Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT SIMULATOR via PC
    In mijn E-mails zitten weer een aantal vragen over het VLIEGEN op FLIGHT SIMULATOR,

     Ik heb deze vragen beandwoord in functie van het werkelijk leeren vliegen op een licht vliegtuig maar gezien ik geen ervaring heb op LIJNVLIEGTUIGEN en ook niet op een FLIGHT SIMULATOR op PC verwijs ik u eens te kijken bij;   WWW.FSCB.BE   een zeer aktieve vereniging in deze aktiviteit.

    05-01-2009 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SNEEUW
    Wat betrefd het verschijnsen dat er geen sneeuw is aan de kust is dit het gevolg van de golfstroom

    welk aan de kust de temperatuur enkele graden houdt dan in het binnenland

    05-01-2009 om 11:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENCIE
    Herhaalde malen steld men vragen over de Turbulencie of Luchtzaken die men kan ontmoeten tijdens de vlucht:

     De lucht is een steeds in beweging zijnde fluidum en er ontstaan opwaartse en neerwaartse stromingen waardoor het vliegtuig in vlucht onderworpen wordt aan turbulentie.

     Deze turbulentie kan het gevolg zijn van verschillende oorzaken zoals wolkenvorming of zelfs gevormd worden achter een ander op ongeveer dezelfde hoogte vliegtuig dat het vliegpad van uw vliegtuig volgde.

     Bij hevige turbulentie zal de gezagvoeder de vliegsnelheid aanpassen om zodoende het efect van de turbulencie minder brutaal te doen gevoelen aan de inzittende.

     Ik hoop dat deze toelichting u van nut is .

    04-01-2009 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERWIJS ook naar FORUM
    FORUM

    NIEUWS

    BELGIE kan geen snelle medischt interventies meer doen door:  DEMONEN


    tevens

    FORUM

    OPENBAR DEBAT/OVERIGE DISCUTIES

    MUG HELICOPTER

    03-01-2009 om 16:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL HELICOPTER OPERATIONS

     WWW.REGA.CH

     In functie van enkele vragengesteld per E-MAIL verwijs ik naar de website van REGA

    03-01-2009 om 15:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Heden heb ik de hernieuwde Cafetaria van BELAIR op ANTWERP INTERNATIONAL
     
    AIRPORT kunnen bezoeken,  een geheel andere en indrukwekende aanpassing, welk de indruk
     
    geeft na de volledige afwerking een aangename plaats te worden open tijdens de weekdagen van
     
    0700 tot 22:00 uur en de Zaterdag , zon en feestdagen van 09;00 tot 22:00

    Nu nog afwachten wat de kok met de nieuwe keuken ons zal kunnen verschaffen en ook wat het
     
    vernieuwde teras in de zomer zal bieden aan de bezoekers welk belang stellen in het

    LUCHTVAART WERELDJE bij een lekker drankje of etentje


    NB:er moet nog wel het een en ander aangepast en opgeruimd worden !!!

    03-01-2009 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HAPPY 2009
    HAPPY 2009

        BACK in OPERATIONS

          03 JANUARY 2009

    Today PRESENT at 10:00 a at

                 EBAW

    03-01-2009 om 05:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat brengt 2009 voor G/A & A/W
    Heden zien we weer een aantal aanpassingen in de ons opgelegde reglementatie en de te betalen vergoedingen voor allerlei verplichte diensten die men ons oplegt voor SAFETY en SECURITY redenenen.

     Tevens hoor ik reeds sedert de jaren 60 steeds telkens de uitroep dat dit de doodsteek is voor G/A & A/W .

     Maar sedert de jaren 60 zie ik elk jaar een toename van ingeschreven LUCHTVAARTUIGEN voor GA & A/W aktiviteiten.

     Een aantal PILOTEN en kandidat pilooten zijn nu overgegaan naar het ULM vliegen waar er veel minder strenge regels van toepassing zijn en hoor ik het argument dat dit voor gevolg zal hebben van de toename van ongevallen in het ULM vliegen...........MAAR ik heb de indruk dat onafgezien de grote toename van de ULM's er niet veel meer ongevallen gebeuren.

