Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARGES
    Today some informal contacts with the NATIONAL DELEGATES of the EUROCONTROL ENLARGED CHARGES COMMITIE.

     Out of this I can conclude thad  in general the majority of memberstates are not intending to introduce any CHARGES for the VFR and the IFR below 2000kgr  in the ENROUTE and TERMINAL AIRSPACE. via the EU CHARGING SYSTEME

    But caution is required at NATIONAL LEVEL !!!

    21-11-2007 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rechten van de VLIEGTUIGPASSAGIERS deel 2
    Een bijkomend intresante site voor problemen of informatie over de RECHTEN van de VLIEGTUIGPASAGIER vindt u op:

     HTTP://APR.EUROPA.EU

    21-11-2007 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VROLIJK VLAANDEREN om 17;20
    Op TV " één"  zie ik zo juist een ex-collega van mij ROGER DEGRANDE welk als 68 jarige HELICOPTER-PILOOT  nog steeds aktief is in de burgerluchtvaart  en ten behoeve van DE  NEDERLANDSE GASUNIE   om toezicht  te houden  op de pijpelijnen van uit de lucht.

     Roger is nog steeds even enthousiast dan in de jaren 60 toen ik met hem als instructeur op de ALOUTE II van het LT/AVN mijn omscholing van Vliegtuig piloot naar Helicopter piloot heb gedaan in de SCHOOL van HET LICHTE VLIEGWEZEN te BRASCHAAT-POLYGOON ( EBBT)

    Mooie herineringen uit lang vervlogen tijden

    21-11-2007 om 17:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE GEZELIGSTE FAMILIE
    Heden staat   FAMILIE NIKITA en VIEF  weer op één , maar allemaal  terug stemmen is zeker nu nodig ?

     ACTION 

     www.gezelligstefamilie.nl

    20-11-2007 om 04:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    19-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEDER ??
    WWW.WEERSTATIONAALST.BE/

    Daar maak ik dagelijks gebruik van om een gedacht te vormen van het weder.

    Voorspelingen van het weder is een zeer complexe procedure waar ik sedert 1954 mee bezig ben  als PILOOT INSTRUCTEUR in de MILITARE en BURGER LUCHTVAART en ook als PILOOT ZWEEFVLIEGER

    19-11-2007 om 19:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UPDATED
    Presently at 1600 UTC have I reacted to ALL my E-mails received, If you have not received a reaction this means your message was lost via the virus cheking devige and placed in the SPAM file.


    SORRY sent it again pleas ??

    Heden om 1600 uTC ( 1700 uur likale tijd) heb ik al mijn E-mailtjes beantwoord, indien u geen antwoord bekwam ging dit verloren via de virus checker of ging verloren in de SPAM .

    SORRY stuur het nogmaals a.u.b ??

    19-11-2007 om 16:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE WARNING
    CAUTION there is a NOTIFICATION of INDUSTRIEL ACTIONS in FRANCE

    NOVEMBER 19 from 1800 UTC until 21 NOVEMBER 0800 UTC and will affect all ACC's and key AIRPORTS

    This may also have effects on the capacity of the adjacent ACC's in other country

     For more information contact the                                           EUROCONTROL AIRCRAFT OPERATORS CELL

    LEN.HEARDEN@EUROCONTROL.INT

    19-11-2007 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI
    Voor informatie en aanpassing der statuten van ABI  bij DE RAAD van STATEN als beroepsvereniging is dit dossier in handen van:

     Mr Edward EHLINGER

     tel: 03-

     E-mail

    Welk tevens de juridische bijstand verlaant aan de leden van ABI

    19-11-2007 om 13:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD en LUCHTVAART
    n functie van enkele gestelde vragen over JEUGD & LUCHTVAART moet ik er op wijzen dat het inrichten van de DAG DER MINDER VALIDEN KINDEREN in 2009 er ook nog elke week aktiviteiten zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN van J&L.

     Deze bestaan er uit om in het kader van het onderwijs met scholen vluchten uit te voeren met kinderen in een CESSNA 172 met als PILOOT een persoon uit het onderwijs en deze vluchten zijn pedagogisch opgebouwd om de jeugd een overzicht te geven van de HAVEN en de daar mee samengaande indutrie ,de  baan, spoor en waterwegen.

     Deze vluchten worden per afspraak gemaakt met de voorzitter van J&L zie hiervoor op:

     WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    Ik zal ook nog eens vragen op deze site een toelichting over deze vluchten te doen plaatsen en ook een overzicht van het resultaat van DAG 27 " WINGS for CHILDREN"

    Steeds welkom voor de leden van SENIORENNET voor  bijkomende  informatie hoor

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-11-2007 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DR PIRET
    Heden moet ik u melden dat Dr PIRET in OOSTENDE niet meer beschikbaar is als FAA-AME.

     De brave man welk ons jaren zijn diensten als FAA-AME verschafte heeft gezondheidsproblemen.

     Tevens wens ik langs deze weg hem onze dank als FAA licensed pilots voor zijn vele jaren inzet en bijstand die hij ons verschafte.


