Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    15-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mon Experience
    Bien que par mes activites aux niveau politique, administratif et technique dans les institutions de L'UNION EUROPEAN  a Bruxelles jai tres peut de temps de tenir contact avec les AEROCLUBS.

     Mais en venant de recevior "INFO-PILOTE de la FFA de Septembre 2007  je lit avec interet le mot du president Mr JEAN CLAUDE ROUSSEL concernant ces contacts avz-ec les president des AEROCLUBS:

     Leur tache a change beaucoup et ont peut le resume en:

     - Rassembler des detenteur de license

    - etre aviateur

    - Etre un LEADER

    - AMBASADEUR enverreles riverains

    - ANIMATEUR

    - MANAGER

    - GESTIONAIR

    - FEDERATEUR car aucun AEROCLUB sait survivre dans la nouvelle EU seule

    - PILOTE quand le club lui laisse le temps

    -Chapeau PRESIDENTE ou PRESIDENT

    15-09-2007 om 17:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI advise
    I have regular contact with a number of EXAMINORS , personnel of the various EU adminstrations and  ATCO and have what whe call of the record conversations about the various aspect of AVIATION SAFETY/

     In vieuw of this I like to circulate the following advise to the FI in context of my ABI involvement!!

    - There is a urgent need to increase the knowledge of the present PPL VFR operators in the following  area:

    _ THe FLIGHTPREPARATION

    - use of AERONAUTICAL INFORMATION

    - Aplication of the ICAO R/T procedure

    - Respect of the SSR procedures

    - Caution on NON aproved AIRSPACE PENETRATION

    - Aplication of NOISE PROCEDURES

    - Safety during SELF REFUELING

    - Introduction of the ICAO FLIGHT PLAN

    - Closing of FLIGHT PLAN

    - Interpretation of the recent NOTAMS

    - interpretation of updated weather information

    Brenging the above comments toward some collegas FI, they reacted with the claim thad it only concern PPL's,  I must strongly react to this thad this PPL when he has his JAR/FCL PPL he can travel ALL over the world and mix  with the CAT-IFR operators at major airports !!!

    He also is allowed to fly with anny passenger including your OWN family !!!!

     THere is no place for tolerating any unaccepted procedures any more.

    Impose a hich level of QUALITY

     Dont forget this !!!!

    REACTION,COMMENTS or ADVISE is ALWAYS WELCOM!!

    I wile use the obtained information in a confidential way to inform the FI population in vieuw to increase FLYING SAFETY.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    15-09-2007 om 15:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMER en WINTERUUR
    Dit jaar 2007 gaan we naar WINTERTIJD op 28 OCTOBER .

    2008 ZOMERTIJD van              30 MAART tot 26 OCTOBER

    14-09-2007 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEKERHEID
    Een der schijnbare problemen is het verloren gaan van E-MAITJES.

     Ik heb de gewoonte om op elk naar mij toegezonden E-mail te reageren en toch krijg ik klachten van personen dat zij mij een e-mail hebben gezonden en ik hen niet beantwoord heb.

     Ikzelf heb ook een aantal verzonden e-mailtjes waarop ik geen antwoord bekom.

     Schijnbaar heeft men geen zekerheid van de berichtgeving via E-MAILTJES !!!!


     Gaarne uw ervaringen ???

    14-09-2007 om 19:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV berichten op de PC
    Heden heeft SENIORENNET een nieuwe mogelijkheid ingevoerd voor de SENIOREN, namelijk TV CLIPS via de PC:


     HTTP://WWW.KANAAL50.BE

    14-09-2007 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    Ik stel vast dat er kandidaat piloten zijn welk een opleiding tot het BEROEP van piloot wensen te volgen zich inschrijven in firma's welk geheel niet erkend zijn of bevoegd zijn om een JAA-JAR/FCL opleiding te geven.

     Heb daarom terug aangedrongen om over de volledige lijst der ERKENDE FTO te bekomen via de LO-JAAT.

    14-09-2007 om 09:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actie-Reactie
    Enkele senioren vinden dat er de laatste tijd veel te veel ingewikelde zaken op mijn blog staan, dat is het gevolg van mijn betrokenheid bij de Internationale luchtvaart en de EU activiteiten.