     De LUCHTVAART is een voordurend veranderende aktiviteit waarbij ik de indruk heb dat er nog steeds zedert de jaren 60 een toename is van LUCHTRUIMGEBRUIKERS

    Ik zie het JAAR 2009 POSITIEF tegemoet met de normale DOWN en UP gebeurtenissen maar meer UP dan DOWN !!!

    Natuurlijk is voor de oudere generatie de huidige LUCHTVAARTWERELD minder aangenaam en aanvaardbaar dan vroeger maar ik heb de indruk dat de SAFETY is toegenomen en ook de snelheid van het opdoen van ervaring veel sneller.
    Vroeger was de vordering in de opleiding van Piloten veel langzamer dan dit nu het geval is.

    HAPPY 2009

    28-12-2008 om 16:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPESE ERESENAAT
    Ik ben betrokkenseder jarenbij de BVSE als Bestuurslid en nu op rust geplaatst maar nog betrokken bij de Selectie ....MAAR NIET bij de Organisatie van de 01 FEBRUARIE 2009.

    Gelieve geen DEELNEMINGS AANVRAAG naar mij te verzenden maar naar:

     BVSE-UEF
     Prins boudewijnlaan 323 bus 4
     B-2610 ANTWERPEN-WILRIJK

     TEL...............03-449 29 00

    FAX..............03-449 45 85

    E-MAIL........BVSE@SKYNET.BE

    28-12-2008 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBOS


    AIP BELGIUM and G.D LUXEMBOURG  page  AD 2 EBOS 10 25 SEPT 2008

    Punt 3.2 ULM FLIGHTS

    Geeft de mogelijkheid om met bepaalde ULM naar OOSTENDE te vliegen.

    Gaarne stel ik belang in de ervaring van de ULM-PILOTEN over hun ervaringen, opmerkingen of intresant voor te stellen wijzigingen aan de in voege zijnde regelgeving???


    ASAP   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM














    27-12-2008 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    FROM  monday  29 December  2008 till 04 January 2009 will I not be abel to be contacted by any means of communication.

     For any urgent assistance contact the NATIONAL AOPA"s  WWW.IAOPA.ORG

     HAVE A HAPPY TRANSITION 2008/2009

    27-12-2008 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LANGUAGE PROFIECENCY TEST ENGLISH
    I receive many questions conczening the endorsement of this new ICAO requirement:

     See:   WWW.MOBILIT.FGOV.BE   

    CIRCULAIRE  LIC11  09/2008

    For the training and TEST see:

    WWW.AEROSOLUTION.BE     at EBAW

    WWW.SFA.BE     at  EBMB

    Cost for the TEST  155 € ( 21% VAT included)
    Duration  60 minuts

    27-12-2008 om 15:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Again ALL the E-mailtjes read and reply has been send, if no reaction received then is this been lost

    ans ask you to send it again


    Heden alle berichten gelezen en beandwoord, indien u geen andwoord hebt bekomen dan is uw bericht verloren gegaan en vraag ik het nogmaals te zenden .


     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


      TAKE NOTE:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   is U/S !!

    26-12-2008 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSHOW PICTURES
    Enkele senioren vragen naar foto's van AIRSHOWS ik doe hier een poging van TRAVIS AFB in California in de USA mij bezorgt door D.C  van STAMPE MUSEUM in ANTWERPEN  AIRPORT

    http://home.comcast.net

    26-12-2008 om 10:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Stel vast dat er hier heel wat WENSKAARTEN niet zijn toegekomen, wegens de hoge instelling

    van mijn  VIRRUSSCANNER

    Heb dus op een aantal kaartjes niet gereageerd dit jaar.

    25-12-2008 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Stageplaats bij EUROPEES PARLIAMENT folow up
    MERRY CHRISTMAS           Heb nu reeds 7 reacties bekomen en doorverwezen naar de betrokken MEP.

