Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART VERZEKERING - INSURANCES

    Acording my knowledge ANY AIRCRAFT in the EU AIRSPACE ( or AIRSPACE of ANY EU MEMBER) must be covered bij a insurance for LIABILITY for persons on the ground and on board.

     In most country the document of prooving this insurance is mandatory on board.

     In BELGIUM this document does not figure in the mandatory documents but I believe the PILOT must always be abel to proof the coverage on any request on any AERODROME


     This is a temporary reaction to be confirmed by my expert in this subject.

       WWW.FINSERVE.BE


    Sorry heb dit in het ENGELS beantwoord gezien deze vraag ook de bezoekende piloten betreft.

    12-04-2008 om 14:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. INFORMATION
      A number of E-MAILS by PILOTS  can the answer and information been located on the folowing website:



       WWW.IAOPA.EU

      WWW.IAOPA.ORG

       WWW.EUROCONTROL.INT

       WWW.AOPA.NL

       WWW.ASF.ORG


     So I will not to reply to this E-MAILS  ........................ SORRY

    11-04-2008 om 16:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SITUATIE SDW
    Heden moet ik een aantal bezoekers  vragen wat te wachten op het beantwoorden van mijn E-mailtjes, mijn prioriteit is nog steeds te reageren op berichten van de LUCHTRUIMGEBRUIKERS.

    Wegens mijn afwezigheid deze week in de EU-INSTELLINGEN heb ik een grote achterstand op het bijwerken van mijn BLOG, en  aanvullen van FORUM

    Heden met het mooie weer ga ik wat in de tuin werken en hoop zaterdag en zondag   op de PC terug   bij te werken.

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-04-2008 om 15:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 100th jaar viering van 1th VLUCHT in BELGIE
    Wat betreft de viering van de EERSTE VLUCHT in BELGIE verneem ik de volgende geruchten !!


     24/25 MEI 2008  EERSTE vlucht van de VOISIN-FARMAN in BELGIE te GENT 
     door ....................??? te GENT

     28/29 NOVEMBER EERSTE vlucht van Baron DE CATERS in BELGIE te SINT JOB
     door...........................BElgisch Luchtvaart Museum te BRUSSEL


    Mischien weet er iemand al iets meer contact; SYLVAIN_D_W@YYHOO.FR

    11-04-2008 om 11:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    10-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIP-VLJ

     As mentioned I was present at the VIP-VLJ Chaired by ALEX HENDRICKX.

     There was a intresting participation .
     
     For GENERAL AVIATION operations LARS HJELMBERG  from AOPA-SWEDEN was present.

     Full details will be made avaible at a later stadium and the 3th VIP wil take place on 14 and 15 October in BUDAPEST , this also give the possiblity to have some participation in the SIMULATION exercise.

     Also of intrest to GA & AW will be the 10 & 11 DECEMBER WORKSHOP on NAVIGATION AIDS with participation of:
    -AIRSPACE USERS
    -AIRFRAME
    -AVIONICS

    In vieuw to try to find solutions for the GA & AW operators to have afordable and simplofied Navigationsolutions developed for the futur.

    Concerning the VLJ TRAINING is there a major target to have the low time PPL-IR to follow a adequate conversion foe SINGEL PILOT operation  to have a SAFE but also a OPERATIONAL education and TRAINING to INTIGRATE inthe major CAT GAT operations ENROUTE ,TERMINAL and APROCHE configuration at high speed.

    After the TYPE TRAINING there will be a need for a period of flying with a monitoring pilot in function of the experience of the PIC

     for more information contact:
     

    -   WWW.EUROCONTROL.INT         USER CELL
    -   WWW.IAOPA-EUR.ORG              LARS HJELMBERG AOPA-SWEDEN
    -   WWW.EBAA.BE

    10-04-2008 om 20:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EU-REGULATION
    In the OJ of the EU of 19-03-2008  L 79/1 is thz REGULATION (EC) NĂ  216/2008 of the EP and
     
    of the COUNCIL of 20 February 2008 on CIVIL AVIATION


    NOTE: see   ART 70   ENTRY in FORCE


    I suggest a very in depth evaluation of the effect of this REGULATION

    10-04-2008 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. vandaag VIP
    Vandaag 10 APRIL 2008 ben ik aanwezig in EUROCONTROL HQ om deel te nemen aan de TASK FORCE  " VIP" dat staat voor VLJ INTIGRATION PANEL.

    VLJ = VERY LICHT JET

     Een groep van nieuwe soort vliegtuigen aktief in GENERAL AVIATION welk HOOG, SNEL en GOEDKOOP vliegen mogelijk maken voor de PRIVAAT-PILOOT met IFR


    WWW.EUROCONTROL.INT      zie onder EVENTS  CALENDER voor meer gegevens

    10-04-2008 om 05:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.TERMINAL CHARGES
    Received a detailed BRIEFING on the  WORKSHOP o, TERMINAL NAVIGATION

    CHARGES witch took place on 07 APRIL 2008 in the EUROPA CONFERENCE ROOM  at
     
    EUROCONTROL HQ

    This will be followed up by MR ARUNAS DEGUTIS MEP of the EP-TRAN  on behave of

    GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations

    WWW.ARUNASDEGUTIS.LT
    WWW.IAOPA-EUR.ORG

    10-04-2008 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MOTY
    Was gisteren te gast op de uitrijking  receptie van de MOTY aan   NARESH GOYAL van  JET

