Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR IMPULS
    Was gisteren te gast in het EP via MmeChristiane de Veyrac MEP  vazn EP-TRAN and Comisionar

    Mr Jacques BARROT
     
    in TOWARDS A MORE SUSTAINABLE AVIATION  in het project                                 

     SOLAR IMPULSE  door de ploeg van  Bernard PICCARD en Andre BORSCHENBERG


      WWW.SOLARIMPULSE.COM

    10-04-2008 om 04:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI PPL Conversions
    Recently out attention was drawn on the present fast evolution in the renewed versions of certain AIRCRAFT with new equipement such as:

     Diesel ENGINE

     EFIS

    You may have a PILOT witch has a lot of experience on a classique AIRCRAFT MODEL and now requesting a conversion on a the same model but now equiped with a:

     DIESEL ENGINE

    EFIS

    or OTHER NEW SOFISTICATED EQUIPMENT .

     I sugest strongly to suply a THEORETICAL en  PRACTICAL COURS  and keep TRACES in your documentation on the PILOTS CONVERSION of the proof thad he has aquired the required knowledge  and obtained the UPDATED documentation in particular on the EMERGENCY situations !!

     THIS is a  ADVISE in function of obtained LEGAL aspects of FI RESPONSABLITY in case of

    INCIDENTS  or ACCIDENTS

    08-04-2008 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    I have been requested  at EU-level if whe have some information avaible on how in Flight whe can avoid a
     
    AIRPLANE te produce CONTRAILS ???


    I remember seeing such a information in the MILITARY HIGH ALTITUDE operations but can not

    locate the original information on this can anybody help me ASAP ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    08-04-2008 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGAAN DONOREN
    Ik verneem nu weer via het nieuws dat er verleden jaar 291 personen in Belgie hun organen werden gebruikt om de vele wachtende personen te helpen.

     Het doet mij vreugde dit te vernemen want zoals ik reeds vroeger vermelde was ik in de jaren 70 aktief betrokken bij de eerste NIERTRANSPLANTATIES hier in BELGIE als helicopter piloot.

    Zie in deze BLOG   onder     Zoekenin BLOG ---->    NIER

    06-04-2008 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEDER heden op zondag 06 APRIL
    Heden heeft het hier in ANTWERPEN een frisse maar zonnige dag geweest met even een klein begin van wat sneeuwvlokjes uit een CB.

     Volgens de informatie die ik bekom heeft het weder in het meeste deel van VLAANDEREN redelijk goed geweest met mogelijk op enkele plaatsen een korte vlaag!!

     Dit bewijst weer de loeilijkheid om een goede en juiste voorspelling te maken, de laatste dagen hadden we de indruk in functie van de drukverdelingen ende fronten dat we zeer slecht weder zouden hebben voor de OMLOOP VAN HET VOLK.
     Een van de omroepers in TV begon zeer sterk  in zijn tussenkomsten  over het echte weder voor DE FLANDRIENS te spreken en de meeste weersvoorspelers volgden hem in die terminologie tijdens hun weerberichten !!

     SORRY ik ben er ook ingelopen alhoewel de RADAR,SATELIET en METEO kaarten deze morgend geen werkielijk slecht weer niet meer bevestigden.

    MIA CULPA !!!

     OPMERKING:

     Volgens de beelden op TV van DE OMLOOP VAN HET VOLK heeft het in dat deel van BELGIE zeer slecht weder geweest zoals het was voorspeld ONGELOOFLIJK maar WAAR !!!

    06-04-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN ONTMOETINGEN
    SORRY Enkele SENIOREN hebben verleden WE op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN mij onverwacht komen opzoeken en niet gevonden 


    Heden moet ik mijn ontmoetingen aanpassen wegens de beperkte openingsuren van het BELAIR cafetaria in TERMINAL-T

    Waar kunt u mij nu ontmoeten tijdens het W.E;

     Zaterdag  0800-1100 uur BUREEL FLAG
                    1100-1200        CAFETARIA
                    1200-1300         RAAC

     zondag    0900-1100 uur BUREEL FLAG
                    1100-1200       RAAC


    FLAG BUREEL   VOSSTR 343    DEURNE    ingang via Parking ALDI

    RAAC Ingang zijdeur TERMINAL-T

    Een voorafgaande bevestigde afspraak is zeer nuttig want bepaalde WE ben ik afwezig op zending of verlof   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     03-236 29 54 TEL/FAX/REC

    06-04-2008 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR ACTIVTY

    SAFETY in AVIATION

     Some persons drawn our attention on the possible effect of the SOLAR IRUPTION could have on the AVIATION  "CNS"

     I ame intrested in the effect this can have on the quality of the GPS and GALILEO transmissions used in the new NAVIGATION SYSTEMS ??

     Effect on the LORAN "C" ??

     Effect on the VHF COMMUNICATION ??

     Any follow up welcom on  ;  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2008 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    This week received again a number of request for AERONAITICAL  INFORMATION  from 

     PILOTS


    Pleas look at:

       HTTP://WWW.EUROCONTROL.INT/EAD


       HTTP://WWW.EAD.EUROCONTROL.INT

       HTTP://WWW.ELEARNING.EUROCONTROL.INT

       WWW.NAV2000.COM

    06-04-2008 om 06:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    PROGRAM
                   07 APRIL    -DG-TREN     +      EP-TRA
                   09 APRIL     HQ EUROCONTROL  + MOTY   + EP-Energy for AVIATION
                   10 APRIL     HQ EUROCONTROL    VIP/VLJ
                   12 APRIL     FLAG + EBAW + RAAC
                   13 APRIL     FLAG +EBAW + RAAC


       For contacts pleas confirm via E-MAIL:

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2008 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW aktiviteiten
    Heden ga ik mijn PC voor vandag afsluiten , volgens mijn huidige informatie heb ik heden al mijn E-MAILTJES beantwoord en ook al de bezoekers in mijn GASTENBOEK een wederbezoek gebracht.

