Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    11-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. toelichting over mijn initiele ervaring ZWEEFVLIEGEN
    Wat het ZWEEFVLIEGEN betrefd heb ik leren zweefvliegen met initieel in de FRANSE

    LUCHTMACHT met een C800 in dubbelbesturing en dan 1e SOLO op een EMOUCHET de

    Franse versie van een GRUNEAU en heb daar mijn ganse "D" op behaalt alvorens over te gaan op

    de toen zeer moderne Ka6  en Ka7

    Heb later veel andere type zweefvliegtuigen gevlogen waar volgens mij de FOKA de meest moderne
    was

    Maar het is de heerlijkste periode van mijn LUCHTVAART LOOPBAAN

    11-02-2009 om 05:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOPBAAN ADVIES over LT/AVN
    Enkele E-mailtjes stellen vragen over een loopbaan in het leger via het LT/AVN te gaan volgen.

    Dit is in de nieuwe organisatie van LANDSVERDEDIGING  niet meer mogelijk het LT/AVN of

    origineel ............. in 1945 gesticht bestaat niet meer.

    De EENHEID waar ik een zeer mooie tijd als PILOOT-INSTRUCTEUR op L18C en

    ALOUETTE II  doorbracht is nu over gegaan naar DELUCHTCOMPONENT

    Ui wat ik begrepen heb gaat de nieuwe recrutering geheel via de LUCHTCOMPONENT en
     
    worden de kandidaat piloten na hun bassisopleiding op SIA-MARCHETTI verdeelt naargelang

    hun  bekomen beoordeling in functie van hun vaardigheden naar de verdere opleiding naar:
     -JACHT PILOOT
     -TRANSPORT PILOOT
     -HELICOPTER PILOOT

    Voor mij was ik origineel LUCHTMACHT en moest in 1965 overgaan naar DE

    LANDMACHT nu gingen al de leden van het LT/AVN te LIEGE-BIERSET hun kaki uniform

    voor het blauwe LUCHTMACHT sorry LUCHTCOMPONENT

    .   via WWW.MIL.BE  bij de titel COMPONENTEN naar LUCHTCOMPONENT naar :

     WING HELI


    In de schoot van de in 1947 gestichte BELGISCHE LUCHTMACHT met anciens van de

    Belgen aktief als piloot tijdens WWII in de RAF werdt er de AIR-OP gesticht welk in 1954

    werd overgebracht naar DE LANDMACHT

    Noot zie: HISTORIEK WING HELI

    10-02-2009 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOPBAAN ADVIEZEN in LUCHTVAART
    Een aantal e-mailtjes komen ook van JONGEREN welk nu een loopbaan van PILOOT wensen te volgen.

    Hiervoor zijn er verschillende mogelijkheden:

     Lijpiloot worden kan via de FTO's in BELGIE, EU of in de USA:

    voor info van FTO verwijs ik naar  - WWW.BAFA.BE
                                                         - WWW.SFA.BE
                                                            WWW.HUBAIR.BE
                                                            WWW.MOBILIT.FGOV.BE voor andere FTO's  in BELGIE

    Een intresante formule die ik aanraad nu is het volgen van een opleiding via    WWW.KHBO.BE       van BACHELOR IN DE LUCHTVAART  en LIJNPILOOT 

    WWW.VLOC.EU

    Tijdens deze periode is het intresant om aan ZWEEFVLIEGEN te doen via

    WWW.BELGIANAIRCADETS.ORG
    WWW.CNVV.NET
        WWW.LVZC.BE 

    Deze weg via de FTO heeft echter een  kostenplaatje   van ongeveer 11.000 €

    DAAROM is er ook nog de MILITAIRE LOOPBAAN  van piloot via
     WWW.MIL.BE/     ga naar COMPONENTEN       en naar LUCHTCOMPONENT

    Wat betrefd LUCHTVAARTBEROEPEN hebben we ook nog goede ervaringen met
    DELFT in Nederland       www.lr.tudelft.nl


    Zal deze tekst nog verder uitwerken  en stel voor om via een persoonlijk vrijblijvend gratis onderhoud dit onderwerp te bespreken op ANTWERP AIRPORT na een mailtje naar 
     SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-02-2009 om 12:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOOPBAAN toelichting
    In functie van enkele vragen gesteld via E-MAILTJES geef ik hier nu nog de volgende toelichtingen:

    Wat betrfd mijn normaal voorziene loopbaan welk onderbroken werd door het ongeval in 1971 was
     
    ik reeds in het bezit van de nodige theoretische examens en ook de nodige vergunningen om in 1972

    het leger te verlaten met 25 DIENSJAREN voor mijn militair pensioen en verder in het burgermidden
    te vliegen in het begin als 2e piloot en mogelijk later als PIC op zakenvluchten of regionale vluchten

    Dit kon dus niet doorgaan !!!!

