Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    04-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO voor omgeving van MOL wonende
    Wat betreft het ZWEEFVLIEGEN en de lessen MOTORVLIEGEN voor de PPL kan men terecht op KEIHEUVEL tegen BALEN;

     ZIE : www.aeroclub-keiheuvel.be.

     Ik was daar in de jaren 60 ook aktief in het ZWEEF op de OO-KEI  en MOTORVLIEGEN op de OO-RIK  en heb daar zeer goede herinneringen aan !!!!!

    04-10-2005 om 10:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEURNE vliegveld
    Ik stel belang in het ontmoeten ven SENIOREN welk mogelijk foto's of gegevens hebben van het " PLEIN" van vroeger en van de RAAC ,CEBLO,VLB ,SOTRAMA of andere intresante informatie!!!!

    NOTA om 0830 reeds eerste reactie bekomen , doe zo verder
    Zie ook: WWW.RAAC.BE.

    04-10-2005 om 04:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Een aantal CHATTERS hebben ingeschreven voor een ballonvaart en melden mij dat zij zich nu reeds herhaalde malen aanboden om deze vlucht uit te voeren maar deze telkens werdt uitgesteld.

     Men moet zich realiseren dat om een BALLONVAART in 100% veiligheid uit te voeren de weersomstandigheden moeten voldoen aan zeer strenge criteria en het zeer moeilijk is om deze vooraf met 100% zekerheid te bepalen , dus maakt men een afspraak met de pasagiers om aanwezig te zijn maar het is slechts op het laatste ogenblik dat de ballonvaarder daar ter plaatse kan bepalen of er aan al de voorwaarden voor een opstijgen is voldaan.

    BALLONVAARDERS hebben het gedult en discipline om slechts bij 100% veilige omstandigheden op te stijgen.

    GEDULT is een NOODZAAK !!!!

    03-10-2005 om 04:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. MEMORIES-ORANJEMOMENT
    Tijdens de  TV uitzending "blauw bloed" op de E.O stelde men de vraag over contacten met de NEDERLANDSE KONINKLIJKE FAMILIE.
     Ik herinnerde mij een voorval in de jaren 70  welk ik geheel vergeten was                                                                                                                      .tijdens Tijdenseen helicopter vlucht  met  alouette2 van het LT/AVN te BRASSCHAAT  met vertrek van uit  GENT AZ naar EUROTRANSPLANT in DELFT met een NIER aan boord in een geel emmerke voor een transplantatie  en vliegende op lage hoogte in slechte weersomstandigheden met zichbaarheden tussen de 800 en 1000 meter  en dat ik in vlucht via de radio contact had met een vliegtuig in vlucht (fokker 27) om de weersomstandigheden in de streek van DELFT te bekomen  op de frequency van  DUTCH MIL.
     Ik bekwam toen van de piloot in de fokker 27 de gevraagde gegevens en deze sloot af met de felicitatie van de piloot voor deze humanitaire zending met als vermelding van wege BERNARD prins der NEDERLANDEN

    02-10-2005 om 19:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THEORETISCHE lessen PPL
    Een aantal personen stelden belang in de THEORETISCHE LESSEN voor PPL en namen de nodige informatie in ANTWERPEN en GRIMBERGEN en zijn nu begonnen met deze lessen.
    Enkele kunnen zich niet vrij maken om de voledige lessenreeks te volgen wegens hun werk;
    Daarvoor kan ik nu bevestigen dat er een oplossing is via de DLS(distance learning system) dat ik in het 3th frame work van de EU in 1983 naar voor bracht en nu door een aantal commerciele firma's werdt uitgewerkt in een beschikbare vorm.
    Ik heb in ANTWERPEN twee mogelijkheden via BAFA(FTO) en RAAC(RF) zie hiervoor hun WEBSITE of neem contact met        MARC KEGELAERS   : marc.kegelaers@raac.be.
    Tevens stel ik belang in uw ervaring met de DLS opmerkingen of vragen zijn steeds welkom om deze methode via INTERNET LEARNING te verbeteren indien nodig aan de noden van de individuele geintreseerde in een volwaardig LUCHTRUIM GEBRUIKER te worden voor privaat,beroeps verplaatsingen in het nieuwe EUROPA zonder grenzen of gewoon als HOBBY.
    sylvain_d_w@yahoo.fr

    02-10-2005 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN in NEDERLAND
    In opvolging van de vele E-mailtjes met vragen over het zweefvliegen in NEDERLAND verneem ik juist dat er op 19 NOV 2005 een ZWEEFVLIEGDAG wordt ingericht bijzonderheden,locatie en ageda volgen binnen kort.

