Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    29-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHz below FL195
    Via IAOPA  en EAS tracht men om te vermijden dat alle VFR vluchten in de toekomst moeten uitgerust zijn met nieuwe radios om in VHF te beschikken over 8,33KHz separatie inplaats van de huidige 25 KHz uitrusting.

    Tevens gaat de invoering van de UAV ook bepaalde nieuwe verplichtingen voor gevolg hebben


    De "SEE and AVOID" in VFR is ook ter discutie en een aantal VFR vliegende PPL hebben hun onzekerheid naar voor gebracht om in de zeer drukke luchtruimten buiten gecontroleerd luchtruim in de toekomst de MIDAIR COLLISIONS te ve"rmijden te kunnen beschikken over een eenvoudig COLISION AVOIDANCE SYSTEEM  (  !!!!!) gelijk heden in gebruik is gesteld bij het ZWEEFVLIEGEN.

    Hiervoor heeft de heer ERNST HAUFF van AOPA-BELGIE een vragenlijst in circulatie gebracht om uw opinie als AIRSPACE USER te kennen.

    Gaarne uwe medewerking ,,,,,,, informatie is zeer belangrijk ,, wat is uw reactie ?????
     

    29-09-2007 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. DAG 27
    Heden beschik ik via een der SENIOREN ( ZONNEKE) over een reekis mooie foto's over de DAG 27 DER MINDER VALIDEN KINDEREN welk plaats vond op  Dinsdag 18 SEPTEMBER 2007 op ANTWERP AIRPORT onder de tiel WINGS for CHILDEREN via JEUGD EN LUCHTVAART

    Persmensen welk het wensen kunnen tevens een PERSMAP bekomen  via hun postadres te bezorgen aan  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Tevens stellen wij belang om de informatie te verspreiden in het vooruitzicht de 28e DAG te organiseren op 29 SEPTEMBER 2009 waarvoor wij tevens steun en sponsers wensen te bekomen:

    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    Dank vanwege de vele glunderende gezichten der kinderen welk deelname aan de DAG 27

    29-09-2007 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Problems with AIS
    If you have problems with AERAONAUTICAL INFORMATION  you can  use the:

     AIS AGORA

    AERONAUTICAL INFORMATION FORUM   

     "Voicing problems , Sharing solutions "

     WWW.EUROCONTROL.INT/AISAGORA.

    Avaible for ALL PILOTS or ATCO  via  a FREE registration

    29-09-2007 om 16:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEUN
    Ik tracht een der senioren ;; LILA te steunen op haar wedstrijd vootr het bepalen van de te gebruiken SLOGAN voor de verkeersveiligheids campagne.

    U houdt geen afstand   door via 


                  www.watisuwexcuus.be




    Door  dagelijks éénmal te stemmen op haar slogan:

    "U DOET EEN REMTEST "


     Uw hulp is ook welkom

    27-09-2007 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVEN VERPOZEN
    Men vraagt mij of ik buiten de LUCHTVAART en de EU-ARENA nog hobby's of bezigheden heb.

     Natuurlijk ik werk graag in onze tuin , ga regelmatig lekker eten in t'stad en op de PC ga ik in seniorennet nu en dan kijken op het FORUM, de CHAT en de andere BLOGS

    Twee intresante BLOGS waar ik soms even ga verpozen zijn:

    - AANDENKEN MET HART en ZIEL
    - SCHADUWLAND

    25-09-2007 om 15:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP EXPO
    Heden was ik op bezoek in ANTWERP EXPO( het bouwcentrum) ten behoeve van FLAG op de TRANSPORT &LOGISTICS

     In verhouding van vroegere uitgave was er zeer weinig LUCHTVAART gebonden firma's aanwezig.

      -BRUSSELS AIRPORT  een lege stand

      -SAS cargo  lege stand

     - CARGO-B AIRLINES kreeg ik een zeer intresante briefing door  een zeer gemotiveerde persoon ; de heer ROEL van HULLE,
    BEOORDELING;  iniatief op te volgen
                                    WWW.CARGOB.COM

     -SAT GROUP - bewakingsdiensten
                              -brandbewakin
                              -explosive research dog team
                              -Safety & evacuation grou
                               WWW.SATGROUP.BE

     Verder was er veel afgestemt op SCHEEPVAART, BAANVERVOER ,SPOORVERVOER en behandeling en management van Goederen


    25-09-2007 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN
    Herhaalde malen bekom ij E-mailties met een vraag die ik in deze BLOG reeds uitgewerkt heb.

    Daarop adviseer ik dat men men het onderwerp typt in :

    OPZOEKEN IN BLOG :

    24-09-2007 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION
    Presently I have reacted to al E-mail and have no more unreplied mesages on my E-mail.

      Heden heb ik alle E-mails beantwoord

    24-09-2007 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGERVARING SDW
    Enkele senioren denken dat ik piloot was bij SABENA dat is geheel onjuist.