    10-02-2009 om 10:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN LOOPBAAN

    Uit enkele gespreken en mailtjes van SENIOREN maar ook van jongeren over mijn loopbaan in   

    DE LUCHTVAART schrijf ik hier een korte toelichting

    In 1949 op 14 jarige leeftijd verliet ik de schoolbanken na het behalen van mijn diploma 4e graad  bij
    de school van DE STAD ANTWERPEN zoals dat toen noemde .

    En ging werken met een LEERKONTRAKT en begon een aktiviteit van WIELRENNEN als

    ONDERBEGINELING, BEGINELING ,LIEFHEBBER en ONAFHANKELIJKE op de WEG en
    de PISTE, hiervioor de nodige financiele middelen vergarend door wat wij schagelen noemde in de

    joodse omgeving met sieraden

    Ik had een aanvraag gedaan om de BELGISCHE LUCHTMACHT te vervoegen als leerling piloot

    maar zonder succes en in 1954 vervoegde ik de LUCHTMACHT als grondpersoneel als MP

    In 1955 huwde ik mijn vrouwtje en in 1956 vervoegde ik het NATO HQ AIRCENT te
     
    FONTAINBLEAU in FRNKRIJK initieel als AIRPOLICE en in 1958 in de SECURITY
     
    SERVICES  met opleiding bij de USAF en UK PROVOOST SERVICES.

    Tevens begon ik toen ik de Militaire vliegclub de opleideng voor ZWEEFVLIEGEN en PRIVAAT

    PILOOT met militaire instructeurs van RAF, BAF, USAF, RCAF,GAF en FAF.

    In 1962 stond ik op het punt de USAF te vervoegen maar een Belgische Generaal van de BAF
     
    stelde mij voor om  BELGIE terug te vervoegen en piloot te worden in de BAF

    Bij mijn terugkomst werd ik aktief in het ZWEEFVLIGEN en MOTORVLIEGEN in de

     Burgerclubs  en als INSTRUCTEUR  na het afleggen van de nodige examens bij het BLV en

     BELGIE want de in FRANKRIJK BEHAALDE vergunningen telde hier niet!!

    Na de nodige administratieve beslommeringen vervoegde ik in 1964 de EPE te GOEDSENHOVEN
    op SV4 en vervoegde nadien het LT/AVN te BRASCHAAT als PILOOT-INSTRUCTEUR op

    L18C en nadien op ALOUETTE II  tot een ONGEVAL in 1971 deze toekomst kort wiekte en ik

      op pensioen kon vertrekken en  in enkele burger firma's in de luchtaart operaties aktief werd

    Tevens was ik sedert jaren aktief als GROUNDINSTRUCTER voor de theoretische examens van

    PPL,CPL,IFR en FI voor de AMERIKAANSE, FRANSE, NEDERLANDSE en BELGISCHE

    verguningen van PILOOT, ook mijn echtgenote was daar aktief bij betrokken
     
    .In 1980 stelde men mij voor om via AOPA-BELGIE en nadien via IAOPA als vrijwilliger met de

    steun van mijn echtgenote  voor  IAOPA bij de EU-INSTELLINGEN te vertegenwoordigen als

    LIAISON OFFICER en dit tot  2004



    Na 1974 vertrok ok voor mijn derde maal op RUST  met de bedoeling nu gans de luchtvaart te

    verlaten maar al vlug ontdekte de PC  en hield zodoende contact met de luchtvaart

    bleef in contact met de EU middens en deten behoeve van DE LUCHTVAART  en ben dan in 2003
    bij SENIORENNET verzeilt   en zodoende begonnen met de SENIOREN voor te lichten over het

    LUCHTVAART gebeuren  en tot op heden nog dagelijks als HOBBY daarbij betrokken zonder nu

    echter dagelijks naar BRUSEL te moeten gaan wegens de vele mogelijkhedn omdit via de PC te
     
    doen.

