Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI
    Voor informatie en aanpassing der statuten van ABI  bij DE RAAD van STATEN als beroepsvereniging is dit dossier in handen van:

     Mr Edward EHLINGER

     tel: 03-

     E-mail

    Welk tevens de juridische bijstand verlaant aan de leden van ABI

    19-11-2007 om 13:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD en LUCHTVAART
    n functie van enkele gestelde vragen over JEUGD & LUCHTVAART moet ik er op wijzen dat het inrichten van de DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN in 2009 er ook nog elke week aktiviteiten zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN van J&L.

     Deze bestaan er uit om in het kader van het onderwijs met scholen vluchten uit te voeren met kinderen in een CESSNA 172 met als PILOOT een persoon uit het onderwijs en deze vluchten zijn pedagogisch opgebouwd om de jeugd een overzicht te geven van de HAVEN en de daar mee samengaande indutrie ,de  baan, spoor en waterwegen.

     Deze vluchten worden per afspraak gemaakt met de voorzitter van J&L zie hiervoor op:

     WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    Ik zal ook nog eens vragen op deze site een toelichting over deze vluchten te doen plaatsen en ook een overzicht van het resultaat van DAG 27 " WINGS for CHILDREN"

    Steeds welkom voor de leden van SENIORENNET voor  bijkomende  informatie hoor

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-11-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DR PIRET
    Heden moet ik u melden dat Dr PIRET in OOSTENDE niet meer beschikbaar is als FAA-AME.

     De brave man welk ons jaren zijn diensten als FAA-AME verschafte heeft gezondheidsproblemen.

     Tevens wens ik langs deze weg hem onze dank als FAA licensed pilots voor zijn vele jaren inzet en bijstand die hij ons verschafte.


    THANKS

    19-11-2007 om 05:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    Enkele Piloten vragen de mogelijkheid om hun FAA MEDICAL by een FAA-AME af te leggen in het ANTWERPSE daarom zou ik hen persoonlijk verwijzen naar:

     Dr ERIC VERTENTEN

    E-mail: EV@EVERTAIR.NET

    Telf:  0475 97 29 27

    19-11-2007 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY - Veiligheid !!
    Weer zie ik hier een vraag passeren over de MINIMALE BEENRUIMTE op VLIEGTUIGEN.

     Deze vraag is vooral intresant geformuleerd gezien zij de vraag stellen op gebied van SAFETY .

     Ik stel ook belang in wat het DGLV hierop zal antwoorden.??

    18-11-2007 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERODATA-SURVEYS
    This  cmpany actif at EBAW is looking for a:


     CPL(A) +IR 

     See: WWW.AERODATA-SURVEYS.COM

    contact   ASAP :  J.POSSEMIERS@AERODATA-SURVEYS.COM

    18-11-2007 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Bestaan van BELGIE
    In fuctie van een aantal contacten  van BELGISCHE  PILOTEN welk aktief zijn in het buitenland heeft het bestaan van BELGIE  volgens de collegas daar  dat die de indruk  hebben  AFGEDAAN !!!!!!

    Dat is de informatie bekomen van PILOTEN aktief in USA, CANADA, QUATAR, SAUDI-ARABIE, ITALY, NEDERLAND,  LUXEMBURG, DUITSLAND en FRANKRIJK

     Schijnbaar heeft de buitenlandse pers het bestaan van BELGIE reeds als niet meer bestaande beschouwd .

     Hoe komt dat ????

    18-11-2007 om 13:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEPERKTE MOBILITEIT
    Veel SENIOREN met BEPERKTE MOBILITIEIT zijn schijnbaar niet op de hoogte van hun RECHTEN als VLIEGTUIGPASAGIER!!

     Daarom is het nuttige pm eerst even te kijken op:

       WWW.MOBILIT.FGOV.BE

      Onder:  LUCHT

      Onder : RECHTEN van de PASSAGIER

      Indien nog bijkomend informatie of advies nodig ben ik steeds beschikbaar voor de LEDEN van SENIORENNET geheel gratis en vrijblijvend te helpen.

    18-11-2007 om 05:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKE BLOG vindt ik de MOOISTE
    Enkele SENIOREN vragen mij welke BLOG ik de mooiste vindt??

      Natuurlijk heb ik een voorkeur voor de blogs welk beytrekking hebben met LUCHTVAART.

      Een BLOG op SENIORENNET die ik zeer gaarne bezoek is:

      Klik hieonder op:

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/MET_HART_EN_ZIEL/

    Maar dat wil niet zeggen dat er niet veel andere BLOGS zijn die ik ook gaarne opzoek hoor !!!

    17-11-2007 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info
    Dear collegues INSTRUCTERS

     I advise you to look very carrefully on any information on your LICENSE and on your MEDICAL certificate in vieuw to know exactly what every abreviation mentioned means!!

     FI

     FI(A)

     FI(B)

     FI(H)

     OML

     OCL

     OSL

     Because this may make a vital legal difference in case of a accident


     CAUTION ???

    17-11-2007 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANCELATION 21 NOV at ACF
    Due to the variuos strike in FRANCE and the very important subjects on my agenda for the VFR-OPERATIONS in the EEA will I cancel my participation at the reception at the ACF inPARIS on 21 NOVEMBER at 1900 hrs. for the obtaining of the first PPL for a DEAF PERSON in FRANCE. Mr HENRI CORDEROY du THIERS

     Further follow up in progres

    17-11-2007 om 14:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFWEZIG op AFSPRAAK
    SENIOREN welk een afspraak hebben om mij te ontmoeten in het CAFETARIA van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN bij BELAIR op de ZATERDAG of ZONDAG voormiddag  worden verzocht mij daarvan  smorgends  nog even in te lichten via 03-239 14 08 ( BELAIR CAFETARIA)  gezien ik dan reeds op de LUCHTAVEN aanwezig ben en geen contact heb met mijn telfonisch antwoordaparaat thuis op 03-236 29 54.

