Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SPECTRUM
    A adional aspect witch schould be kept under scrutiny is the utulisation of the AVIATION assigned

    SPECTRUM in the SESAR

    I understand thad for COM there is a project to go to "L" BAND but there is strong competition

    between COM, SUR and NAV projects for the future.


    Also caution because the UAV under the strong inpuls of the industry are also requiring a large part

    of the AVIATION SPECTRUM ???


    I need EXPERT ADVISE on this mather

    07-03-2008 om 10:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS_B
    Apaerently there is a very strong position at the EUROCONTROL level to make 

     SSR mode"S" IN/OUT   as a mandatory requirement for ALL AIRCRAFT operating in

    AIRSPACE A,B,D  and E  included

    , target date schould be 2016 and no excemptions are included in this experts proposed project.

     CAUTION ????       for the VFR AIRSPACE USERS  in EUROPE

    07-03-2008 om 10:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VFR PUBLICATIONS via ATM
    Presently in the AIST28 at GQ EUROCONTROL is the WORKING PAPER N°9 finamy made avaible via Juergen MIES of DFS.

    This subject was placed already on the agenda and workprogram in 1992 via Dieter PADE of AOPA-GERMANY on behave of IAOPA and strongly suported by regular lobbying at various levels.

    The final pusch resulted in the problemes introduced on the evaluation of the AIRSPACE INFRINGREMENT and the many inputs made by the VFR AIRSPACE USERS concerning the non avaiblity of updated AERONAUTICAL INFORMATION and CHARTS for VFR OERATIONS

    Copy transmited to: IAOPA, EAS,FAI and PPL/IR for follow up .

     

    07-03-2008 om 09:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATIOn and ENVIROMENT
    Persons who are intrested in the ENVIROMENTAL ASPECTS of AVIATION  do I sugest to take

    a look at the " PERFORMANCE REVIEUW REPORT" witch we evaluated today on 06 MARCH

    2008

    WWW.EUROCONTROL.INT/PRC     in particular Chapter 7


    Or if this does not work kan I transmit the 170 pages DRAFT REPORT to YOU via your E-MAIL:

    contact:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-03-2008 om 21:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SIMULATOR VLIEGEN op PC
    Voor de liefhebbers welk als hobby het VLIEGEN op ee"n SIMULATOR op een PC wensen te beoefenenen vinden  we intresante informatie bij de BFCB:

    WWW.BFCB.BE


    Gaarne uw bevindingen of daar  intresante informatie  aanwezig is ??

    06-03-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC geluiden
    Heden maakt de PC hier allezrlei gromende geluiden en ik vraag me af wat er gebeurt ??

     Tevens stel ik mij de vraag hoe ik mijn dagelijkse bezigheden ga uitvoeren en indelen moest dat PC spul het hier een tijdje opgeven.

     We zijn heden zo afhankelijk geworden van dit nieuwe media dat ik mij afvraag wat de gevolgen zullen zijn als de PC of veronderstel de ELEKTRICITEIT eens enkele uren of dagen moest uitvallen ??

     WIE WEET HET ????

    05-03-2008 om 18:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CROSWIND
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over het TV filmke dat zij gezienhebben over een landing van een AIRBUS 320 te HAMBURG van LUFTHANSA.

     Dit incident is natuurlijk het onderwerp van een diepgaande onderzoek en alhoewel men mij de TV opnamen nu heeft getoond kan ik daaruit niet veel besluiten, schijnbaar was er een zeer sterke dwarswin(( CROSWIND) tijdens de nadering en schijnbaar een hevige windstoot( GUST) juist voor de landing en een goede en snelle reactie van de piloot.

    Hopelijk vernemen we later hierover meer zodat ik u een beknopte toedracht van dit incident zal toelichten !!!

    05-03-2008 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KEROZINE PRIJZEN
    Een aantal senioren stellenbelang in de prijs van de brandstof namelijk KEROZINE die de turbinemotors gebruiken.

