Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEFINITIONS
    ALLE voorstellen of opmerkingen zijn welkom ASAP

    LUCHTDOOP

    RONDVLUCHT

    INIATIEVLUCHT

    SCHOLINGSVLUCHT

    LUCHTARBEID

    ALGEMENE LUCHTVAART( GENERAL AVIATION)

    HANDELS LUCHT VERKEER

    CAT

    GAT

    OAT

    VFR

    IFR

    AOC

    LUCHTTAXI

    ZAKENVLUCHT

    PRIVATE VLUCHT

    COMMERCIELE VLUCHT


    Dit zijn een aantal gebruikte termen welk een duidelijke omschrijving  moeten bekomen,!!!!

    16-02-2008 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI UPDATE
    Ik bekwam heden informatie van Meester Ed EHLINGER over ons dossier ter regularisatie van de PUBLICATIE van de samenstelling van de ABI-BEHEERRRAAD.

     Men heeft de ingediende wijzigingen bekomen.

     De dienst die de BEROEPSVERENIGINGEN behandelt moet nog opgericht worden
     
    Een PLAN voor deze oprichting is ingedient en wacht nu op het advies van DE RAAD van STATEN.

    De oprichting is nog niet voor heden maar voorzien nog enkele maanden.

    Ons dossier is in behandeling

    Info ook gegeven aan HERMANN METENS via  O478 .56.38.34

    Meer info ASAP afhankelijk van deze nieuwe dienst???

    15-02-2008 om 15:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT 406 Mhz
    To my present knowledge the requirement for a ELT 406 Mhz acording  ICAO ANNEXE 6 part II; is only reqiured if published in the NATIONAL REGULATIONS and the NATIONAL AIP.

     I will consult via HQ EUROCONTROL on the latest information !!   ASAP

     WWW.EUROCONTROL.INT

    Or  sugest to contact the AIRSPACE USERS  SERVICE via:

     PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT

    15-02-2008 om 15:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (2)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
      SORRY ,                                  Ik heb de indruk dat ik alle E-MAILTJES beandwoord heb zo niet stuur het nogmaals want dan ben
     
    ik het verloren of heb het over het hoofd gezien

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


    15-02-2008 om 05:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Info AIRBUS BAF
    Wat betreft de AIRBUS  van de BElgischre luchtmacht kregen wij een aantal intresante reacties via E-mail/

     Via de SPOTTERS vernomen we dat het hier twee A310-222 C/N 372  voor CA01  en C/N 367 voor  CA02 betreft

      Motoren  GENERAL ELECTRIC CF6-80A1/A3/C2/   of
                     PRATT WITHNEY ST9D1/E1/E3/

     Via MILITAIRE middens vernomen wij dat bij het voorstel tot aankoop de Technische experts sterk negatief adviseerden gezien de geinstaleerde motoren niet verder ontwikkeld werden en aanleiding hadden gegeven tot veel problemen in het verleden...........MAAr de politiek besliste anders.

    Heden is er een probleem om de motoren in orde te houden wegens het gebrek aan wisselstukken en ook omdat men deze motoren niet veel meer in gebruik heeft met een beperkte mogelijkheid van onderhoudsdiensten.

    Bij de aankoop werdt een revisie gedaan van de CEL maar niet van de MOTOREN !!!

    Deze motors schijnen veel problemen te hebben in de startfase !!

     INSIDE INFORMATION nog STEEDS WELKOM hoor .

    14-02-2008 om 21:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    U.S Embraces eLORAN as GPS BACK UP


    LORAN C will continue, and be modernized according the recently released U.S fiscal Year 2009 budget, as mentioned  in the AIN alerts  of february 7, 2008

    I RECAL thad in function of our expertise for IAOPA DIETER PADE and MYSELF wher strongly involved in proposing the LORAN C as a back up for the GPS in EUROPE  many years ago via the services of        EUROCONTROL in Brussels/Evere












     
























    14-02-2008 om 18:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LORAN C
    U.S Embraces eLORAN as GPS BACK UP


    LORAN C will continue, and be modernized according the recently released U.S fiscal Year 2009 budget, as mentioned  in the AIN alerts  of february 7, 2008

    I RECAL thad in function of our expertise for IAOPA DIETER PADE and MYSELF wher strongly involved in proposing the LORAN C as a back up for the GPS in EUROPE  many years ago via the services of        EUROCONTROL in Brussels/Evere












     
























    14-02-2008 om 18:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A310
    De BELGISCHE LUCHTMACHT in de 15e WING te MELSBROEK heeft twee AIRBUSSEN van het TYPE A310 met de motoren van het type..........


     WAAROM staan deze zoveel in PANNE??...... Zijn er ook zo veel problemen met de andere AIRBUSSEN vraagt men mij .........

     WIE GEEFT mij hier een uitleg????

    14-02-2008 om 03:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING FI
    Heden een aantal intresante gespreken over de opleiding van FLIGHTINSTRUKTERS:

    Moet  een kandidaat FLIGHT INSTRUKTER bewijzen dat hij uit een TOLVLUCHT of VRILLE kan komen ??

    Of volstaat dat hij aantoont dat hij het ingaan van een TOLVLUCHT kan vermijden zoals dat voorzien is volgens de JAA/JAR-FCL voor de kandidaat piloot ??

    LATER kierover meer, maar REACTIE is reeds welkom op deze vraag ??????

    14-02-2008 om 03:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    13-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    Bezit een zer moie 360° foto van de COCKPIT van de AIRBUS A380 welk ik u kan toezenden

    indien u mij uw e-mail bezorgt.