    Zowel JONGEREN als minder JONGERE zijn steeds welkom met vragen of toelichtingen over de
     
    LUCHTVAART geheel vrijblijvend en gratis te bekome

    NOOT: ik heb deze tekst hier spontaan en zonder enige voorbereiding uit mijn geheugen
     
    neergeschren en dus zijn bijkomende vragen voor toelichting steeds welkom

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    MIJN SLOGAN:  ER ZIJN GEEN STOMME VRAGEN .....dus STEL UW VRAAG MAAR  ???


    ..........................................................................................;
     

    09-02-2009 om 11:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE INFORMATIE
    Herhaalde malen krijg ik van de SENIOREN vragen over de HISTORISCHE aspecten van         

    DE LUCHTVAART


    Een intresante bron zijn de boeken uitgegeven door   WWW.FLYINGPENCIL.BE


    Deze steld teven het nieuwe boek   100 JAAR LUCHTVAART te OOSTENDE voor op 13 JUNI

    om 1400 uur in het VLOC te OOSTENDE

    WWW.VLOC.EU

    09-02-2009 om 09:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET NUT van het ZWEEFVLIEGEN
    In functie van de CV van SULLY de piloot welk de AIRBUS A320 met succzs neerzette in de

    HUDSON RIVIER te NEW YORK komt het NUT van het ZWEEFVLIEGEN weer naar boven in
     
    een aantal gespreken tusse INSTRUCTEURS-PILOTEN

    Heden stelde een ervaren collega de volgene punten naar voor als gevolg van he
     
    ZWEEFVLIEGEN;

    1)- MOTIVATIE

    2)- INZICHT

    3)- JUDGEMENT

    4)- FEELING

    5)- DISCIPLINE

    6)-AIRMANSHIP

    7)- KENNIS  van de WEERVERSCHIJNSELEN

    Volgens ons is dit het derde recent ongeval waar de kunde van DE PILLOT met

    ZWEEFVLIEGERVARING een NOODLANDING met SUCCES tot een einde bracht

    door zijn ZWEEFVLIEGERVARING.


    Reacties, opmerkingen , komentaar of  inlichtingen over dit onderwerp zijn welkom:

      SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Dit is een eerste poging om de voordelen van het ZWEEFVLIEGEN naar voor te brengen zonder
     
    het oog te verliezen dat het volgens mijn persoonlijke ervaring en inzicht de meest aangename manier

     van  VLIEGEN is geweest in mijn LUCHTVAART AKTIVITEITEN

    08-02-2009 om 20:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.2009 STAMPE FLY-IN
    Deze heeft plaats op het WE van 23 en 24 MEI 2009

     WWW.STAMPE.BE

    Zoals elk jaar voorzie ik daar weer aanwezig te zijn om SENIOREN te ontmoeten .

    08-02-2009 om 20:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ADVIES en INFORMATIE
    Vanaf 01 FEBRUARIE 2009 ben ik terug regelmatig aanwezig de ZATERDAG en ZONDAG

    voormiddag  van 09:00 uur  tot 11:00 uur beschikbaar voor leden van SENIORENNET om geheel

    vrijblijvend en gratis informatie in het cafetaria BELAIR
     
    te bezorgen over de vele aspecten van de LUCHTVAART

    Een E-MAILTJE om uw afspraak te bevestigen is wel aangeraden zodat ik tijd voor u beschikbaar
     
    heb, tevens gebeurt het ook dat ik op ZENDING ben of een VLUCHTJE ga uitvoeren

    Tevens blijft het mogelijk sommige van uw vragen te stellen via  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Wat betrefd bezoeken aan de LUCHTHAVEN  of LUCHTDOPEN dient u zich te wenden tot 

    INGRIS.DE.BOIS@FINSERVE.BE

    De twee vliegorganisaties waar ik in ANTWERPEN bij betrokken ben  zijnde

    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE en WWW.WINGSFORCHILDREN.EU zijn NIET
     
    beschikbaar voor LUCHTDOPEN

    Voor leeren VLIEGEN zijn er verschilende mogelijkheden via FTO's of RF vermeld in de website:

    WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE

    08-02-2009 om 18:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI Notification
    Wegens ziekte ( GRIEP ??) zullen de Heren JEAN OOMS en SYLVAIN DE WEERDT heden

    niet kunnen aanwezig zijn op de ALGEMENE VERGADERING van ABI bij het DGLV te
     
    BRUSSEL vandaag.