     Als je een bepaald onderwerp wil bekijken type dan een woord in onder "Zoeken in deze blog" en anders stuur mij een e-mailtje

    14-09-2007 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over EASA
    WWW.TI.KVIV.BE/EASA


     Op Donderdag 11 OKTOBER is er in de VUB-campus te Etterbeek om 20:00 uur  in Auditorium 007 een voordracht in het Engels door YVES MORIER van de EASA.

     GRATIS maar inschrijvingverplicht

    Yves is zelf piloot en een vlotte spreker welk zelfs nadien in het frans en zelf nederlands altijd te vinden is voor bijkomende toelichting en nota te nemen van de geintreseerde personen.


     EEN AANRADER

    13-09-2007 om 09:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 SEPT 2007 op TV
    Gisteren avond op CANVAS twee intresante films:

     1- over 91/11
         FARENHEIT 9/11
         een ander licht op de redenen en achtergronden van 9/11 ????

     2- over de ontsnapingslijn in 40/45 voor neergeschoten piloten
         LAST BEST HOPE     of als  ( RENDES-VOUS WITH FREEDOM)

     Zijn er nog SENIOREN of ander die deze films of een der films hebben bekeken???

     En wat is uw commentaar ??

    13-09-2007 om 07:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA -NPA's
    Received today the  friendly request from a AVIATION EXPERT that  the NON CAT AIRSPACE USERS should react mutch more on the EASA-NPA's in vieuw to take have  their requerements  been taken in to consideration ??

     URGENT ACTION !!!!!

     Reaction in a early phase is VITAL be PRO-ACTIF

    12-09-2007 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. STC
    Can anybody clarify me on the rumers thad tehe EASA is not allowing the FAA-STC's on USA built aircraft flying under non FAA "N" registrations.

     
    WHY ????


    11-09-2007 om 11:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OSKOSH 2008
    Krijg zojuist bevestiging van de juiste datum voor de 56th OSKOSH

    2008 van  28/07 tot 03/08/2008

    tijdig boeken voor logement is een noodzaak hoor !!!

    11-09-2007 om 09:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU activity's
    I made some very intresting contacts and conversations this day's at the EU-level for the future of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK and mainly for the NON-CAT-AIRSPACE USERS operating in VFR:

     -8,33 KHz below FL195
     -AIRSPACE CLASIFICATION
     -VFR CORRIDORS
     -AFIZ
     -TMZ
     -Mode "S" for VFR
     -AIRPORT CHARGE
     -HANDLING (IFR)
     -AIRPORT CONGESTION (IFR)
     -VLA
     -VLM
     -VLJ (IFR)
     -LSA ( WWW.FAA.GOV )
     -R/T  ICAO level 4 ( WWW.ILIA.FR )
     - Information   for VFR      

    11-09-2007 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
     According the latest information in my possetion ; 

    Concerning the MANDATORY REQUIREMENTS for VFR operations in the EU.

    1) -8;33 KHz  no decision has been made nor at ICAO, EUROCONTROL or EU level

     2) -MODE "S"  no decision has been made nor at ICAO, EUROCONTROL or EU level.

     3) -ELBA (ELT)  at 4O6 KHz no decision  has been made nor at ICAO,EUROCONTROL or EU level

     Of cours if you require to buy new R/T or SSR pleas go for the updated equipage but do not start unneeded retrofiting except if required by NATIONAL REGULATION in  a  country

     Any information is however always welcom via my E-mail:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Nota: some readers of my BLOG are claiming thad acording ICAO the ELT 406 MHz are mansdatory for all airplane from 01 JULY 2008.

    However ICAO -SARPS  are not a LAW or REGULATION if not published in the NATIONAL AERONAUTICAL LAWS and the NATIONAL AIP

    see also the request from IAOPA(global ) toward ICAO

    WWW.IAOPA.ORG

    consult your NATIONAL AOPA   asap

    11-09-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPEN BAL v:d BURGEMEESTER
    Op Zaterdag 15 September 2007 is er het BAL V/D BURGEMEESTER te ANTWERPEN op se SCHELDEKAAIEN

     Als het weder meevalt voorzien wij daar toch even aanwezig te zijn !!!!


