Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    26-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    Heden MAANDAG 26 NOVEMBER om 1645 local time heb ik weer al de E-mailtjes beantwoord, indien u geen antwoord bekwam stuur het dan bnogmaals want dan ging het mogelijk verloren via de SPAM filter.

     SORRY

    26-11-2007 om 16:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE WARNING
    There is a  notification of a ATC STRIKE ADVISORY for ITALY 30 NOVEMBER 10.00 -14.00 UTC.

     NOTAM LIXX 1A6344/2007

     additional  info possible by Mrs LUIS CECATI on e-mail   

    L.CECATI@ENAC.RUPA.IT


    or LEN.HEARNDEN@EUROCONTRON.INT                                              
    CFMU AO LIAISON CELL

    26-11-2007 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Toelichting afkortingen in BLOG
    Hier de gevraagde afkortingen ???


    MAF  =MISSION AVIATION FELLOWSHIP

               www.maf.nl

    PIC    = PILOT in COMMAND de boordbevelheber tijdens een vlucht


    ASF   =AVIATION SANS FRONTIERE

                www.asfbelgium.org/nl

    26-11-2007 om 11:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ERESENAAT 2008
    Ik krijg een aantal vragen over de ERESENAAT van het BVSE voor het volgende jaar 2008.

     Ik heb de indruk dat dit iniatief in 2008 niet zal doorgaan door gebrek aan personen om dit in te richten nu de voorzitter van het BVSE er zich niet meer 100ù kan achter zetten.

      zie.   WWW.BVSE.BE

               WWW.UEF.BE

    26-11-2007 om 10:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAARTEVENEMENTEN 2008 ( 2e deel)
    Via SENIORENNET wees men mij op nog een intresante plaats om de LUCHTVAARTEVENEMENTEN 2008 te bekijken:

     www.scramble.nl/showdates.htm

    Maar deze is vooral op het buitenlandse gebeuren gericht

    26-11-2007 om 10:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.op één TV
    Zag met vreugde dat de SENIOR PIERRE VAN DEN BROECK  gisteren in de finale van DE BEDENKERS de eerste prijs behaalde met zijn " SLIP-LIFT"  een zeer intresante uitvinding die ons kan intreseren

    26-11-2007 om 05:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor de HONDENLIEFHEBBERS
    In functie van mijn ervaring in het verleden als HONDENSTALMEESTER bij de LUCHTMACHT in 1955 heb ik nog steeds een speciaal hoekje in mijn hart voor HONDEN.


     Een van mijn goede kenissen in de LUCHTVAARTMIDDENS PAULA MARCKX is met haar dochter  daar sterk betrokken bij:

    WWW.WOEFSTOCK.BE

    Een bezoekje voor de HONDENLIEFHEBBERS bij de SENIOREN kan u intreseren.

    25-11-2007 om 19:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART EVENENEMENTEN 2008
      
    In functie van een aantal vragen per E-mail was ik begonnen op mijn BLOG hier een lijst der evenementen op te maken, maar heb nu de keuze gemaakt om u te verwijzen naar ;


    WWW.FLYFORFUN.BE

    Van een collega piloot welk hier op zijn site onder EVENEMENTEN deze informatie beschikbaar maakt, voor bijkomende toelichtingen ben ik steeds beschikbaar:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    25-11-2007 om 17:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Piloot in CHAD
    Een der onderwerpen waarover er veel te doen is heden betreft de aktiviteiten van de piloot in  CHAD  P. WILMAERTS.

    Ik hebtot heden vermeden om hierover te reageren omdat ik de juiste toedracht niet weet.

    -Was hij HARTLIJDER ??

    -Wist hij dat hij voor een CRIMINELE organisatie die kinderen vervoerde. ??

    Ikzelf en ook collega's piloten zijn in het verleden ongewild en onwetend betrokken geweest bij criminele feiten bij het uitvoeren van onze normale opdrachten.

