Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION
    For somme raison I ame not abel to translit any E-MAILS presently for about 48 hours as mentioned by a message on my screen from THE SERVER .

      Why ???

     Annyway my RECEPTION is normal .


     SORRY

    06-12-2007 om 05:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW op FORUM
    Enkele SENIOREN vroegen mij per E^mail welke onderwerpen in regelmatig bezoek en op reageer in het FORUM daarom deze kleine lijst van de onderwerpen die ik meestal elke morgend doorloop:

     -POLITIEK
     -NIEUWS
     -SPORTEN
     -VRIJE TIJD
     -REIZEN
     -SENIORENNET.CAFE
     -OPROEPEN
     -LEGERDIENST
     -WENSEN
     -MEETINGS
     -ROUWREGISTER
     -HOEKJE van TROOST
     -OPENBAAR DEBAT
     -MEDIA
     -WETENSCHAP
     -EVENEMENTEN

    05-12-2007 om 17:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO level 4 LANGUAGE examination
    Out of recent contacts do I receive again information thad the Belgian CAA and BelGOCONTROL are on progres of preparing a common examination systeme for ATCO and PILOTS to satisfy the the ICAO LANGUAGE level 4 requirement for the target March 2008 with a transition to be completed in March 2011 for all ATCO and PILOTS flying INTERNATIONAL FLIGHTS.

     Hope to obtain somme official notification soon!!!

    05-12-2007 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLRI

     Heden heb ik ook een aantal van de verzamelde documenten overgemaakt aan VLRI, FLAG,AOPA en ABI ter informatie:

    -anenexe :  20 Documenten

    05-12-2007 om 16:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.128th ECAC meeting
    I was informed thad on 06 DECEMBER 2007 during the ECAC meeting in PARIS the  DGAC/128-IP/2 of 27/11/2007 in the Agenda will be introduced on  the :

    FINAL REPORT of the ECAC GENERAL AVIATION TASK FORCE

    to be presented by Mrs A STA (UK) chair of this TASK FORCE

    A intresting document witch give acording me a very correct annelysing of the GA activity in the EU


    I ame intrested in any comments from the AIRSPACE USERS on this IP ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-12-2007 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen..LINK naar LUCHTSPORTEN
    ZONNEKE heeft in hun website ook een link gezet naar DE LUCHTSPORTEN:

       HTTP://SPORTGROEP.SENIORENNET.BE

       kijk onder rechts naar : ONZE SPORTBLOG

    03-12-2007 om 19:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO info
    Via IAOPA eNEWS  van DECEMBER in witch some very useful information is made avaible for ALL AIRSPACE USERS   see  

    WWW.IAOPA.ORG


    Or can transmit to you via E-MAIL if you transmit yours via:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR



    I also located there the on the SAFETY plan in AVIATION at GLOBAL LEVEL  

    WWW.ICAO.INT/FSIX
    .

    03-12-2007 om 19:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.voor zoekende:
    Voor personen geintreseerd in SIMULATOR vluchten per PC verwijzen wij u naar:
    WWW.FSCB.BE

    Voor Informatie over opleiding tot VERKEERSLEIDER
    -BELGIE          WWW.BELGOCONTROL.BE
    -EUROCONTROL   WWW.EUROCONTROL.INT

    Voor SPOTTERS:
    WWW.ASA-BE.COM

    Allerlei info over vliegen:
     WWW.FLYFORFUN.BE

    opleiding PPL ( PRIVAAT PILLOOT)
    WWW.RAAC.BE

    hoop dat jullie daar antwoord vinden op jullie vragen zoniet tracht ik via e-mail jullie te beandwoorden, liever niet via telefoon gezienik zeer zelden aanwezig ben en dat dit minder gemakelijk om jullie een juist antwoord te geven welk ik toch ook even moet opzoeken of nazien !!

