Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piloot in CHAD
    Een der onderwerpen waarover er veel te doen is heden betreft de aktiviteiten van de piloot in  CHAD  P. WILMAERTS.

    Ik hebtot heden vermeden om hierover te reageren omdat ik de juiste toedracht niet weet.

    -Was hij HARTLIJDER ??

    -Wist hij dat hij voor een CRIMINELE organisatie die kinderen vervoerde. ??

    Ikzelf en ook collega's piloten zijn in het verleden ongewild en onwetend betrokken geweest bij criminele feiten bij het uitvoeren van onze normale opdrachten.

    Het is soms slechts veel later dat wij beginnen te vermoeden dat er bij bepaalde vluchten er iets verkeerd was.

    Ook zijn we herhaalde malen door de BOB van de RIJKSWACHT ondervraagt zonder echter te weten over wat het ging en hebben we later er officieel niets meer over vernomen


     

    25-11-2007 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe werdt ik zo gebeten voor de LUCHTVAART
    Als veertienjarige droomde ik er van om piloot te worden maar werdt afgewezen wegens onvoldoende studievoorwaarden.

    Ik vervoegde in 1954 de LUCHTMACHT als niet vliegen personeel( soldaat miliciaan)

    In 1956 vervoegde ik HQ AIRCENT en daar had ik de mogelijkheid om enkele malen mee te vliegen met het toestel van de BAF in MELUN-VILLAROCHE  op een DOMINO (DE HAVILAND  DH93A DRAGON-RAPIDE.) waar ik van achter de rug van de piloot het uitvoeren der vlucht goed kon volgen met de uitleg van Col VAN MOLKOT of Col SIMAESE(??) , ik heb echter geen spoor van deze vluchten; nadien had ik de mogelijkheid om met de PEMBROKE herhaalde malen naar Brussel te vliegen en zelf de sturen te bedienen gezien dit toestel  met dubbelbesturig was uitgerust.

    Met het gevolg dat ik nadien de AEROCLUB van AIRCENT welke in oprichting was vervoegde als leerling piloot MOTOR en ZWEEFVLIEGEN met militaire instructeurs ( BAF,RAF,CAF,FAF om de Franse PPL(A) te behalen van DGCA en FNA lid.

    Hier werdt ik vooral in de hand genomen door een Franse Instructeur van L'ALAT ADJ VALMARY

    24-11-2007 om 18:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het inloggen aan SENIORENNET KANAAL50
    Wat betreft het inloggen naar SENIORENNET KANAAL50 moet geschieden via;

     WWW.KANAAL50.BE

    24-11-2007 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING the E.U
    A question witch is made regulary concerning the value of LOBBYING at EU level.

     I can confirm thad lobbying has somme positive results if started in a very early phase of a new proposal or project.

    Also is it required to lobby at the various institution as a regular  activity, since the desition making at EU level is very complex

    Also are there a lot of external influances and requirements who can play a role in the procedure.

    Regular conversations with Administratif and political orientated persons is required.

    Some proposals disapaer out of vieuw for a long time and can be changed and adapted completly , a permanent follow up is required although this is sommetime very complex ansd time consuming

    24-11-2007 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VFR CHARGES
    In the present CRCO charges the following claim they aply charges for VFR:

     -CROATIA
     -CYPRUS
     -ITALY
     -MOKDOVA
     -NORWAY
     -SWEDEN
     -UK (A/C MTOM above 5700 kgr)

    The other seems to continue excemption for VFR CHARGES to be confirmed by the NATIONAL CAA before 31/12/2007

    Otherwise CRCO wil start billing this VFR flights for 2008

    I advise the NATIONAL AOPA to follow up this at NATINAL CAA  ASAP !!!

    24-11-2007 om 14:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100 LL
    CAUTION

    Be aware thad there is no 100 LL AVGAS avaible at EBBR acording Notam.

    24-11-2007 om 14:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Ervaring met de DUITSTALIGE BELGEN
    In het verleden was ik in functie van mijn aktiviteiten als piloot LT/AVN regelmatig in ELZENBORN en omgeving aktief.

     Ik stelde daar vast dat de DUITSTALIGE zeker niet mocht beschouwen als DUITSERS maar als BELGEN.

     Een zeer intresant incident welk mij overkwam in de 2000 betrof het onderstaande !!

     In de jaren 60 aktief als piloot op de landingsstrip te Elzenborn had ik regelmatig jongeren welk ons benaderde om naar de vliegtuigen en helicopters te kijken.

