Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTER ongeval MERCHTEM
    Wat betrefd het ongeval van 26 DECEMBER 2007 kreeg ik deze week weer een aantal vragen/


     Ik heb vroeger op de BELJETRANGER gevlogen

     volgens mijn mondeling bekomen gegevens had de piloot de nodige ervaring

    Ik weet niet wat de zichbaarheid daar was maar men kan mits de noodige voorzorgen vliegen met zichbaarheden van 800 meter.

    Ik ga geheel geen opinie geven en zal afwachten als al de gegevens beschikbaar zijn maar dat kan nog enkele maanden in beslag nemen hoor.

    Als ik het verslag in handen krijg zal ik een samenvatting op deze BLOG plaatsen.

    Wij stellen geen belang wie de fout of wat de fout was maar enkel de oorzaak om zulk een ongeval in de toekomst te vermijden ( volgens ANEXE 13 van ICAO)

    10-01-2008 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUIRED EQIPMENT
    I recieve presently many E-mails concerning the requirements of the Transponder Mode S in Europe.

     For this do I refer you to consult:


     WWW.EUROCONTROL.INT

     AIRCRAFT OPERATORS CORNER

     AVIONICS REQUIREMENTS

     CIVIL REQUIREMENTS

     contact:  MICHEL.ROELANDT@EUROCONTROL.INT   for any adional clarification

    If you feel thad the NEW WEBSITE schould include aditional information I sugest you contact :

    PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT  who is the USERS SUPPORT CELL

    Both this persons are holding a Pilot License and very co-operative toward ANY AIRSPACE USER

    I hope this is helpfull for the many E-mailers on this subject to witch I will not reply individualy on this question of required AIRCRAFT EQUIPAGE in EUROPE.

    10-01-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI SSR/mode:S
    Recently do I receive many questions about the requirement for VFR FLIGHTS concerning the SSR/mode-S  in the EU memberstates in 2008.

     I have requested a update if possible , the requirements are avaible in the NATIONAL AIP witch tou can consult via   HTTP://WWW.EUROCONTROL.INT/EAD

    08-01-2008 om 12:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING
    Wat betrefd de vragen over vluchten naar het buitenland ga ik mij niet gewagen en verwijs iedere Piloot om contact op te nemen met de NATIONALE AOPA.

        WWW.IAOPA.ORG

    SORRY:


     Ik kan onmogelijk als individuele persoon deze informatie bijhouden

    08-01-2008 om 11:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info on VFR NAVIGATION CHART
    I received a number of reactions concerning the requirements to have a ICAO VFR NAVIGATION CHART on Bourd during a flicht/

     From the Dutch reactions do I receive the information thad the ICAO 1/500.00 chart is  mandatory  for aLL VFR flights including the updating avaible in the DUTCH AIP.

     From a German reaction I receive thad the 1/500.000 ICAO CHART is mandatury for VFR and IFR flights.

     I have not obtained the legal references of this statements

    07-01-2008 om 11:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BEZOEKERS
    Enkele bezoekers vermelden mij dat bij het openen van mijn BLOG er overheersend ENGELS te voorschijn komt.

      Daarom is het nuttig dat u in de linkerzijde in het kaderke een woord intypt in het nederlands over het onderwerp waarin u belang steld

    " ZOEKEN in BLOG "

    06-01-2008 om 19:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI comments on VFR NAVIGATION CHARTS
    As already mentioned are the Dutch Airpolice controlling the documentation on board of the GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operators and looking particular on thre updated  VFR-NAVIGATION CHARS.

     I received information thad they are making a report for pilots who only have the IGN 1/250.00 Belgium charts and impose to have the ICAO 1/500.000 VFR NAVIGATION CHART before continuing the flight??

     I ame intrested to know if any pilot has received a complaint about only having the VFR-GPS CHARTS from JEPPESEN.

    In verbal conversation do some of the inspectors claim this is not a legal allowed chart where other accept this chart and some of them are themself using this chart insteead of the VFR-ICAO-NAVIGATION CHART.

     Anny experiences would be Welkom ASAP   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-01-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI -ASSOCIATION BELGIAN FLIGHT INSTRUCTORS
    ZATERDAG 02 Februarie 2008 van 1500 tot 1700 in de lokalen DGTA CCN 3de verdieping vooruitgangstraat 80B  1030 Brussel heeft de ALGEMENE VERGADERING van onze BEROEPSORDE  plaats.

     NATIONAAL VOORZITTER
      Jean OOMS

    Voor meer,informatie :  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-01-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GEBRUIKTE UURREGELINGEN
    Verschillende vragen gaan over de gebruikte uurregelingen op wereldvlak , ik herinner me de vroegere les daarover nog vaag en voor de juiste uitleg zou ik dat allemaal terug moeten opzoeken:

    Heden in de LUCHTVAART gebruiken we UTC

    Vroeger was het GMT in gebruik

    en Militair en in de meteo gebruikt men nog  ZULLU tijd

    Tussen deze drie is er weinig verschil hoor

     Geheel verschillend is de ZONNE tijd die men moet uitrekenen voor elk punt op de aardbol

     ZONE tijd is in functie van de theoretische TIJDSRIEMEN

    En dan is er de LOKALE tijd welk per land en nu per verschillende landen wordt gebruikt met daarin nog de ZOMERTIJD en WINTERTIJD gebruik volgens politieke beslissingen



    BAKKER verwees mij naar:    WWW.WERELDKLOKKEN.NL

    ZOON verwees mij naar          www.die.net/earth/

                                                    www.greenwichmeantime.com

    04-01-2008 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVERVOER 2007
    Volgens de laatsye beschilbare gegeven was 2007 een zeer goed jaar op gebied van LUCHTVAARTVEILIGHEID

    Er w<aren totaal 136 Ongevallen waarvan 23 met Dodelijke slachtoffers zijnde een totaal van 965 in het HANDELSLUCHTVERVOER  ( AIRTRANSPORT)

     33%    USA + CANADA
     23%    AZIE
     14%    AFRIKA
     10%    EUROPA
     10%    SOUTH AMERICA
     09%    CENTRAL AMERICA
     01%    OCEANIE

    Men moet dit echter ook plaatsen in functie van het aantal uitgevoerde vluchten.

