Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    01-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Morgen ZONDAG 02 MAART ben ik van 0900 uur tot 1100 uur lokale tijd aanwezig in het cafetaria BELAIR op de LUCHTHAVEN

    Noteer:

    Volgende week is cafetaria BELAIR gesloten en ben ik daar niet aanwezig maar de zarerdag  08 MAART wel op de IPMS beurs in DON BOSCO te HOBOKEN van 0900 tot 1100 uur.

    Het lokaal van de RAAC is heden gzsloten tot nader order.

    01-03-2008 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RNP-5

     Concerning this questions do I refer you to consult the ICAO document:  PBN MANUEL

      http://www.icao.int/pln/Docs:9613_final_draft.pdf

    29-02-2008 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMAGO der LUCHTVAART
    Het is toch eigenaardig dat het IMAGO van de LUCHTVAART bij de publieke opinie zo NEGATIEF is??

      Regelmatig hoor ik mensen zeggen dat ze blij zijn te vernemen dat hun familie tidens een VLIEGREIS goed aangekomen zijn, waar men hen dit niet zal vragen als zij met de wagen hun reis doen.

     Er zijn jaarlijks veel meer DODEN op de BELGISCHE wegen dan er zijn door de LUCHTVAART op WERELDVLAK !!!


      DENK daar maar eens over na ????


     Voor ons als PILOOT is het gevaarlijkste deel van onze reis VAN en NAAR de LUCHTHAVEN rijden met de WAGEN.

    29-02-2008 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERTIJD 2008
    Een aantal SENIOREN stellen mij wer vragen over de reden van de overgang van WINTERTIJD naar ZOMERTIJD welk plaats heeft op de nacht van ZATERDAG 29 MAART op ZONDAG 30 MAART om 0200 uur dan wordt het 0300 uur.

     We gaan dan over naar UTC + 2 uur

     De verschillende toelichtingen hierover vroeger geplaatst zijn beschikbaar door het woord ZOMERUUR in de SEARCH vandeze BLOG te plaatsen

    28-02-2008 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAALTIJDEN op ANTWERP AIRPORT
    In functie van de hernieuwing van de vleugel op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  warin het BELAIR CAFETARIA zich bevind gaat dit op 8;9 en 10 Maart volledig gesloten zijn tijdens de verhuis naar de tijdelijke locatie in de T-TERMINAL.

     Tevens gaan daar de opeingsuren en het bekomen van maaltijden vermoedelijk beperkt zijn.

     Deze tijdelijke situatie is voorzien tot Einde NOVEMBER 2008

    Meer enaangepaste gegevens mogelijk beschikbaar op deze BLOG op latere datum ???




                         Hiervoor hebben wij de volgende mogelijkheid  bekeken.

    TWEEDEKKERKE  Vosstraat 377  2100 DEURNE

     FRITUUR- BROODJES
     
    SOEP -SPAGHETTI

    OPENINGSUREN:
    DONDERDAG GESLOTEN
    ZATERDAG,ZONDAG en FEESTDAGEN open van 16,30 tot 22;00 uur
    Weekdagen van 10,00 tot 14,00 en van 17,00 tot 22,00 uur

    TEL en FAX  03-288;05.45

    Ook mogelijk om bestellingen aan huis of bedrijf te leveren via bestelling voor 11,00 uur.


    Mogelijk zijn er andere mogelijkheden in de omgeving maar van deze hebben we de gegevens niet bekomen

    28-02-2008 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    There are also SAFETY WARNINGS MESSAGE    now circulated from HQ -EUROCONTROL

    Pleas contact:   Tzvetomir.BLAJEV@eurocontrol.int   to be placed on their MAILINGLIST 


    www.eurocontrol.int    SAFETY WARNING MESSAGE

    28-02-2008 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFERENCE on VLJ
    Some E-mails are requesting information on the progres of VLJ in EUROPE/

      I sugest to look at :     www.aircraft-conferences.com   on the NEW WAY OF FLYING


      I also can transmit you some comments via FAX and wil place them also soon on my BLOG (ASAP)

    28-02-2008 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI
    Een der problemen welk ik bekom van enkele INSTRUCTEURS betrefd de hoge kosten voor de AIP of de moeilijkheden voor het gebruik van de Elektronische LUCHTVAARTINFORMATIE die voor elk land in EU verschillend is.

    Daarom is het aangeraden om gebruik te maken van de SDO van de EUROCONTROL -EAD welk mits inschrijving geheel GRATIS is en dezelfde lay out voor een 15 tal ECAC lidstaten.

     Zie:  WWW.EUROCONTROL.INT/EAD


    Voor moeilijkheden is er een speciale dienst beschikbaar via:

    27-02-2008 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERONAUTICAL INFORMATION
    EAD    is the new solution to locate the A.I.P related information :

      WWW.EUROCONTROL.INT/CFMU    go to  " SEARCH "    EAD BRIEFING,                       I wil make her later more details avaible

    27-02-2008 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECOGAS
    I ame trying to locate the information on ECOGAS  pleas transmit to :    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-02-2008 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I have been aproched to evaluate if the GENERAL AVIATION MANUFACTURERS are involved in the SESAR consultation.