    THANKS

    19-11-2007 om 05:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA MEDICAL
    Enkele Piloten vragen de mogelijkheid om hun FAA MEDICAL by een FAA-AME af te leggen in het ANTWERPSE daarom zou ik hen persoonlijk verwijzen naar:

     Dr ERIC VERTENTEN

    E-mail: EV@EVERTAIR.NET

    Telf:  0475 97 29 27

    19-11-2007 om 05:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY - Veiligheid !!
    Weer zie ik hier een vraag passeren over de MINIMALE BEENRUIMTE op VLIEGTUIGEN.

     Deze vraag is vooral intresant geformuleerd gezien zij de vraag stellen op gebied van SAFETY .

     Ik stel ook belang in wat het DGLV hierop zal antwoorden.??

    18-11-2007 om 18:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERODATA-SURVEYS
    This  cmpany actif at EBAW is looking for a:


     CPL(A) +IR 

     See: WWW.AERODATA-SURVEYS.COM

    contact   ASAP :  J.POSSEMIERS@AERODATA-SURVEYS.COM

    18-11-2007 om 17:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Bestaan van BELGIE
    In fuctie van een aantal contacten  van BELGISCHE  PILOTEN welk aktief zijn in het buitenland heeft het bestaan van BELGIE  volgens de collegas daar  dat die de indruk  hebben  AFGEDAAN !!!!!!

    Dat is de informatie bekomen van PILOTEN aktief in USA, CANADA, QUATAR, SAUDI-ARABIE, ITALY, NEDERLAND,  LUXEMBURG, DUITSLAND en FRANKRIJK

     Schijnbaar heeft de buitenlandse pers het bestaan van BELGIE reeds als niet meer bestaande beschouwd .

     Hoe komt dat ????

    18-11-2007 om 13:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEPERKTE MOBILITEIT
    Veel SENIOREN met BEPERKTE MOBILITIEIT zijn schijnbaar niet op de hoogte van hun RECHTEN als VLIEGTUIGPASAGIER!!

     Daarom is het nuttige pm eerst even te kijken op:

       WWW.MOBILIT.FGOV.BE

      Onder:  LUCHT

      Onder : RECHTEN van de PASSAGIER

      Indien nog bijkomend informatie of advies nodig ben ik steeds beschikbaar voor de LEDEN van SENIORENNET geheel gratis en vrijblijvend te helpen.

    18-11-2007 om 05:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKE BLOG vindt ik de MOOISTE
    Enkele SENIOREN vragen mij welke BLOG ik de mooiste vindt??

      Natuurlijk heb ik een voorkeur voor de blogs welk beytrekking hebben met LUCHTVAART.

      Een BLOG op SENIORENNET die ik zeer gaarne bezoek is:

      Klik hieonder op:

    HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/MET_HART_EN_ZIEL/

    Maar dat wil niet zeggen dat er niet veel andere BLOGS zijn die ik ook gaarne opzoek hoor !!!

    17-11-2007 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info
    Dear collegues INSTRUCTERS

     I advise you to look very carrefully on any information on your LICENSE and on your MEDICAL certificate in vieuw to know exactly what every abreviation mentioned means!!

     FI

     FI(A)

     FI(B)

     FI(H)

     OML

     OCL

     OSL

     Because this may make a vital legal difference in case of a accident


     CAUTION ???

    17-11-2007 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CANCELATION 21 NOV at ACF
    Due to the variuos strike in FRANCE and the very important subjects on my agenda for the VFR-OPERATIONS in the EEA will I cancel my participation at the reception at the ACF inPARIS on 21 NOVEMBER at 1900 hrs. for the obtaining of the first PPL for a DEAF PERSON in FRANCE. Mr HENRI CORDEROY du THIERS

     Further follow up in progres

    17-11-2007 om 14:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFWEZIG op AFSPRAAK
    SENIOREN welk een afspraak hebben om mij te ontmoeten in het CAFETARIA van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN bij BELAIR op de ZATERDAG of ZONDAG voormiddag  worden verzocht mij daarvan  smorgends  nog even in te lichten via 03-239 14 08 ( BELAIR CAFETARIA)  gezien ik dan reeds op de LUCHTAVEN aanwezig ben en geen contact heb met mijn telfonisch antwoordaparaat thuis op 03-236 29 54.

     Gelieve een nieuwe afspraak te maken ,om te vermijden dat ik reeds volledig bezet ben en geen tijd heb om u te woord te staan als u daar onverwachts aanbied.

     Personen welk daar tevens  in het CAFETARIA van ANTWERP AIRPORT bij BELAIR het middagmaal wensen te gebruiken is het aangeraden dit vooraf te reserveren op 03-239 14 08

    17-11-2007 om 13:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW dit W.E
    ZATERDAG 17/11/2007  om 10:00 ANTWERP AIRPORT CAFETARIA  tot 12:00 uur

    ZONDAG 18/11/2007 om 09:00 ANTWERP AIRPORT CAFETARIA tot 1200 uur

    16-11-2007 om 22:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!