     Indien ik uw vraag of wensen niet beantwoord heb stuur me dan maar weer een E-mailtje op:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


     Maar dan zal mijn reactie maar eerst voor DINSDAG  8 APRIL !!! zijn

    05-04-2008 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA LICENCES // URGENT
    Persons of a FAA LICENSE schould look at  INFO 08008 date 2/13/08  from the FSS

    http://www.faa.gov/other  visit/aviation industry/airline operators/airline safety/info

    and APLY    ASAP !!!!


    CAUTION: AIRMAN CERTIFICATE based on a FOREIGN LICENSE see the need for FAA

    FORM 8710-1 and the requirement to present you IN PERSON at a FSDO or an

    INTERNATIONAL FIELD OFFICE

    05-04-2008 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.04 APRIL 2008
    Op zaterdag 04 April  2008 was ik aanwezig in HQ EUROCONTROL voor de                         11th GENERAL & BUSINESS AVIATION DAY                                                                      via IAOPA-EBAA-EUROCONTROL

    ZIE: WWW.EUROCONTROL.INT     bij EVENTS

           WWW.IAOPA-EUR.ORG

    05-04-2008 om 16:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IN MEMORIAM
    Gisteren op 04/04/2008 tijdens de GENERAL en BUSINESS AVIATION DAY door 

            IAOPA-EBAA-EUROCONTROL kwam in het onderwerp SAFETY het aspect
     
    MIDAIRCOLISSIONS en werdt aandacht bestees aan het ongeval in 1990 te EBAW waar onze

    vriend KIM VAN RISSEGHEM als piloot  om het leven kwam.

     Ook in functie over het ZWEEFVLIEGEN kwam de naam van de BRT Sportjournalist

      MIEL LAUW naar voor

     Even gingen mijn gedachten terug naat twee van mijn overleden  LUCHTVAART vrienden

    05-04-2008 om 16:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ROUWT
    Heden vernam ik het overlijden van:

     REMI VAN BRUSSEL   geb 12/11/1926  overleden 31/03/2008 en een der bekende figuren te EBGT

     ROLLAND CODDENS  overleden op ............... begraven op 04/04/2008 en stechter en bezieler van de ULODROME te BAISY-THY

    05-04-2008 om 16:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TURBULENTIE in VLUCHT
    Er bestaan verschillende soorten TURBULENTIE en ook verschillende oorzaken hoor zie hier in mijn BLOG:

    ZOEKEN IN BLOG        type TURBULENTIE


    Indien og vragen stuur me dan een E-MAILTJE:


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-04-2008 om 09:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AMBULANCE VLIEGTUIG
    Heden bevestigd men mij dat SKYLIFEGUARD BENELUX N.V te WEVELGEM-KORTRIJK bij de firma ABELAG AVIATION weer een nieuwe  BECHCRAFT KINGAIR 200 gedoopt heeft als SPIRIT of KORTRIJK .

     Nu heeft men te WEVELGEM  10 VLIEGTUIGEN waarvan 6 PERMANENT in  Ambulance)configuratie beschikbbar zijn.
     
      Het gebruik van deze toesteelen staan ten diensten van EUROCROS, VAB , TOURING  en ook FRANSE, NEDERLANDSE en ENGELSE hulpdiensten


    De AMBULANCE POOL van ABELAG  repatrieerde in 2007  DUIZEND  mensen met een omzet vazn 10 Miljoen Euro.

      www.skylifeguard.com
      www.abelag.be

    Bron: DVO - de vlaamse ondernemer N) 388 van 01 APRIL 2008   www.dvo.be

                       - www.ASA-be.COM

    01-04-2008 om 16:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. IAOPA -EBAA-EUROCONTROL
    Ik hoop van verschillende van u te ontmoeten op VRIJDAG 04 APRIL om 0830 b te Brussel/evere

    bij het HQ EUROCONTROL.

     Gelieve uw inschrijving niet te vergeten wegens de heersende Veiligheids voorschriften

    www.eurocontrol.int

    01-04-2008 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. AEROLIANCE
    Some  SME requsted to obtain information on the AEROSPACE INDUSTRIAL SUBCONTRACTING MEETING on MAY 14th & 15th 2008.

     I have located the information witch is avaible in FRENCH & ENGLISCH at:


     WWW.PROXIMUMGROUP.COM

    For Belgian SME I sugest to contact  : WWW.FLAG.BE

    01-04-2008 om 15:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROFIEL SDW
    Een veel telkens voorkomende vraag betreft hoeveel VLIEGUREN  en hoeveel LANDINGEN ik heb  gedaan:

    Ik heb in mijn korte operationele loopbaan officieel een 10.000 uren in mijn vliegboek staan wat niet zoveel is hoor.


    ZWEEFVLIEGEN      1.000 uur
    VLIEGTUIG  (mil)      2.800
    VLIEGTUIG (CIV)    3.200
    HELICOPTER (mil)   1.500
    HELICOPTER (CIV) 1.500

    Heb ook n og een aantal uren welk ik nooit heb ingeschreven.

    Het aantal landingen heb ik geen gegevens over hoor

    01-04-2008 om 09:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR BELGISCHE LUCHTVAART
    Het was op 30 NOVEMBER 1908 dat BARON DE CATERS in BELGIE zijn eerste vlucht deed

    op een VOISIN-FARMAN


     Heden bekom ik van verschillende zijde dat er iniatieven zijn om deze eerste vlucht te vieren door

    een LUCHTVAARTEVENEMENT



     WAIT and SEE    maar alles blijft nog vaag ??????

    01-04-2008 om 08:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!