    Wie van de SENIOREN ook ????

    10-09-2007 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWE LANDINGS VERGOEDINGEN te EBAW
    In functie van de aanpassing der LANDINGSVERGOEDINGEN vanaf 01 September 2007 te EBAW is er nu neiging om minder naderingen en landingen uit te voeren met het gevolg dat een aantal piloten met een geldige vergunning hun vaardigheid in deze vitale procedure zal afnemen met gevolg een afname van de VLIEGVEILIGHEID.

     De reactie dat we dat dan maar ergens anders moeten doen is geen operationele oplossing gezien op vele plaatsen men de bewegingen beperkt of eveneens hoge vergoedingen invoert zie VB; EHSE(SEPPE !!!)

    Of hebt u een oplossing ????voorstellen welkom ,,,,,,,,,,


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     SAFETY wordt beknot door de ingevoerde regelingen ten opzuchte van de LUCHTVAART

    09-09-2007 om 21:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION for AIRCREW
    Today intresting contact with some GENERAL AVIATION and CAT PILOTS who both have a similar problem of keeping up to date with the present large amounth of INFORMATION concerning  REGULATIONS,  PROCEDURES,  NEW SYSTEMS  adressed to them on a daily base.

     I myself must admit thad the large stream of updated information each day make it almost impossible to read al this, and I have the advantage thad I dont have to fly on a regular base but spending my time on reading and folowing the information stream.

     Intresting subject for the HUMAN FACTORS EXPERTS !!!

    KISS
     

    09-09-2007 om 20:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOCTURNE
    Donderdag 27 September 2007 om 16:00 uur in de LUCHTVAARTAFDELING van het KLM in hry jubelpark te Brussel

     WWW.BAMF.BE
     WWW.BAMFBAMRS.BE
     HTTP://users.skynet.be/BAMRS/BAMRS.htm.
     

    07-09-2007 om 14:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
    Een aantal SEnioren welk dit onderwerp bezoeken vragen mij wat mijn betrokkenheid is bij deze dag 27:

     Wegens het overlijden van FRANK SANDERS en via Mevr SANDERS ben ik terug betrokken bij JEUGD & LUCHTVAART vooral met de bedoeling de DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN welk een paradepaarje was van de overleden FRANK SANDERS verder te doen gebeuren door als hulp te zijn voor enkele jongere LUCHTVAART ENTHOUSIASTEN met het hard op de goede plaats

    DE DAG 27 start op 18 SEPTEMBER 2007 om 10;00 uur local time

    DE DAG 28 is voorzien op 29 SEPTEMBER 2009

    Wat doe ik op dag 27??     Ik ben aanwezig met mijn klak en fluitje van stationchef en begeleid het STADS TREINTJE om de kinderen met polotie escorte van en naar BERCHEM STATION te brengen en tevens rondritjes met toelichting voor de kinderen op ANTWERP AIRPORT

    06-09-2007 om 11:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE

    Heel wat SENIOREN stellen vragen over de TURBULENTIE tijdens de VLUCHT ??,

     Wat betreft het vliegen in TURBULENTIE is dit niet zeer aangenaam maar dat houdt geen gevaar in omdat wij het toestel zijn snelheid verminderen naar MANOEVERING SPEED welk hiervoor door de constructeur werdt voorzien .

     TURBULENTE kan zich voordoen door:


      CUMULIFORME WOLKEN  van het type CU of CB( ook wel onweders genoemd of donderwolken)

      CAT =   CLEAR AIR TURBULENCE komt vooral voor door de JETSTREAM op grote hoogtes
     
      ook door het effect van de wind rond hindernissen maar dat is dan meestal enkel bij hevige wind en in de nabijheid van de grond bij het opstijgen of landen

      Er is ook nog de WAKE TURBULENTIE van een ander vliegtuig maar daarvoor zal de piloot en de ATCO er op letten omdat vliegtuigen niet te kort achter elkaar opstijgen of komen landen opdezelfde landingsbaan

    06-09-2007 om 10:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!