Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    20-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY and PLANNING
    TODAY 20 JANUARY 2009 I confirm thad I will be present in BRUSSELS at  DG-TREN and EP-TRA.

    TOMOROW the planning is to be at HQ EUROCONTROL for  the PCC/9

     So you may NOT receive any  FAST reaction on YOUR E-MAILS....... SORRY !!!!

    20-01-2009 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteiten
    De aktiviteiten die ik heden ontplooi voor de LUCHTVAART tts voor

                                              GENERAL AVIATION &AERIAL WORK
     
      of met andere woorden alles wat niet valt onder


                                                                                          
     LIJNVLUCHTEN via SCHEDULED of  CHARTER aktiviteiten

    Tevens ben ik  GRATIS beschikbaar voor allerlei vragen over de LUCHTVAART door de leden

     van SENIORENNET

    Hiervoor ben ik twee dagen per week afwezig op zending en besteed ik ongeveer DRIE uren per
     
    dag op de PC

    Dit is geheel vrijwillig en zonder enige vergoeding of onkosten voor de gebruikers van mijn diensten

    19-01-2009 om 12:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KENLETTERS
    De kenletters voor een LUCHTVAARTUIG beginnen in BELGIE met   "OO-'

    Weet iemand hier wat de oorsprong en reden is

    Op de eerste vliegtuigen zie ik  O- en nadoen OO-

    ??????

    19-01-2009 om 05:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY-IN PICARDIE
    Take note of a intresting FLY -IN to the AEROCLUB D'AMIENS-METROPOLE

    20.000 LIEUES DANS LES AIRS

     1th til 3 MAI 2009

     WWW.BIVOUAC-CESSNA.COM

     contact Francois Bonte   bivouac-cessna@wanadoo.fr

    18-01-2009 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDIE BOEKEN
    Zal mijn stidieboeken terug moeten boven halen om op een aantal vragen van SENIOREN te kunnen beandwoorden, maar dat zal even tijd vragen??

     1)- Hoe berekend men de V1 snelheid bij het opstijgen ??

     2)- Waarom heeft men ter voorkoming van vogelaanvaring in de motor deze niet voorzien van een rooster??

    3)- Waarom zit de PIC in een helicopter( AL II)  aan de rechterzijde en in een vliegtuig aan de linkerzijde ???


    hulp is welkom hoor ?????

    18-01-2009 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPEEDS
    Today there was a intresting discution between pilots on what are the elements taken in consideration to calculate the V1 for a AIRBUS 320  and a BOEING 747.

     I ame intrested in any clarification ??

    18-01-2009 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 AIRBUS ACCIDENT
    Heel goede informatie over luchtvaartongevallen vind men terug op:

    WWW.AIRDISASTER.COM

    17-01-2009 om 19:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELLUCHTVAART SPORT
    Herhaalde malen kreeg ik vragen over het MODEL VLIEGEN in VLAANDEREN daarvoor is

    het nuttig te kijken naar:

    www.flytovml.com

    of neem contact met:

    W.DEMAERTELAERE@SKYNET.BE

    17-01-2009 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A400M
    In het verleden kreeg ik een aantal vragen over de

    A400M the Tactical and Strategic Airlifter for EUROPE

    Daarom kan het intresant zijn om de door de RAeS BRUSSELS BRANCH lectures evenig in  HQ EUROCONTROL te EVERE/BRUSSEL    RAETSTRAAT 96 B1130-BRUSSELS           op 18 February 2009 at 17:30 on this subject

    Englisch speakers

    Regisdtration required for SECURITY raisons  ASAP

    to :  NOELLE.LEROY@EUROCONTROL.INT

    17-01-2009 om 15:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGEL AANVARING
    Enkele personen stellen zich de vraag waarom men de MOTORINLAAT niet voorziet van een hek om zulke beschadigingen aan de motor of motoren te voorkomen.

    Ik herinner me een uitleg uit het verleden dat dit de luchtstroom zou turbulent worden en onbruikbaar voor de werking van de turbinemotor??

     Ga trachten de volledige toelichting terug te vinden.

