Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    23-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEUTSCHER AERO CLUB E.V
    Recently was I informed thad a close contact of me had been elected as President.

      WWW.DAEC.DE


    KLAUS KOPLIN

    Very intresting he was in the past the DG from the JAA in HOOFDDORP (NL) and has a lot of contacts and knowledge avaible for the NON CAT AIRSPACE USERS.

    23-01-2008 om 10:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACC STRIKE FRANCE
    Received a NOTIFICATIO?N for a AAC STRIKE  INDUSTRIEL ACTION in FRANCE on the 23th JANUARY 1800 UTC till  0500 UTC on the 25th .

     CONSULT the latest NOTAMS  or contact the AIRSPACE USERS CELL at EUROCONTROL CFMU:

    LEN HEARDEN,  or PETER VERCAUTEREN

    23-01-2008 om 10:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EEN LUCHTVAARTPROMOTER gaat heen
    Verneem zojuist het overlijden van JOS ( JOSEPH) VERBINENEN te LEUVEN op 19 JANUARIE 2008 op 85 jarige ouderdom.

      Voor degene die JOS hebben gekend een zeer gemotiveerde en aktief promotor van het ZWEEFVLIEGEN in ons landje en voor mij een goede vriend waar ik de laatste jaren nog regelmatig  een praatje kon voeren over het verleden.

     voor meer informatie contacteer mij :  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR    ASAP

    23-01-2008 om 06:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMMUNICATION FROM THE COMMISION
    Whe sugest you take note of the  COM(2007)869 FINAL from 11 JANUARY 2008

                                   FROM the E C

     An agenda for sustainable future in GENERAL and BUSINESS AVIATION

     HTTP://EC.EUROPA.EU

    21-01-2008 om 20:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTSIMULATORS
    Krijg weer enkele E-MAILTJES met vragen over VLUCHTSIMULATORS op de PC, heb die vroeger reeds behandelt of verwezen naan de experts op dat vlag/
     
     Ga in mijn blog ; ZOEKEN in ----ยจ. BLOG ;  met het woord     VLUCHTSIMULATORS

    20-01-2008 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI info on AFIS
    I already have informed in the past thad a AFIS is not a ATC and is only giving INFORMATION and no CONTROL.

     I advise again  thad there is a need to teach this to the STUDENT PILOT ASAP since out of conversation I understand thad there is a larhe diference in knowledge by the AFIS personel in certain AERODROME.

    for VFR in VMC whe schould make clear difference between a:

    TWR

    AFIS

    A/G 

    Be aware thad in VMC it is the responsablity of the PILOT to keep avoiding collision and the SAFETY of operation.!!!

     

    20-01-2008 om 15:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGEN
    Verneem zo juist dat de VZA  in ANTWERPEN vanaf DONDERDAG 31 JANUARIE 2008 om 20:00 uur in het HUIS VAN DE SPORT in De boomggaartstraat 22  2600 ANTWERPEN  tijdens 8 avonden.

     WWW.VZA-WEELDE.BE

    20-01-2008 om 08:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NGC
    Wat betreft de uitzending van het vliegtuigongeval in de EVERGLADES op  11 MEI 1996 met de DC9 van  VALUJET vlucht CRITTER-592  ga ik niet trachten daar verder op in te gaan.

     Hier zien we duidelijk dat DE VEILIGHEID van eenvlucht afhankelijk is van heel veel elementen waar het nodig is dat iedereen de juiste voorschriften toepast.

     Sedert dit ongeval zijn er duidelijke bijkomende voorschriften ingevoerd om zulk een ongeval te voorkomen.

    19-01-2008 om 12:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Heb nog een tiental Nederlandstalige onbeantwoorde E-mails want moet de gegevens volgende week in de EU en EUROCONTROL verder uitzoeken.

      REGARDS
       SYLVAIN

    19-01-2008 om 09:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY
    Heb nog een tiental Nederlandstalige onbeantwoorde E-mails want moet de gegevens volgende week in de EU en EUROCONTROL verder uitzoeken.

      REGARDS
       SYLVAIN

    19-01-2008 om 09:47 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION by SDW


    SORRY
    I will try to reply to all the E-mails tomorow !!!

     Ik zal trachten al de nog onbeantwoorde E-mailtjes morgen af te maken !!!

     J'essay de repondre a toutes mes E-mail demain !!!

