Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    16-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN is er nu een tijdelijke CAFETARIA aan de B loods

    onder de grote letters ANTWERP  LUCHTHAVEN   met witte plaat T-TERMINAL en


    open elke dag van 1100 a tot 1600 a


     Ik ben daar normaal elke zaterdag en zondag even aanwezig maar het best is om een

    afspraak te maken via:

     
    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    of telefonisch  03 236 29 54 TEL/FAX/REC

    16-03-2008 om 10:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    15-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT
    Op de Antwerpse luchthaven is de volgende firma aktief in HELICOPTERVLUCHTEN:

    WWW.RWBHELICOPTERS.AERO

    15-03-2008 om 12:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INTERNET
    Heden morgend tussen 0400 uur en 0745 uur zat ik zonder Internet verbinding en heb zodoende

    enkele dringende E-mailtjes niet kunnen beandwoorden !!

    Ik dien er wel op te wijzen dat informatie over vluchtvoorbereidingen u moet gebruik maken van de

    oficiele nationale documenten

    Ik kan u onmogelijk de waarborg en de wetelijke informatie voor vlucht voorberiedingen bezorgen

    en tracht enkel u te verwijzen naar de beschikbare middelen

    INTERNET is dus schijnbaar geen 100% betrouwbaar middel om informatie met zekerheid te doen
     
    toekomen

    14-03-2008 om 21:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLIEGANGST
    Heb heden op het FORUM bij het onderwerp  VRIJE TIJD en HOBBYS  een POL geplaatst over vliegangst infunctie

    van een aantal vragen van de redactie van PASC@L


    Tevens stel ik belang in uw persoonlijke bevindingen indien u mij die wilt laten geworden via het

    FORUM of via een PERSOONLIJK VERTOUWELIJK E-MAILTJE

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR





    14-03-2008 om 12:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ULM & DPM
    Schijnbaar is er  plots zeer veel intresse over de voorschriften van ULM en DPM daarvoor verwijs

    ik via de ondrstaande link de wetelijke documenten te raadplegen.

     WWW.MOBILIT.FGOV.BE

    Ga naar de link  ; LUCHT

    -LUCHTWETBOEK     KB 25-05-99

    -CIRCULAREN:     Kijk bij OMZENDBRIEVEN naar:

    -AIRW 12

    -LIC 08


    Tevens zijn de  documenten beschikbaar op het bureel van FLAG

    Nabij de ANTWERPSE LUCHTHAVEN
                 Vosstraat 343
                 B-2100 ANTWERPEN/DEURNE

    Contact  : Roger DEWULF  03-294 66 47
                     ROGER.DEWULF@FLAG.BE
                  
     WWW.FLAG.BE

    Steeds beschikbaar  voor bijkomende vragen geheel vrijblijvend te beantwoorden

    13-03-2008 om 17:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    12-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EU-ELECTIONS
    A number of persons in the past requested information on the eu-elections    who I understand will

    take place on 14 june 2009

    12-03-2008 om 19:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS-B
    Today at ATC 2008 in the RAI in AMSTERDAM dit i receive a very intresting briefing by the ITT

    on the FAA program by ITT using ADS-B via MODE S 1090 sq an UAT for GENERAL
     
    AVIATION by Michael j. McNeely

    12-03-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPLEIDING tot PILOOT
    Herhaalde malen steld menvragen over de opleiding tot PILOOT.

     Men moet wel weten dat er veel verschillende takken zijn waarin men als PILOOT kan aktief zijn

    in eenvoudige voorstelling kan ik deze indelelen in:

    LIJNPILOOT
    -REGELMATIGE VLUCHTEN
    -CHARTER
    -LUCHTTAXI

    MILITAIRE PILOOT in;
    -JACHT VLIEGER
    -TRANSPORT (vliegtuig)
    -HELICOPTER

    BEROEPSPILOOT
    -LUCHTARBEID
    -OPLEIDING

     Er zijn ook PILOTEN                                                                                                             GENERAL AVIATION en AERIAL WORK
     LUCHTSPORTEN:
     -ZWEEFVLIEGTUIGEN
     -ULM
     -DPM
     -ZELFBOUW
     -BALLON
     -GYROCOPTER
     -VLIEGTUIG
     -HELICOPTER
     -PARAPLANE
     -DELTA
     -PARASCHERM 