     Gelieve een nieuwe afspraak te maken ,om te vermijden dat ik reeds volledig bezet ben en geen tijd heb om u te woord te staan als u daar onverwachts aanbied.

     Personen welk daar tevens  in het CAFETARIA van ANTWERP AIRPORT bij BELAIR het middagmaal wensen te gebruiken is het aangeraden dit vooraf te reserveren op 03-239 14 08

    17-11-2007 om 13:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW dit W.E
    ZATERDAG 17/11/2007  om 10:00 ANTWERP AIRPORT CAFETARIA  tot 12:00 uur

    ZONDAG 18/11/2007 om 09:00 ANTWERP AIRPORT CAFETARIA tot 1200 uur

    16-11-2007 om 22:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SINTERKLAAS
     DE SENIOREN er even aan herinneren  dat ZONDAG 18 NOVEMBER 2007 om 13;30 de Heilige man land op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN en dan met een STOET  met 15 PRAALWAGENS, VIER MUZIEKGROEPEN, 60.000 SNOEPJES en 2000 KLEURBOEKEN voor groot en klein door BERCHEM trekt.

    Mogelijk voor uzelf niet meer van belang maar wel voor de kleinkinderen !!!!

    16-11-2007 om 18:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOSTALGIE
    Heden middag tijdens mijn siesta met de TV op "één"  staande  in "Man bijt hond" bemerkte ik plots  om 12:50 enkele zeer bekende beelden van de gebouwen van de EPE te EBTN, GOEDSENHOVEN  nabij TIENEN.

     Een persoon die ik enkel in profiel kon zien sprak daarover zijn solo vlucht en zijn doop in een vat water, alsoog over een zekere JANSSENS " DE ACROBAAT" die met zijn SV4 de mooiste stunt figuren maakte.

     Zeer mooie om deze gebouwen waar ikzelf een aantal maanden van mijn leven doorbracht in de jaren 60 en men sprak over mijn ex-instructeur en  goede vriend ALEX JANSSENS

    zie;  www.huisdervleugels.be      bij de VTB ( VEILE TIGES DE BELGIQUE ) en kijken naar het   " GULDEN BOEK "  naar ALEX (Alexander) JANSSENS

    16-11-2007 om 14:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OSTEND AIRPORT

    Some Pilots requested some aditional information about EBOS for this I refer them to the REPLO.

    Ook een aantal SENIOREN stuurden mij vragen over de ontwikkelingen van de LUCHTHAVEN OOSTENDE

     Zie  WWW.REPLO.BE

    16-11-2007 om 11:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING 2008
    Op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN voorziet ASA op 17 MEI 2007 vanaf 10:00 uur (B) de 9 th ANTWERP AVIATION FAIR in het STAMPE & VERTONGEN MUSEUM

    zie:    WWW.STAMPE.BE
              WWW.ASA-BE.COM

    16-11-2007 om 09:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION ???
    Ik stel voor dat wij deelnemen aan de STEMMING voor 2007  aan:

       www.sitevanhetjaar.be

    en weer masaal op SENIORENNET  stemmen onder de rubriek : COMMUNITY

    om dit iniatief in de aandacht te brengen van het grote publiek die de SENIOREN nogal in een verkeerd daglicht plaatsen of geheel vergeten in de huidige samenleving waar PRESTEREN schijnbaar de enige target is!!

    16-11-2007 om 09:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROBLEMEN
    Een der grote struikelblokken in de LUCHTVAART zijn voor de kandidaat  PRIVAAT-PILOOT is de voorbereiding voor de  EXAMENS van de THEORETISCHE KENNIS bij het DGLV.

    Het volgen van een cursus bij een RF of FTO is noodzakelijk.

    Men vraagt mij herhaaldelijk welke handboeken ik voor de NEDERLANDSTALIGE aanraad..??

    Ik raad vorlopig de cursus gemaakt door mijn collega KARPELS( PINKY) vroeger piloot BAF en instructeur bij de NZVC in OOSTENDE als de meest intresante uitgave.

    Dit werk is nu beschikbaar via BAFA  WWW.BAFA.BE

    Tevens is er de mogelijkheid om een abonnement te nemen op hun "QUESTION DATABASE" in voorbereiding van het examen bij het DIRECTORAAT GENERAAL LUCHTVAART zoals men nu deze dienst noemt.

    Ik zelf heb dat vele jaren gedaan voor de BELGISCHE, FRANSE ,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE examens van PPL,CPL,IFR,en FI .

    Maar heb dat sedert 1980 niet meer opgevolgt en bijgewerkt aan de vele nieuwe aspecten die hun intrede hebben gedaan in de LUCHTVAART





     

    15-11-2007 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.toelichting
    ik ben deze BLOG over een 42 maanden geleden namelijk op 28/04/2005 begonnen om een aantal vragen over luchtvaart te beantwoorden, sedert deze is deze blog verder uitgewerkt en kan je veel vragen reeds als beanwoord vinden door een woord in " ZOEKEN in BLOG" te typen.

     Ik adviseer om eerst te trachten of uw vraag niet reeds beantwoord is alvorens mij een vraag te bezorgen !!!

    SUCCES

    15-11-2007 om 21:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!