     De heren EDWARD EHLINGER en AMEDEE VERMEIRE werden hierover in kennis gesteld

     SORRY

    07-02-2009 om 12:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI BALLONEN OPLATEN
    Een onzer leden  INSTRUCTEUR wees ons op het mogelijk gevaar van het oplaten van

    BALLONEN  zoal dit gisteren werdt getoond op het TV NIEUWS bij de hoofdzetel van FORTIS
    te BRUSSEL

    Reeds vroeger hebben we het Bestuur der luchtvaart daarop gewezen.

    Volgens ons inziens is het oplatten van zulke ballonen enkel toegelaten met toelating van DGLV en

    mits het beschikbaar maken door BELGOCONTROL van een NOTAM ???

    Er is dringend noodzaak daarover buiten de LUCHTVAARTMIDDENS de nodige informatie te
     
    bezorgen alvorens  daardoor  een ONGEVAL gebeurt ??

    07-02-2009 om 12:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.1908/2008
    100 JAAR LUCHTVAART in ANTWERPEN is een INIATIEF van een aantal organisaties op de
     
    ANTWERPSE LUCHTHAVEN vermoedelijk tijdens de maand SEPTEMBER waar ik heden nog
     
    niet over de juiste gegevens beschik en deze aktiviteit heeft tot doel DE LUCHTVAART aan de

    aandacht van het publiek te brengen via de toelichting wat er tijdens deze 100 jaar in ANTWERPEN
    gebeurde

    Heb heden og geen defintief program of een contact persoon voor DE PERS

    Zie toelichtingen via ASA    www.asa-be.com

                                               WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE

    07-02-2009 om 05:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TEN BEHOEVE van DE PERS
    Heden enkele mailtjes welk ik individueel reeds beandwoorde maar waarover ik toch even iets wil

    duidelijk maken aan de PERS-MENSEN die hier op bezoek komen.

     Wat betrefd  WINGS FOR CHILDREN  is dit voor 100% in handen van de 5 organisatoren

    vermeld op de SITE  WWW.WINGSFORCHILDREN.EU


     Deze organisatie is een VZW welk als doel heeft om DE DAG DER MINDERVALIDEN welk

    vroeger via JEUGD & LUCHTVAART VZW onder het voorzitterschap van de overleden FRANK

    SANDERS  werdt ingericht

    Men is nu aktief bezig om de 28e DAG te organiseren welk plaats vind op 29 SEPTEMBER 2009

    op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN te DEURNE

    THE TARGET;
     het enige doel van deze organisatie is om te trachten ongeveer een 1000 tal minder valide kinderen
     
    van instellingen een ONVERGEETELIJKE DAG in hun LEVEN te brenfen door een rondvlucht en

    een dag te gast te zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Daarvoor is ALLE HULP en SPONSERING welkom

    Wij zijn geheel niet geintreseerd in NAAMBEKENDHEID voor de ORGANISTIE en alle

    uitgevoerde aktiviteiten zijn dus gericht op DE KINDEREN met als doel LACHENDE en

    GELUKKIGE KINDERGEZICHTEN te zien als belooning voor DE INZET van DE
     
    VRIJWILLERS en de SPONSERS

    07-02-2009 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINGS FOR CHILDREN
    Heden bekwam ik een  mailtje met een terechtwijzing dat we op ANTWERP AIRPORT ook de

    medewerking

    hebben van DE WEERKUNDIGE DIENST van BELGOCONTROL

    Alhoewel die niet kan zorgen dat we goed weer hebben zijn de bekomen opvolging van het weder
     
     en de voorspelling toch zeer nuttig hoor

    LUCHTVAART AKTIVITEITEN ZIJN ZEER AFHANKELIJK van de

    WEERSOMSTANDIGHEDEN en van VITAAL belang voor het veilig uitvoeren der VLUCHTEN


    SORRY


    06-02-2009 om 14:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI
    ZATERDAG 08 FEBRUARIE om 1500 ben ik aanwezig bij het DGLV voor de ALGEMENE

    VERGADERING van ABI

    Ik ga met de trein van 1400 uur van ANTWERPEN-CENTRAAL naar BRUSSEL NOORD

    06-02-2009 om 14:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EIGENAARDIGHEDEN van de PC
    Heden kan ik  hier thuis op de PC de SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR   mailbox niet meer openen

    maar ik zie wel dat er 254 berichten in aanwezig zijn, bij  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM   werkt

    alles schijnbaar normaal


    OP bureel FLAG heeft men van SERVER verandert en kon ik gisteren niets meer openen kreeg

    enkel de informatie van WWW.FLAG.BE op het scherm

    Zal zoon ter hulp moeten roepen ???