      In  RUSLAND en CHINA verlopt de initiele iopleiding van piloot meestal via de MILITAIRE OPLEIDING in de EUROPEESE landen gaat dit via FTO

     Wat jongeren welk geintreseerd zijn voor de LUCHTVAART raad ik hen aan om contacten te ontwikkelen via:
     -JEUGD en LUCHTVAART
     -LUCHTKADETTEN van BELGIE

    Volgens mijn ervaringen is het ZWEEFVLIEGEN nog steeds een zeer goede basis  voor de JEUGD om de luchtvaart te benaderen en naast de LUCHTKADETTEN van BELGIE ( beperkte plaatsen beschikbaar) verwijs ik ook nog naar de opleiding te SAINT HUBERT via CNVV

    Steeds geheel  gratis en vrijblijvend steeds welkom voor een gesprek na een afspraak via

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    09-03-2008 om 20:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Deze BLOG
    Mijn BLOG bestaat sedert 28 APRIL 2005 en ben aktief op SENIORENNET  sedert 

                     17 NOVEMBER 2003 en heb mijn PC sedert 01 MAART 2003

     Het was echter jaren geledendat ik nog zelf een trekst had moeten opmaken gezien daarvoor de zeer geoefende secretaressen dat voor mij deden zodat ik jaren geheel geen aandacht aan taal en vorm heb moeten besteden en ik ben nooit geen krak geweest in taal of opstel hoor

    09-03-2008 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW PLANNING
    Deze week  voorzie ik:

    DINSDAG 11 MAART
     -bezoek EUROCONTROL
     -AGM  KONINKLIJKE AEROCLUB van BELGIE
     -RECEPTIE met uitreiking van de DIPLOME  PAUL TISSANDIER  aan Rudy BINNEMANS welk al veel jaren aktief is als PILOOT-INSTRUCTEUR ZWEEFVLIEGEN bij de LUCHTKADETTEN van BELGIE en tevens de bezieler is van de IPMS EXPO welk jaarlijks plaats heeft in de DON BOSCO school in HOBOKEN en volgens enkele buitenlandse deelnemers de grootste en meest intresante is in EUROPA welk ook voor gevolg heeft dat er een aantal bekende buitenlandse deelnemers aanwezig zijn op een zeer intresante EXPO dit ik sedert jaarlijks bezoek.

    WOENSDAG 12 MAART
     -ATC 2008 in de RAI te AMSTERDAM

    DONDERDAG 13 MAART
     -FLAG
     -ANTWERP AIRPORT
     -JEUGD en LUCHTVAART

    ZATERDAG 15 MAART
     -FLAG
     -ANTWERP AIRPORT  maar weet nog niet waar ik nu ontmoetingen met SENIOREN en bezoekende PILOTEN kan afspreken, daarom heb ik voor het WE 15 & 16 MAART geen afspraken  kan bevestigen   ....... SORRY.....


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR
      

    09-03-2008 om 18:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEETING
    Gisteren zijn we naar een MEETING geweest van SENIORENNET ingericht in ROTSELAAR in de KLOOSTERHOEVE door SELENA, NEECK en FRED.

     Een heerlijke namiddag en avond met een zeer goede maaltijd doorgebracht  en natuurlijk veel intresante SENIOREN ontmoet welk we tot hiertoe maar als een NICK kenden op de CHAT of het FORUM.

      PROVICIAT aan de DRIE van het inrichtend team.

      En tevens dank aan het personeel in de KEUKEN en welk voor de BEDIENING zorgde in een zeer aangename sfeer.

    09-03-2008 om 17:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART GESCHIEDENIS
    Heden morgend was ik op bezoek bij de zeer intresante IPMS EXPO ingericht door 

                     Rudy BINNEMANS waar een ongelooflijk documentatie en vliegtuigmodelen te zien zijn


    en iik weer eens  een  ontmoeting  had met de DRIE WIJZEN   met een grondige   kennis van 

                          DE BELGISCHE MILITAIRE LUCHTVAART

    08-03-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SPECTRUM
    A adional aspect witch schould be kept under scrutiny is the utulisation of the AVIATION assigned

    SPECTRUM in the SESAR

    I understand thad for COM there is a project to go to "L" BAND but there is strong competition

    between COM, SUR and NAV projects for the future.