    01-10-2005 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL toelichting !!!!
    Het dragen van een BRIL mag in bepaalde omstandigheden

    LASER operatie mag maar wees niet te snel om deze behandeling te ondergaan gezien er negatieve gevolgen kunnen zijn !!!!!!!

    30-09-2005 om 04:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over MEDISCHE GESCHIKTHEID PILOOT
    Via de CHAT,E-mail en zelfs FORUM worden er vragen en inlichtingen gegeven over de MEDISCHE voorwaarden om piloot te kunnen worden.
     De wetelijke teksten zijn voorzien in de NATIONALE WETGEVING in fuctie van JAA-JAR/FCL-3 en de ICAO ANNEXEN.

    Maar uit deze teksten is het heel moeilijk om als leek en zelfs voor een dokter duidelijk te kunnen bepalen aan wat men moet voldoen en welke afwijkingen er zijn voorzien tevens is er verschil tussen een PPL,en CPL+ATPL voorwaarden om niet te zegen dart er zelfs tussen de EU lidstaten duidelijke verschillen worden toegepast.

    Bij twijfel kan ik na een persoonlijk vrijblijvend onderhoud de kandidaat verwijzen naar vertrouwensartsen welk een vooraf  bepalend onderzoek u bijstaan in deze belangrijke stap in uw leven en toekomst.

    Ik kan geen specifieke vragen met zekerheid  en eerlijkheid via e-mail beantwoorden zonder de persoon te ontmoeten en te verwijzen naar een MEDISCHE LUCHTVAART EXPERT.

    29-09-2005 om 08:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTERVIEUW
    Gisteren avond kreeg ik een JOURNALISTE aan de telefoon die wilde weten wat de toekomst mogelijkheden voor de VLAAMSE jeugd zijn om in de LUCHTVAART een loopbaan te hebben.

    Volgens mij zijn er veel mogelijkheden om een loopbaan in de LUCHTVAART te hebben gezien er 92 despecialiseerde beroepen zijn volgens een vroeger gelezen FRANSE studie welk ik spijtig genoeg niet meer terugvindt in mijn arschieven.

    Natuurlijk stelde zij enkel belang in het beroep van PILOOT en kende maar een soort van piloot degene waarmee zij jaarlijks op verlof vloog naar verre oorden, (CHARTER) er zijn echter verschillende soorten piloten in de BURGER en MILITAIRE luchtvaart en heb haar het diagram gefaxt van de soorten "AIRSPACE USERS"  om eens beginnen na te denken alvorens we verder hierover praten.

    Men kent schijnbaar maar een beroep in de LUCHTVAART dat is PILOOT men moet echter weten dat dit slechts een van de moeilijkste te bereiken beroepen is in de huidige manier van organisatie van het EUROPEESE onderwijs.
     
    zie de tekst van BENNO  BAKSTEEN van PNL
    op WWW.PNL.NL  en ga naar PUBLICATIES over dit aspect, tevens bleek in het verleden uit een studie en gegevens uit de opleiding tot piloot in BELGIE er uit de 100 initiele kandidaten voor het beroep van PILOOT( burger of militair) er slechts 6 het tot operationeel piloot brachten dus kans op succes was 6%.

