Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVESTIGING AFSPRAAK
    HEDEN ZONDAG 24 FEBRUARIE 2008 ben ik aannwezig op DE ANTWERPSE

    LUCHTHAVEN in het CAFETARIA van BELAIR van 0900 tot 1100 uur lokale tijd

    om 1100 uur ben ik defintief weg.

    DUS op tijd aanwezig AUB ???

    24-02-2008 om 08:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI
    GEEN KOMENTAAR of toevoegingen nodig op het ABI Verslag van 02 FEBRUARIE 2008  ??


      DRINGEND reageren aub ??

    22-02-2008 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    20-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WATS 2008

    At ORLANDO , FLORIDA , USA there will be on 22,23 and 24 APRIL 2008 the WORLD AVIATION TRAINING Conference & Tradeshow

    SEE:  WWW.HALLDALE.COM/WATS

    20-02-2008 om 19:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLICHT TRACK
    Via de SPOTTERS bekwam ik nuttige informatie over de mogelijkheid vluchten in vlucht te volgen( voorlopig enkel naar USA & CANADA)

    Gelieve wel de FLIGHT NUMBER te kennen.

     www.tracker.flightvieuw.com

    19-02-2008 om 18:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATC GLOBAL 2008
    The ATC GLOBAL 2008 will take place on 11-12-³13 MARCH 2008 at the RAI-AMSTERDAM

    see:  WWW.ATCEVENTS.COM/VIP

    19-02-2008 om 17:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ENKELE DATUMS
    Zoals het mijn LEEFTIJD betaamd ben ik lid van een aantal LUCHTVAART ORGANISATIES welke in het begin van 2008 allerlrlei Vergaderingen houden/

    HUIS DER VLEUGELS   (MDA)  Algemene vergadering op  WOENSDAG 12 MAART 2008 om 1700 uur.

    KONINKLIJKE AERO CLUB VAN BELGIE Algemene vergadering op DINSDAG 11 MAART 2008 om 1900 uur in het MDA te BRUSSEL, met uitrziking van DE DIPLOM PAUL TISANDIER  aan RUDY BINNEMANS  voor zijn inzet in het ZWEEFVLIEGEN via DE LUCHTKADETTEN van BELGIE en zijn aktiviteiten in het IPMS van de MODELBOUW  

    VTB BANKET op ZATERDAG 05 APRIL 2008 om 1130 uur  in HILTON HOTEL te BRUSSEL  tijdig inschrijven nodig bij het SECRETARIAAT

    VTB  de "VIEELLES TIGES" Algemene vergadering op  WOENSDAG 09 APRIL 2008 om 1500 uur in het MDA te BRUSSEL

    19-02-2008 om 16:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JUST CULTURE
    During the LEGAL SERVICE  workshop on RESPONSABLITY and LIABILITY in the ATM DOMAIN at EUROCONTROL  on 18/19 Februarie was there again a very strong request from IFATCA by Marc..BAUMGARTEN  to develop ASAP the EU-JUST CULTURE in vieuw to avoid  AVIATION ACCIDENTS

    There are NOT ENOUGH AVIATION ACCIDENTS in the EU-REGION to learn how to avoid them, but there are a number of incidents who could be useful to have them reported on a voluntary and anonyme level who coud give the expert the knowledge where the weak points are in the ATM or more for us the ATC aplications and procedures.

    MPARC done again a very good presentation in this workshop, but it is only a workshop and whe like to see positive reactions and results instead of only nice SPEECHES;, and w<aiting for the next fatal accident before there are new positive reactions on AVIATION SAFETY.


    I myself have been involved since 1973 via a good friend JOHN B. GALIPAULT of tha ASI at Worthington-Ohio in the USA whit a project of ANONYME REPORTING of INCIDENTS in vieuw to prevent AVIATION ACCIDENTS.

    Some National Authority yhave now developed at NATIONAL LEVEL some iniatifs but whe need it URGENTLY at EUROPEAN LEVEL  for the EU_REGION

    USA =   NASA CALL BACK
    UK   =   FEEDBACK
    FR    =

    But this is not good enough to make the ATM SAFER!!


    WHE NEED URGENT ACTION no more SPEECHES

    THIS MAY SAFE LIVES ????

    19-02-2008 om 09:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Maurice HUYBRECHTS
    Zoals belooft hier bijkomende informatie de begrafenis heeft plaats te AARSCHOT op 23 Februari.


