.WEBSAID.BE

    URGENT ACTION !!!

    info to:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-12-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crash KALITTA-AIR
    Heden lezen wij in een aantal kranten dat  de dienst MOBILIT van E SCHOUPPE op basis van een interim report vermoed dat deze crash op 25 Mei te  Zaventem 2008 het gevolg is van een vogelaanvaring in een der motoren. (een torenvalk)

     Ik moet u er echter op wijzen dat het verlies van vermogen op een motor een B747-200  normaal toelaat zelf verder op te stijgen.
     Gezien de berekeningen der nodige snelheid en vermogen in functie van gewicht van het toestel , de temperatuur de mogelijkheid geeft om verder op te stijgen.

    Schijnbaar heeft een van de drie TWEE PILOTEN of DE FLIGHT ENGINEER besloten het opstijgen af te breken nadat men reeds de V1 snelheid had overschreden.
    Dit is echter een spel van SECONDEN  !!

    Wij wachten af wat de overige elementen van de twee BLACK BOXES gaat uitweizen.

     

    23-12-2008 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
    Heden verneem ik dat vanaf 02 JANUARIE 2009 op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de

    hernieuwde CAFETARIA van BELAIR open gaat in het hoofdgebouw

    22-12-2008 om 22:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MUG HELIKOPTER
    Heden zien we weer titels in de kranten:

     OVERHEID NIET GEINTRESEERD IN MUG-HELIKOPTER

    HOEVEEL KOST EEN MENSENLEVEN


    Deze titels doen me terug denken naar de periode 1970/1975 toen ik aktief was in het project

    MEDICOPTER

    In de periode 1968/1971 was ik aktief als Helikopter piloot van het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT te BRASCHAAT-POLYGOON en werd ik betrokken bij enkele Medische opdrachten via een noodvervoer van een zwaar gewond kind waarover ik op het FORUM reeds het verhaal heb geplaatst alsook bij vervoer van organen en bloed voor EUROTRANSPLANT

    Via deze weg kwamen wij in contact met de Medische wereld namelijk met de ploeg aktief in de verkeersongevallen en leerden we dat een juiste diagnose en snelle reactie in de eerste ogenblikken na het ongeval van vitaal belang waren om het slachtoffer de meeste kans tot overleven te geven.

    Het is niet het snel vervoer van een slachtoffrer naar een hospitaal is maar zo snel mogelijk een rampenarts bij het slachtoffer brengen om de diagnose te doen en de noodzakelijke interventie en dan afvoeren naar het meest bevoegde hospitaal.

    Op deze wijze brachten wij voor elke ongevallen de interventieploeg ter plaatse en werd het slachtoffer nadien langs de baan naar het hospitaal gebracht.

    Een ploeg die zeer aktief was de ploeg van het SINT JAN hospitaal aan het ZAND in BRUGGE

    Via een aantal vergaderingen over MEDICOPTER project werdt er bekomen dat er via de Burgerlijke Bescherming  een ALIII werdt aangschaft en uitgerust en dat er met vrijwillige piloten van BRASCHAAT en KOKSIJDE een permanentie werdt verzekerd bij dag voor snelle interventies van uit de depot van BEERNEM

    Bij de aanleg van het nieuwe Sint jan hospitaal werdt er hiermede rekening gehouden tijdens de bouw.

    De ALIII werdt ook een periode ingezet van uit NAMEN

    Een der punten welk op tafel kwam was de kostprijs per gered mensenleven en men vond een bedrag van 1,5 Miljoen Belgische frank als het maximaal aanvaardbaar.

    Wegens ook heel wat administratieve weerstanden en moeilijkheden was de inzet op Nationaal vlak dat een mensenleven ongeveer 2 miljoen koste inplaats van de 1,5 Milijoen welk werdt toegewezen met gevolg dat het Nationaal inzet werd gestopt.

    Ook een der problemen was dat het geld dat besteed werdt voor de helikopter werd in vermindering gebracht van het budget voor de grondploegen

    Wij stelden echter de formule voor welk in zwitserland met succes werkte maar administratief kwam dat niet van de grond.

     Het project van de Burgerlijke bescherming werdt stopgezet maar het hospitaal Sint Jan ging ten private titel verder  met een JETRANGER via de administratieve  steun van EURAMIE, ook in het Franstalige landsgedeelte ontwikkelde zich een privaat iniatief met een BELL Helikopter

    Een der belangrijke Ministers ( L) was een sterke tegenstander van het gebruik van de MUG-HELIKOPTER en legde veel hindernissen in de ontwikkeling met het argument dat de kostprijs van 1,5 Milioen BFr veel te hoog was !! 

    op een der eerste zendingen kreeg ik via een collega de naam van een jonge 30 jarige man die zij vervoerden na een ongeval op de weg zijnde (L) of met andere woorden de zoon van de betrokken minister.
     Diezelfde avond trachte ik persoonlijk per telefoon contact te nemen met  Minister (L)  maar kreeg enkel zijn echtgenote en vroeg haar wat de  financiele waarde  van de tussenkomst mocht  zijn voor haar zoon ???? ....en kreeg de reactie  " ONBETAALBAAR "  
    waarna ik haar vroeg dit aan haar echtgenote in zijn oor te plaatsen met hetgevolg dat ik een verbolgen Minister aan het aparaat kreeg welke mij toen dreigde met disciplinaire sancties via mijn militaire hierarchise overste( was toen nog militair).