     Een toen 16 jarige jonge man was daar regelmatig aanwezig en stelde belang in een opleiding tot piloot, ik bezorgde hem toen de gegevens om naar de BLS te gaan , en hij bood zich aan voor de toelatingsexamen, maar hij werdt te licht bevonden gezien hij duitstalig was en dat deze examens in het Frans en Nederlands plaats vonden.

    In een later stadium stelde ik hem voor om zich kandidaat te stellen bij de school van LUFTHANSA in Duitsland.
    Na een aantal administratieve weerstanden werdt hij als Belg en lid van een EU lidstaat toch toegelaten en slaagde zijn oleiding met succes en werdt piloot bij Lufthansa.

    Ik verloor de jonge man uit het oog en besteede verder geen aandacht aan dit voor mij positief resultaat.

    Enkele jaren geleden tijdens een verblijf in het duitstalig deel van Belgie ontmoete ik de ouders van deze jonge man en tot mijn verbazing kreeg ik een uitbrander van de moeder van de betrokken jonge man.
    Zij verweet mij dat ik van haar kleinkinderen Duitsers had gemaakt gezien haar zoon tijdens zijn verblijf als piloot bij lufthansa met een duitse vrouw was gehuwd en in duitsland woonende de kleinkinderen nu de Duitse nationaliteit hebben.

    Ik kon mijn horen niet geloven dat alhoewel ik had bekomen dat  haar zoon zijn droom had kunnen waarmaken en hij een goed betaalde plaats als piloot bekwam bij Lufthansa .

    Ik maakte van haar kleinkinderen ' DES BOSCHE" ??? tracht dat maar even te begrijpen.

     Ik heb in het verleden steeds veel vreugde bekomen  en ben daar heel fier op dat ik  jongeren hun droom in de LUCHTVAART waar te maken door een klein zetje in de goede richting te geven of door hen de basis opleiding tot piloot te bezorgen

    DUITSTALIGE BELGEN zijn zeker geen DUITSERS is mijn ervaring

    23-11-2007 om 20:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW toestand
    Heden zijn al de door mij bekende E-MAILTJES beantwoord, ik stel echter vast dat er een aantal mailtjes verloren zijn gegaan en indien u geen reactie hebt gekregen op uw E-MAIL stuur het dan nogmaals


     SORRY

    23-11-2007 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW follow up
    Zal trachten deze namiddag de nog openstaande E-mailtjes te beantwoorden

    SORRY

    23-11-2007 om 07:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGEN in AFRIKA

     Wij hebben geen gegevens van de VEILIGHEID der uitgevoerde VLUCHTEN in AFRIKA, ZUID AMERIKE, RUSLAND of CHINA.

     DE ZWARTE LIJST heeft enkel betrekking op de LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN welk naar EU lidstaten komen.

     En enkel op de KOMERCIELE VLUCHTEN niet op de NON-CAT of meestal PRIVAAT VLUCHTEN genoemd !!


     SORRY

    23-11-2007 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over REIZEN met het VLIEGTUIG
    Veel der vragen van de SENIOREN hehhen betrekking op DE VEILIGHEID der VLUCHTEN en op hun RECHTEN, hiervoor verwijs ik naar:

     HTTP://APR.EUROPA.EU

     HTTP://AIR-BAN.EUROPA.EU

    Ik ga heden de individuele E-mailtjes niet beandwoorden ???

    23-11-2007 om 04:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIRSPACE USERS
    Ik adviseer al de AIRSPACE USERS om deel te nemen aan:

     AIRSPACE

     INFRINGEMENT SAFETY

    INIATIVE

    WORKSHOP


    24 JANUARY 2008   bij EUROCONTROL HQ te BRUSSEL

    WWW.EUROCONTROL.INT

    kijken onder EVENTS

    Tracht met zoveel mogelijk LUCHTRUIMGEBRUIKERS aanwezig te zijn, de bedoeling is om de VFR vliegers hun noden kenbaar te maken voor de toekomst.

    22-11-2007 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Draft CV SDW
    Ik ga hier progresief mijn CV plaatsen:

    Sylvain  A.T. DE WEERDT geboren te ANTWERPEN op 02/10/1935

    School gelopen te MERKSEM,StMARGUERITE de CAROUGE (FRANCE), ANTWERPEN STAD tot 8e studiejaar en Diploma 4e graad in 1949.

    1950 begin 1e jaat TECHNISCHE SCHOOL in de MEISTRAAT te ANTWERPEN
    Maar tevens gestopt en naar de opleiding met leercontrakt voor RIJWIELMAKER in functie van mijn aanvang als WIELRENNER op de BAAN en de PISTE als BEGINNELING,LIEFHEBBER tot 1954

    In 1952 aanvraag KANDIDAAT-PILOOT van de BELGISCHE LUCHTMACHT maar afgewezen wegens studievoorwaarden.

