Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    03-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE in VLUCHT
    Er bestaan verschillende soorten TURBULENTIE en ook verschillende oorzaken hoor zie hier in mijn BLOG:

    ZOEKEN IN BLOG        type TURBULENTIE


    Indien og vragen stuur me dan een E-MAILTJE:


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-04-2008 om 09:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMBULANCE VLIEGTUIG
    Heden bevestigd men mij dat SKYLIFEGUARD BENELUX N.V te WEVELGEM-KORTRIJK bij de firma ABELAG AVIATION weer een nieuwe  BECHCRAFT KINGAIR 200 gedoopt heeft als SPIRIT of KORTRIJK .

     Nu heeft men te WEVELGEM  10 VLIEGTUIGEN waarvan 6 PERMANENT in  Ambulance)configuratie beschikbbar zijn.
     
      Het gebruik van deze toesteelen staan ten diensten van EUROCROS, VAB , TOURING  en ook FRANSE, NEDERLANDSE en ENGELSE hulpdiensten


    De AMBULANCE POOL van ABELAG  repatrieerde in 2007  DUIZEND  mensen met een omzet vazn 10 Miljoen Euro.

      www.skylifeguard.com
      www.abelag.be

    Bron: DVO - de vlaamse ondernemer N) 388 van 01 APRIL 2008   www.dvo.be

                       - www.ASA-be.COM

    01-04-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA -EBAA-EUROCONTROL
    Ik hoop van verschillende van u te ontmoeten op VRIJDAG 04 APRIL om 0830 b te Brussel/evere

    bij het HQ EUROCONTROL.

     Gelieve uw inschrijving niet te vergeten wegens de heersende Veiligheids voorschriften

    www.eurocontrol.int

    01-04-2008 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AEROLIANCE
    Some  SME requsted to obtain information on the AEROSPACE INDUSTRIAL SUBCONTRACTING MEETING on MAY 14th & 15th 2008.

     I have located the information witch is avaible in FRENCH & ENGLISCH at:


     WWW.PROXIMUMGROUP.COM

    For Belgian SME I sugest to contact  : WWW.FLAG.BE

    01-04-2008 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW
    Een veel telkens voorkomende vraag betreft hoeveel VLIEGUREN  en hoeveel LANDINGEN ik heb  gedaan:

    Ik heb in mijn korte operationele loopbaan officieel een 10.000 uren in mijn vliegboek staan wat niet zoveel is hoor.


    ZWEEFVLIEGEN      1.000 uur
    VLIEGTUIG  (mil)      2.800
    VLIEGTUIG (CIV)    3.200
    HELICOPTER (mil)   1.500
    HELICOPTER (CIV) 1.500

    Heb ook n og een aantal uren welk ik nooit heb ingeschreven.

    Het aantal landingen heb ik geen gegevens over hoor

    01-04-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR BELGISCHE LUCHTVAART
    Het was op 30 NOVEMBER 1908 dat BARON DE CATERS in BELGIE zijn eerste vlucht deed

    op een VOISIN-FARMAN


     Heden bekom ik van verschillende zijde dat er iniatieven zijn om deze eerste vlucht te vieren door

    een LUCHTVAARTEVENEMENT



     WAIT and SEE    maar alles blijft nog vaag ??????

    01-04-2008 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT INFORMATION
    I obtain regular information from SPOTTERS about the GLOBAL AIRCRAFT FLEET. for free but this is not official !!

     Today I received a offer from a officieel Company to supply me such a information on a Anual fee of 14.000 € but they indicate thad they can not guarantee a 100% corectnes of their information , but they claim to be official reqonised company ( whatever this meean ??)

    31-03-2008 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Next week do I participate in the VIP  VLJ INTIGRATION PANEL on 10 APRIL 2008

    Some information will be updated:

    Number of VLJ on order:

    - CESSNA MUSTANG  240 of witch 108 in the EUR-REGION

    -ECLIPSE500   2450

    -FENON 210


    31-03-2008 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPEN SKY
    A topic this days concern the introduction of  THE OPE SKY between the EU and the USA.

     I ame trying to locate a expert who can give detailed information on the benefits for BELGIUM

    I now thad this coumd mean;

    -MORE FLIGHTS between the EU and the USA

    -MORE AIRLINES operating on this ROUTINGS

    -NEW DESTINAYIONS in the USA

    -MORE CHOICE

    -CHEAPER TICKETS

    Can ANYONE clarify this ??

    URGENT SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    31-03-2008 om 16:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD en ZOMERTIJD
    Telkens de dag komt van de overgang van WINTERTIJD naar ZOMERTIJD of omgekeerd  komen er weer een aantal E-mails binnen om tegen deze overgang te protesteren.