    Het is soms slechts veel later dat wij beginnen te vermoeden dat er bij bepaalde vluchten er iets verkeerd was.

    Ook zijn we herhaalde malen door de BOB van de RIJKSWACHT ondervraagt zonder echter te weten over wat het ging en hebben we later er officieel niets meer over vernomen


     

    25-11-2007 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Hoe werdt ik zo gebeten voor de LUCHTVAART
    Als veertienjarige droomde ik er van om piloot te worden maar werdt afgewezen wegens onvoldoende studievoorwaarden.

    Ik vervoegde in 1954 de LUCHTMACHT als niet vliegen personeel( soldaat miliciaan)

    In 1956 vervoegde ik HQ AIRCENT en daar had ik de mogelijkheid om enkele malen mee te vliegen met het toestel van de BAF in MELUN-VILLAROCHE  op een DOMINO (DE HAVILAND  DH93A DRAGON-RAPIDE.) waar ik van achter de rug van de piloot het uitvoeren der vlucht goed kon volgen met de uitleg van Col VAN MOLKOT of Col SIMAESE(??) , ik heb echter geen spoor van deze vluchten; nadien had ik de mogelijkheid om met de PEMBROKE herhaalde malen naar Brussel te vliegen en zelf de sturen te bedienen gezien dit toestel  met dubbelbesturig was uitgerust.

    Met het gevolg dat ik nadien de AEROCLUB van AIRCENT welke in oprichting was vervoegde als leerling piloot MOTOR en ZWEEFVLIEGEN met militaire instructeurs ( BAF,RAF,CAF,FAF om de Franse PPL(A) te behalen van DGCA en FNA lid.

    Hier werdt ik vooral in de hand genomen door een Franse Instructeur van L'ALAT ADJ VALMARY

    24-11-2007 om 18:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het inloggen aan SENIORENNET KANAAL50
    Wat betreft het inloggen naar SENIORENNET KANAAL50 moet geschieden via;

     WWW.KANAAL50.BE

    24-11-2007 om 14:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOBBYING the E.U
    A question witch is made regulary concerning the value of LOBBYING at EU level.

     I can confirm thad lobbying has somme positive results if started in a very early phase of a new proposal or project.

    Also is it required to lobby at the various institution as a regular  activity, since the desition making at EU level is very complex

    Also are there a lot of external influances and requirements who can play a role in the procedure.

    Regular conversations with Administratif and political orientated persons is required.

    Some proposals disapaer out of vieuw for a long time and can be changed and adapted completly , a permanent follow up is required although this is sommetime very complex ansd time consuming

    24-11-2007 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VFR CHARGES
    In the present CRCO charges the following claim they aply charges for VFR:

     -CROATIA
     -CYPRUS
     -ITALY
     -MOKDOVA
     -NORWAY
     -SWEDEN
     -UK (A/C MTOM above 5700 kgr)

    The other seems to continue excemption for VFR CHARGES to be confirmed by the NATIONAL CAA before 31/12/2007

    Otherwise CRCO wil start billing this VFR flights for 2008

    I advise the NATIONAL AOPA to follow up this at NATINAL CAA  ASAP !!!

    24-11-2007 om 14:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100 LL
    CAUTION

    Be aware thad there is no 100 LL AVGAS avaible at EBBR acording Notam.

    24-11-2007 om 14:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Ervaring met de DUITSTALIGE BELGEN
    In het verleden was ik in functie van mijn aktiviteiten als piloot LT/AVN regelmatig in ELZENBORN en omgeving aktief.

     Ik stelde daar vast dat de DUITSTALIGE zeker niet mocht beschouwen als DUITSERS maar als BELGEN.

     Een zeer intresant incident welk mij overkwam in de 2000 betrof het onderstaande !!

     In de jaren 60 aktief als piloot op de landingsstrip te Elzenborn had ik regelmatig jongeren welk ons benaderde om naar de vliegtuigen en helicopters te kijken.