    Het ROUWADRES is: RESIDENTIE " DE VRUCHT"
                                        RODE KRUISLAAN 30
                                        3200 AARSCHOT

    kan u een E-mail bezorgen met de DOODSBRIEF indien u mij uw E-mail adres bezorgt.

    19-02-2008 om 09:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ACTION SDW
    Het beandwoorden van de E-MAILTJES kan soms even tijd vragen alhoewel ik ze elke dag normaal zeker SMORGENDS en S'AVONDS kom bekijken, maar ik beantwoord meestal eesrts de LUCHTVAART vragen en voor sommige moet ik wat opzoekwerk doen hoor.

    SORRY voor de vertraging hoor maar ik heb een gemiddelde van 100 E-mailtjes per 24 uur en dat is soms niet zo eenvoudig om op alles snel te beantwoorden.

     Veel der gestelde vragen zijn ook reeds behandelt op deze BLOG en als ge een trefwoord in " ZOEK in BLOG" typt bekomt ge de reeds gepubliseerde informatie hoor.

    19-02-2008 om 08:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGEN in AFGHANISTAN
    Enkele mailers denkendat ik informatie heb over de BELGEN in AFGHANISTAN maar dat zijn

    gegevens welk beschikbaar zijn via:  www.bloggen.be/johanbrndw   welk daar verbleef

    18-02-2008 om 20:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    The meeting today 18 February  and tomorow by THE LEGAL SERCICES of 

                              HQ EUROCONTROL is a WORKSHOP  on RESPONSABLITY and
     
    LIABILITY in the ATM domain.

     about 200 participants see agenda on WWW.EUROCONTROL.INT   under EVENTS.

    Although not the subject there where a number of the record questions about the future introduction  of the VLJ in the EUROPEAN AIRSPACE.

    ON 10 APRIL 2008 there is a second meeting of the VIP on the VLJ subject chaired by          ALEX HENDRIKS.

    18-02-2008 om 17:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REQUIREMENTS of the GAT NON-CAT
    DEFINITION:

     GAT = GENERAL AIR TRAFFIC

     OAT  =OPERATIONAL AIR TRAFFIC

    ICAO

    NON-CAT = NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT

    May we draw attention thad to develop the REQUIREMENTS for the NON-CAT at UE-LEVEL their is a urgent need to organise a AVIATION PANEL in wich al the organisations involved in the representation of their members involved in any AVIATION ACTIVITY not belonging to the CAT are coordinating their requirements for the activity of theit MEMBERS.

    ACTION is requires ASAP since in the present various organisations their are to confusing request made to the various authority.

    17-02-2008 om 18:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ATCO STAKING
    Heden verneem ik dat de dreiging van STAKING door de ATCO te EBBR,  EBAW, EBCI ,EBOS, EBLG   nog steeds voorhanden is door de voorziene invoering van de EU-ATCO vergunningen en bevoegdheden.

     Keep a close WATCH on the NOTAMS.

    17-02-2008 om 18:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Heden verneem ik dat de hernieuwing van de vleugel der ANTWERPSE LUCHTHAVEN waar het CAFETARIA en de lokalen van de RAAC gelegen zijn een aanvang zal nemen op                         09 MARCH 2008

      Dit zal een aantal veranderingen voor gevolg hebben voor mijn wekelijkse contacten op ZATERDAG en ZONDAG voormiddag op de LUCHTHAVEN met bezoekende PILOTEN en SENIOREN na een voorafgaande afspraak per E-MAIL.

    Meer info ASAP

    17-02-2008 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Wat is een TOLVLUCHT
    In een der vorige punten in mijn blog hier gebruikte ik de term " TOLVLUCHT"

    Hierover vroeg men een toelichting??

    TOLVLUCHT(NL) VRILLE (FR)  SPIN (E)

     Een vliegtuig heeft steeds een minimale toegelaten snelheid dat men moet behouden in vlucht zoniet gaat men AFSCHEUREN (NL)  DECROCHAGE (FR)  STALL (E) en gaat het toestel ongekontroleerd hoogte verliezen in een brutale beweging.

    Dit komt heden nog zelden voor hoor.

    Als men tijdens het AFSCHUEREN een verkeerde reactie heeft met de stuurorganen kan men niet enkel hoogte verliezen maar gaat het vliegtuig een tollendebeweging ondergaan.