     SDW/SYLVAIN


     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR




    17-01-2008 om 09:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUTUR DEVELOPMENT at EU level

     Today made a schort vist at:

      -EU-COUNCIL
      -EU-EC
      -EU-EP
      -EUROCONTROL HQ

       -Requested again a overal vieuw of the SSR-mode S aplication for VFR in perspective to have VFR excempted from MODE S UFN.
      -Reorganisation of the EU involvement on AVIATION in the EU
      -The GENERAL AVIATION & BUSINESS AVIATION at EU level
      - Basic draft Documentation on  JOBS  in AVIATION ??
      - folow up on contacts toward SESAR -J.U

    16-01-2008 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOPBAAN SDW
    Wat bereft mijn loopbaan heb ik op het SENIORENNET   op het FORUM bij het onderwerp SENIORENNET CAFE onder de hoofding  ; DE TIJD van TOEN-70 PLUSSERS .

     Gezien ik geboren ben heb ik ook ervaringen van tijdens WWII daar geplaatst, mijn aktiviteiten als WIELRENNER en nadien mijn MILITAIRE LOOPBAAN als NIET VLIEGEND PERSONEEL van de LUCHTMACHT .
     Nadien mijn periode na 1964 die ik nu nog verder moet uitwerken !!!!

    15-01-2008 om 19:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    -MAANDAG 21 JANUARIE 2008        
                                   -DG-TREN
                                   -EP-TRA

     DINSDAG 22 JANUARIE 2008
                                   -EC
    WOENSDAG 23 JANUARIE 2008
                                   -J&L
    DONDERDAG 24 JANUARIE 2008
                                  -EUROCONTROL
    ZATERDAG 26 JANUARIE 2008
                                  -FLAG
                                  - EBAW
                                  -RAAC
    ZONDAG 27 JANUARIE 2008
                                  -EBAW
                                  -RAAC

     voor meer info contact:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
                      

    15-01-2008 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW WEEK-PLANNING
    Deze week een rustige week meestal thuis behalve:

     -WOENSDAG 16 JANUARIE   HQ EUROCONTROL
                                                         FLAG
                                                         JEUGD & LUCHTVAART

     -ZATERDAG    19 JANUARIE  FLAG
                                                         EBAW
                                                         RAAC

     -ZONDAG        20 JANUARIE  EBAW
                                                         RAAC

    14-01-2008 om 17:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KLEURNSCHEMA'S
    Herhaalde malen vraagt men mij naar dr kleurenschema van een bepaalde airline.

     Zulke informatie vind u vooral bij de SPOTTERS    WWW.ASA-BE.COM

     en ook op   WWW.AIRPLANEPICS.NL-WEB.NET/TOTHEAIRPLANES.HTML

                   Ga dan naar   STARTPAGINA

                   Ga dan naar   TO THE AIRPLANES

    14-01-2008 om 15:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ONGEVAL te MOORSELE
    Heb heden niet meer informatie dan men in het nieuws vermelde en ga dus zeker geen veronderstellingen doen !!

    13-01-2008 om 21:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden vernemen we vanwege FREEFLIGHT CVBA dat heden de CESSNA  C-172 TDI met GLASS COCOCPIT( G1000) beschikbaar is.
     
     zie WWW.FREEFLIGHT.BE

    13-01-2008 om 19:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHTVAART INFORMATIE
    Zeer intresante LUCHTVAART INFORMATIE vindt u op STONE zijn BLOG onder:

     HTTP://HOME.SCARLET.BE/~JANSENSA

    13-01-2008 om 09:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-01-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE in VLUCHT
    In functie van een incident met een CANADEES vliegtuig welk in hevige turbulentie terecht kwam en een voorzorgslanding moest uitvoeren met gewonde passagiers aan boord door de turbulentie.

    TURBULENTIE ;

    Er is turbulentie welk voorkomt in en onder de wolken van het type CU en CB en welk op de grote vliegtuigen zichbaar kan gemaakt worden door de weerrradar aan boord.

    Ook bij de vluchtvoorbereiding geeft men ons voorspellingen van turbulentie in en onder de wolken.
    tevens een voorspelling van CAT ( CLEAR AIR TURBULENCE) dit is turbulentie in heldere lucht zonder enige visuele sporen te zien zijn, deze voorspellingen zijn zeer moeilijk te bepalen of dat zij er werkelijk zijn of niet.

    Ook in vlucht geven piloten meldingen van de turbulentie die zij ontmoeten in vlucht.

    Bij het naderen of invliegen van turbulentie verminderen we de vliegsnelheid naar 'DE MANOEVERIG SPEED om zodoende beschadiging aan het vliegtuig te vermijden.

    CAT  wordt soms nog onverwacht onmoet in vlucht in heldere lucht en daarom is het aangeraden om in vlucht zoveel mogelijk de veiligheidsrien aan te houden zelfs als dit niet meer wwordt opgelegt bij de PIC.

    Wij kennen reeds heel veel van de weerfenomenen maar TURBULENTIE is nog een der eigenaardigheden die zeer moeilijk te voorspellen zijn en ook onmogelijk waar te nemen in CAT behalve als men er onverwacht invliegt.

    12-01-2008 om 15:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!