Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    27-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERION JET
    Wat betredt de AERION JET als zijnde een CONCORDE in het klein zijn wij reeds een aantal maanden deze ontwikkeling aan het volgen in het kader van ve VLJ projecten welk in de USA uit de grond reizen, maar kunnen tot op heden geen beeld vormen van wat deze projecten als resultaat zullen hebben inde Luchtvaart der volgende jaren ???

    WWW.AERIONCORP.COM

    27-12-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ongeval MERCHTEM
    Ik bekom hier een aantal E-mails met vragen over de Bell Jetranger welk betrokken is bij het ongeval te Merchtem , maar ga deze niet beantwoorden met mogelijke gissingen wat de oorzaak is.

     Het zal wel enkele maanden in bes:lag nemen om al de stukjes van de puzel bij elkaar te zoeken om te begrijpen wat er mis ging.

     Het spijt mij voor de heren van de pers welk mij contacteerden of mij opzochten op de Antwerpse Luchthaven deze morgend dat ik hen moest afschepen met " NO COMMENT"

    27-12-2007 om 15:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Waarnemingen
    Wat betreft de bewolking doen we warneming boven onze warnemingsplaat en kijken boven ons naar boven met een cirkel van 45° .

     0/8  geen bewolking
     8/8  volledig bewolkt
     4/8  half bewolkt


     Dus we verdelen de cirkel  boven ons in 8 delen

    26-12-2007 om 08:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BATTERIJEN
    Herhaalde malen krijg ik vragen over het gebruik van GPS.

     In de LUCHTVAART gebruiken wij GPS uitrusting welk ingebouwd zijn in het systeem van de Avionics van het vliegtuig en dus niet de draagbare versie.

     De vragen betreffen vooral het gebruik van  batterijen ;

     Tot hiertoe heb ik daar weinig kunnen over mededelen maar heden staat er op SENIORENNET op het FORUM bij het onderwerp  #Wetenschap en Techniek # onder de Nick  PASTOOR een intresante verwijzing naar een website met 27 vragen en antwoorden over batterijen

    26-12-2007 om 05:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 13 JANUARIE 2008
    Op  ZONDAG 13 JANUARIE 2008 is er om 1100 uur lokale tijd de jaarlijkse NIEUWJAARS DRINK op de ANTWERPSE GROTE MARKT.

     Wij voorzien er aanwezig te zijn om 1100 uur aan CAFE DEN ENGEL en tevens hopen we er weer een aantal SENIOREN te ontmoeten zoals vorige jaren.

     bekwam reeds bevestiging van SELENA, VAYA  mogelijk ZOETJE en natuurlijk ANNABEL

    25-12-2007 om 09:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN
    MERRY CHRISTMAS and HAPPY NEW YEAR for 2008

    24-12-2007 om 08:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ULTRALIGHTS
    I received information thad some experts have been requested to make a study  on behave of the STOA on the ULTRALIGHTS in EUROPE and they are using the IAOPA POLICY MANUAL  section 8 on the POLICY  decided at the 10th WORLD ASSEMBLY in CANNES FRANCE in 1984.

     I sugest any comments, advise or sugestions to be transmited to me ASAP in vieuw to suply this information to one of the experts who has been assigned for this study

    I have no knowledge of the aditional documentation witch the experts are using, since the ULM have strongly adapted themself since the information avaible in the eighthies.

    I will try to obtain aditional information on this project.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR.

    23-12-2007 om 18:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EUROCONTROL WEBSITE
    THe EUROCONTROL WEBSITE has been adapted in vieuw to give easier acces to the avaible information any comments, advise or sugestions are always welcom.


         WWW.EUROCONTROL.INT 

    23-12-2007 om 17:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CHIPMEET 2008
    In het verleden stelden enkele personnen belang in de vliegtuigen van het type CHIPMUNT, ik kan hen nu reeds mededelen dat op 1,2,3 en 4 MEI 2008 er weer een CHIPMEET zal plaats vinden op het vliegveld te OOSTMALLE met GRATIS toegang voor geintreseerde.

     WWW.CHIPMEET.COM

    23-12-2007 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI ADVISE on FLIGHT PREPARATION
    Out of obtained information is there a urgent need  for the FI involved in AEROCLUBS to introduce  beter aplicationt by the  qualified PPL in their club on the folowing subjects/

    1)- The use of aproved  and updated ICAO NAVIGATION charts insteead of the non aproved AERONAUTICAL CHARTS without the correct AERONAUTICAL INFORMATION.
    Some ICAO memberstates are now introducing regular control on the FLIGHT DOCUMENTATION during spot checks.

    2)- Also urgent revieuw of the FUEL MANAGEMENT to avoid  SHORT on FUEL, whe receive many reports of GENERAL AVIATION fuel exhaustion incidents thad lead to inflight emergencies or of airport landings.

    3)- PREFLICHT INSPECTIONS schould avoid thad a AIRPLANE arrive  in flight at the maintenance chop with between the cylinders a bird nest with intacts egs

    4)- The correct introduction of the ATC FLIGHT PLAN is also strongly advised and the timely closing of the FLIGHT PLAN is needed to avoid the SAR services to be activated witch now in certain casses will result in the cost recovery from the negligent pilot.

    5)- strongly caution with the WEIGHT & MASS calculation with the correct figures , it is not because a AIRPLANE has 4 SEATS thad you are always abel to take 3 passengers on board.

    6)- Always suppervise the refueling operations of your aircraft particular if this has a DIESEL ENGINE !!

