Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    22-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ICAO-ELP
    BAFA is nu ook erkend voor het verplichte TAAL EXAMEN via het ENGLISCH LANGUAGE PROFIENCY via the BELP ( BAFA-ELP)

    Schijnbaar de goedkoopste en snelste methoden heden in BELGIE te EBAW beschikbaar ??

    Zie WWW.BAFA.BE   voor meer INFO

    Ook garne uwe reacties en bevindingen via:  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    22-01-2009 om 16:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TOELICHTING over mijn BLOG
    Een aantal E-MAILTJES van bezoekers van mijn BLOG vragen dat ik foto's zou plaatsen van

    VLIEGTUIGEN en HELICOPTERS

    Ik ga u eerlijk zeggentot op heden heb ik mij de kunst van het plaatsen van FOTO's of  PRENTJES

    op het SENIORENNET nog niet onder de knie, ik heb het even bekeken maar heb er voorlopig

    vanaf gezien, gezien een gebrek aan tijd om dat allemaal te doen.

    Ik besteed nog zeer veel tijd met het opvolgen van EU-DOSIERS over de LUCHTVAART en het

    reageren aan de vele E-MAILTJES komende van overal over de WERELDBOL over

    LUCHTVAART aspecten, ik tracht dat nu wel wat langzaam aan af te bouwen en hen te verwijzen

    naar bestaande ORGANITATIES zoals IAOPA , FAI, EBAA, EAS , ECOGAS ,GAMA om er

    enkele te noemen. !!!

    SORRY tot op heden geen FOTO's of  PRENTJES en er zijn tevens genoeg links vermeld op deze
     
    BLOG waar u dit allemaal kan bekijken.

    22-01-2009 om 16:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI -INFORMATION
    DGLV,

     meld de hernieuwde CIRCULAIRES FCL beschikbaar nu:

    op WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    JAR-FCL VLIEGTUIGEN en JAR-FCL HELICOPTERS 

    N°  06,09,10,11,16,17,20,22, en 26

    Bijgewerkt tot 19 JANUARIE 2009

    contact persoon:  BART.CLEARBOUT@MOBILIT.FGOV.BE

    22-01-2009 om 14:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROPABERICHT


     http://ec.europa.eu/Belgium.

     


    Schijnbaar werkt deze vermelde link niet, maar als ik via GOOGLE het woord EUROPABERICHT in type dan kom ik wel bij het ELECTRONISCH exemplaar van het EUROPABERICHT

    Welk nu schijnbaar voor de laatste maal in papiervorm in uw brievenbus valt omdat men ervan uit gaat dat het nu volstaat om deze informatie enkel via ELECTRONISCHE vorm beschikbaar te maken.

    WAT DENKT u daarover ??? ,ik vezrwacht uw reactie op      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    u kunt ook uw opinie rechtstreegs plaatsen bij;  COMM-REP-BRU@EC.EUROPA.EU

    .

    en liefst mij in CC plaatsen

    22-01-2009 om 11:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLOW UP EU-ARENA
    UAS/UAV (RPV) 
    Folow up on the project of the use of UAV for AERIAL WORK operations at EU level.

    8,33 KHZ below FL195.
    See the present avaible conclusions of the EU-COMMISION acording

    SECURITY
     Folow up to be made in function of the:
     -AOPA(USA) AERODROME WATCH folder
    - introduction of   document by IAOPA input to ICAO Security Manual  DOC 8973 concerning GENERAL AVIATION & AERIAL WORK   dated 24 JUNE 2006  to the EU,NATO and EUROCONTROL experts

    -Briefing on introduction of DATA LINK above FL 285 but caution for other iniatifs ??

    -Folow up on TERMINAN CHARGES briefing on 18 February 2009

    -folow up on UAV symposium at VLOC/EBOS

    -Folow up on advise concerning EBFN

    -SRC34 18/19 February 2009 at HQ EUROCONTROL

    -RVSM aplication for CESSNA-MUSTANG (model 510)

    -folow up to UAS & GENERAL AVIATION, Role in the future ATS on R&TD needs and current trends during the 3rd 1IT-TN FORUM of CIRA on 6th February 2009 in ITALY

    CIRCULATION:  IAOPA BULETIN  JAN/MARCH 2009 at:
    -EUROCONTROL
    -DG-TREN
    -EP/MEP's
    -IATA

    -EU ELECTIONS
      Some of the MEP who are PRO GENERAL AVIATION & AERIAL WORK are no more returning the THE EP after hhe next elections since they feel is is a wel paid position and a very intresting experience toward a very PRINCIPEL TARGET but the introduction is so slow and unpredictable thad it is very frustrating on a personal level.