    Enkele dagen werdt ik op het mateke geroepen bij de CO met een verbale vermaning voor mijn onbetamelijk gedrag gezien ik gebruik had gemaakt van de vertrouwelijke informatie over de Minister(L)

    Vanaf die dag echter heeft de Minister (L) echter getracht de Medische ontwikkeling van de MUG diensten te bevorderen.
    Spijtig genoeg is de betrokken Minister niet lang nadien verdwenen uit de regering omdat de Regering gevallen was en de nodige voorstellen en beslissingen niet waren getekend geweest

    Nadien is er wel wat vordering gekomen in de MUG diensten maar nog onvoldoende om een Nationale MUG-HELIKOPTER dienst te ontwikkelen en zijn we nog altijd in Belgie enkel geholpen door privaat iniatieven.

    HOELANG blijft dit nog ???? kijk  even wat er gebeurt naar NEDERLAND, LUXEMBURG, DUITSLAND en FRANKRIJK  !!!! 

    22-12-2008 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WIE BENT U ???
    Herhaalde malen stellen bezoekers van mijn BLOG de vraag hoe ze mij kunnen herkennen.

     Daarom heb ik gevraagd aan @MARLEENTJE mij te helpen om een foto van onstweetjes te

    PLAATSEN op:


    FORUM

    COMPUTERVRAGEN

    CHATBOX SENIOREN

    VOORSTELLING CHATTERS


    Dit is volgens een manier om elkaar beter te leeren kennen en te zien wie er achter de gebruikte

    NICK zit !!!

    Geen verplichting hoor maar wel een advies van mijn zijde


    SDW + ANNABEL

    21-12-2008 om 21:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THIELERT
    Een van de TOPICS die heden voormiddag bij de RAAC in het gesprek naar voor kwam betrefd de
    nieuwe motoren in de LICHTE VLIEGTUIGEN  namelijk de DIESEL !!!

    Natuurlijk is het voor de oudere generatie waartoe wij behoren welk onze opleidingen hebben

    gedaan op :

    TIGERMOTH,PIPERCUB,AUSTER,CHIPMUNK,CESSNA en gelijkaardige met de klasieke

    zuigermotoren gebruik makend van BENZINE

    De huidige generatie met THIELERT motor, FADEK,GARMINS en nog veel van deze nieuwere
     
    uitrustingen zijn nogal wantrouwig tegen deze nieuwe technieken

     WWW.THIELERT.COM

     WWW.GARMIN.COM

     WWW.FADECINTERNATIONAL.COM

      HTTP://www.pprune.org     FADEC LIGHT AIRCRAFT

    21-12-2008 om 19:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT and DUTY TIME
    I ame intrested in the practical aplication of the NEW EU FTDT on the AIRTAXI OPERATIONS

    witch is a CAT-GAT operation and subject to the EU-OPS-1  ???

    20-12-2008 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ OPERATIONS
    There are presently a number of VLJ in operation in the European Airspace, but apaerently is there
     
    a problem with the RVSM certification of the VLJ via the EASA.

    I ame intrested in confirmation on this verbal information  from witch thad I received today some
     
    confirmation from a operational pilot ??


    INFORMATION is WELCOM ..............


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    20-12-2008 om 18:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FEESTWENSEN
     SORRY

    Wegens het gevaar van VIRUSSEN via de mogelijke wenskaarten ga ikdeze NIET OPENEN en ook NIET beandwoorden

    Due to danger of VIRUSSEN via possible whishes in this cards will I NOT OPEN this and NOT REPLY ON THEM.

    Terug naar de WENSEN via DE POST

    Back to WHISHES via POST


    19-12-2008 om 16:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HUMAN FACTORS in AVIATION
    I have a QUESTION concerning PILOTS what

    is their READING and ASSIMILATION
     
    CAPACITY .....???????

    I receive every day a large amounth of NOTAMS and AD and SB and advise from many AVIATION ADMINISTRATIONS
    to read and assimilatte but I wonder if a operational PIC has the time avaible to read al this information and to assimilatte the meaning and effect on his FLIGHT .

    ANY COMMENTS and SUGESTIONS are WELCOM:

     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM





    19-12-2008 om 08:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!