     Dit is eenzeer komplex onderwerp want de prijzen zijn zeer verschillend op de LUCHTHAVENS en tevens hebben de lUCHTVAART MAATSCHAPIJEN zeer speciale contacten in functie van de opgenomen hoeveelheden maar ook schijnbaar nog afhankelijk van de Nationale , Regionale of lokale economische aspecten.

    De prijzen die wij keene zijn begrepen tussen de 1 €/Ltren 1,97 €/Ltr

    zie ook WWW.IAOPA-EUR.ORG       FUELPRICES   welk regelmatig aangepast worden

    05-03-2008 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR mode "S" requirements for VFR operations
    Their are no EU or EUROCONTROL requirements for VFR operations presently avaible , but there are NATIONAL REQUIREMENTS.

     see  WWW.EUROVONTROL.INT     search  MODE "S"

     They have collected the latest updated information in the NATIONAL AIP and AIC's

    If aditional information required I sugest strongly you contact/

    - JOHN.LAW@EUROCONTROL.INT     the MODE "S" expert
     -PHIL.EVANS@EUROCONTROL.INT   USERS CEL  and a qualified GA/AW PILOT

    Comments alway's welcom , since I can not more have the back up of the IAOPA team to follow up al this information and only on personnel base as hobby involved in the wariuos subjects of intrest to the EUROPEAN AVITION and mainly for the NON-CAT AIRSPACE USERS

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-03-2008 om 16:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SME in AVIATION
    There is a urgent need thad we find a solution to have the requirements for the SME actif in AVIATION to be taken up in the various EU REGULATIONS, PROGRAMS and PROCEDURE.

    In the present consultations the input is dominated bij the larger company's involved in CAT ( COMMERCIAIL AIR TRANSPORT).

     The SME active in AVIATION and I  do not only mean CAT have not the manpower avaible to participate in the detailed documented consultation by EASA, DG-TREN and EUROCONTROL

     They als have not the persons avaible with the adequate knowledge of the ENGLISCH LANGUAGE.

      I mydelf beeing involved in the EU-LOBYING since 1980 and actife in AVIATION since 1954 have not always the in depth knowledge of ENGLISCH to evaluate the detailed information avaible in the various complex documentations

    EUROPE must WAKE UP if it will obtain his place in the AERONAUTICAL INDUSTRY of the FUTURE.

    This play is mainly directly to the EU-EUROPEAN COMISION who has the power of developing iniatifs toward the EP and the EU-COUNCIL

    ANY reactions or comments are welcom to:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    05-03-2008 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OAT & GAT
    Today intresting folow up on the aplication of the OAT versus GAT  by  STATE  AIRAIRCRAFT

    1) a number of the MILITARY MISSIONS could be done in GAT insead of OAT if theirt AIRCRAFT could be equipped according the ICAO reqyuirements but there is no budget avaible for this in the NATIONAL DEFENSE BUDGET.

    2)- Also not to neglect are the requirements of the DIPLOMATIC CLEARANCES for armed aircraft or transport of amunition.

    3)- Some DEFENSE MISSIONS are not possible to operate as GAT

    4)- the CI-MIC are trying to have a EUROPEAN or NATO defonition and procedures for OAT but without any possitive results.

    5)- A number of participants in the CI-MIC regret to see no more representation as observer in their meetings since thad I left IAOPA.

    6)- I also noticed the absnce of IAOPA in the  ANT (AIRSPACE MEETING ) but EAS is represented by GUNTHER . BERTAM  .

    7)-Received a full sett of the workingpapers of the ANT

    04-03-2008 om 14:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.8,33 KHz below FL 195
    Heden bekwam ik informatie dat PATRICK PAUWELS  van LVZC een zeer goede en overtuigende studie heeft voorgesteld op gebied van de economische aspecten van dit voorstel ten beheove van de VFR luchtruimgebruikers

    04-03-2008 om 14:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 LL
    CAUTION I just received some information from pilots who are flying in AFRICA thad they have problems of obtaining 100 LL at many locations and thad some FLICHT SCHOOLS and SME renting AIRPLANES for traveling trips are CLOSING their doors and stopping all activity.