    Ik heb wel even in de BLS of de zogenaamde SABENA-SCHOOL te GRIMBERGEN gevlogen

     Ik ben PILOOINSTRUCTEUR geweest op L18C en ALII bij het LT/AVN het vroegere air-OP en nu de HELI-WING van de component LUCHT van de KRIJGSMACHT welk nog enkel te LIEIGE-BIERSET bestaat met de AUGUSTA 109 en nog enkele ALII

    Tevens was Ik PILOOT-INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN in een aantal burgerclubs en de LUCHTKADETTEN van BELGIE;

    Ik was ook betrokken bij SOTRAMAT FLYING SCHOOL in DEURNE vliegveld nu genaamd ANTWERP AIRPORT.

    Mijn vliegaktiviteiten waren voornamelijk in BENELUX, FRANKRIJK , ENGLAND en DUITSLAND en ook even  maar in beperkte mate in ARGENTINA,ZUID AFRIKA,SENEGAL,ALGERIA en BIAFRA.

    Ben ook zeer aktief geweest in militair en burger droppen van parachutisten en slepen van zwevers

    Tevens aktief geweest als GROUNDINSTRUCTER  voor PPL,CPL rn IFR en SIMULATOR

    Ten behoeve van mijn aktiviteiten als EU-LIAISON OFFICER voor IAOPA( global)  sedert 1980 tot 2004 ben ik ook naar ;USA,CANADA,AFRIKA,JAPAN,AUSTRALIA geweest maar ben  daar niet als PILOOT aktief geweest

    Nu vlieg ik nog zelden en meestal met collega's  instructeurs

    Dus ik ben nooit LIJNPILOOT geweest.

    Ik hoop dat deze toelichting de zaken in het juiste daglicht plaatsen, zoniet stel uw vraag of vragen ??

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-09-2007 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFMU (2e part)
    As already mentioned dit I participate at the CFMU USERS DAY at EUROCONTROL on 19 & 20 September.

    The information wil be avaible on WWW.EUROCONTROL.INT

    The most important aspect from GA/AW for VFR & IFR operation concerned the WWW.EUROCONTROL.INT/EAD  wher the AIP and NOTAMS are avaible at no cost only registration as pilot is reequired.

    contact: gaston.liegois@eurocontrol.int

    Also for the IFR is the IFPS and IPUV very intresting !!!

    Also the presentation of AIS/AGORA


    the presentation of CRCO was also intresting for al operators of AIRPLANE above 2000kgr ans subject to the ENROUTE CHARGES

    contact: LUC.STORMS@EUROCONTROL.INT

    Note : Mr Ivan LEFEBVRE has left the EUROCONTROL CRCO/R3/1 after many years beeing a vital contact point for the GA/AW operators who have very mutch apreciated his very positive asistance ans advise to his collega's pilots
    I hope he is now enjoiing his retirement and hope to see hem one of this days back at a AVIATION EVENEMENT

    23-09-2007 om 19:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGANGST
    Heden verneem ik dat VTM bezig is een reportage te maken over VLIEANGST

     Heb de juiste gegevens nog niet maar de uitzending schijnt voorzien te zijn einde OCTOBER 2007


    Heb geen contact gehad met de makers

    Zoalik reeds vroeger vermelde in deze BLOG hadden we in de jaren 60 bij de  SOTRAMAT FLYING SCHOOL op de luchthaven te DEURNE( ANTWERPEN) met documentatie van AOPA-USA  met succes een cursus ingericht voor mensen welk last hadden van VLIEGANGST

    23-09-2007 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. DRINGEND // ASAP
    Wij zijn op zoek naar de verslagen en de foto's van de volgende evenementen welk plaats vonden op en rond de ANTWERPSE LUCHTHAVEN in het verleden:

    -1930  SEPTEMBER 13  speciale editie GVA
    -1946  xx yy HEROPENING LUCHTHAVEN
    -1951  JUNI xx GROTE VLIEGMEETING
     -1952 JUNI 08 VLIEGMEETING
    -1953  MEI 14 Inhuldiging monument JAN OLIESLAGERS
    -1967  NOVEMBER 03  40 JAAR RAAC
    -1969  MEI 17-18 VLIEGMEETING 
    -1976  JUNI 19-20 VLIEGMEETING te ANTWERPEN-DEURNE
    -1984  SEPTEMBER  01 VLIEGTUIGPARADE  over de SCHELDE
     -1992 SEPTEMBER 19-20 DEVILS DAY I
     -2002  MEI 9-10 DEVILS DAY 2
     -2007 SEPTEMBER 18 WINGS for CHILDEREN (DAG 27)


    Gelieve contact te nemen met VAC@SKYNET.BE
                                                      PAUL.HOPFF@TELENET.BE

    Indien nodig kunnen we uw foto's inscannen en u terug bezorgen en zij worden in het boek over de RAAC (vzw) te ANTWERPEN vermeld met de bronvermelding

    Alle hulp is welkom en steeds beschikbaar voor bijkomende toelichtingen:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-09-2007 om 17:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTANDEN
    Als men zegt dat men piloot is denken de meeste mensen steeds aan SABENA .

