Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SME in AVIATION
    There is a urgent need thad we find a solution to have the requirements for the SME actif in AVIATION to be taken up in the various EU REGULATIONS, PROGRAMS and PROCEDURE.

    In the present consultations the input is dominated bij the larger company's involved in CAT ( COMMERCIAIL AIR TRANSPORT).

     The SME active in AVIATION and I  do not only mean CAT have not the manpower avaible to participate in the detailed documented consultation by EASA, DG-TREN and EUROCONTROL

     They als have not the persons avaible with the adequate knowledge of the ENGLISCH LANGUAGE.

      I mydelf beeing involved in the EU-LOBYING since 1980 and actife in AVIATION since 1954 have not always the in depth knowledge of ENGLISCH to evaluate the detailed information avaible in the various complex documentations

    EUROPE must WAKE UP if it will obtain his place in the AERONAUTICAL INDUSTRY of the FUTURE.

    This play is mainly directly to the EU-EUROPEAN COMISION who has the power of developing iniatifs toward the EP and the EU-COUNCIL

    ANY reactions or comments are welcom to:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-03-2008 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OAT & GAT
    Today intresting folow up on the aplication of the OAT versus GAT  by  STATE  AIRAIRCRAFT

    1) a number of the MILITARY MISSIONS could be done in GAT insead of OAT if theirt AIRCRAFT could be equipped according the ICAO reqyuirements but there is no budget avaible for this in the NATIONAL DEFENSE BUDGET.

    2)- Also not to neglect are the requirements of the DIPLOMATIC CLEARANCES for armed aircraft or transport of amunition.

    3)- Some DEFENSE MISSIONS are not possible to operate as GAT

    4)- the CI-MIC are trying to have a EUROPEAN or NATO defonition and procedures for OAT but without any possitive results.

    5)- A number of participants in the CI-MIC regret to see no more representation as observer in their meetings since thad I left IAOPA.

    6)- I also noticed the absnce of IAOPA in the  ANT (AIRSPACE MEETING ) but EAS is represented by GUNTHER . BERTAM  .

    7)-Received a full sett of the workingpapers of the ANT

    04-03-2008 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHz below FL 195
    Heden bekwam ik informatie dat PATRICK PAUWELS  van LVZC een zeer goede en overtuigende studie heeft voorgesteld op gebied van de economische aspecten van dit voorstel ten beheove van de VFR luchtruimgebruikers

    04-03-2008 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL
    CAUTION I just received some information from pilots who are flying in AFRICA thad they have problems of obtaining 100 LL at many locations and thad some FLICHT SCHOOLS and SME renting AIRPLANES for traveling trips are CLOSING their doors and stopping all activity.

    Some other are now requesting advance payements for reservation of 100 LL for your refueling planning and when you arrive the fuel is not there and it takes 3 to 4 days to breng the 100 LL from a other location at aditional cost !!!

    04-03-2008 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO EXPO te EBAW
    De maker van de fotos  welk tentoongesteld werden op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  was  JACQUES BALAES

    te berei ken via

         jacques.balaes@skynet.be

    02 732 36 91

    03-03-2008 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    DINSDAG         04 MAART 2008     EU-ARENA
    WOENSDAG   05 MAART                FLAG
    DONDERDAG 06 MAART                EUROCONTROL
    ZATERDAG      08 MAART               FLAG , IPMS, SENIORENET meeting ROTSELAAR
    ZONDAG          09 MAART               Geen afspraken op de LUCHTHAVEN tot nader bericht ??

    02-03-2008 om 21:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. STEVIGE SLOGANS
    Via het FORUM kreeg ik hier weer een STEVIGE SLOGAN te verwerken:

    De LUCHTVAART is ENERGIEVERSLINDEND en ZEER MILIEUVERVEULEND

     ter betwisting  hierop verwijs ik naar:

    WWW.IPCC.CH

    WWW.PNL.NL


    Uw opinie is steeds welkom  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-03-2008 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    I received some observations concerning the ECLIPSE 500;


    1) - NO KNOWN ICE APPROVAL

    2)-Only yje ECLIPSE factory seem to have RVSM approval

    3)-ILS not coupled to AUTOPILOT

    4)-NO mechanical back-up for altimeter or engine instruments

    5)-WINDSHIELDS-FRONT 100 hrs inspection  SIDE WINDOW 300 hrs inspection

    6)- NO ANTI LOCK BRAKES

    7)-FADEC controls feed off the main electric bus. If there is anelectrical failure the voltage will fall below operating limits within 30 minutes and the throttles will fail in the "last set position" because there is no mechanical connection to fuel controllers.

    8)-SINGLE SOURCE NAV-GPS, if GPS , magnetometer or AHRS fail the aircraft goes to reversionary mode.  VOR/NDB can be tuned manually but moving map goes US.  if AHRS fail last known position deteriorates rapidly.

    Maybe are this musconceptions who need CLARIFICATION

    Thus OBSERVATIONS are intendet to obtain a SAFE VLJ

    ANY COMMENTS or CLARIFICATION is welcom ???


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-03-2008 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Morgen ZONDAG 02 MAART ben ik van 0900 uur tot 1100 uur lokale tijd aanwezig in het cafetaria BELAIR op de LUCHTHAVEN

    Noteer:

    Volgende week is cafetaria BELAIR gesloten en ben ik daar niet aanwezig maar de zarerdag  08 MAART wel op de IPMS beurs in DON BOSCO te HOBOKEN van 0900 tot 1100 uur.

    Het lokaal van de RAAC is heden gzsloten tot nader order.