    17-01-2009 om 15:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VON KARMAN INSTITUTE
    Voor Informatie over:

    VON KARMAN INSTITUTE FOR FLUID DYNAMICS

    zie:   WWW.VKI.AC.BE

    17-01-2009 om 15:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODLANDINGEN

     Wat betre fd de beschrijving van het AIRBUS A320 van US-AIRWAYS te LA GUARDIA-NEW

      YORK ga ik hier niets schrijven gezzien dat nu duidelijk in de pers wordt gemeld


       Ik heb de meeste individuele mailtjes reeds beandwoord en ga in functie daarvan hier enkele algemene beschouwingen geven.

     Wat betrefd de oorzaak van het verlies van motorvermogen op de twee motoren ga ik het grondig onderzoek afwachten, en de vermoedelijke oorzaak kan de aanvaring zijn met een zwerm grote vogels in beide motoren.

     Een A320 kan normaal gezien bij het uitvallen van een motor verder uit klimmen en terug de luchthaven van vertrek vervoegen. voor een landing.

    Meestal zal de A320 eerst een tijdje in de lucht blijven om de nodige brandstof te verbruiken om bij de landing niet meet te zwaar te zijn, dit is natuurlijk afhankelijk van het gewicht bij het opstijgen.

    Het uitvallen van een of twee motoren wordt in de simulator getraind en de bemanning is geoefend op de uitvoering van deze proceduren.

    Tevens in dit geval mag men de achtergrond van deze PIC niet uit het oog verliezen

    Er bestaan technieken om op het water te landen en heb die vroeger in mijn militaire opleiding bestudeerd maar nimmer uitgevoerd.

    Ik ben niet op de hoogte of deze procedure een onderdeel is van de opleiding van de A320 piloot gezien ik deze opleiding niet heb gedaan.

    Men spreekt hier van een panikerende airhostes maar laat ons niet uit het oog verliezen dat de evacuatie met succes werdt uitgevoerd, en wat noemt men panikeren ?

    Volgens de bekomen informatie waren er 155 POB

    Men spreekt ergens van een zwerm ganzen, te bevestigen in het onderzoek der motoren.

    De meeste BIRD COLISION resulteren in schade die het toestel toelaten veilig een luchthaven te vervoegen.

     Zie via GOOGLE:      AIRBUS A320 -HUDSON RIVER

    16-01-2009 om 14:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI advies over CIR/PRO/01
    Schijnbaar is CIR/PRO/01  niet in overeenstemming met ART 50&51 van KB 15/03/1954 & 31/08/1979 .

    Luchtdopen en publiciteit uitgevoerd door een VZW zouden geen EXPLOTATIE van de LUCHTVAART zijn voor HANDELSDOELEINDEN ....????

    Wacht op een degelijk juridisch advies .!!!

    14-01-2009 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI MINIMALE BRANDSTOF aan BOORD
    Herhaalde malen wordt de vraag gesteld wat de minimale BRANDSTOF is die men aan boord moet hebben tijdens een VFR vlucht.

     Er is een verschil tussende wetgeving en de praktische toepassing.

     Voor een VFR vlucht is er geen wetelijk minima voorzien.........MAAR wij raden aan steeds de nodige brandstof aan boord te hebben voor de uitvoering van de vlucht + brandstof om een uitwijkvliegveld te vervoegen + 30 minuten voor onvoorziene omstandigheden.

     Onlangs was een overlandvliegende piloot met bestemming  E.x x x bij zijn aankomst melde men dat wegens een ongeval de baan tijdelijk buiten gebruik was en vermoedelijk voor 60 minuten in werkelijkheid werdt het 120 minuten zodat een aantal toestellen moesten uitwijken naar een verder gelegen vliegveld.............DUS steeds de nodige brandstof en gegevens van mogelijke uitwijkvliegvelden aan boord hebben is het advies

    14-01-2009 om 20:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2009 FOLLOW UP ACTIONS
    FOLLOW UP made on ;

     -08,33 KHZ below FL 195 proposals !!

    -NUP

    -AFIS project of a AFIS MANUEL   30/31 MARCH at HQ EUROCONTROL

    -UAV outside segregated AIRSPACE

    -FOLDERS    1AOPA, GA/AW, AIRPORT WATCH    WWW.IAOPA.ORG

    -SESAR

    -SWIM

    -DATA LINK

    -ESA  Voice COM project via SATELITE

    -31 January  GLIDER BRIEFING

    -01 FEBRUARY    EUROPESE ERESENAAT

    -UAV SPECTRUM REQUEST ??

