Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KURSUS VLIEGANGST
    In functie van de uitzending van op # één# van de VIA-VICTORIA  over FEAR of FLYING opmaandag 05 November om 20:35 krijg ik een ganse reeks van vragen.

     Ik stel natuurlijk vast dat deze uitzending niet klopt met de normale manier van werken die wij toepassen, maar natuurlijk voor een TV uitzending moet men er was sensatie in plaatsen.

    Wij hebben in het verleden zulke cursus gegeven mits gebruik van een aantal theoretische leesn en een klas, gebruik van een CESSNA 172 waar de kandidaat zelf het vlieguig bestuurd, een simulator en een lijnvlucht over een periode van een drietal dagen met een 3 uur per dag voor de kandidaten.

    Het uitvoeren van een vlucht op de historische SV4 is voor ons niet toepasselijk en zeker niet het uitvoeren van een LOOPING.

    Was intresant maar een beetje te veel opgebouwd voor de MEDIA AANDACHT te trekken.

     Steeds beschuikbaar voor  vrijblijvende en gratis bijkomende toelichtingen voor leden van SENIORENNET  met vooral als doel u van DE VLIEGANGST of ONZEKERHEDEN  te doen verdwijnen en U vertrouwen te geven in het VLIEGEN !!

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    10-11-2007 om 06:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HQ EUROCONTROL
    Heden is er in HQ EUROCONTROL weer de jaarlijkse FOTOCONTEST

    En bemerkt dit jaar een aantal zeer mooie foto's over de LUCHTVAART waaronder mijn geliefde SV4 ( STAMPE) in vlucht met een mijner ex-leerlingen DANNY CABOOTER van het STAMPE-VERTONGEN MUSEEUM te EBAW.

    WWW.STAMPE.BE

    10-11-2007 om 06:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LIMITATIONS SDW


    presently I only have limited acces to my E-MAILS for VERY  urgent contact use  phone 32-(0)3-236-29 54

    Heden heb ik maar beperkt toegang tot mijn E-MAILS voor  ZEER dringende contacten gebruik telefoon   03-236 29 54

    I only see my E-mails only once a day in the morning between 0400 and 0500 UTC.

    SORRY

    09-11-2007 om 06:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CASCADE

    On THURSDAY 08 November was there a meeting about CASCADE by ALEX WANDELS at HQ EUROCONTROL.


    I noticed the presence of two (2)  NON CAT AIRSPACE USERS to be present and hope to see some information to be made avaible.

    Iwas present at the worshop on FASTI in vieuw to keep close contact with the ATCO population.

    09-11-2007 om 06:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FUA and VFR
    Participated partialy in a WORKSHOP on the FUA.

    Although the major intrest of FUA is orientated toward the IFR operations a number of points where made by the DG-TREN delegation thad ther schould also be apolied in the complete airspace from ground up.

    This is important for the VFR operations below FL195 but there is stil a lot of work to be done before whe see the positive results to increase in the lower airspace, since there is no mutch pressure by the NON CAT AIRSPACE USERS on the FUA aplication.

    More on this ASAP

    08-11-2007 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW SITUATION

    Presently I have dificulty with my PC and some E-mails may not be reaceive reply UFN.

    Heden heb ik problemen met de PC en mogelijk dat ik niet reageer op mijn E-MAILS UFN !!!!

    SORRY

    07-11-2007 om 05:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW AKTIVITEITEN
    In functie van een aantal vragen over mijn huidige betrokkenheid in de LUCHTVAART geef ik hier een korte toelichting van een aantal geplande zendingen:


