Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEDER heden op zondag 06 APRIL
    Heden heeft het hier in ANTWERPEN een frisse maar zonnige dag geweest met even een klein begin van wat sneeuwvlokjes uit een CB.

     Volgens de informatie die ik bekom heeft het weder in het meeste deel van VLAANDEREN redelijk goed geweest met mogelijk op enkele plaatsen een korte vlaag!!

     Dit bewijst weer de loeilijkheid om een goede en juiste voorspelling te maken, de laatste dagen hadden we de indruk in functie van de drukverdelingen ende fronten dat we zeer slecht weder zouden hebben voor de OMLOOP VAN HET VOLK.
     Een van de omroepers in TV begon zeer sterk  in zijn tussenkomsten  over het echte weder voor DE FLANDRIENS te spreken en de meeste weersvoorspelers volgden hem in die terminologie tijdens hun weerberichten !!

     SORRY ik ben er ook ingelopen alhoewel de RADAR,SATELIET en METEO kaarten deze morgend geen werkielijk slecht weer niet meer bevestigden.

    MIA CULPA !!!

     OPMERKING:

     Volgens de beelden op TV van DE OMLOOP VAN HET VOLK heeft het in dat deel van BELGIE zeer slecht weder geweest zoals het was voorspeld ONGELOOFLIJK maar WAAR !!!

    06-04-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN ONTMOETINGEN
    SORRY Enkele SENIOREN hebben verleden WE op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN mij onverwacht komen opzoeken en niet gevonden 


    Heden moet ik mijn ontmoetingen aanpassen wegens de beperkte openingsuren van het BELAIR cafetaria in TERMINAL-T

    Waar kunt u mij nu ontmoeten tijdens het W.E;

     Zaterdag  0800-1100 uur BUREEL FLAG
                    1100-1200        CAFETARIA
                    1200-1300         RAAC

     zondag    0900-1100 uur BUREEL FLAG
                    1100-1200       RAAC


    FLAG BUREEL   VOSSTR 343    DEURNE    ingang via Parking ALDI

    RAAC Ingang zijdeur TERMINAL-T

    Een voorafgaande bevestigde afspraak is zeer nuttig want bepaalde WE ben ik afwezig op zending of verlof   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     03-236 29 54 TEL/FAX/REC

    06-04-2008 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR ACTIVTY

    SAFETY in AVIATION

     Some persons drawn our attention on the possible effect of the SOLAR IRUPTION could have on the AVIATION  "CNS"

     I ame intrested in the effect this can have on the quality of the GPS and GALILEO transmissions used in the new NAVIGATION SYSTEMS ??

     Effect on the LORAN "C" ??

     Effect on the VHF COMMUNICATION ??

     Any follow up welcom on  ;  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2008 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    This week received again a number of request for AERONAITICAL  INFORMATION  from 

     PILOTS


    Pleas look at:

       HTTP://WWW.EUROCONTROL.INT/EAD


       HTTP://WWW.EAD.EUROCONTROL.INT

       HTTP://WWW.ELEARNING.EUROCONTROL.INT

       WWW.NAV2000.COM

    06-04-2008 om 06:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    PROGRAM
                   07 APRIL    -DG-TREN     +      EP-TRA
                   09 APRIL     HQ EUROCONTROL  + MOTY   + EP-Energy for AVIATION
                   10 APRIL     HQ EUROCONTROL    VIP/VLJ
                   12 APRIL     FLAG + EBAW + RAAC
                   13 APRIL     FLAG +EBAW + RAAC


       For contacts pleas confirm via E-MAIL:

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2008 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW aktiviteiten
    Heden ga ik mijn PC voor vandag afsluiten , volgens mijn huidige informatie heb ik heden al mijn E-MAILTJES beantwoord en ook al de bezoekers in mijn GASTENBOEK een wederbezoek gebracht.

     Indien ik uw vraag of wensen niet beantwoord heb stuur me dan maar weer een E-mailtje op:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


     Maar dan zal mijn reactie maar eerst voor DINSDAG  8 APRIL !!! zijn

    05-04-2008 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA LICENCES // URGENT
    Persons of a FAA LICENSE schould look at  INFO 08008 date 2/13/08  from the FSS

    http://www.faa.gov/other  visit/aviation industry/airline operators/airline safety/info

    and APLY    ASAP !!!!