     Voor meer hierover adviseer ik te kijken naar;   WWW.VLIEGTUIGHOMEPAGE.NL

                                                                               WWW.BAAA_ACRO.COM

    03-01-2008 om 12:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Zaterdag  05 JANUARIE 2008 om 1000 uur ben ik aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN tot  1200 uur.
     Zondag 06 JANUARIE van 0900 uur tot 1200 uur op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
     Woensdag 09 JANUARIE van 0700 uur tot 1100 uur HQ EUROCONTROL, 1300 uur J&L en 1400 uur tot 1600 uur FLAG

    03-01-2008 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. OPERATIONAL AGAIN
    Presently on WEDNESDAY 02 JANUARY 2008 at 1615 UTC bach in circulatio!!!

     It may take some time te read and react to the 178 E-mails i received since 29 DECEMBER 2007 at 0800 UTC.

       STANDD BY ????

    02-01-2008 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.29 DECEMBER
    CLOSING ALL CONTACT

    NO PC, NO FAX, NO MAIL, NO PHONE  and NO ADRES  until 03 JANUARY 2008


    HAPPY NEW YEAR

    29-12-2007 om 08:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLONVLUCHT
    De EERSTE BALLONVLUCHT met levende wezens aan boord vond plaats nabij PARIJS op  09 SEPTEMBER 1783

     Met aan boord een SCHAAP, een HAAN en een EEND en deze duurde een 8 tal minuten en lande met succes.

     U VRAAGT ik PLAATS het in mijn BLOG

    29-12-2007 om 06:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2e WORKSHOP ATM RESPONSABLITY end LIABILITY
    17 & 18 FEBRUARY 2008 at HQ EUROCONTROL will take place the 2th ATM RESPONSABLITY and LIABILITY 2nd WORKSHOP.
            

    contact:  patricia.bomal@eurocontrol.int 

    WWW.EUROCONTROL.INT      check under EVENTS


    28-12-2007 om 14:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VRIJDAG 28 DECEMBER
    Heden zijn er nu wat minder E-mailtjes maar stel toch vast dat er in de EU-Instellingen toch een aantal mensen aktief zijn op hun bureel en dat dit jaar schijnbaar de EU niet geheel stil valt tusen de feestdagen, tevens is de spam zeer aktief en staat elke dag vol !!!

    28-12-2007 om 07:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-12-2007
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WW II
    Een aantal e-mails stellen mij vragen over mijn ervaring in WWII, ik ga daar hier op mijn blog niet op antwoorden maar verwijs hen naar:

     WWW.SENIORENNET.BE

     FORUM

     SENIORENNET CAFE

     DE TYD VAN TOEN  70 PLUSSERS

    27-12-2007 om 19:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DC3
    Gezien de laatste tijd een aantal gespreken over de DC3 of DACOTA gingen heb ik hier een zeer intresante website.

     Ik heb slechts een 6 tal vluchten als 2e piloot kunnen uitvoeren  in de jaren 60 met zeer ervaren instructeurs maar heb nooit de bevoegdheid DC3 behaalt hoor.

     Moet wel zeggen dat dit een zeer intresante ervaring was

    WWW.DOUGLASDC3.COM/

    27-12-2007 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GSM
    Herhaalde malen steld men vragen over het gebruik van de GSM aan boord van vliegtuigen:

     Wat betreft GA & AW toestellen raad ik het gebruik ten steligste af gezien het invloed kan hebben op de AVIONICS uitrusting behalve als de PIC het specifiek toelaat.

     Bij de CAT raad ik het tot heden ook nog af als algemene regel maar er zijn nu vliegtuigen welk daarvoor speciaal werden aangepast, maar dat is nog niet voor alle toestellen het geval.

    Tevens heeft het gebruik van de GSM  in vlucht ook problemen voor de werking van de grondinstalaties van bepaalde operators.

     In de toekomst worden alle CAT vliegtuigen uitgerust voor het GSM gebruik aan boord maar dat vraagt tijd om de ganse Internationale vloot aan te passen, bij twijfel stel de vraag aan het boordpersoneel ook wat betrefd het gebruik  in vlucht van de Laptop met internet aansluiting voorziet men in de toekomst deze mogelijkheid

    27-12-2007 om 16:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERION JET
    Wat betredt de AERION JET als zijnde een CONCORDE in het klein zijn wij reeds een aantal maanden deze ontwikkeling aan het volgen in het kader van ve VLJ projecten welk in de USA uit de grond reizen, maar kunnen tot op heden geen beeld vormen van wat deze projecten als resultaat zullen hebben inde Luchtvaart der volgende jaren ???

    WWW.AERIONCORP.COM

    27-12-2007 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!