    Een advies dat ik heden aan jongere geef is om verder te studeren tot het behalen van een UNIVERSITAIR DIPLOMA maar vanaf hun 15 jaar het ZWEEFVLIEGEN te gaan beoefenen via in BELGIE de LUCHTKADETTEN ( WWW.BELGIANAIRCADETS.ORG . )of via het centrum te ( WWW.CNVV.ORG. )  gelegen te                   SAINT HUBERT                    

    Hierover meer later uit te werken, maar individuele vragen en gespekken zijn mogelijk na afspraak. met SDW

    28-09-2005 om 08:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSE TOELICHTINGEN
    CHATTERS of bezoekers van mijn BLOG welk in het NEDERLANDS bepaalde aspecten der LUCHTVAART  verder willen opzoeken verwijs ik naar : WWW.PNL.NL welk zeer veel informatie beschikbaar maakt en ook een NEWSLETTER uitgeeft voor degene die "DONATEUR" worden. !!!!!
    Ik wou dat wij in BELGIE ook zo een project konden opbouwen ten behoeve van het verspreiden van  LUCHTVAART informatie

    27-09-2005 om 11:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN taalgebruik
    Een aantal opmerkingen komen binnen via e-mail aangaande mijn slordig gebruik van het NEDERLANDS op mijn BLOG. en in mijn   E-MAILS.

    Geboren zijnde in 1934 was ik aanwezig bij de 2de wereldoorlog en verdween uit BELGIE naar FRANKRIJK waar ik naar school ging en nadien terug in BELGIE tot het achtste studiejaar(dus geen middelbaar of hogere studie"s) waarna ik in de wieler wereld aktief was zonder veel succes  en dromende van de luchtvaart sedert 1950 maar niet aanvaard werdt.
    In 1954 vervoegde ik de luchtmacht als niet vliegend personeel en verdween terug naar FRANKRIJK waar ik via het ZWEEFVLIEGEN en MOTORVLIEGEN mijn privaat piloot binnen haalde , tevens begon ik daar door zelfstudie mij voor te bereiden voor de AMERIKAANSE verguningen alhoewel ik nooit geen engels had geleerd.
    Terug in BELGIE als burgerinstructeur ZWEEFVLIEGER en SLEEPVLIEGER behaalde ik mijn BELGISCHE BEROEPSPILOOT en vervoegde als militair het LT/AVN( lichte vliegwezen van de landmacht) en behaalde de militaire en burger bevoegdheden van BELGISCH en AMERIKAANSE  INSTRUCTEUR VLIEGTUIG en HELICOPTERS en behaalde
    tevens  de theoretische examens CPL en IFR in BELGIE,FRANKRIJK,NEDERLAND en de USA(FAA).
    Was tevens aktief in AERIAL WORK zoals RIJKSWACHT opdrachten,PARADROP, MEDISCHE vluchten en OPLEIDING van piloten in vlucht.
    na een ongeval werdt deze weg brutaal afgebroken maar legde mij  na 6 maand hospitaal toe op GROUNDINSTRUCTOR voor CPL , IFR  en CFI en  aktief in SIMULATOR  en AIRTAXI .                                                     IN 1980  werdt aanvaard als LIAISON OFFICER voor IAOPA met zijn 60 lidstaten en 400.000 leden  welk aktief zijn bij ICAO( 188 lidstaten) en  aktief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij de EUROPESE INSTELLINGEN  en EUROCONTROL te BRUSSEL.
    Al het schrijfwerk en typwerk werdt uitgevoerd door mijn vrouwtje en de nodige secretaressen en ik zelf schreef bijna altijd in het ENGELS(AMERIKAANS). en dit tot 2004 waarna ik voor de derde maal op rust ben gegaan en  de PC en SENIORENNET ontdekte waar ik zelf moet typen en NEDERLANDS tracht te gebruiken.
    Ik ben slordig in het taalgbruik in NEDERLANDS,FRANS en DUITS en het AMERIKAANS is niet bruikbaar op SENNET.
     In functie van de vele vragen bij de SENIOREN op de CHAT ,    FORUM en E-MAIL heb ik de BLOG opgebouwt in het NEDERLANDS.( met de nodige fouten)
     Nu ben ik nog actief als REGISTERED EU-LOBYIST ten persoonlijke titel en als hobby  en EXPERT,CONSULTANT in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK via FLAG.
    Ik ga niet veel aan doen om mijn NEDERLANDS te verbeteren maar men heeft mij overtuigd dat de verspreiding van de ervaringen en informatie zijn nut heeft voor de LUCHTVAART van de NEDERLANDSTALIGE in BELGIE en NEDERLAND en zelfs voor ZUIDAFRIKAANSE bezoekers van mijn BLOG.