     Een toen 16 jarige jonge man was daar regelmatig aanwezig en stelde belang in een opleiding tot piloot, ik bezorgde hem toen de gegevens om naar de BLS te gaan , en hij bood zich aan voor de toelatingsexamen, maar hij werdt te licht bevonden gezien hij duitstalig was en dat deze examens in het Frans en Nederlands plaats vonden.

    In een later stadium stelde ik hem voor om zich kandidaat te stellen bij de school van LUFTHANSA in Duitsland.
    Na een aantal administratieve weerstanden werdt hij als Belg en lid van een EU lidstaat toch toegelaten en slaagde zijn oleiding met succes en werdt piloot bij Lufthansa.

    Ik verloor de jonge man uit het oog en besteede verder geen aandacht aan dit voor mij positief resultaat.

    Enkele jaren geleden tijdens een verblijf in het duitstalig deel van Belgie ontmoete ik de ouders van deze jonge man en tot mijn verbazing kreeg ik een uitbrander van de moeder van de betrokken jonge man.
    Zij verweet mij dat ik van haar kleinkinderen Duitsers had gemaakt gezien haar zoon tijdens zijn verblijf als piloot bij lufthansa met een duitse vrouw was gehuwd en in duitsland woonende de kleinkinderen nu de Duitse nationaliteit hebben.

    Ik kon mijn horen niet geloven dat alhoewel ik had bekomen dat  haar zoon zijn droom had kunnen waarmaken en hij een goed betaalde plaats als piloot bekwam bij Lufthansa .

    Ik maakte van haar kleinkinderen ' DES BOSCHE" ??? tracht dat maar even te begrijpen.

     Ik heb in het verleden steeds veel vreugde bekomen  en ben daar heel fier op dat ik  jongeren hun droom in de LUCHTVAART waar te maken door een klein zetje in de goede richting te geven of door hen de basis opleiding tot piloot te bezorgen

    DUITSTALIGE BELGEN zijn zeker geen DUITSERS is mijn ervaring

    23-11-2007 om 20:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW toestand
    Heden zijn al de door mij bekende E-MAILTJES beantwoord, ik stel echter vast dat er een aantal mailtjes verloren zijn gegaan en indien u geen reactie hebt gekregen op uw E-MAIL stuur het dan nogmaals


     SORRY

    23-11-2007 om 18:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW follow up
    Zal trachten deze namiddag de nog openstaande E-mailtjes te beantwoorden

    SORRY

    23-11-2007 om 07:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGEN in AFRIKA

     Wij hebben geen gegevens van de VEILIGHEID der uitgevoerde VLUCHTEN in AFRIKA, ZUID AMERIKE, RUSLAND of CHINA.

     DE ZWARTE LIJST heeft enkel betrekking op de LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN welk naar EU lidstaten komen.

     En enkel op de KOMERCIELE VLUCHTEN niet op de NON-CAT of meestal PRIVAAT VLUCHTEN genoemd !!


     SORRY

    23-11-2007 om 06:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over REIZEN met het VLIEGTUIG
    Veel der vragen van de SENIOREN hehhen betrekking op DE VEILIGHEID der VLUCHTEN en op hun RECHTEN, hiervoor verwijs ik naar:

     HTTP://APR.EUROPA.EU

     HTTP://AIR-BAN.EUROPA.EU

    Ik ga heden de individuele E-mailtjes niet beandwoorden ???

    23-11-2007 om 04:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIRSPACE USERS
    Ik adviseer al de AIRSPACE USERS om deel te nemen aan:

     AIRSPACE

     INFRINGEMENT SAFETY

    INIATIVE

    WORKSHOP


    24 JANUARY 2008   bij EUROCONTROL HQ te BRUSSEL

    WWW.EUROCONTROL.INT

    kijken onder EVENTS

    Tracht met zoveel mogelijk LUCHTRUIMGEBRUIKERS aanwezig te zijn, de bedoeling is om de VFR vliegers hun noden kenbaar te maken voor de toekomst.

    22-11-2007 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!