    Deze overgang is in de EU via het politiek systeem besloten en toegepast door de lidstaten.

    Er werden in het verledendaarover reeds herhaalde malen debatten gehouden in het EP en werden er telkens nieuwe studies voor gelegt welk de voordeelen en nadeelen naar voor brachten.

    Persoonlijk ben ik herhaalde malen betrokken geweest bij deze debatten en mijn gevoel zijn er meer voordeelen aan de huidige toepassing.

    Schijnbaar werdt deze methode van ZOMER en WINTER uur reeds toegepast door de Duitsers tijdens WWII en iemand vermelde de eerste toepassing door Duitsland  en UK in 1916

     In de LUCHTVAART gebruiken wij heden UTC welk hetzelfde uur is op gans de AARDBOL

     Vroeger werden er voor deze tijdsindeling een andere naam gebruikt namelijk GMT en ook nog ZULLU TIJD.

    UTC = UNIVERSAL COORDINATED TIME

    GMT = GREENWITCH MEAN TIME

    ZULLU = is de tijdsregeling toepasselijk in de ZONE " Z" welk ligt 7,5° ten oosten en ten westen van de 0° MERIDIAAN of ook nog GREENWITCH MERIDIAAN genoemd.

    Het gebruik van deze "Z"  of "GMT" of "UTC" heeft voor gevolg dat mijn persoonlijk uurwerk sinds vele jaren op deze tijd is ingesteld en dat ik steeds voor de omrekening nu gewoon in Belgie UTC+2 toepas en in UK UTC+1 en in bepaalde streken in de USA UTC -7 ,

    De theoretische tijdsriemen hebben een breedte van 15° en er zijn er dus 24 voor de 360°

    Praktisch zijn deze tijdsriemen niet bruikbaar in het dagelijks leven en daarom wordt de LOKALE TIJD ingesteld voor bepaalde gebieden op de aardbol.

    HTTP://NL.WIKIPEDIA.ORG

    Ik hoop dat deze toelichting een beetje duidelijkheid geegt zoniet stuur mij een E-mailtje met uw vraag ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    30-03-2008 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MEDICAL for VLA
    Their sems a text in circulation for the SPORT FLYING such as VLA via the EASA  in where there is a proposal for the revised medical requirements of the future; 

    CAN anybody supply me the referende or document  ASAP ??

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-03-2008 om 20:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. NUT van de CHAT
    Had heden weer het plezier om via de CHAT een oude collega van mijn periode bij het LT/AVN van het lichte vliegwezen  bij de Landmacht als helicopter piloot te ontmoeten welk mij herinnerde van zijn periode in de 255 maint te Butzweilerhof in Duitsland

     Heb via FORUM, BLOG, CHAT en E-MAILS reeds enkele ex collega's terug ontmoet

     REGARDS
     SYLVAIN bekend onder mijn nick SDW

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    28-03-2008 om 20:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.RELIGIE
    Heden verwees een der bloggers CLAUSEWITZ  mij dat er in het onderwerp door een SOPHIE1
     
    in het Forum onder het onderwerp Religie
     
    het onderwerp " Vliegen op grote hoogte" aan het bod komt.

     Op het eerste zicht heb ik geen probleem met de daar vermelde gegevens

    27-03-2008 om 18:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHT VERKEERS DRUKTE
    In funktie van de reeds vroegere informatie over de VERKEERSLEIDING in EUROPA kan ik u

    ook verwijzen naar:

     WWW.EUROCONTROL.INT

     war heel wat informatie in het ENGELS beschikbaar is

    27-03-2008 om 08:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HELICOPTERS
    Volgens een der CHATTERS   bij DE VROEGE VOGELS had de eerste helicopter vlucht plaats op  13 NOVEMBER 1907.

     Mijn herinneringen van het operationeel vliegenmet helicopter gaat in bij 1947 en vooral bij de KOREAANSE OORLOG.

     Zelf leerde ik helicopter vliegen in 1968 bij het LT/AVN te BRASCHAAT-POLYGOON en ook bij de HEER( D)  en ALAT (FR)


      Meer hierover later?????

     

    27-03-2008 om 07:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. TV -NIEUWS
    Op TV kwam er heden een mededeling van de ELFAA voorzitter aangaande het probleem van de

    EUROPEESE VERKEERSLEIDING


     Dit is een probleem wwarmde we reeds vele jaren bezig zijn ik vemoed sedert 1970; ik ben er bij

    betrokken vanaf 1990 via de EU en EUROCONTROL

    En was betrokken bij:
     -ATLAS
     -EATSCHIP
     -SES
     -SESAR

    en mogelijk vergeet ik nog een van de projecten welktracten dir probleem op te lossen.