      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    Opgelet mijn E-mail is met UNDERSCORE en FR !!!

    13-02-2008 om 19:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. S.M.E
    The EU has a publication avaible concerning:

    EUROPE'S COMMITMENT to SMALL BUSINESSES via their magazine :

     ENTERPRISE EUROPE    see ENTERPRISE EUROPE NETWORK  .

     I sugest the SMALL ENTERPRISES   in GENERAL AVIATIOn & AERIAL WORK  or in other words all the SMALL BUSINESSES involved in any AERONAUTICAL activity in suplying services or equipment toward the NON  CAT-GAT  AIRSPACE USERS to manifest their presence toward this  DG for ENTERPRISE and INDUSTRY.

     see: HTTP://EC.EUROPA.EU/ENYTERPRISE/IDEX_EN.htm

    13-02-2008 om 14:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELIOS
    Intresting information on future Technical developments in  E-NAVIGATION and

    COMMUNICATION is avaible in  ON AIR   see  WWW.ASKHELIOS.COM

    13-02-2008 om 14:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECAC information
    To keep up to date with the ECAC  ( THE EUROPEAN CIVIL AVIATION CONFERENCE) do whe sugest to consult the ECAC NEWS magazien.

     WWW.ECAC-CEAC.ORG

     In the number 37 -winter edition 2007/2008  are the two intresting articels :

     Page 24 MATRIX on DATA REQUIREMENTS in GENERAL AVIATION in EUROPE

     Page 26 EUROCONTROL VLJ Intigration Platform , EUROPEAN SKIES prepare to WELCOME the VERY LIGHT JETS
              In witch I participate as EU-LOBBYIST

      Always welcom for  aditional clarification :     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    13-02-2008 om 14:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN NAAR INFORMATIE
    In functie van een aantal E-mailtjes over DE BELGISCHE LUCHTVAART kan ik u verwijzen naar  " AERONEWS of Belgium dat te koop is bij de verschillende krantenwinkels.

     Zie tevens naar:   WWW.ASA-BE.COM

    13-02-2008 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-punlicaties
    Is nu eenvoudiger dan ooit via:

      HTTP://BOOKSHOP.EUROPA.EU

    13-02-2008 om 14:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KACB
    OP 11 MAART heeft de AGM van DE KONINKLIJKE AEROCLUB VAN BELGIE  plaats met de uitrijking van de DIPLOMA PAUL TISSANDIER aan onze ZWEEFVLIEG-INSTRUCTEUR en  collega RUDY BINNEMANS voor zijn jarenlange belanglooze en vrijwillige inzet bij DE LUCHTKADETTEN van BELGIE ( VZW)

    Alsook voor zijn inzet van DE LUCHTVAART via de IPMS Modelbouw-beurs te ANTWERPEN-HOBOKEN  in DON BOSCO samen met zijn echtgenote YVONNE

    PROFICIAT RUDDY



     

    13-02-2008 om 12:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSPRAAK
    WAT betreft de gemaakte afspraak voor vandaag ben  ik van 0700 tot 0900 op BUREEL FLAG van 0900 tot 1000 uur in BELAIR CAFETARIA OP DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  telefoon  03-239 14 08 en van 1000 tot 1200 weer op BUREEL FLAG telefoon:  03-294 68 56

    Nadien niet meer bereikbaar dan via E-mail   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR welk ik elk uur nazie !!


    REAGARDS
      SYLVAIN

    13-02-2008 om 07:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Bij BALLONS zij het met GAS of met WARME LUCHT spreekt men van BALLONVAREN gezien zij zich niet verplaatsen ten opzichte van de lucht gelijk een vliegtuig dat verplaatst zich door de lucht.

    In ons land zien we meestal WARME LUCHT BALLONS hoor, GASBALLONS zijn er nog zeer weinig hoor.

     Wat de landing van een ballon betrefd is het de normale procedure van ergens in een weide of veld te landen hoor.

     Dit is GEEN ONGEVAL hoor maar een door de BALLONVAARDER gekontroleerde procedure hoor die een bepaalde handigheid vergt.

    Voor meer info zie:   www.ballooning.be    en kijk bij BALLOONING-BELGIUM dat zijn ballonvaarders en piloten die ik beide zeer goed ken en waar u in zeer veilige handen bent gezien het ex-leerlingen van mij zijn in hun initiele luchtvaartopleiding in de jaren 70 bij  SDW GENERAL AVIATION  GROUNDSCHOOL in ANTWERPEN hebben bekomen

    11-02-2008 om 08:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOUNTAIN FLYING
    Een aantal piloten stellen belang in het BERGVLIEGEN daarvoor verwijs ik hen naar de bevoegde organiaties welk lid zijn van de EMP



    WWW.AFPM.ORG

    10-02-2008 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW mijn LEVENSLOOP
    Verschillende personen stellen mij vragen over mijn loopbaan in de LUCHTVAART daarom kan ik

    u verwijzen naar  het FORUM  bij het SENIORENNET CAFE bij het onderwerp

    " DE TIJD VAN TOEN 70 PLUSSERS

    Sedert bldz 37  over de verschillende periodes in mijn levensloop heb geplaatst zijnde

    WWII  1940/45

    WIELRENNER 1949/1953

    MILITAIRE LOOPBAAN  1954/1978

    LUCHTVAART PERIODE   1958/11 JUNI 1971 !!!

    IAOPA LIAISON OFFICER 1980/2004

    EU LOBBYIST na 2004 tot  .........????

    10-02-2008 om 18:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!