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-12-2007 om 11:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.What will have efect on AVIATION in the EU
    Durig this week a number of intresting contacts about AVIATION in the EU/

    For GENERAL AVIATIOn and AERIAL WORK :

    -The futher progres on ULTRALIGHTS
    -the requirement of 8,33 KHz for all  VFR flights in MANAGED AIRSPACE (ICAO CLASS B,C or D)  but not required in CLASS G.
    -SSR:MODE S for all FLIGHTS in MANAGED AIRSPACE except CTR.
    -Equipage of the new ELT 406 MHz for all MOTORISED AIRCRAFT
    -LANGUAGE  level 4 requirement for ALL INTERNATIONAL flights with contacts to ATS
    -Adaption of the ICAO medical requirements
    -REPLACEMENT of the 100LL AVGAS ASAP
    -Adaption to GALILEO (2012)
    -Special training and procedure for IFR VLJ
    -COST RECOVERY for infrastructure and services for the NON CAT-operations at national level

    For the CAT:
    -BLACK LIST
    -EMISSION TRADING
    -GROUND HANDELING
    -ENROUTE and TERMINAL CHARGES adaption

    I als sugest to consult the WWW.IAOPA-EUR.ORG     regular and to participate in their FORUM there is urgent need for FEEDBACK toward this channels to have the individual EXPERTS for GA&AW who participate in many meetings on you behave to get a better vieuw about your requirements and vieuws for the future, they have regular acces to the EU, DG-TREN, EASA,EUROCONTROL,ICAO,ECAC and other AIRSPACE USERS ORGANISATIONS

    My activity is only based on individual  personel contacts with many individuels of this organisations and no more  as a reprentative of the  AIRSPACE USERS ORGANISATION
    -

    03-12-2007 om 10:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.UITSPRAAK van de RECHTBANK
    Eindelijk heeft de RECHTBANK in FRANKRIJK een uitspraak gemaakt dat een dikke persoon geen tweede zitplaats moest betalen zoals dit bij een aantal LUCHTVAARTFIRMA's werdt toegepast.

     De persoon in kwestie woog wel 170 kgr dus een nogal uitzonderlijk geval, ik vraag me af hoe de LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN dat nu gaan toepassen want dat steld toch enkele praktische operationele problemen !!!!

    03-12-2007 om 09:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GALILEO
    Presently there seems to be again progres in the GALILEO-SATELITE project.

     The BUDGET has been decided to be avaible

     The GROUNDSTATION have been deciden to be in GERMANY and ITALY and now a third in SPAIN

    OPERATIONAL TARGET DATE is now 2012

    03-12-2007 om 09:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WERKEN ANTWERP AIRPORT
    Reeds herhaalde malen beklaagden de bezoekers van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN zich over de nogal triestige en ouderwetse cafetaria van BELAIR op de lUCHTHAVEN.

    Heden vernemen we dat de reeds lang beloofde hernieuwing van deze vleugen van het luchthavengebouw een aanvang zal nemen op 01/03/2008 om voltooid te zijn op  30/11/2008

    Wij hopen het beste en zien uit naar een nieuw aangepast cafetaria aan de huidige normen voor een luchthaven

    02-12-2007 om 18:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATION UTILLE
    Plusieurs de vous sont destinateur :

     DES LETTRES DE JEAN BELOTI   qu'il nous transmet chaque mois avec des information  tres intresant d'actualite en AVIATION

     Il existe aussi un livre:  : DES HISTOIRES DANS L'AIR de JEAN BELOTI

     Regardes:   www.aviation-publications.com

    02-12-2007 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NIEUWJAARRECEPTIE

    Op ZONDAG 13 JANUARIE 2008 heeft de NIEUWJAARSRECEPTIE van                    

    DE STAD ANTWERPEN plaats op DE GROTE MARKT om 11:00 uur lokale tijd tot 14:00 uur

    Iedereen is WELKOM


    Noot:::   wij zullen er zijn zoals elk jaar !!!


    02-12-2007 om 15:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTHAVEN BEZOEK
    Wat betreft het bezoek van de LUCHTHAVEN :

     WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE


    of contacteer:

     INGRID.DE.BOIS@FINSERVE.AERO

     steeds welkom met vragen bij mij op:

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-12-2007 om 07:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STRIKE WARNING
    Received again via the CFMU/AO-LIAISON CELL   the NOTIFICATION  of a STRIKE

    ADVISORY for GREECE  on 01th  DECEMBER

    NOTAM A2448/07

    30-11-2007 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU BUDGET
    In de EU voorziet men voor de TEN's een BUDGET van

    5 MILJARD €  waarvan   9934 € voor de SPOORWEGEN

    Vor het GALILEO SATELIET project neemt de EU de 2,4 miljard welk voorzienwas door de Privat te worden ingebracht nu voor het EU BUDGET door dit van een deel van het landbouw budget te verminderen.