    In functie van EUROCONTROL bestaande uit 38 lidstaten en de verkeersleiding heeft daarvoor 64 VERKEERSLEIDINGSCENTRUMS of ACC genoemd waar de  USA + CANADA maar 7 ACC hebben.

    Tevens zijn de uitrustingen, procedures en reglementen in deze ACC niet dezelfde wat aanleiding geeft tot veel omwegen voor een vlucht  met gevolg langere vluchten , meer verbruik en ook vertragingen wegens de verschillende procedures.

     Elk lan tracht steeds zijn methode te behouden of op te dringen aan de andere 38 landen.
    De hoop is nu gevestigd op de EU welk een systeem tracht in te voeren met slechts maar een zestal ACC .

    Maar dit heeft zeer moeilijke economische, technische en vooral sociale aspecten op te lossen.


    Steeds beschikbaar voor bijkomende informatie of toelichting te bezorgen aan deze zeer korte en beknopte beschrijving in functie van het vermelde TV -NEWS van ELFAA.

    WWW.ELFAA.COM

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    27-03-2008 om 07:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    26-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEANTWOORDEN van E-MAILS
    Heden kjrijg ik regelmatig vragen over het BELGISCHE LUCHTVAARTREGISTER en over de vliegtuigenwelk in BELGIE op de LUCHTHAVENS en VLIEGVELDEN worden waargenomen.

     Ik zelf ben geen VLIEGTUIGSPOTTER maar ben lid van ASA ta Antwerpen waarvan een aantal zeer aktieve leden als SPOTTER de nodige informatie verzamelen en beschikbaar maken voor al hun leden via enkele zeer intresante tijdschriften zijnde:

     -AERONEWS of BELGIUM

      -BCARG NEWSLETTER

     -FASTEN SEATBELTS


    Tevens zijn er dosiiers beschikbaar over bepaalde vliegtuigtypen

     -

    zie     WWW.ASA-BE.COM


     Voor personen welk regelmatig informatie vragen adviseer ik  dringend van lid te worden want het telkens opzoeken kost mij veel tijd en ik ben ook niet zo goed op de hoogte dans de EXPERTS van de ASA

    26-03-2008 om 11:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    25-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTED PLANNING SDW
    I have decided today not to proceed to the EU-ARENA due to the present weather conditions on the road.

    Planning:

     -Thursday 27 MARCH   0700 A EUROCONTROL HQ
                                             1100 A FLAG office

    -Saterday 29  MARCH    0800 A FLAG
                                            1100 A EBAW BELAIR Cafetaria at T-TERMINAL 
                                            1200 A RAAC at T-TERMINAL

    Sunday    30  MARCH     0800 B FLAG     Caution UTC +2
                                             1100 B RAAC

    Friday     04 APRIL         0800 B  EUROCONTROL HQ   participatin   in :
                                            GENERAL and BUSINESS  AVIATION organised by     
                                            IAOPA & EUROCONTROL

    Saterday 05 APRIL         0800 B FLAG
                                           1100 B EBAB BELAIR cafetaria
                                            1200 B RAAC

                                
    Sunday  06 APRIL          0800 B FLAG
                                           1100 RAAC
     
    NOTE:
      For a apointement pleas advise via E-MAIL
      Voor een afspraak gaarne vooraf een E-MAILTJE 

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR  

    25-03-2008 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AIR RACE
    Een aantal SENIOREN stellen mij vragen over AIR-RACE aktiviteiten:


    Heden zijn deze ook te zien in EUROPA namelijk door de:

     RED BULL AIR RACE

    http://redbullairrace.showare.ch

    Speciaal aandacht voor 19 & 20 JULY  te          ROTTERDAM

                                        2 & 3 AUGUSTUS        LONDON

                                        19 & 20 AUGUSTUS    BUDAPEST


    23-03-2008 om 10:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ADAPTED PLANNING
    On SUNDAY 23 MARCH and MONDAY 24 MARCH 2008 I Will NOT be present at ANTWERP AIRPORT.

      For futher contacts pleas advise at least 24 hrs in ADVANCE of your FLIGHT !!

     Heden ZONDAG  23 MAART en MAANDAG 24 MAART zal ik niet aanwezig zijn op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN


    Voor verdere afspraken is een E-MAILTJE ten zeerst gewenst:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    23-03-2008 om 06:34 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!