    Ik stel ook belang in een exemplaar te bekomen van de ingezonden MOTIVATIBRIEF

    Ik stel ook met vreugde vast dat twee derkandidaten hun studies in de TRANSPORT richtinh hebben gedaan en hoop dat zij GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS in hun gedachtengang in aanmerking nemen.

    Steeds welkom voor dokumentatie over deze aktiviteiten

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM 

    de nick SDW is reeds sedert 1954 of 55 mijn roepnaam en het NIEUWE E-MAIL is beschikbaar  op GLOBAL LEVEL

    Was vroeger  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  welk nu echter niet meer operationeel bruikbaar is sedert 01 July 2008

     

     

    25-12-2008 om 09:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-AIRSPACE CLASSIFICATION

     This morning at 0700 A dit i receive a phone call from a TOP EU EXPERT to whisch me a MERRY CHRISTMAS in reaction to my E-mail thad i had sent him this morning at 0630 A

     Since this very unusual reaction dit I ask him in what I could help him.


     He admited he was this days working at home on the project of the future EU AIRSPACE CLASSIFICATION as resulting from the EUROCONTROL workshop and he wanted to know my personnel vieuw on the selection to make of the THREE ICAO AIRSPACE TYPES. for the 27 EU MEMBERSTATES + 3 other .

    He intend to proceed toward:

    ABOVE FL245   ICAO ALPHA AIRSPACE

    BELOW FL245   he intends to introduce :

    ICAO CHARLY for MANAGED AIRSPACE ( Controled airspace)
    ICAO GOLF for UNMANAGED AIRSPACE( uncontrolled)

    Also intend to raise the lower leven for MANAGED AIRSPACE as hich as possible to avoid to mutch efect of VFR OPERATIONS on the ATS  activity.

    And REQUESTING me if I could LOBBY for such a solution

    ANY COMMENTS or SUGESTIONS are welcom ASAP
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    25-12-2008 om 08:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAGEPLAATS EUROPEES PARLEMENT
    Oproep stageplaats

    Niet voor een der SENIOREN maar mogelijk voor eender kleinkinderen

    Said El Kharaoui Europees parliamentslid voor de SP.A zoekt een stagiair(e)

    voor ondersteuning van zijn team tijdens de Courier
    challenge   WWW.COURIERCHALLENGE.EU   om mee te helpen bij zijn communicatie en PR

    Ben je pas afgestudeerd en heb je intresse voor EUROPA ??

    Ben je sterk in communicatie en organisatie ?

     Mail dan voor 09 Januarie 2009 een motivatiebrief en je CV naar  SAID.ELKHADRAOUI@EUROPARL.EUROPA.EU

    en mischien kom jij dan van 26/01 - 24/4 SAIDS team versterken in het EUROPEES PARLIAMENT in BRUSSEL

    WWW.WEBSAID.BE

    URGENT ACTION !!!

    info to:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    24-12-2008 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.crash KALITTA-AIR
    Heden lezen wij in een aantal kranten dat  de dienst MOBILIT van E SCHOUPPE op basis van een interim report vermoed dat deze crash op 25 Mei te  Zaventem 2008 het gevolg is van een vogelaanvaring in een der motoren. (een torenvalk)

     Ik moet u er echter op wijzen dat het verlies van vermogen op een motor een B747-200  normaal toelaat zelf verder op te stijgen.
     Gezien de berekeningen der nodige snelheid en vermogen in functie van gewicht van het toestel , de temperatuur de mogelijkheid geeft om verder op te stijgen.

    Schijnbaar heeft een van de drie TWEE PILOTEN of DE FLIGHT ENGINEER besloten het opstijgen af te breken nadat men reeds de V1 snelheid had overschreden.
    Dit is echter een spel van SECONDEN  !!

    Wij wachten af wat de overige elementen van de twee BLACK BOXES gaat uitweizen.

     

    23-12-2008 om 14:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP INTERNATIONAL AIRPORT
    Heden verneem ik dat vanaf 02 JANUARIE 2009 op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de

    hernieuwde CAFETARIA van BELAIR open gaat in het hoofdgebouw

    22-12-2008 om 22:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!