    CIRCULATED;
    Updated version ; EUROCONTROL trends in AIR TRAFFIC volume 4
    More to the POINT
    BUSINESS AVIATION in EUROPE in 2007

    -CIRCULATED ;
    TO WHO IT INTREST
    AIRTRAFIC DENSITY
    YEAR 2000 via ROLF SIEGRIST( AOPA SWISERLAND/Deceased)

    21-01-2009 om 19:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.21 JANUARY 2009
    SORRY unabel to react to ALL E-MAILS for urgent problems contact the NATIONAL
     
    AOPA's  ASAP

    21-01-2009 om 05:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 NOODLANDING
    Een der punten waarover ik deze dagen steeds benadert wordt is ge geslaagde noodlanding van de

    A320 op de Hudson rivier.

    Proficiat voor de goede ractie van de PIC en de grondige werking van de ganse CREW

    Moet er echter op wijzen dat deze oefenig wordt gesimuleert in de regelmatig gedaane trainingen en
     
    hertrainingen van de piloten hoor

    ook de A320 is speciaal uitgerust om bij landing op water( DITCHING) eenspeciale procedure toe
     
    te passen om langer drijvende te blijven


    Wij wachten nu op het volledig onderzoeksrapport van al de gegevens over dit zeer intresant

    accident

    De bedoeling uit het LUCHTVAART (ICAO ANNEX 13) onderzoek is niet om te onderzoeken of

    er iemand fouten heeft gedaan maar om te leeren hoe in de toekomst zulke situatie te doen slagen

    Vergget ook niet dat in het beroep van PILOT en ATCO men steeds regelmatig terug wordt

    onderworpen aan testen, beoordelingen , briefings  en bijscholing

    21-01-2009 om 05:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY TODAY and PLANNING
    TODAY 20 JANUARY 2009 I confirm thad I will be present in BRUSSELS at  DG-TREN and EP-TRA.

    TOMOROW the planning is to be at HQ EUROCONTROL for  the PCC/9

     So you may NOT receive any  FAST reaction on YOUR E-MAILS....... SORRY !!!!

    20-01-2009 om 04:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW aktiviteiten
    De aktiviteiten die ik heden ontplooi voor de LUCHTVAART tts voor

                                              GENERAL AVIATION &AERIAL WORK
     
      of met andere woorden alles wat niet valt onder


                                                                                          
     LIJNVLUCHTEN via SCHEDULED of  CHARTER aktiviteiten

    Tevens ben ik  GRATIS beschikbaar voor allerlei vragen over de LUCHTVAART door de leden

     van SENIORENNET

    Hiervoor ben ik twee dagen per week afwezig op zending en besteed ik ongeveer DRIE uren per
     
    dag op de PC

    Dit is geheel vrijwillig en zonder enige vergoeding of onkosten voor de gebruikers van mijn diensten

    19-01-2009 om 12:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KENLETTERS
    De kenletters voor een LUCHTVAARTUIG beginnen in BELGIE met   "OO-'

    Weet iemand hier wat de oorsprong en reden is

    Op de eerste vliegtuigen zie ik  O- en nadoen OO-

    ??????

    19-01-2009 om 05:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLY-IN PICARDIE
    Take note of a intresting FLY -IN to the AEROCLUB D'AMIENS-METROPOLE

    20.000 LIEUES DANS LES AIRS

     1th til 3 MAI 2009

     WWW.BIVOUAC-CESSNA.COM

     contact Francois Bonte   bivouac-cessna@wanadoo.fr

    18-01-2009 om 20:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STUDIE BOEKEN
    Zal mijn stidieboeken terug moeten boven halen om op een aantal vragen van SENIOREN te kunnen beandwoorden, maar dat zal even tijd vragen??

     1)- Hoe berekend men de V1 snelheid bij het opstijgen ??

     2)- Waarom heeft men ter voorkoming van vogelaanvaring in de motor deze niet voorzien van een rooster??

    3)- Waarom zit de PIC in een helicopter( AL II)  aan de rechterzijde en in een vliegtuig aan de linkerzijde ???


    hulp is welkom hoor ?????

    18-01-2009 om 17:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPEEDS
    Today there was a intresting discution between pilots on what are the elements taken in consideration to calculate the V1 for a AIRBUS 320  and a BOEING 747.