    01/06/1954 werknemer bij CATY TRABNSPORT bedrijf

    01/10/1954 vervoeg de BELGISCHE LUCHTMACHT als soldaat-miliciaan te ETTERBEEK en vervoeg TERVUREN voor de opleiding tot MP

    1955 vervoeg als MP LUCHTMACHT;
      -ETTERBEEK
      -MEERDAAL als MP en opleiding HONDENSTALMEESTER

    07/09/1955 Gehuwd met Annitta BRITS te HOBOKEN

    15/09/1956 vercoeg AIRCENT te FONTAINEBLEAU (FRANCE) als MP-AIRCENT-POLICE en achereenvolgrens aktief als:
     -GUARD SERVICES
     -CLOSE PROTECTION
     -SECURITY BRANCH
     -INVESTIGATION BRANCH

    Gebruikte talen NEDERLANDS,FRANS,ENGELS mijn DUITS heb ik verwaarloosd en praktisch niet meer gebruikt

    27/04/1958 Eerste officiele vlucht als leerling piloot in de AIRCENT FLYING CLUB op JODEL 112 F-OTAN

    16/06/1958 EERSTE SOLO vlucht op VLIEGTUIG JODEL 112 F-OTAN te MORET-EPISY.
    03/09/1958 eerste SOLO ZWEEFVLIEGTUIG  EMOUCHET SA103

    11/04/1959 bekom mijn PPL(A) via FFA(ex FNA)

    30/08/1958 geboorte van onze zoon JERRY te MORET sur LOING

    LID AOPA-USA 01/01/1960

    30/09/1961 terugkeer naan BELGIE
    aanvraag KANDIDAAT PILOOT van de BAF

    Als MP aktief te:
    -EVERE
    -MELSBROEK
    -EVERE
    -BEAUVECHAIN

    Aktief als PPL, RCPL,MOTORVLIEGEN en ZWEEFVLIEGEN ti
    -EBAW
    -EBKH
    -EBMO
    -EBDT

    Aktief als GROUNDINSTRUKTER bij SOTRAMAT te EBAW en BEERSE

    Aktief als PILOOT voor het afleveren van NIEUWE CESSNA van uit REIMS naar verschillende bestemmingen in EUROPA.

    ZWEEFVLIEGINSTRUKTEUR bij LUCHTKADETTEN van BELGIE te EBBE , EBZR en EBWE.

    PILOOT SLEPER ZWEEFVLIEGTUIGEN , PARADROP en LUCHTFOTOGRAFIE.

    FEB 1963 BELGISCHE MILTAIRE PLOEG WERELDKAMPIOENSCHIP ZWEEFVLIEGEN te JUNIN(ARGENTINA)

    CURSUS FI  bij de BLS te GRIMBERGEN

    01/10/1964 cursus 64A bij de EPE -BAF te EBTN

    11/04/1965 naar  EBBT als LEERLING PILOOT LT/AVN

    15/08/1965 gebreveteerd PILOOT LT/AVN op PA18

    18/08/1965 INSTRUCTEUR PILOOT LT/AVN op PA-18 te EBBT

    16/05/1968 PILOOT HELICOPTER op AL II

    14/02/1969 FI(A) FAA

    Aktief als piloot ALII voor de BELGISCHE RIJKSWACHT
    en tevens aktief als piloot voor EUROTRANSPLANT

    11/06/1971  AUTO ongeval   !!!!

     

    Aantal vlieguren 10.000 in VLIEGTUIGEN,HELICOPTER en ZWEEFVLIEGTUIGEN

    Schijnbaar 123 verschillende type van LUCHTVAARTUIGEN

    01/02/1972 opricting van SDW GENERAL AVIATION GROUNDSCHOOL via Annitta BRITS mijn echtgenote voor PPL,CPL,IFR;FI voor de BELGISCHE,FRANSE,NEDERLANDSE en AMERIKAANSE(FAA) theoretische examens.