    06-02-2009 om 14:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DAG 28 WINGS FOR CHILDREN 29/09/2009
    Even toelichten de dag  die wordt ingericht is niet enkel met MENSEN en VLIEGTUIGEN van

    ANTWERP AIRPORT

    Een kern van 5 personen van WINGS FOR CHILDREN VZW en van JEUGD & LUCHTVAART
    VZW zijn een gans jaar aktief betrokken bij alles in kannen en kruiken te brengen

    OP de dag zelf hebben we een 40 tal vrijwilligers die komen helpen en het personeel van de
     
    ANTWERPSE LUCHTHAVEN en de VERKEERSLEIDERS van BELGOCONTROL

    Er komen VLIEGTUIGEN van BELGISCHE FIRMA's en zelfs een DC3 uit NEDERLAND

    waarvan de bemanningen gratis werken , van de stad bekomen we

    NADARBAREELEN ,PLANTEN en WC's , SNOEJES, FRUIT en GIFTEN van een aantal

    SPONSERS; medewerking van de POLITIE -ANTWERPEN om de aankomende kinderen met

    BUSSEN of TREIN te begeleiden

    Van de LUCHTCOMPONENT van de KRIJGSMACHT wat we vroeger DE BELGISCHE

    LUCHTMACHT  noemden ook een VLIEGTUIG via FLAG  steun, om niet te vergeten het
     
    personeel van de instellingen om de gehandicapten te begelieden  en te verzorgen

    IK hoop dat ik niemand vergeten ben en indien zo ASAP een mailje a.u.b !!

    WIJ HOPEN DAT DE WEERGODEN de dag 28 weer gunstig gezind zullen zijn om van 29

    SEPTEMBER 2009  weer een ONVERGETELIJKE  dag te maken voor DE KINDEREN


    Voor OPMERKINGEN of VRAGEN mail mij op  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    06-02-2009 om 11:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Vandaag
    Even verder werken aan de DAG 28 voor  DINSDAG  29   SEPTEMBER   2009 voor

     WWW.WINGSFORCHILDREN.EU


    Alle hulp is welkom ???

    06-02-2009 om 07:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW contacts
    CONTACTS toward SDW via E-MAIL are now since the 1th FEBRUARY 2009 only possible via
    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM


    However I receive notification thad via the old no more operationel used E-MAIL adress a large
     
    amounth of mails ( 250) are blocked and UFN I can not read them


     Pleas do NOT use  SYLVAIN.D.W@YAHOO.FR  anymore and circulate  to any of YOUR
     
    contacts my NEW e-mail in

    operation since 01 JANUARY 2009

     ACTION ASAP REQUIRED

    05-02-2009 om 12:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECONOMIQUE APPLICATION in SESAR
    Out of many conversations with persons involved in the ECONOMICS of SESAR dit I breng forward the specifics needs of GA, AWO and MIL AIRSPACE USERS

     However most of the NEW EQUIPMENT on the GROUND and in the AIRCRAFT for the SESAR project are not delivering any benefit for this AIRSPACE USERS

     Out of the CBA does it apaer thad there is a NEGATIVE CBA resulting for this operations

    Some of the EXPERTS working on the FINANCIAL aspect are convinced thad the requirement to obtain SUPPORT for the IMPLIMINTATION of SESAR ther is a need to find a way to obtain a zero cost for the AIRSPACE OPERATIONS who have no benefit of SESAR.

     The BENEFIT are for the CAT and the BA operations and the cost involved with SESAR must be supported by this activity.

     For the GA,AWO and MIL operations the EU has so far I can conclude from the conversation the intention to use EU-BUDGET for the AIRBORNE EQUIPAGE of this activity who have NO BENEFIT

     I understand thad recommendation in direction of this are going to be presented to the ICB

    05-02-2009 om 11:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!