    Kommentaar ,vragen zijn steeds welkom en vergeet niet mijn slogan " "ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN" hoor

    27-09-2005 om 08:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    26-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EURO - FLY

    EURO - FLY onderzoekt om in de toekomst een LUCHTVAARTBEURS te organiseren in de GRENSHALLEN HASSELT

    De bedoeling is trachten de beroepsluchtvaart(GENERAL AVIATION,AERIAL WORK en de LUCHTSPORTEN ter aandacht te brengen van de inwoners van het EURO-REGION

    Ik stel voor herfst 2007 of 2008 als target!!!!!!!

    voor mogelijke voorstellen ten behoeve van de THINK TANK waaraan ik voorzie mede te doen kunt contact nemen  met :
      EUROFLY: tel 011-299423
                         fax 011-299409
                         e-mail: EUROFLY@GRENSLANDHALLEN.BE

    26-09-2005 om 17:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE VLUCHTEN
    Een aantal vragen worden gestelsd over het onderwerp SPACE VLUCHTEN:

    Hiervoor verwijs ik naar:
     www.virgingalactic.com.

    26-09-2005 om 15:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES voor JONGEREN
    In functie van de tekst van BENNO BAKSTEEN van PLN over het probleem van de jonge piloten in nederland had ik op zondag 25 sept een gesprek met een aantal jongeren welk hun verguning van beroepspiloot met succes behaalden en voorzien om hun loopbaan te gaan aanvangen.
     Uit hun mond vernam ik dat er verschilende een bevestiging bekwamen om in october/november in een belgische maatschappy hun training op een type van toestel te beginnen zonder dat zij deze zelf hadden bekostigd.
      Persoonlijk adviseer ik hen de bevoegdheid 2e piloot op BOEING of AIRBUS niet zelf te bekostigen en af te wachten dat de FIRMA hen deze aanbiedt mits bepaalde favciliteiten van terugbetaling met een 3 jaar contract als basis.
       Deze voorwaarden schijnen aanvaardbaar voor beide partijen gezien er schijnbaar noodzaak is om jonge piloten aan te werven.

    REACTIE van betrokken  jonge en ook oudere piloten is zeer welkom om mij een beeld te vormen wat de evolutie is in BELGIE.

    26-09-2005 om 10:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADVIES aan JONGEREN
    Veel SENIOREN vragen mij advies voor hun kleinkinderen over de mogelijkheden om PILOOT te woorden.

    Eerst en vooral er bestaan verschillende soorten piloten zoals ik in vroegere vermelding in mijn BLOG heb uitgewerkt hoor!!!!

    Via het nieuws op de radio hoorde men een intervieuw van een 18 jarige( eric moens) welk nu als 2e piloot vliegt op B757.

    Het is niet zo eenvoudig om daarop een eerlijk antwoord te geven initieel zou ik ja zeggen want het beroep van PILOOT en als HOBBY heeft mij veel vreugde in het leven verschaft, ik ben echter nooit LIJNPILOOT( ATPL) geweest maar in MILITAIR en BURGER PILOOT/INSTRUCTEUR maar een aantal van mijn leerlingen zijn nu PIC op BOEINGS,AIRBUSSES,FOKKER,en nog vele andere LIJNVLIEGTUIGEN.

    Het gaat er natuurlijk ook om zijn kost te verdienen en dat is niet altijd zo eenvoudig in de nieuwe luchtvaart wereld.

    Op gebied van advies krijg ik juist een intresant  nederlandstalig artikel van  BENNO BAKSTEEN  voorzitter van PLN.

    WWW.LUCHTVAARTNIEUWS.NL
    WWW.PNL.NL                                                                                 
    Maar er zijn andere voorbeelden die het tegendeel bewijzen maar die ik later ga uitwerken

    Individuele vragen via het GASTENBOEK zijn welkom om dit verder uit te werken voor elk individueel geval

    25-09-2005 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFO
    Verschillende stellen belang in foto's van de BELGISCHE FOUGA's u bezorgt me uw e-mail of gaat via OOGLE en vraagt FOUGA MAGISTER en u bekomt een ganse reekds mogelijkhedebn over de FOUGA

    24-09-2005 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LT/AVN
    Gisteren was voor mij een dag vol nostalgie welk bepaalde bezoekers van de BLOG en CHAT kan intreseren.