    01/12/1978 verlaat de LANDMACHT voor TCA operations

    01/01/1980 aktief in ABI de BEROEPSVERENIGING voor INSTRUCTEURS

    07/09/1978 toewijzing van DIPLOMA PAUL TISSANDIER van de FAI via de KONINKLIJKE BELGISCHE AEROCLUB

    01/01/1980 toewijzing als bestuurslid AOPA-BELGIUM  en via DOC als IAOPA(global) -LIAISON OFFICER   bij de EUROPEESE INSTELLINGEN te BRUSSEL alsook bij HQ EUROCONTROL


    1990 opbouw van de IAOPA-EUROPE office te EBAW, welk echter faalde  na 6 maand wegens de grote Nationale verschillen in de  benadering van GENERAL AVIATION (en ARIAL WORK) door de AOPA's in  EUROPA

    Bekwam de INTERNATIONALE AWARDS voor IAOPA

    Nam deel aan de IAOPA-WA
    -CANNES(FR)
    -SIDNEY (AUS)
    -TOKIO (JAPAN)
    -SWITSERLAND
    -TOULOUSE(FR)
    -BERLIJN (GE)
    -USA
    -LUXEMBURG(LU)
    -UK
    -JOHANESBURG(SA)

    Verliet IAOPA 31/12/2004


    30/11/1998 PRIX ORANGE voor ANNITTA en SYLVAIN DE WEERDT van AOPA-GERMANY


    Van 2000 to 31/12/2005 VICE-PRESIDENT van de EGASF in navolging van ASF-AOPA-USA

    Aktief in:
    -RAAC
    -ABI
    -AOPA
    -VLRI
    -ACEC erelid
    -J&L

    01/01/2005 geregistreerd als INDIVIDUEEL EU-LOBBYIST
    aktief al ADVISEUR over GENERAL AVIATION & AERIAL WORK bij FLAG

    Overzicht 5e uitgave opgemaakt op 26/11/2007

       E-MAIL:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
       BLOG:     HTTP://BLOG.SENIORENNET.BE/SYLVAIN70




    22-11-2007 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    Ik heb hier nog enkele  E-MAILTJES met vragen van SENIOREN over LUCHTVAART onderwerpen welk ik eerst verder moet zoeken naar de juiste toedracht en zal trachten deze morgen te bekomen van de betrokken diensten.

     EVEN GEDULD !!

    21-11-2007 om 21:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCILIATION
    The conciliation between the EP and the COUNCIL  to the CONCILIATION COMMITTEE faled to reach a agreement on CIVIL AVIATIoN SECURITY

    The conciliation will continue in December 2007

    Final target date is 16 January 2008 to reach an agreement


    info via TON HUYSSOON
                  PRESS SERVICE
                  tel 32-2 28 42 408 (BXL)

    21-11-2007 om 18:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    A number of pilots are intrested in information on the development of the VLJ.

     I noticed a lot of intresting information on the VLJ in the:

    BART-INTERNATIONAL N° 111 of oct-nov 2007-10-23

    WWW.BARTINTL.COM

    21-11-2007 om 17:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHARGES
    Today some informal contacts with the NATIONAL DELEGATES of the EUROCONTROL ENLARGED CHARGES COMMITIE.

     Out of this I can conclude thad  in general the majority of memberstates are not intending to introduce any CHARGES for the VFR and the IFR below 2000kgr  in the ENROUTE and TERMINAL AIRSPACE. via the EU CHARGING SYSTEME

    But caution is required at NATIONAL LEVEL !!!

    21-11-2007 om 17:44 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Rechten van de VLIEGTUIGPASSAGIERS deel 2
    Een bijkomend intresante site voor problemen of informatie over de RECHTEN van de VLIEGTUIGPASAGIER vindt u op:

     HTTP://APR.EUROPA.EU

    21-11-2007 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VROLIJK VLAANDEREN om 17;20
    Op TV " één"  zie ik zo juist een ex-collega van mij ROGER DEGRANDE welk als 68 jarige HELICOPTER-PILOOT  nog steeds aktief is in de burgerluchtvaart  en ten behoeve van DE  NEDERLANDSE GASUNIE   om toezicht  te houden  op de pijpelijnen van uit de lucht.

     Roger is nog steeds even enthousiast dan in de jaren 60 toen ik met hem als instructeur op de ALOUTE II van het LT/AVN mijn omscholing van Vliegtuig piloot naar Helicopter piloot heb gedaan in de SCHOOL van HET LICHTE VLIEGWEZEN te BRASCHAAT-POLYGOON ( EBBT)

    Mooie herineringen uit lang vervlogen tijden

    21-11-2007 om 17:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE GEZELIGSTE FAMILIE
    Heden staat   FAMILIE NIKITA en VIEF  weer op één , maar allemaal  terug stemmen is zeker nu nodig ?

     ACTION 

     www.gezelligstefamilie.nl

    20-11-2007 om 04:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!