    Op ZATERDAG 10 NOVEMBER 2007  zal ik aanwezig zijn bij de huldiging van de RAAC voor het 80 jarig bestaan:

    zie:  WWW.RAAC.BE

    Le 21 NOVEMBRE 2007 a 1800 hr je suis invite a l' ACF a PARIS pour la reception  par AEROCLUB DES SOURDS pour  la remise du premier PPL(A) a un copain et  personne sourd;
    Henri Corderoy du Tiers 

    voir:WWW. WWW.VOLEZ.COM
                         WWW.WEBSOURD.ORG


     Op 27 NOVEMBER 2007  om 1900 uur zal Ik aanwezig zijn bij de VUB te BRUSSEL voor de voordracht BURT RUTAN  over THE NEW SPACE RACE  reservatie via WWW.FLAG.BE

    Op 04 APRIL 2008  voorzie ik aanwezig te zijn op OP de IAOPA-EUROCONTROL voordracht over  GENERAL en BUSINESS AVIATION.

     zie  WWW.EUROCONTROL.INT  onder de titel EVENTS 

    In APRIL ben ik te gast bij de VTB voor de uitrijking van mijn  diploma 50 jaar PILOOT in de HILTON te BRUSSEL  maar welk volgens  de door mij voorgelegde CV  niet volgens de statuten van de VTB zou zijn.    

    CORRECTION dit diploma wordt mij slachts toegekend in 2009 gezien ik mijn vergunning PRIVAAT PILOOT in FRANKRIJK behaalde op 11/04/1959 en niet In 1958 waar ik mijn EERSTE SOLE maakte en welk volgens de ICAO-AOPA definition mij de titel gaf van PILOOT

     zie: WWW.HUISDERVLEUGELS.BE    onder de cocarde van VTB



    Verneem zojuist dat ik via VLRI wordt voorgedragen als ERELID omstreeks 15 April 2008 mits het houden van een voordracht  vermoedelijk in het VLOC te OOSTENDE  met als onderwerp GENERAL AVIATION & AERIAL WORK op wereldvlak via mijn ervaring als IAOPA liaison officer bij de EU INSTELLINGEN en EUROCONTROL te BRUSSEL

     zie WWW.VLRI.BE

    MEER INFORMATIE ASAP

    Van 07 JUNE 2008 till  15 JUNE 2008 I intend to be present at the  24th WORLD ASSEMBLY 2008 in ATHENS GREECE

     WWW.IAOPA.ORG
     WWW.AOPA.GR

     Natuurlijk zal ik nog regelmatig afwezig zijn voor mijn doelstelling als INDIVIDUELE FREE LANCE EU-LOBBYIST de belangen van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK te trachten te bevorderen op het EUROPESE vlak

    Ook de bevordering van SENIORENNET ligt mij nauw aan het hart om de SENIOREN een beter inzicht te geven in de LUCHTVAART

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70

    07-11-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    04-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GASTENBOEK
    Ik vindt in mijn GASTENBOEK een aantal bezoekers maar ik krijg heden geen mogelijkheid om iets in hun GASTENBOEK te plaatsen.

     Ik dank iedereen voor hun bezoek langs deze weg en zal trachten u later even te bezoeken.

    SORRY

      REGARDS

       SDW

    04-11-2007 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    BEN terug thuis en aktief op de PC, het zal wel even duren eer ik weer ben bijgewerkt met de 296 E-MAILTJES te beantwoorden.

    STAND BY for a REPLY to YOUR E-MAIL ???

    04-11-2007 om 05:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.één
    Maandag 05 November om 20:35  geeft het programma  VIVA VICTORIA


    een uitzending op  de TV kanaal  "EEN" via VTM van op de



    ANTWERPSE LUCHTHAVEN met de titel" FEAR OF FLYING"

    WWW.VIVAVICTORIA.BE


    Ik heb het programma niet gezien en ook geen direct contact gehad met de makers.

    Reeds vroeger heb ik hier vermeld dat 'VLIEGANGST' kan verholpen worden door een gespecialiseerde  begeleiding.