    -UAV EUROCAE 19/20/21 January

    -APDSG/50  4-5 February

    -RAeS  18 FEBRUARY meeting M400

    -Briefing on INTERCEPTION SIGNALS   WWW.UK.CO.UK

    -folow up FLAG       WWW.FLAG.BE

    -PLANNING  SDW  20 January  DG-TREN   +   EP-TRA
                                       21 January EUROCONTROL +FLAG

    -ENVIROMETAT effect of RAIL versus CAR ??

    For details contact SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    14-01-2009 om 16:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOCUMENTS on BOARD
    All INTERNATIONAL FLYING AIRCRAFT are required to have a copy of the

                                INTERCEPTION PROCEDURES


    Pilots can obtain a copy via the   WWW.CAA.CO.UK


    GENERAL AVIATION SAFETY SENSE LEAFLET  N° 11

    14-01-2009 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Probleem ATCO BELGOCONTROL
    SAFETY is en blijft verzekerd hoor !!

    MAAR:

    Wat betrefd de vragen over de problemen met de VERKKERSLEIDING van BELGOCONTROL

    ben ik reeds eentijdje op de hoogte van spanningen tussen de operationele mensen en de beheerders

    Een belangrijk deze spanningen hebben geheel geen invloed op de SAFETY (vliegveiligheid) welk de
    prioriteit is in het werk van de ATCO ( verkeersleider)

    Na het verdwijnen over enkele jaren zijn er een aantal nieuwe strukturen ontstaan die zich bezig

    houden met de LUCHTVAART in BELGIE.

    Op gebied van VERKEERSLEIDING is er nu voor het burger gedeelte BELGOCONTROL

    Militair is er nog steeds BELGACONTROL

    voor ZAVENTEM  EBBR ( BRUSSEL NATIONAAL) is er nu een privaat firma die dit beheert

    Wat betrefd ANTWERPEN EBAW  en OOSTENDE  en EBOS is het de

    wat betrefd CHARLEROI EBCI, en LIEGE  EBLG betrefd is er :

    De twee vliegvelden SPA en SINT HUBERT zijn nu bezig met in handen van privaat personen of firma te komen

    Er zijn natuurlijk ook nog de PRIVAAT  en de MILITAIRE VLIEGVELDEN

    Nu het probleem van de ACC (VERKEERSLEIDING) betrefd heb ik de indruk dat BELGOCONTROL in handen is van politiek georienteerde personen wel bijgestaan door nog een aantal zeer bevoegde personen met kennis in de luchtvaart, maar stel vast dat herhaalde malen hun zeer gemotiveerd advies niet wordt gevolgt.

    Ook de wijzigingen in het EU-SES ( EU-SINGEL SKY) hebben invloed.

    Tevens de overdracht van DGLV bevoegdheden naar EASA spelen een rol

    Dit heeft vooral gevolgen op de vergoedingen en de werkverschafing in BELGIE en deze ondergaan grondige wijzigingen

    13-01-2009 om 19:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI REACTIE
    Uit een persoonlijk gesprek met een der ingewijde van het DGLV aangaande de zogenaamde
     
    consultatie over de nieuwe vergoedingen voor de diensten der DGLV blijkt dat zij veschillende

    kwade brieven hebben bekomen maar praktisch geen concrete voorstellen on de vergoedingen op

    een andere manier te verdelen, behalve via de organisaties actief in het CAT.

    De opdracht is om het DGLV volledig SELF SUPORTING te maken door de gebruikers van de

    diensten van het DGLV

    13-01-2009 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY
    EN-Today I have reacted to ALL my E-mails transmitted to  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    However the E-mails transmitted on SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  have not received a reaction

    so pleas transmit them again .via GMAIL...........SORRY


    NL- Heden heb ik al mijn e-mails via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM  beandwoord, de mails via

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR zijn echter niet beandwoord; gelieve deze nogmaals te zenden

    aub  via GMAIL .........SORRY

    FR-J'ai repondu a toute les E-mail transmit sur SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   par contre les
     
    mails

    via SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR non pas recu de reponse,... envoie les par GMAIL ....SORRY

    10-01-2009 om 18:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAANDAG 12 JANUARIE 2009
    De voorziene afspraak bij HQ EUROCONTROL kan niet doorgaan , want wij zijn afwezig wegens

    een Medische controle welk wij niet kunnen uitstellen

    Had dit reeds gemeld tijdens ons laatste afspraak.

    09-01-2009 om 09:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!