    Some other are now requesting advance payements for reservation of 100 LL for your refueling planning and when you arrive the fuel is not there and it takes 3 to 4 days to breng the 100 LL from a other location at aditional cost !!!

    04-03-2008 om 04:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOTO EXPO te EBAW
    De maker van de fotos  welk tentoongesteld werden op DE ANTWERPSE LUCHTHAVEN  was  JACQUES BALAES

    te berei ken via

         jacques.balaes@skynet.be

    02 732 36 91

    03-03-2008 om 09:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    DINSDAG         04 MAART 2008     EU-ARENA
    WOENSDAG   05 MAART                FLAG
    DONDERDAG 06 MAART                EUROCONTROL
    ZATERDAG      08 MAART               FLAG , IPMS, SENIORENET meeting ROTSELAAR
    ZONDAG          09 MAART               Geen afspraken op de LUCHTHAVEN tot nader bericht ??

    02-03-2008 om 21:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. STEVIGE SLOGANS
    Via het FORUM kreeg ik hier weer een STEVIGE SLOGAN te verwerken:

    De LUCHTVAART is ENERGIEVERSLINDEND en ZEER MILIEUVERVEULEND

     ter betwisting  hierop verwijs ik naar:

    WWW.IPCC.CH

    WWW.PNL.NL


    Uw opinie is steeds welkom  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-03-2008 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    I received some observations concerning the ECLIPSE 500;


    1) - NO KNOWN ICE APPROVAL

    2)-Only yje ECLIPSE factory seem to have RVSM approval

    3)-ILS not coupled to AUTOPILOT

    4)-NO mechanical back-up for altimeter or engine instruments

    5)-WINDSHIELDS-FRONT 100 hrs inspection  SIDE WINDOW 300 hrs inspection

    6)- NO ANTI LOCK BRAKES

    7)-FADEC controls feed off the main electric bus. If there is anelectrical failure the voltage will fall below operating limits within 30 minutes and the throttles will fail in the "last set position" because there is no mechanical connection to fuel controllers.

    8)-SINGLE SOURCE NAV-GPS, if GPS , magnetometer or AHRS fail the aircraft goes to reversionary mode.  VOR/NDB can be tuned manually but moving map goes US.  if AHRS fail last known position deteriorates rapidly.

    Maybe are this musconceptions who need CLARIFICATION

    Thus OBSERVATIONS are intendet to obtain a SAFE VLJ

    ANY COMMENTS or CLARIFICATION is welcom ???


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    02-03-2008 om 19:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Morgen ZONDAG 02 MAART ben ik van 0900 uur tot 1100 uur lokale tijd aanwezig in het cafetaria BELAIR op de LUCHTHAVEN

    Noteer:

    Volgende week is cafetaria BELAIR gesloten en ben ik daar niet aanwezig maar de zarerdag  08 MAART wel op de IPMS beurs in DON BOSCO te HOBOKEN van 0900 tot 1100 uur.

    Het lokaal van de RAAC is heden gzsloten tot nader order.

    01-03-2008 om 17:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-02-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RNP-5

     Concerning this questions do I refer you to consult the ICAO document:  PBN MANUEL

      http://www.icao.int/pln/Docs:9613_final_draft.pdf

    29-02-2008 om 15:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IMAGO der LUCHTVAART
    Het is toch eigenaardig dat het IMAGO van de LUCHTVAART bij de publieke opinie zo NEGATIEF is??

      Regelmatig hoor ik mensen zeggen dat ze blij zijn te vernemen dat hun familie tidens een VLIEGREIS goed aangekomen zijn, waar men hen dit niet zal vragen als zij met de wagen hun reis doen.

     Er zijn jaarlijks veel meer DODEN op de BELGISCHE wegen dan er zijn door de LUCHTVAART op WERELDVLAK !!!


      DENK daar maar eens over na ????


     Voor ons als PILOOT is het gevaarlijkste deel van onze reis VAN en NAAR de LUCHTHAVEN rijden met de WAGEN.

    29-02-2008 om 11:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!