    Reeds in de jaren 70 was ik via  succes via SOTRAMAT en AOPA-USA betrokken bij zulke opleidingen op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    03-11-2007 om 18:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CLOSING

    WHE ARE CLOSING until SUNDAY  04 November

    31-10-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT-AVN
    Verneem zojuist via FONS DUMOULIN via de VTB dat                     RIK( HENRY)  HAYOT op  23 October overleden is op de ouderdom van 83 jaar

     Hij stond mee aan de wieg van de overgang van AIR-OP  en vorming naar LT/AVN

     

    30-10-2007 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Noticed thad also CHINA is experimenting with ADS-B in COMMERCIAL AVIATION

    zie;  WWW.ADS-NETWERK.COM

    30-10-2007 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1e PILOTE SOURD
    Mr HENRI CORDEROY du TIERS est le 1e PILOTE SOURD detenteur d'une license de pilote privé en FRANCE

    Etant active depuis plusieurs annee  via les INSTITUTIONE de l' EU dans se projet avec Henri et d'autre personne SOURD je serais present le mercredi 21 novembre a 18h30 dans les salons de l'AERO-CLUB de FRANCE pour fete se resultat tres important pour la communite SOURDS de L'EUROPE

    Voici aussi l'avantage du TGV

    30-10-2007 om 10:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASC@L magazine
    Uit gespreken op de CHAT en ook via E-MAIL contactjes verneem ik dat er SENIOREN geen exemplaar van PASC|@l kunnen vinden.

    Donderdag waren er in verschillende boekhandels exemplaren beschikbaar  in ANTWERPEN STAD maar mogelijk zijn die nu uitgeput.

    Heden morgend om 10:00 uur bemerkte bij de boekhandel op DEN DRINK ( zijstraat van de TURNHOUTSE BAAN in OUD-BORGERHOUT) nog een ganse doos PASC@L 's

    Stopplaats van TRAM 10 en 24

    Ik hoop dat deze informatie u van nut is !!!

    30-10-2007 om 10:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    I will be absent from my office until MONDAY 05 November and have no acces to my e-mail.

     Avoid transmitting messages.

     For questions about information about FLIGHT PLANNING I strongly advise to contact the NATIONAL AOPA: WWW.IAOPA.ORG

    29-10-2007 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REFUELNG with PAX ONBOARD (2)
    Aditional clarification :

     There is a regulation witch allows REFUELING with PAX on BOARD on request of the PIC and with all electronical devices switched of and the FIRE BRIGADE in STAND BY near the AIRPLANE

    During MEDICAL FLIGHTS it is in a number ocasions very dificult and time consuming to take the patient out of the AIRPLANE and transport to the SICK-BAY at the AERODROME

    I have drawn this probleme to the attention of EURAMI

    29-10-2007 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VTB
    De VIEILLES TIGES van de Belgische luchtvaart ( VZW)

    voorzien hun  Algemene vergadering en jaarlijks banket op 05 APRIL 2008 in het HILTON te Brussel

    Bent u nog geen lid en aktief in de BELGISCHE LUCHTVAART ga dan naar :

    Didier WAELKENS secretaris generaal 

    voor meer informatie   WWW.MAISONDESAILES.BE 

    VTB.SECRETARY@GMAIL.COM

    29-10-2007 om 15:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EBAW TARMAC
    Presently the PARKING MARKING has been adopted in line with ANNEXE 14 of ICAO.

     There is a special layout avaible via the ANTWERP SERVICES on request.

     Clarification was requested on the followxing indications:

     EPA  = EQUIPAGE PARKING AREA

     ESA  = EQUIPAGE STAGING AREA

     verbal clarification obtained to be verified via ICAO ANNEXE 14 ASAP

    28-10-2007 om 18:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-10-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NO BLAME CULTURE
    Via some intresting emision in BBC-WORLD on 27 October at 1200 UTC dit i learn some intresting information on the utulisation of       THE NO BLAME CULTURE in the FORMULE I development at world level !!

     This aplication in the AVIATION WORLD for PILOTS, ATCO,ENGINEERS  could SAFE a LOT of LIVES in the future ??

    ACTION REQUIRED ????????

    27-10-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!