     De Kolonel vlieger strafbrevethouder Ir O.COLMANT commandant van de de HELI WING te BIERSET organiseerde voor de tweede maal een banket van de oudgediende van het LICHTE VLIEGWEZEN van de LANDMACHT.

    Een 400 tal gaven gevolg aan deze oproep en piloten ,mechaniekers en grondpersoneel van het LT/AVN waren aanwezig.

    Bij een leker banket klaar gemaakt door het personeel van de keuken en een leker wijntje werden er herineringen opgehaald van de tijdperken met de  SV4,AUSTER,SCHIPMUNK,PIPER(L18C)ALOUTTE 2,DORNIER 27,PUMA, BRITTEN NORMAN en de huidige A109.

    In fuctie van de reorganisatie vernamen wij de sluiting van de SCHOOL-LT/AVN te braschaat in JUNI 2006 en het verdwijnen van de AL 2 einde 2007.

    De aanschaf van 10 transporthelicopters ter vervanging van de SEAKING en AL 3 van de LUCHTMACHT en ZEEMACHT;

    Het was een zeer aangename bedoening met ophalen van vele herinneringen met aanwezige vrienden maar ook het vaststellen van het verdwijnen van een aantal onzer vroegere collegas.

    Een te herhalen iniatief en een grote proficiat aan het personeel van  DE HELI WING. te BIERSET

    24-09-2005 om 04:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS A320 -JET BLUE
    Eindelijk laat men op CNN  en BBC WORLD  een incident zien welk de piloten positief oplossen.(zie kranten)
    In vele    gevallen lossen  de bemanning een  probleem in vlucht met succes op of maken een VOORZORGSLANDING maar dan spreekt men er in de PERS niet over.
     Enkel als het fataal afloopt krijgen we dat nieuws in de pers of schrijft iemand er een boek over de fouten die we maken maar nooit over de problemen die we oplossen als er iets abnormaal gebeurt.

    Verzond gisteren nog een rapport naar NASA-ASRS Alerts aangaande de mogelijke oorzaak van dit probleem ter bestudering.

    22-09-2005 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLAUWE LIJST
    Enkel vragen gaan over het bestaan van een  lijst of iniatief                    " FLYING BLUE" !!!!!

    Dit is schijnbaar een inatief van 10 miljoen leden en130 firmas waarin 30 airlines onder inpuls van KLM en AIRFRANCE als een getrouwheidsprogramma maar niets te zien met de  ZWARTE LIJSTEN bij bepaalde staten BELGIE,FRANKRIJK,ITALIA(?)ZWITZERLAND en USA

    21-09-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-09-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPMERKINGEN
    Een der opmerkzame bezoekers speelde in op mijn informatie over de in 1965 gevormde GARUDA piloten hun kwaliteit.

    In het INTERNATIONAAL LIJNVLUCHTVERKEER mag de piloot boven de 60 jaar niet meer vliegen als PIC, alhoewel dat in de toekomst kan worden aangepast tot 65 jaar!!!!!

    Niet uit het oog verliezende dat deze piloten om de 6 maand onderworpen aan een MEDISCH onderzoek,een mondeling INTERVIEUW en een VLIEGTEST in VLUCHT en op SIMULATOR.

    De piloten voor GARUDA elk wij opleide in ANTWERPEN voor FAA en ICAO  bij de firma SOTRAMAT  waren toen 18  jaar oud en hebben dus de limiet van 60 jaar nog niet bereikt.

    Tevens zijn er enkele nu betrokken in de opleiding van de nieuwe piloten en geven de door ons gewenste hoge standaards door aan hun leerlingen

     THANKS voor de bekomen reactie welk mij de kans geeft om weer enkele intresante aspecten van de LUCHTVAART toe te lichten

    WWW.FLAG.BE.
    WWW.IAOPA.ORG.
    WWW.AOPA.ORG.

    20-09-2005 om 11:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!