    CAUTION: AIRMAN CERTIFICATE based on a FOREIGN LICENSE see the need for FAA

    FORM 8710-1 and the requirement to present you IN PERSON at a FSDO or an

    INTERNATIONAL FIELD OFFICE

    05-04-2008 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04 APRIL 2008
    Op zaterdag 04 April  2008 was ik aanwezig in HQ EUROCONTROL voor de                         11th GENERAL & BUSINESS AVIATION DAY                                                                      via IAOPA-EBAA-EUROCONTROL

    ZIE: WWW.EUROCONTROL.INT     bij EVENTS

           WWW.IAOPA-EUR.ORG

    05-04-2008 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IN MEMORIAM
    Gisteren op 04/04/2008 tijdens de GENERAL en BUSINESS AVIATION DAY door 

            IAOPA-EBAA-EUROCONTROL kwam in het onderwerp SAFETY het aspect
     
    MIDAIRCOLISSIONS en werdt aandacht bestees aan het ongeval in 1990 te EBAW waar onze

    vriend KIM VAN RISSEGHEM als piloot  om het leven kwam.

     Ook in functie over het ZWEEFVLIEGEN kwam de naam van de BRT Sportjournalist

      MIEL LAUW naar voor

     Even gingen mijn gedachten terug naat twee van mijn overleden  LUCHTVAART vrienden

    05-04-2008 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ROUWT
    Heden vernam ik het overlijden van:

     REMI VAN BRUSSEL   geb 12/11/1926  overleden 31/03/2008 en een der bekende figuren te EBGT

     ROLLAND CODDENS  overleden op ............... begraven op 04/04/2008 en stechter en bezieler van de ULODROME te BAISY-THY

    05-04-2008 om 16:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE in VLUCHT
    Er bestaan verschillende soorten TURBULENTIE en ook verschillende oorzaken hoor zie hier in mijn BLOG:

    ZOEKEN IN BLOG        type TURBULENTIE


    Indien og vragen stuur me dan een E-MAILTJE:


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-04-2008 om 09:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMBULANCE VLIEGTUIG
    Heden bevestigd men mij dat SKYLIFEGUARD BENELUX N.V te WEVELGEM-KORTRIJK bij de firma ABELAG AVIATION weer een nieuwe  BECHCRAFT KINGAIR 200 gedoopt heeft als SPIRIT of KORTRIJK .

     Nu heeft men te WEVELGEM  10 VLIEGTUIGEN waarvan 6 PERMANENT in  Ambulance)configuratie beschikbbar zijn.
     
      Het gebruik van deze toesteelen staan ten diensten van EUROCROS, VAB , TOURING  en ook FRANSE, NEDERLANDSE en ENGELSE hulpdiensten


    De AMBULANCE POOL van ABELAG  repatrieerde in 2007  DUIZEND  mensen met een omzet vazn 10 Miljoen Euro.

      www.skylifeguard.com
      www.abelag.be

    Bron: DVO - de vlaamse ondernemer N) 388 van 01 APRIL 2008   www.dvo.be

                       - www.ASA-be.COM

    01-04-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA -EBAA-EUROCONTROL
    Ik hoop van verschillende van u te ontmoeten op VRIJDAG 04 APRIL om 0830 b te Brussel/evere

    bij het HQ EUROCONTROL.

     Gelieve uw inschrijving niet te vergeten wegens de heersende Veiligheids voorschriften

    www.eurocontrol.int

    01-04-2008 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AEROLIANCE
    Some  SME requsted to obtain information on the AEROSPACE INDUSTRIAL SUBCONTRACTING MEETING on MAY 14th & 15th 2008.

     I have located the information witch is avaible in FRENCH & ENGLISCH at:


     WWW.PROXIMUMGROUP.COM

    For Belgian SME I sugest to contact  : WWW.FLAG.BE

    01-04-2008 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW
    Een veel telkens voorkomende vraag betreft hoeveel VLIEGUREN  en hoeveel LANDINGEN ik heb  gedaan:

    Ik heb in mijn korte operationele loopbaan officieel een 10.000 uren in mijn vliegboek staan wat niet zoveel is hoor.