    01-03-2008 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RNP-5

     Concerning this questions do I refer you to consult the ICAO document:  PBN MANUEL

      http://www.icao.int/pln/Docs:9613_final_draft.pdf

    29-02-2008 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMAGO der LUCHTVAART
    Het is toch eigenaardig dat het IMAGO van de LUCHTVAART bij de publieke opinie zo NEGATIEF is??

      Regelmatig hoor ik mensen zeggen dat ze blij zijn te vernemen dat hun familie tidens een VLIEGREIS goed aangekomen zijn, waar men hen dit niet zal vragen als zij met de wagen hun reis doen.

     Er zijn jaarlijks veel meer DODEN op de BELGISCHE wegen dan er zijn door de LUCHTVAART op WERELDVLAK !!!


      DENK daar maar eens over na ????


     Voor ons als PILOOT is het gevaarlijkste deel van onze reis VAN en NAAR de LUCHTHAVEN rijden met de WAGEN.

    29-02-2008 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZOMERTIJD 2008
    Een aantal SENIOREN stellen mij wer vragen over de reden van de overgang van WINTERTIJD naar ZOMERTIJD welk plaats heeft op de nacht van ZATERDAG 29 MAART op ZONDAG 30 MAART om 0200 uur dan wordt het 0300 uur.

     We gaan dan over naar UTC + 2 uur

     De verschillende toelichtingen hierover vroeger geplaatst zijn beschikbaar door het woord ZOMERUUR in de SEARCH vandeze BLOG te plaatsen

    28-02-2008 om 20:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MAALTIJDEN op ANTWERP AIRPORT
    In functie van de hernieuwing van de vleugel op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  warin het BELAIR CAFETARIA zich bevind gaat dit op 8;9 en 10 Maart volledig gesloten zijn tijdens de verhuis naar de tijdelijke locatie in de T-TERMINAL.

     Tevens gaan daar de opeingsuren en het bekomen van maaltijden vermoedelijk beperkt zijn.

     Deze tijdelijke situatie is voorzien tot Einde NOVEMBER 2008

    Meer enaangepaste gegevens mogelijk beschikbaar op deze BLOG op latere datum ???




                         Hiervoor hebben wij de volgende mogelijkheid  bekeken.

    TWEEDEKKERKE  Vosstraat 377  2100 DEURNE

     FRITUUR- BROODJES
     
    SOEP -SPAGHETTI

    OPENINGSUREN:
    DONDERDAG GESLOTEN
    ZATERDAG,ZONDAG en FEESTDAGEN open van 16,30 tot 22;00 uur
    Weekdagen van 10,00 tot 14,00 en van 17,00 tot 22,00 uur

    TEL en FAX  03-288;05.45

    Ook mogelijk om bestellingen aan huis of bedrijf te leveren via bestelling voor 11,00 uur.


    Mogelijk zijn er andere mogelijkheden in de omgeving maar van deze hebben we de gegevens niet bekomen

    28-02-2008 om 16:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    There are also SAFETY WARNINGS MESSAGE    now circulated from HQ -EUROCONTROL

    Pleas contact:   Tzvetomir.BLAJEV@eurocontrol.int   to be placed on their MAILINGLIST 


    www.eurocontrol.int    SAFETY WARNING MESSAGE

    28-02-2008 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONFERENCE on VLJ
    Some E-mails are requesting information on the progres of VLJ in EUROPE/

      I sugest to look at :     www.aircraft-conferences.com   on the NEW WAY OF FLYING


      I also can transmit you some comments via FAX and wil place them also soon on my BLOG (ASAP)

    28-02-2008 om 15:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABI
    Een der problemen welk ik bekom van enkele INSTRUCTEURS betrefd de hoge kosten voor de AIP of de moeilijkheden voor het gebruik van de Elektronische LUCHTVAARTINFORMATIE die voor elk land in EU verschillend is.

    Daarom is het aangeraden om gebruik te maken van de SDO van de EUROCONTROL -EAD welk mits inschrijving geheel GRATIS is en dezelfde lay out voor een 15 tal ECAC lidstaten.

     Zie:  WWW.EUROCONTROL.INT/EAD


    Voor moeilijkheden is er een speciale dienst beschikbaar via:

    27-02-2008 om 08:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AERONAUTICAL INFORMATION
    EAD    is the new solution to locate the A.I.P related information :

      WWW.EUROCONTROL.INT/CFMU    go to  " SEARCH "    EAD BRIEFING,                       I wil make her later more details avaible

    27-02-2008 om 05:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECOGAS
    I ame trying to locate the information on ECOGAS  pleas transmit to :    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-02-2008 om 20:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    I have been aproched to evaluate if the GENERAL AVIATION MANUFACTURERS are involved in the SESAR consultation.

     I notices thad EADS is member of the SESAR CONCERTIUM and the EUROCOPTER is a member of EADS.

     I ame also evaluating if GAMA is present in the SESAR consulation ??

    ANY INFORMATION is WELKOM  to:       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    26-02-2008 om 20:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    25-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EVOLUTIE
    Men stelde mij de vraag welk deel van mijn aktiviteiten zijn LUCHTVAART betrokken.

     Vroeger voor 2004 was DE LUCHTVAART 90% van mijn aktiviteit en 10% aan ons GEZIN, en

    zou ik zeggen dat de LUCHTVAART  nu nog 30% is het GEZIN 40% en SENIORENNET  via de
     
    PC 20% van mijn tijdsbesteding, ik weet niet hoe het VROUWTJE dat zou indelen nu !!!

    25-02-2008 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!