    Tevens blijkt het nu duidelijk dat de LUCHTVAART is enkel een zeer beperkte gebruiken van het GALILEO systeem in tegenstelling waar men over enkele jaren verkondigde dat CALILEO zeer nuttig en speciaal voor de LUCHTVAART zou zijn , wat wij als lobbyisten van het begin aan steeds hebben betwist gezien wij veel meer nut zagen in de GPS der USA en zelfs geen nut zagen in get EGNOS project voor de LUCHTVAART.

    We kijken nu uit naar de  beslissingen van de TRANSPORT COUNCIL van 29 &30 NOVEMBER

    30-11-2007 om 09:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (4 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    29-11-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIJST LUCHTVAART deel 3
    DE USA heeft ook een zelfde bestaan van het beschermen van het publiek door een gelijkaardig systeem:

    Zij maakt onderscheidt in:

    - CAT 1 === LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN van LANDEN die zij beschouwen als opvolgen van de ICAO voorschriften.

    -CAT 2 ===LUCHTVAARTMAATSCHAPIJEN van landen die volgens hen niet aan de ICOA voorschriften voldoen maar toch worden toegelaten in de USA mits beperkingen en onder strenger en veelvuldiger RAMP CHECK in de USA

    -Schijnbaar zijn er LUCHTVAARTMAATSCHAPIEN die geheel niet toegelaten zijn maar de USA vermeld deze nergens.

    WWW.FAA.GOV

    29-11-2007 om 17:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWARTE LIST LUCHTVAART deel 2
    Wat betreft het bekomen van de ZWARTE LIJST der LUCHTVAART  bekwam ik reeds enkele vragen welk ik hiet toelicht.

    De LIJST der VERBODEN LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJEN in EU betreft enkel de CAT ttz COMMERCIAL AIR TRANSPORT en niet de GENERAL AVIATION OPERATIONS  voor ZAKELIJK ,PRIVATE  verplaatsingen of VLUCHTEN in VLIEGCLUBS of Aktief in SME( KMO)  als LUCHTARBEI

    NOTA: dus wel de LUCHTAXI vluchten gezien deze volgens ICAO CAT OPERATIONS zijn.

    De informatie vind u in deze BLOG in vroeger artikels maar vermeld u deze link nogmaals.

    HTTP://AIR-BAN.EUROPA.EU

    29-11-2007 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BLACK LIST of AVIATION 28/11/2007
    Voor de VLIEGTUIGREIZIGERS kan ik u mede delen dat gisteren in het EP onder het voorzitterschap van Mme  Christine de VEYRAC MEP in de TRA en Deputy burgemeester van TOULOUSE ons de" 7e uitgave van DE ZWARTE LIJST der LUCHTVAART werdt overhandigd en met een debat over hoe deze lijst wordt opgemaakt en beheerd door:
    -Daniel CALLEGA-CRESPO  van EC
    -Kim SALONEN DG- CAA FINLAND
    -Mike O'BRIEN diector IOSA van IATA
    -Tony FAZIO DG in FAA EUROPE

    het tweede luik was over de toekomstige ontwikkelingen door;
    -Michel BLUST GS ECTAA
    -Jean-pierre LE GAFF DG FNAM
    -Patrick GOUDOU DG EASA
    -Mohamed ELAMIRI Chief safety & security audit ICAO

    met eind toespraak van:
    Jacques BARROT COMMISIONAR for TRANSPORT
    Mario LINO PRESIDENT of the TRANSPORT COUNCIL  of PORTUGAL

    Tevens was er een zeer intresante deelnemers in het DEBAT:
    -Michel WACHENHEIM  DOT of FRANCE
    -Claude LELAIE  testpiloot A380
    -Jean-pol HENTOTTE DG-TREN
    -Mr SORRENSON IATA
    -Francis GAINCHE EUROCONTROL/CFMU
    -Jackie FOSTER UK
    -Roberto  SALVARINI DG-TREN
    -Patrick ANSPACH  L'ECHO & APC
    om enkele van mijn goed bekenden te vermelden met wie we tijdens de receptie nadien met een glas in de hand nog even konden napraten

    meer informatie beschikbaar in functie van bijkomende vragen van de SENIOREN lid van SENIORENNET-CLIB via mij e-mail:   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Information avaible via my E-mail on request


    Indien nutig zal ik trachten een korte toelichting hier op mijn BLOG te plaatsen

    29-11-2007 om 09:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!