     Er zijn in DE LUCHTVAART veel verschillende soorten PILOTEN hoor:

     Militaire piloten
      -Jachtvliegers
      -transport
      -helicopters
     Burgerpiloten
     -Regelmatige lijvluchten zoals SABENA was
     -Charter vluchten
     -luchttaxi
     -zakenvluchten
     -luchtarbeid
        -opleiding
        -medische vluchten
        -waarnemings vluchten
        -luchtfotografie
        -luchtreclame
        -vervoer van organen
        -paradrop
        -weerkundige observatievluchten
        -luchtdopen
        -iniatievluchten
        -landbouwvliegen
        -milieuwaarnemingen
        -visserij toezicht
        -toezicht op olielozingen
        -metingen luchtvervuiling
        -meting op radioactiviteit
        -verkeerstoezicht
        -politieopdrachten
        -hulp bij bouwwerken

    Tevens hebt ge dan vluchten door niet beroepsmensen;
      -vliegtuig
      -helicopter
      -zweefvliegtuigen
      -MLA
      -VLA
      -VLJ
      -luchtballon
      -DPM
      -luchtschip
      -gyrocopter
      -zelfbouwers

     
    Ik hoop dat dit een klein beeld geeft van wat er allemaal in de lucht plaats vindt

    Ben steeds bereid om op bijkomende vragen toelichting te geven hoor

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-09-2007 om 07:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VANDAAG
    Heden avond om 18;00 uur B terug thuis na een zeer intresante dag bij DE WING HELI te LIEGE-BIERSET .

    DE KOLONEL VLIEGER BEM Olivier COLMANT de Commandant van de HELI WING  te LIEGE-BIERSET met de samenwerking van zijn ganse eenheid boor de ANCIENS van LT/AVN een zeer geslaagt banket aan onder een heerlijk stralende zon.

     Dit gebeurde in samenwerking met Raymond  COLLARD voorzitter van de vriendenkring van het LICHTE VLIEGWEZEN
       
     Bent u nog geen lid contacteer dan dringend: P.J.ROOVERS@SKYNET.BE   welk het secretariaat verzorgt.

    SEMPER LABORA

    EENDRACHT MAAKT MACHT

     Wij kijken al uit naar 2008 !!

    21-09-2007 om 20:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMPASS IS ( deel 2)
    I receive a number of reactions of pilots thad there are problems with the printed answers mentioned after completing the GENERAL AVIATION SURVEY of  WWW.CIS.BG/GA

     It is intresting to note thad all this reactions are from ENGLISH native pilots and no other nationality seems to be reacting to the SURVEY

    advise also  of your comments to:

        ALEXANDER.KRASTEV@EUROCONTROL.INT

       VLADIMIR.GRGOROU@VINIZ.COM

    Dont forget the survey is to find solutions to avoid AIRSPACE INFRINGEMENT in the future mutch denser ECAC AIRSPACE and maintain the SAFETY level

    21-09-2007 om 20:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MILIEU
    Na de film van ELGORE is er nu LEONARDO DICAPRIO welk een ramp film op ons los laat onder de titel:  "The 11th Hour "

       WWW.11THHOURACTION.COM

     Een mijner colegas stelde dat nadat hij de film had bekeken hij niet meer in een vliegtuig durfde stappen, zijn auto wilde verkopen en.........!!!!!!!!

    STOP en waar zijn de bewijzen en wat doen die MILIEU PROFETEN zelf ??

    20-09-2007 om 20:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MISVERSTAND
    Een der heersende misverstanden bij vele bezoekers van mijn blog is dat zij denken dat er in VLAANDEREN geen LUCHTVAARTINDUSTRIE is en dat deze enkel in WALONIE bestaat.

     We maken hier geen eigen grote  lijnvliegtuigen maar vlaanderen is toch wel aktief in het bouwen van lichte vliegtuigen en veel ondedrdelen welk zelf in de AIRBUS 380 worden gebruikt

    Ik ga hier nu geen opsoming geven maar verwijs u naar:

    WWW.FLAG.BE

    intresant  voorbeeld is ook WWW.LAMBERT-AIRCRAFT.COM

    steeds beschikbaar voor bijkomende  vrijblijvende toelichtingen: SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    En vergeet mijn slogan niet:


    ER zijn geen stomme vragen hoor.

    20-09-2007 om 19:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVISE
     I strongly advise ALL PILOTS to participate in the EUROCONTROL AIRSPACE INFRINGEMENT to bre completed :

    www.cis.bg/ga

    20-09-2007 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    M  17 SEPT   FLAG,  J&L,  EBAW
     T  18 SEPT   DAY 28
    W 19 SEPT CFMU USER DAY
     T  20 SEPT CFMU USER DAY
     F  21 SEPT  GUEST at LT/AVN EBLG
     S  22 SEPT  FLAG, EBAW, RAAC
     S  23 SEPT  EBAW, RAAC
     W 26 SEPT EUROCONTROL, J& L , FLAG
     S  29 SEPT FLAG, EBAW;RAAC
     S  30 SEPT EBAW, RAAC

    20-09-2007 om 08:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CFMU - USER DAY's
    PARTICIPATING will suply DEBRIEFING later ??

    20-09-2007 om 07:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!