Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M  17 SEPT   FLAG,  J&L,  EBAW
     T  18 SEPT   DAY 28
    W 19 SEPT CFMU USER DAY
     T  20 SEPT CFMU USER DAY
     F  21 SEPT  GUEST at LT/AVN EBLG
     S  22 SEPT  FLAG, EBAW, RAAC
     S  23 SEPT  EBAW, RAAC
     W 26 SEPT EUROCONTROL, J& L , FLAG
     S  29 SEPT FLAG, EBAW;RAAC
     S  30 SEPT EBAW, RAAC

    20-09-2007 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFMU - USER DAY's
    PARTICIPATING will suply DEBRIEFING later ??

    20-09-2007 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KRANTEN
    Ik stel belang om copies te bekomen van foto's ,en artikels van de DAG 27 die doorging op 18 SEPTEMBER 2007 op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor de ongeveer 1400 minder valide kinderen.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    THANKS voor de reeds bekomen foto's op 18 en 19 SEPTEMBER

    20-09-2007 om 05:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
    Heden  om 1700 uur locale tijd steen dood terug thuis na een ganse dag  sedert 0700 uur aktief te zijn geweest op  ANTWERP-AIRPORT met een hondertal vrijwiliger van JEUGD en LUCHTVAART  om het draaiboek opgebout door de drie nieuwe jonge tenoren van DE DAG DER MINDER VALIDEN welk de fakkel van de overleden FRANK SANDERS met kennis van zaken hebben overgenomen.

     Heb vele gelukkige gezichten gezien van de vele minder validen kinderen ( grote en kleine) nederlandse en frans talige alsook Nederlanders  na het uitvoeren van een vlucht, het bekomen van wat snuitesrijen ,snoep en ijsjes via de deelname der sponsers en de medwerking van het personeel van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN, DE ANTWERPSE POLITIE, DE DOUANE , de ATCO's  van BELGOCONTROL ,  ASA, de RAAC ,de PILOTEN van VLM,SN, de LUCHTCOMPONENT v/d KRIJGSMACHT,ABELAG.

    Ik hoop dat ik niemand heb vergeten en heb een PRESS-DOSSIER beschikbaar op aanvraag .

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    Nu beginnen we te denken aan DAG 28 op 29 SEPTEMBER 2009

    Komentaar, voorstellen en hulp is steeds welkom hoor ???

    18-09-2007 om 19:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAY 27th
    18 SEPTEMBER 2007 at 0700 local ANTWERP AIRPORT

    O8:00 last BRIEFING

    09:35 FIRST landing by " SERGE"

    10:00 first bunch of the 1400 children AIRBORN

    WHE are ready to SERVE THEM A NICE DAY !!


    18-09-2007 om 05:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
     18 SEPTEMBER  2007 today 0700 local to ANTWERP AIRPORT

    at 08:00   last Briefing

    at 09;35 FIRST LANDING of RG by "SERGE"

    at 10:00 FIRST bunch of childeren AIRBORN an 1400 !! to GO

    18-09-2007 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PERSBERICHT DAG 27
    Het PERS BERICHT over DAG 27 is  beschikbaar voor meer informatie contact:

     SJ@JEUGDENLUCHTVAART.BE

    17-09-2007 om 09:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mijn DAG 27
    Wat betreft dag 27 doe ik maar enkel mee door advies te geven aan de drie organiserende jongeren.

     De dag zelf ben ik enkel begeleider van het STADSTRAMMETJE dat een aantal kinderen ven en naar Berchem statie brengt oner politiebegeleiding met TWEE MOTARS van de ANTWERPSE POLITIE

    17-09-2007 om 06:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 27
    Er staan nu 1396 kinderen op de lijst om te vliegen op DINSDAG 18 SEPTEMBER

    16-09-2007 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (3)
    15-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Mon Experience
    Bien que par mes activites aux niveau politique, administratif et technique dans les institutions de L'UNION EUROPEAN  a Bruxelles jai tres peut de temps de tenir contact avec les AEROCLUBS.

     Mais en venant de recevior "INFO-PILOTE de la FFA de Septembre 2007  je lit avec interet le mot du president Mr JEAN CLAUDE ROUSSEL concernant ces contacts avz-ec les president des AEROCLUBS:

     Leur tache a change beaucoup et ont peut le resume en:

     - Rassembler des detenteur de license

    - etre aviateur

    - Etre un LEADER

    - AMBASADEUR enverreles riverains

    - ANIMATEUR

    - MANAGER

    - GESTIONAIR

    - FEDERATEUR car aucun AEROCLUB sait survivre dans la nouvelle EU seule

    - PILOTE quand le club lui laisse le temps

    -Chapeau PRESIDENTE ou PRESIDENT

    15-09-2007 om 17:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI advise
    I have regular contact with a number of EXAMINORS , personnel of the various EU adminstrations and  ATCO and have what whe call of the record conversations about the various aspect of AVIATION SAFETY/

     In vieuw of this I like to circulate the following advise to the FI in context of my ABI involvement!!