     I ame intrested in any clarification ??

    18-01-2009 om 17:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A320 AIRBUS ACCIDENT
    Heel goede informatie over luchtvaartongevallen vind men terug op:

    WWW.AIRDISASTER.COM

    17-01-2009 om 19:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MODELLUCHTVAART SPORT
    Herhaalde malen kreeg ik vragen over het MODEL VLIEGEN in VLAANDEREN daarvoor is

    het nuttig te kijken naar:

    www.flytovml.com

    of neem contact met:

    W.DEMAERTELAERE@SKYNET.BE

    17-01-2009 om 15:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A400M
    In het verleden kreeg ik een aantal vragen over de

    A400M the Tactical and Strategic Airlifter for EUROPE

    Daarom kan het intresant zijn om de door de RAeS BRUSSELS BRANCH lectures evenig in  HQ EUROCONTROL te EVERE/BRUSSEL    RAETSTRAAT 96 B1130-BRUSSELS           op 18 February 2009 at 17:30 on this subject

    Englisch speakers

    Regisdtration required for SECURITY raisons  ASAP

    to :  NOELLE.LEROY@EUROCONTROL.INT

    17-01-2009 om 15:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOGEL AANVARING
    Enkele personen stellen zich de vraag waarom men de MOTORINLAAT niet voorziet van een hek om zulke beschadigingen aan de motor of motoren te voorkomen.

    Ik herinner me een uitleg uit het verleden dat dit de luchtstroom zou turbulent worden en onbruikbaar voor de werking van de turbinemotor??

     Ga trachten de volledige toelichting terug te vinden.

    17-01-2009 om 15:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VON KARMAN INSTITUTE
    Voor Informatie over:

    VON KARMAN INSTITUTE FOR FLUID DYNAMICS

    zie:   WWW.VKI.AC.BE

    17-01-2009 om 15:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOODLANDINGEN

     Wat betre fd de beschrijving van het AIRBUS A320 van US-AIRWAYS te LA GUARDIA-NEW

      YORK ga ik hier niets schrijven gezzien dat nu duidelijk in de pers wordt gemeld


       Ik heb de meeste individuele mailtjes reeds beandwoord en ga in functie daarvan hier enkele algemene beschouwingen geven.

     Wat betrefd de oorzaak van het verlies van motorvermogen op de twee motoren ga ik het grondig onderzoek afwachten, en de vermoedelijke oorzaak kan de aanvaring zijn met een zwerm grote vogels in beide motoren.

     Een A320 kan normaal gezien bij het uitvallen van een motor verder uit klimmen en terug de luchthaven van vertrek vervoegen. voor een landing.

    Meestal zal de A320 eerst een tijdje in de lucht blijven om de nodige brandstof te verbruiken om bij de landing niet meet te zwaar te zijn, dit is natuurlijk afhankelijk van het gewicht bij het opstijgen.

    Het uitvallen van een of twee motoren wordt in de simulator getraind en de bemanning is geoefend op de uitvoering van deze proceduren.

    Tevens in dit geval mag men de achtergrond van deze PIC niet uit het oog verliezen

    Er bestaan technieken om op het water te landen en heb die vroeger in mijn militaire opleiding bestudeerd maar nimmer uitgevoerd.

    Ik ben niet op de hoogte of deze procedure een onderdeel is van de opleiding van de A320 piloot gezien ik deze opleiding niet heb gedaan.

    Men spreekt hier van een panikerende airhostes maar laat ons niet uit het oog verliezen dat de evacuatie met succes werdt uitgevoerd, en wat noemt men panikeren ?

    Volgens de bekomen informatie waren er 155 POB

    Men spreekt ergens van een zwerm ganzen, te bevestigen in het onderzoek der motoren.

    De meeste BIRD COLISION resulteren in schade die het toestel toelaten veilig een luchthaven te vervoegen.

     Zie via GOOGLE:      AIRBUS A320 -HUDSON RIVER

    16-01-2009 om 14:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI advies over CIR/PRO/01
    Schijnbaar is CIR/PRO/01  niet in overeenstemming met ART 50&51 van KB 15/03/1954 & 31/08/1979 .

    Luchtdopen en publiciteit uitgevoerd door een VZW zouden geen EXPLOTATIE van de LUCHTVAART zijn voor HANDELSDOELEINDEN ....????

    Wacht op een degelijk juridisch advies .!!!

    14-01-2009 om 20:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!