    Also caution because the UAV under the strong inpuls of the industry are also requiring a large part

    of the AVIATION SPECTRUM ???


    I need EXPERT ADVISE on this mather

    07-03-2008 om 10:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADS_B
    Apaerently there is a very strong position at the EUROCONTROL level to make 

     SSR mode"S" IN/OUT   as a mandatory requirement for ALL AIRCRAFT operating in

    AIRSPACE A,B,D  and E  included

    , target date schould be 2016 and no excemptions are included in this experts proposed project.

     CAUTION ????       for the VFR AIRSPACE USERS  in EUROPE

    07-03-2008 om 10:46 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. VFR PUBLICATIONS via ATM
    Presently in the AIST28 at GQ EUROCONTROL is the WORKING PAPER N°9 finamy made avaible via Juergen MIES of DFS.

    This subject was placed already on the agenda and workprogram in 1992 via Dieter PADE of AOPA-GERMANY on behave of IAOPA and strongly suported by regular lobbying at various levels.

    The final pusch resulted in the problemes introduced on the evaluation of the AIRSPACE INFRINGREMENT and the many inputs made by the VFR AIRSPACE USERS concerning the non avaiblity of updated AERONAUTICAL INFORMATION and CHARTS for VFR OERATIONS

    Copy transmited to: IAOPA, EAS,FAI and PPL/IR for follow up .

     

    07-03-2008 om 09:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AVIATIOn and ENVIROMENT
    Persons who are intrested in the ENVIROMENTAL ASPECTS of AVIATION  do I sugest to take

    a look at the " PERFORMANCE REVIEUW REPORT" witch we evaluated today on 06 MARCH

    2008

    WWW.EUROCONTROL.INT/PRC     in particular Chapter 7


    Or if this does not work kan I transmit the 170 pages DRAFT REPORT to YOU via your E-MAIL:

    contact:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-03-2008 om 21:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SIMULATOR VLIEGEN op PC
    Voor de liefhebbers welk als hobby het VLIEGEN op ee"n SIMULATOR op een PC wensen te beoefenenen vinden  we intresante informatie bij de BFCB:

    WWW.BFCB.BE


    Gaarne uw bevindingen of daar  intresante informatie  aanwezig is ??

    06-03-2008 om 20:10 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PC geluiden
    Heden maakt de PC hier allezrlei gromende geluiden en ik vraag me af wat er gebeurt ??

     Tevens stel ik mij de vraag hoe ik mijn dagelijkse bezigheden ga uitvoeren en indelen moest dat PC spul het hier een tijdje opgeven.

     We zijn heden zo afhankelijk geworden van dit nieuwe media dat ik mij afvraag wat de gevolgen zullen zijn als de PC of veronderstel de ELEKTRICITEIT eens enkele uren of dagen moest uitvallen ??

     WIE WEET HET ????

    05-03-2008 om 18:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CROSWIND
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over het TV filmke dat zij gezienhebben over een landing van een AIRBUS 320 te HAMBURG van LUFTHANSA.

     Dit incident is natuurlijk het onderwerp van een diepgaande onderzoek en alhoewel men mij de TV opnamen nu heeft getoond kan ik daaruit niet veel besluiten, schijnbaar was er een zeer sterke dwarswin(( CROSWIND) tijdens de nadering en schijnbaar een hevige windstoot( GUST) juist voor de landing en een goede en snelle reactie van de piloot.

    Hopelijk vernemen we later hierover meer zodat ik u een beknopte toedracht van dit incident zal toelichten !!!

    05-03-2008 om 17:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KEROZINE PRIJZEN
    Een aantal senioren stellenbelang in de prijs van de brandstof namelijk KEROZINE die de turbinemotors gebruiken.

     Dit is eenzeer komplex onderwerp want de prijzen zijn zeer verschillend op de LUCHTHAVENS en tevens hebben de lUCHTVAART MAATSCHAPIJEN zeer speciale contacten in functie van de opgenomen hoeveelheden maar ook schijnbaar nog afhankelijk van de Nationale , Regionale of lokale economische aspecten.

    De prijzen die wij keene zijn begrepen tussen de 1 €/Ltren 1,97 €/Ltr

    zie ook WWW.IAOPA-EUR.ORG       FUELPRICES   welk regelmatig aangepast worden

    05-03-2008 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!