    ZWEEFVLIEGEN      1.000 uur
    VLIEGTUIG  (mil)      2.800
    VLIEGTUIG (CIV)    3.200
    HELICOPTER (mil)   1.500
    HELICOPTER (CIV) 1.500

    Heb ook n og een aantal uren welk ik nooit heb ingeschreven.

    Het aantal landingen heb ik geen gegevens over hoor

    01-04-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR BELGISCHE LUCHTVAART
    Het was op 30 NOVEMBER 1908 dat BARON DE CATERS in BELGIE zijn eerste vlucht deed

    op een VOISIN-FARMAN


     Heden bekom ik van verschillende zijde dat er iniatieven zijn om deze eerste vlucht te vieren door

    een LUCHTVAARTEVENEMENT



     WAIT and SEE    maar alles blijft nog vaag ??????

    01-04-2008 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRCRAFT INFORMATION
    I obtain regular information from SPOTTERS about the GLOBAL AIRCRAFT FLEET. for free but this is not official !!

     Today I received a offer from a officieel Company to supply me such a information on a Anual fee of 14.000 € but they indicate thad they can not guarantee a 100% corectnes of their information , but they claim to be official reqonised company ( whatever this meean ??)

    31-03-2008 om 20:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLJ
    Next week do I participate in the VIP  VLJ INTIGRATION PANEL on 10 APRIL 2008

    Some information will be updated:

    Number of VLJ on order:

    - CESSNA MUSTANG  240 of witch 108 in the EUR-REGION

    -ECLIPSE500   2450

    -FENON 210


    31-03-2008 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPEN SKY
    A topic this days concern the introduction of  THE OPE SKY between the EU and the USA.

     I ame trying to locate a expert who can give detailed information on the benefits for BELGIUM

    I now thad this coumd mean;

    -MORE FLIGHTS between the EU and the USA

    -MORE AIRLINES operating on this ROUTINGS

    -NEW DESTINAYIONS in the USA

    -MORE CHOICE

    -CHEAPER TICKETS

    Can ANYONE clarify this ??

    URGENT SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    31-03-2008 om 16:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-03-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WINTERTIJD en ZOMERTIJD
    Telkens de dag komt van de overgang van WINTERTIJD naar ZOMERTIJD of omgekeerd  komen er weer een aantal E-mails binnen om tegen deze overgang te protesteren.

    Deze overgang is in de EU via het politiek systeem besloten en toegepast door de lidstaten.

    Er werden in het verledendaarover reeds herhaalde malen debatten gehouden in het EP en werden er telkens nieuwe studies voor gelegt welk de voordeelen en nadeelen naar voor brachten.

    Persoonlijk ben ik herhaalde malen betrokken geweest bij deze debatten en mijn gevoel zijn er meer voordeelen aan de huidige toepassing.

    Schijnbaar werdt deze methode van ZOMER en WINTER uur reeds toegepast door de Duitsers tijdens WWII en iemand vermelde de eerste toepassing door Duitsland  en UK in 1916

     In de LUCHTVAART gebruiken wij heden UTC welk hetzelfde uur is op gans de AARDBOL

     Vroeger werden er voor deze tijdsindeling een andere naam gebruikt namelijk GMT en ook nog ZULLU TIJD.

    UTC = UNIVERSAL COORDINATED TIME

    GMT = GREENWITCH MEAN TIME

    ZULLU = is de tijdsregeling toepasselijk in de ZONE " Z" welk ligt 7,5° ten oosten en ten westen van de 0° MERIDIAAN of ook nog GREENWITCH MERIDIAAN genoemd.

    Het gebruik van deze "Z"  of "GMT" of "UTC" heeft voor gevolg dat mijn persoonlijk uurwerk sinds vele jaren op deze tijd is ingesteld en dat ik steeds voor de omrekening nu gewoon in Belgie UTC+2 toepas en in UK UTC+1 en in bepaalde streken in de USA UTC -7 ,

    De theoretische tijdsriemen hebben een breedte van 15° en er zijn er dus 24 voor de 360°

    Praktisch zijn deze tijdsriemen niet bruikbaar in het dagelijks leven en daarom wordt de LOKALE TIJD ingesteld voor bepaalde gebieden op de aardbol.

    HTTP://NL.WIKIPEDIA.ORG

    Ik hoop dat deze toelichting een beetje duidelijkheid geegt zoniet stuur mij een E-mailtje met uw vraag ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    30-03-2008 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!