    23-12-2007 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHTVAART INFORMATIE
    Voor LUCHTVAART INFORMATIE te bekijken type een woord in de kader                              " ZOEKEN in BLOG#  voor wat u wenst te weten over de LUCHTVAART

    22-12-2007 om 18:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSPRAKEN
    Wij hadden met enkle Senioren van de streek van ELZENBORN afgesproken in DOMAIN DES HAUTES FAGNES tijdens ons verlof daar ,.... MAAR deze instelling heeft de boeken neergelegt en dus niet beschikbaar en dus verblijven se in SCHKEIREN.

     Neem dringend contact met ons per  E-MAIL   om een andere plaats af te spreken     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    22-12-2007 om 18:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STEUN
    Een der SENIOREN op de " OASE VAN RUST" doet mee aan een fotowedstrijd en vraagt ons haar foto te kiezen om de prijs van de wedstrijd te winnen , daarom vraag ik ga even kijken engeef haar uw stem ??

       HTTP://WWW.JOKER.BE/NL.CONTENT257.ASPX

    Foto ARGENTINA  door TYL VAN DEABEELE

    TYLKEN op de OASE VAN RUST

    THANKS

    20-12-2007 om 04:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Heden ben ik normaal gezien voor mijn laatste maal dit jaar in 2007 aanwezig geweest in de EU-ARENA en op het eerste zicht zal ik maar eerst op -09 JANUARIE 2008 terug aktief zijn in BRUSSEL.

     Ik zal wel verder contacten hebben per E-mail met een aantal personnen, maar van 29 DECEMBER 2007 tot 03 JANUARIE 2008 zal ik geheel onbereikbaar zijn !!!!!

    19-12-2007 om 20:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDENS

     DE latste dagen krijg ik van VTB ( VEILLES TIGES DE BELGIQUE)  een organisatie van oud piloten de ene mededeling vanhet overlijden van leden na de andere, schijnbaar is de  regen en de koude en de naderende eindjaar een reden om een 6 tal l van onze  vrienden leden  van VTB deze aarde te verlaten en nu defintief de hogere sferen op te zoeken hoog in de lucht xaar wuj als piloot steeds zo gelukkig voelden

    WWW.HUISDERVLEUGELS.BE/

    17-12-2007 om 20:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WENSEN
    MERRY CHRISTMAS & HAPPY NEW YEAR for 2008.

    THANKS for the many WHISHES already received via POST,  FAX  and E-MAIL

     SORRY thad I will not react individualy to each received WHISH

    15-12-2007 om 17:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN te winnen

     FEEST in t'STAD iedereen doet mee?

    WWW.WINTERVUUR.BE

    Kijken onder  PROGRAMMA   naar   OP HET  PLEIN  naar JAN OLIESLAGERS


    Tijdens  WINTERVUUR  op het STADSFESTIVAL  van 02 tot 06 JANUARIE 2008  onder het

    inpuls en i!n aanwezigheid van 

    LUCAS VAN DEN EYNDE
     
    zijn er een onder het moto             

    JAN OLIESLAGERS 1883-1942   DE ANTWERPSE DUIVEL
     
    een tiental (10) LUCHTDOPEN  met een SV4B te winnen via de

     GAZET VAN ANTWERPEN .  WWW.GVA.BE/WIN

    JAN OLIESLAGERS was op t'PLEIN de stichter van de
     
    WWW.RAAC.BE

    Zie ook

    WWW.STAMPE.BE


    WWW.ASA-BE.COM




    15-12-2007 om 14:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    PLANNING VOOR:

     Zaterdag     15 Dec  van 10:00 tot 12:00 u in cafetaria te ANTWERP AIRPORT
     Zondag       16 DEC van 0900 tot 1100 ANTWERP AIRPORT en 1100 tot 1200 RAAC.
     Maandag    17 DEc   DG-TREN en EP-TRA
     Woensdag  19  Dec EUROCONTROL
     Za&terdag  22 Dec 10:00 tot 12:00 cafetaria ANTWERP AIRPORT
     Zondag       23 Dec 09:00 tot 11:00 Cafetaria ANTWERP AIRPORT 11:00 tot 12:00 RAAC

    Maandag     24 Dec tot 03 Januarie 2008 niet beschikbaar

    14-12-2007 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU
    De  EU zet punt achter zes jaar sjacheren in Lisbon lees ik hier met een vreugde uitroep van dit bekomen succes door het PORTUGEESE voorzitterschap ????

    Ik plaats daar echter wel enkele VRAAGTEKENS achter , het zijn enkel de REGERINGSLEIDERS die hun handteken hebben gezet.

    Nu moet elke  land dit verdrag ook NATIONAAL worden aanvaard, indien er één lidstaat dwarsligt dan is er GEEN overeenkomst over dit verdrag  van LISBON.

    Dit zou moeten gebeurt zijn om tijdig op 01 JANUARIE 2009 van kracht worden .


    Mijn ervaring met  INTERNATIONAAL en EU middens  sedert 1980 als EU-LOBBYIST doet mij nog twijfelen ,,,,,,,,!!!!!!  Ik hoop ongelijk te hebben want er is dringend nood aan een vereenvoudiging van de struktuur en de belissings methode in de EU der 27 lidstaten.



     

    14-12-2007 om 14:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WW II
    In functie van enkele vragen over mijn ervaringen met de WWII  1940 - 45 heb ik in het FORUM  bij SENIORENCAFE bij het onderwerp:

     DE TIJD VAN TOEN ; 70 PLUSSERS 

    Enkele van mijn ervaringen geplaats die ik mij nog herinner !!!

    14-12-2007 om 14:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!