    Dit komt nog zelder voor dan het AFSCHUEREN gezien er dan reeds twee vitale fouten moeten gedaan worden, tevens zijn de huidige vliegtuigen zodanig gebouwd dat dit praktisch niet meer voorkomt.

    Als PILOOT moet men echter leeren zulk een situatie te vermijden en tevens moest het zich voordoen hoe het bij het begin van de TOLVLUCHT deze beweging te stoppen en terug de nodige snelheid en hoogte te behouden.

    Het is echter een onderdeel van de opleiding van een INSTRUCTEUR-PILOOT en wordt dan uitgevoerd op een veilige hoogte en met een vliegtuig dat technisch goed gekeurd werdt voor ACROBATIE of KUNSTVLUCHTEN.

    Ik hoop dat dit een korte beschrijving geeft voor meer zie naar de kursus van VLIEGTUIGBESTURING reeds vroeger vermed.

    17-02-2008 om 17:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NSA
    I noticed the present development of the NSA at the various country's.

    However I see a number of  BREACHES at AERODROME  , and when reporting them to the local authority it takes time to first convince them to verify the reported information.

    Then you see thad there is a very complex systeme of administration comming in action and meanwhile the UNSAFE SITUATION continue to exist., and it take months before the reoprted breach is corrected.

    Also in certain occasions there is no NOTAM issued so thad the OPERATOR is not aware of the SAFETY BREACHE and the risque factor he or to say the PILOTS are taking ??

    A solution thad I aply is using the NASA ANONYME REPORTING  to avoid individual administrative discrimination against the reporter, but this has not the required imidiat reaction required witch is needed , but to the non clear vieuw of the  unclear responsablity  of the various administrative levels assigned at many AIRPORTS

    17-02-2008 om 16:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    16-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PASC@L ne 4
    Uit mijn vele contacten per E-mail , alsook op het FORUM en ook tijdens persoonlijke kontakten met SENIOREN  kan ik besluiten dat vele SENIOREN een verklaringen wensen te bekomen van de prijsaanpassing van 2 € naar 2,95 €  in de uitgave N° 5.

     Ik heb dit verzoek overgemaakt aan:  INFO@REDACTIEPASCAL.BE  en ik kreeg bevestiging dat men deze vraag had bekomen, schijnbaar zijn er nog een aantal SENIOREN die de REDACTIE deze vraag hebben toegezonden......... dus nu zijn we in afwachting ?????

    NOTA:  Via SACA vernam ik dat de verklaring werdt toegelicht bij de vermelding :             PASC@L MAGAZINE  !     bij actueel DONDERDAG 31 JANUARIE 2008

    LEES HIER ONDER:
    Het Magazine is 0,95 € duurder geworden, doordat de prijs voor het maken van het magazine sterk gestegen is, en we anders verliezen  zouden lijden, het blijft echter een magazine dat goedkoper blijft als alle andere maandmagazines.

    OPROEP:

     SENIORENNET is een SUCCES, laat ons trachten van de PASC@L MAGAZINE ook een succes te worden, ik beschouw deze iniatieven als behorende tot ons alle als SENIOREN.


     ACTION:  WEES POSTIEF ...........!!!!!!!!

    16-02-2008 om 22:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW TOESTAND
    Heden zijn alle E-mailtjes weer beantwoord !!!!

    16-02-2008 om 14:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RAAC RALLY
    Heden heeft op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de Jaarlijkse VLIEGRALLY door onder het toezicht van de Familie UVYN.

      Heden schijnen de weergoden aan hun zijde te staan met een helder zonnig weertje met goede ZICHBAARHEID.


     Ga morgen de uitslag even bekijken tijdens mijn bezoek bij de RAAC van 1100 tot 1200

    16-02-2008 om 13:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OVERLIJDEN
    Verneem zo juist mondeling het overlijden van MAURICE HUYBRECHTS  een der grondleggers van het MODELBOUW VLIEGEN in het ANTWERPSE en mgeving en een persoon welk veel jongeren en oudere de kunst en plezier van het modelvliegen heeft bijgebracht in het verleden en waaruit ook heel wat Belgen  zoals  piloten  en andere hun motivatie hebben bekomen tot de LUCHTVAART BEROEPEN

    Meer informatie ASAP !!!

    16-02-2008 om 12:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!