Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    U.S Embraces eLORAN as GPS BACK UP


    LORAN C will continue, and be modernized according the recently released U.S fiscal Year 2009 budget, as mentioned  in the AIN alerts  of february 7, 2008

    I RECAL thad in function of our expertise for IAOPA DIETER PADE and MYSELF wher strongly involved in proposing the LORAN C as a back up for the GPS in EUROPE  many years ago via the services of        EUROCONTROL in Brussels/Evere












     
























    14-02-2008 om 18:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    U.S Embraces eLORAN as GPS BACK UP


    LORAN C will continue, and be modernized according the recently released U.S fiscal Year 2009 budget, as mentioned  in the AIN alerts  of february 7, 2008

    I RECAL thad in function of our expertise for IAOPA DIETER PADE and MYSELF wher strongly involved in proposing the LORAN C as a back up for the GPS in EUROPE  many years ago via the services of        EUROCONTROL in Brussels/Evere












     
























    14-02-2008 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A310
    De BELGISCHE LUCHTMACHT in de 15e WING te MELSBROEK heeft twee AIRBUSSEN van het TYPE A310 met de motoren van het type..........


     WAAROM staan deze zoveel in PANNE??...... Zijn er ook zo veel problemen met de andere AIRBUSSEN vraagt men mij .........

     WIE GEEFT mij hier een uitleg????

    14-02-2008 om 03:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING FI
    Heden een aantal intresante gespreken over de opleiding van FLIGHTINSTRUKTERS:

    Moet  een kandidaat FLIGHT INSTRUKTER bewijzen dat hij uit een TOLVLUCHT of VRILLE kan komen ??

    Of volstaat dat hij aantoont dat hij het ingaan van een TOLVLUCHT kan vermijden zoals dat voorzien is volgens de JAA/JAR-FCL voor de kandidaat piloot ??

    LATER kierover meer, maar REACTIE is reeds welkom op deze vraag ??????

    14-02-2008 om 03:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    Bezit een zer moie 360° foto van de COCKPIT van de AIRBUS A380 welk ik u kan toezenden

    indien u mij uw e-mail bezorgt.



      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Opgelet mijn E-mail is met UNDERSCORE en FR !!!

    13-02-2008 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. S.M.E
    The EU has a publication avaible concerning:

    EUROPE'S COMMITMENT to SMALL BUSINESSES via their magazine :

     ENTERPRISE EUROPE    see ENTERPRISE EUROPE NETWORK  .

     I sugest the SMALL ENTERPRISES   in GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK  or in other words all the SMALL BUSINESSES involved in any AERONAUTICAL activity in suplying services or equipment toward the NON  CAT-GAT  AIRSPACE USERS to manifest their presence toward this  DG for ENTERPRISE and INDUSTRY.

     see: HTTP://EC.EUROPA.EU/ENYTERPRISE/IDEX_EN.htm

    13-02-2008 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS
    Intresting information on future Technical developments in  E-NAVIGATION and

    COMMUNICATION is avaible in  ON AIR   see  WWW.ASKHELIOS.COM

    13-02-2008 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAC information
    To keep up to date with the ECAC  ( THE EUROPEAN CIVIL AVIATION CONFERENCE) do whe sugest to consult the ECAC NEWS magazien.

     WWW.ECAC-CEAC.ORG

     In the number 37 -winter edition 2007/2008  are the two intresting articels :

     Page 24 MATRIX on DATA REQUIREMENTS in GENERAL AVIATION in EUROPE

     Page 26 EUROCONTROL VLJ Intigration Platform , EUROPEAN SKIES prepare to WELCOME the VERY LIGHT JETS
              In witch I participate as EU-LOBBYIST

      Always welcom for  aditional clarification :     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    13-02-2008 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN NAAR INFORMATIE
    In functie van een aantal E-mailtjes over DE BELGISCHE LUCHTVAART kan ik u verwijzen naar  " AERONEWS of Belgium dat te koop is bij de verschillende krantenwinkels.

     Zie tevens naar:   WWW.ASA-BE.COM

    13-02-2008 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-punlicaties
    Is nu eenvoudiger dan ooit via:

      HTTP://BOOKSHOP.EUROPA.EU

    13-02-2008 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KACB
    OP 11 MAART heeft de AGM van DE KONINKLIJKE AEROCLUB VAN BELGIE  plaats met de uitrijking van de DIPLOMA PAUL TISSANDIER aan onze ZWEEFVLIEG-INSTRUCTEUR en  collega RUDY BINNEMANS voor zijn jarenlange belanglooze en vrijwillige inzet bij DE LUCHTKADETTEN van BELGIE ( VZW)

    Alsook voor zijn inzet van DE LUCHTVAART via de IPMS Modelbouw-beurs te ANTWERPEN-HOBOKEN  in DON BOSCO samen met zijn echtgenote YVONNE

    PROFICIAT RUDDY



     

    13-02-2008 om 12:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSPRAAK
    WAT betreft de gemaakte afspraak voor vandaag ben  ik van 0700 tot 0900 op BUREEL FLAG van 0900 tot 1000 uur in BELAIR CAFETARIA OP DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  telefoon  03-239 14 08 en van 1000 tot 1200 weer op BUREEL FLAG telefoon:  03-294 68 56

    Nadien niet meer bereikbaar dan via E-mail   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR welk ik elk uur nazie !!