    - There is a urgent need to increase the knowledge of the present PPL VFR operators in the following  area:

    _ THe FLIGHTPREPARATION

    - use of AERONAUTICAL INFORMATION

    - Aplication of the ICAO R/T procedure

    - Respect of the SSR procedures

    - Caution on NON aproved AIRSPACE PENETRATION

    - Aplication of NOISE PROCEDURES

    - Safety during SELF REFUELING

    - Introduction of the ICAO FLIGHT PLAN

    - Closing of FLIGHT PLAN

    - Interpretation of the recent NOTAMS

    - interpretation of updated weather information

    Brenging the above comments toward some collegas FI, they reacted with the claim thad it only concern PPL's,  I must strongly react to this thad this PPL when he has his JAR/FCL PPL he can travel ALL over the world and mix  with the CAT-IFR operators at major airports !!!

    He also is allowed to fly with anny passenger including your OWN family !!!!

     THere is no place for tolerating any unaccepted procedures any more.

    Impose a hich level of QUALITY

     Dont forget this !!!!

    REACTION,COMMENTS or ADVISE is ALWAYS WELCOM!!

    I wile use the obtained information in a confidential way to inform the FI population in vieuw to increase FLYING SAFETY.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    15-09-2007 om 15:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMER en WINTERUUR
    Dit jaar 2007 gaan we naar WINTERTIJD op 28 OCTOBER .

    2008 ZOMERTIJD van              30 MAART tot 26 OCTOBER

    14-09-2007 om 20:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZEKERHEID
    Een der schijnbare problemen is het verloren gaan van E-MAITJES.

     Ik heb de gewoonte om op elk naar mij toegezonden E-mail te reageren en toch krijg ik klachten van personen dat zij mij een e-mail hebben gezonden en ik hen niet beantwoord heb.

     Ikzelf heb ook een aantal verzonden e-mailtjes waarop ik geen antwoord bekom.

     Schijnbaar heeft men geen zekerheid van de berichtgeving via E-MAILTJES !!!!


     Gaarne uw ervaringen ???

    14-09-2007 om 19:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (4)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TV berichten op de PC
    Heden heeft SENIORENNET een nieuwe mogelijkheid ingevoerd voor de SENIOREN, namelijk TV CLIPS via de PC:


     HTTP://WWW.KANAAL50.BE

    14-09-2007 om 11:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WARNING
    Ik stel vast dat er kandidaat piloten zijn welk een opleiding tot het BEROEP van piloot wensen te volgen zich inschrijven in firma's welk geheel niet erkend zijn of bevoegd zijn om een JAA-JAR/FCL opleiding te geven.

     Heb daarom terug aangedrongen om over de volledige lijst der ERKENDE FTO te bekomen via de LO-JAAT.

    14-09-2007 om 09:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Actie-Reactie
    Enkele senioren vinden dat er de laatste tijd veel te veel ingewikelde zaken op mijn blog staan, dat is het gevolg van mijn betrokenheid bij de Internationale luchtvaart en de EU activiteiten.

     Als je een bepaald onderwerp wil bekijken type dan een woord in onder "Zoeken in deze blog" en anders stuur mij een e-mailtje

    14-09-2007 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting over EASA
    WWW.TI.KVIV.BE/EASA


     Op Donderdag 11 OKTOBER is er in de VUB-campus te Etterbeek om 20:00 uur  in Auditorium 007 een voordracht in het Engels door YVES MORIER van de EASA.

     GRATIS maar inschrijvingverplicht

    Yves is zelf piloot en een vlotte spreker welk zelfs nadien in het frans en zelf nederlands altijd te vinden is voor bijkomende toelichting en nota te nemen van de geintreseerde personen.


     EEN AANRADER

    13-09-2007 om 09:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.12 SEPT 2007 op TV
    Gisteren avond op CANVAS twee intresante films:

     1- over 91/11
         FARENHEIT 9/11
         een ander licht op de redenen en achtergronden van 9/11 ????

     2- over de ontsnapingslijn in 40/45 voor neergeschoten piloten
         LAST BEST HOPE     of als  ( RENDES-VOUS WITH FREEDOM)

     Zijn er nog SENIOREN of ander die deze films of een der films hebben bekeken???

     En wat is uw commentaar ??

    13-09-2007 om 07:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA -NPA's
    Received today the  friendly request from a AVIATION EXPERT that  the NON CAT AIRSPACE USERS should react mutch more on the EASA-NPA's in vieuw to take have  their requerements  been taken in to consideration ??

     URGENT ACTION !!!!!

     Reaction in a early phase is VITAL be PRO-ACTIF

    12-09-2007 om 15:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. STC
    Can anybody clarify me on the rumers thad tehe EASA is not allowing the FAA-STC's on USA built aircraft flying under non FAA "N" registrations.

     
    WHY ????


    11-09-2007 om 11:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!