     I notices thad EADS is member of the SESAR CONCERTIUM and the EUROCOPTER is a member of EADS.

     I ame also evaluating if GAMA is present in the SESAR consulation ??

    ANY INFORMATION is WELKOM  to:       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-02-2008 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVOLUTIE
    Men stelde mij de vraag welk deel van mijn aktiviteiten zijn LUCHTVAART betrokken.

     Vroeger voor 2004 was DE LUCHTVAART 90% van mijn aktiviteit en 10% aan ons GEZIN, en

    zou ik zeggen dat de LUCHTVAART  nu nog 30% is het GEZIN 40% en SENIORENNET  via de
     
    PC 20% van mijn tijdsbesteding, ik weet niet hoe het VROUWTJE dat zou indelen nu !!!

    25-02-2008 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Vermoedelijk op 23,24 en 25 MEI 2008 een WE aan het ZEETJE met een bezoek aan het VLOC

    en deelname aan de SENIOREN  MEETING in WENDUINE.

    25-02-2008 om 04:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SENIORENNET MAILGOEP POLITIEK
    Een korte toelichting in functie van een aantal bekomen E-MAILTJES van de MAILGROEP

    POLITIEK van SENIORENNET 


    Ik heb mij  onlangs opgegeven in de  mailgroep POLITIEK en lees met aandacht de verschillende

    komentaren maar heb besloten heden geen reactie te plaatsen gezien mijn ervaring met de politiek

    vooral gebaseerd is op mijn veelvuldige contacten en aanwezigheid in de EU POLITIEKE  middens

    ten behoeve  van de LUCHTVAART

    .

     SORRY mogelijk dat ik later de tijd heb om mede te dialogern maar nu ben ik nog te aktief in de

    LUCHTVAART-POLITIEK in het EP

    24-02-2008 om 20:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EXPO op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    In de VERTREKHAL op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN is er een intresante EXPO van
     
    VLIEGTUIG FOTO's van de heer BALAES aanwezig !!!

    24-02-2008 om 19:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN met SDW
    Vanaf  8 MAART 2008 zal ik vermoedelijk niet meer regelmatig aanwezig zijn in het CAFETARIA 

    op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN de ZATERDAG en ZONDAG voormiddag wegens de
     
    aanvang der verbouwingen aan deze vleugel der Luchthaven, waarvan men de inhuldiging  der

    vernieuwde  infrastructuur schijnbaar voorziet op  5 & 6 DECEMBER 2008

    WAIT and SEE !!!!!!

    24-02-2008 om 19:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VLJ

     I obtained some very intresting comments on the progres on the VLJ introduction in the EU-

    AIRSPACE via the requitrements in development via EASA et EUROCONTROL -VIP???

    Your VIEUWS are WELCOM and wil be desidentified and used in some futher contacts on the subject .

    24-02-2008 om 19:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATION & PILOTE
    Dans A & P  N£° 409   de FEVRIER 2008 dans la page n° 46 concernant " La sante des Aeroclubs"  ENTRE REGLEMENTATION et CLIENTELISME  Dont Mr Gerard BARRAUT president du club de L'AIGLE  a LOGNES .

    Il faudrait etre plus profesionnel dans la maniere de se fair entendre des institutions EUROPEENNES, selon lui il faut mener un vrai lobbying politique.


     Depuis 1980 via IAOPA j'ai essayer de developper un service avec un bureau permanent pour informer et influancer les differente SERVICES POLITIQUE, TECHNIQUE et ADMINISTRATIF
    des INSTITUTIONS EUROPEEN a BRUXELLES.

    Malheureusement les differente organisation actif dans L'AVIATION NON CAT n'ont jamais compris qu'il devais metre toute leur effort via une representation commune a BRUXELLES !!

    J'avais une lettre d'intention entre IAOPA, EBAA et EAS signe par les president mais qui n'as jamais  marche.

     Chaque organisation essay avec une presence limite et un budget insuficient de obtenir des resultat, et bien qu'ils font du tres bon travail  a titre individuel  mais l'aproche  non coordonne manque le poid necesaire pour avoir un effet tres positive!!!!

    24-02-2008 om 19:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTS
    A noticed a very intresting EDITORIAL in the UK PILOT  of March  2008 of NICK BLOOM  on the page 5 under the titel:

     "PILOTS HAVE FREEDOM.........AND SECURITY "


    I ame intrested in your reaction via:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    24-02-2008 om 19:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEVESTIGING AFSPRAAK
    HEDEN ZONDAG 24 FEBRUARIE 2008 ben ik aannwezig op DE ANTWERPSE

    LUCHTHAVEN in het CAFETARIA van BELAIR van 0900 tot 1100 uur lokale tijd

    om 1100 uur ben ik defintief weg.

    DUS op tijd aanwezig AUB ???

    24-02-2008 om 08:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!