    REAGARDS
      SYLVAIN

    13-02-2008 om 07:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Bij BALLONS zij het met GAS of met WARME LUCHT spreekt men van BALLONVAREN gezien zij zich niet verplaatsen ten opzichte van de lucht gelijk een vliegtuig dat verplaatst zich door de lucht.

    In ons land zien we meestal WARME LUCHT BALLONS hoor, GASBALLONS zijn er nog zeer weinig hoor.

     Wat de landing van een ballon betrefd is het de normale procedure van ergens in een weide of veld te landen hoor.

     Dit is GEEN ONGEVAL hoor maar een door de BALLONVAARDER gekontroleerde procedure hoor die een bepaalde handigheid vergt.

    Voor meer info zie:   www.ballooning.be    en kijk bij BALLOONING-BELGIUM dat zijn ballonvaarders en piloten die ik beide zeer goed ken en waar u in zeer veilige handen bent gezien het ex-leerlingen van mij zijn in hun initiele luchtvaartopleiding in de jaren 70 bij  SDW GENERAL AVIATION  GROUNDSCHOOL in ANTWERPEN hebben bekomen

    11-02-2008 om 08:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOUNTAIN FLYING
    Een aantal piloten stellen belang in het BERGVLIEGEN daarvoor verwijs ik hen naar de bevoegde organiaties welk lid zijn van de EMP



    WWW.AFPM.ORG

    10-02-2008 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW mijn LEVENSLOOP
    Verschillende personen stellen mij vragen over mijn loopbaan in de LUCHTVAART daarom kan ik

    u verwijzen naar  het FORUM  bij het SENIORENNET CAFE bij het onderwerp

    " DE TIJD VAN TOEN 70 PLUSSERS

    Sedert bldz 37  over de verschillende periodes in mijn levensloop heb geplaatst zijnde

    WWII  1940/45

    WIELRENNER 1949/1953

    MILITAIRE LOOPBAAN  1954/1978

    LUCHTVAART PERIODE   1958/11 JUNI 1971 !!!

    IAOPA LIAISON OFFICER 1980/2004

    EU LOBBYIST na 2004 tot  .........????

    10-02-2008 om 18:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY of BEVEILIGING
    In de LUCHTVAART zijn wij zeer aktief betrokken bij SAFETY of  VEILIGHEID van het vliegen.

     
    Sedert een aantal jaren is BEVEILIGING  of SAFETY ook een belangrijke rol gaan spelen wegens wat wij de 09/11/2001 aanval op WTC in de USA waar vliegtuigen als wapen werden gebruikt voor TERORISME.

    Daarom de onderstaande kursus voor PILOTEN:

     www.aopa.org/securitycours   een aanrader voor ALLE PILOTEN aktief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK ook in EUROPA

    10-02-2008 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INDUSTRIAL ACTION CANCELLED
    I receive information thad yhe industrial action at EBAW, EBOS, EBLG en EBCI has been CANCELED

     Keep a close watch on the NOTAMS !!!

    08-02-2008 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI oproep



    SAFETY IS VITAL

    GEACHTE INSTRUCTEURS,

     Zoals reeds gemeld is er op 20 FEBRUARIE 2008 in de voormiddag bij BELGOCONTROL een SAFETY SESSIONS  over het gebruik van 8,33 KHZ BELOW FL195.

     De deelname van enkele ervazren instructeurs is hier zeker gewenst welk via hun ervaring in het R/T gebruik hier zeker van nut kunnen zijn.

     Contacteer ASAP  PAUL_HOFF@BELGOCONTROL.BE   of mijzelf !!


     REACTION PLEAS

    08-02-2008 om 08:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BURENDAG 2008
    Beste BUREN heb gisterenavond de eerst informatie over DE BURENDAG 2008  op DINSDAG 27 MEI in uw bus gestoken met de vermelding van deze BLOG en ook mijn E-MAIL.

     alsook de   WWW.BURENDAG.BE

    Stel belang in uw opmerkingen of voorstellen om onze straat in te schrijven!!!


     DE BUURVROUW en BUURMAN van N° 39

    08-02-2008 om 08:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEENRUIMTE
    Een aantal personen stelden vragen over de REGELGEVING wat betrefd de minimale beenruimte in de EU.

     Via de diensten van de DG-TREN en andere geintreseerde personen wordt bevestigd dat er geen EU-REGELGEVING dienaangaande in voege is, en men verwijst naar de huidige studies van WHO

    www.WHO.ORG.

    Heden is het nog steeds de regels die de LUCHTVAARTMAATSCHAPPIJ hanteerd !!! 


    Meer info beschikbaar op aanvraag via uw E-mail. 

    07-02-2008 om 16:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!