    AIRWAYS uit INDIA bij de APC ( AVIATION PRESS CLUB  in de lokalen van

    AVIAPARTNER te ZAVENTEM


    WWW.APC.BE
    WWW.JETAIRWAYS.COM
    WWW.AVIAPARTNER.COM

    10-04-2008 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR IMPULS
    Was gisteren te gast in het EP via MmeChristiane de Veyrac MEP  vazn EP-TRAN and Comisionar

    Mr Jacques BARROT
     
    in TOWARDS A MORE SUSTAINABLE AVIATION  in het project                                 

     SOLAR IMPULSE  door de ploeg van  Bernard PICCARD en Andre BORSCHENBERG


      WWW.SOLARIMPULSE.COM

    10-04-2008 om 04:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI PPL Conversions
    Recently out attention was drawn on the present fast evolution in the renewed versions of certain AIRCRAFT with new equipement such as:

     Diesel ENGINE

     EFIS

    You may have a PILOT witch has a lot of experience on a classique AIRCRAFT MODEL and now requesting a conversion on a the same model but now equiped with a:

     DIESEL ENGINE

    EFIS

    or OTHER NEW SOFISTICATED EQUIPMENT .

     I sugest strongly to suply a THEORETICAL en  PRACTICAL COURS  and keep TRACES in your documentation on the PILOTS CONVERSION of the proof thad he has aquired the required knowledge  and obtained the UPDATED documentation in particular on the EMERGENCY situations !!

     THIS is a  ADVISE in function of obtained LEGAL aspects of FI RESPONSABLITY in case of

    INCIDENTS  or ACCIDENTS

    08-04-2008 om 11:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTRAILS
    I have been requested  at EU-level if whe have some information avaible on how in Flight whe can avoid a
     
    AIRPLANE te produce CONTRAILS ???


    I remember seeing such a information in the MILITARY HIGH ALTITUDE operations but can not

    locate the original information on this can anybody help me ASAP ??


    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    08-04-2008 om 10:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ORGAAN DONOREN
    Ik verneem nu weer via het nieuws dat er verleden jaar 291 personen in Belgie hun organen werden gebruikt om de vele wachtende personen te helpen.

     Het doet mij vreugde dit te vernemen want zoals ik reeds vroeger vermelde was ik in de jaren 70 aktief betrokken bij de eerste NIERTRANSPLANTATIES hier in BELGIE als helicopter piloot.

    Zie in deze BLOG   onder     Zoekenin BLOG ---->    NIER

    06-04-2008 om 19:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HET WEDER heden op zondag 06 APRIL
    Heden heeft het hier in ANTWERPEN een frisse maar zonnige dag geweest met even een klein begin van wat sneeuwvlokjes uit een CB.

     Volgens de informatie die ik bekom heeft het weder in het meeste deel van VLAANDEREN redelijk goed geweest met mogelijk op enkele plaatsen een korte vlaag!!

     Dit bewijst weer de loeilijkheid om een goede en juiste voorspelling te maken, de laatste dagen hadden we de indruk in functie van de drukverdelingen ende fronten dat we zeer slecht weder zouden hebben voor de OMLOOP VAN HET VOLK.
     Een van de omroepers in TV begon zeer sterk  in zijn tussenkomsten  over het echte weder voor DE FLANDRIENS te spreken en de meeste weersvoorspelers volgden hem in die terminologie tijdens hun weerberichten !!

     SORRY ik ben er ook ingelopen alhoewel de RADAR,SATELIET en METEO kaarten deze morgend geen werkielijk slecht weer niet meer bevestigden.

    MIA CULPA !!!

     OPMERKING:

     Volgens de beelden op TV van DE OMLOOP VAN HET VOLK heeft het in dat deel van BELGIE zeer slecht weder geweest zoals het was voorspeld ONGELOOFLIJK maar WAAR !!!

    06-04-2008 om 19:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN ONTMOETINGEN
    SORRY Enkele SENIOREN hebben verleden WE op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN mij onverwacht komen opzoeken en niet gevonden 


    Heden moet ik mijn ontmoetingen aanpassen wegens de beperkte openingsuren van het BELAIR cafetaria in TERMINAL-T

    Waar kunt u mij nu ontmoeten tijdens het W.E;

     Zaterdag  0800-1100 uur BUREEL FLAG
                    1100-1200        CAFETARIA
                    1200-1300         RAAC

     zondag    0900-1100 uur BUREEL FLAG
                    1100-1200       RAAC


    FLAG BUREEL   VOSSTR 343    DEURNE    ingang via Parking ALDI

    RAAC Ingang zijdeur TERMINAL-T

    Een voorafgaande bevestigde afspraak is zeer nuttig want bepaalde WE ben ik afwezig op zending of verlof   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     03-236 29 54 TEL/FAX/REC

    06-04-2008 om 18:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SOLAR ACTIVTY

    SAFETY in AVIATION

     Some persons drawn our attention on the possible effect of the SOLAR IRUPTION could have on the AVIATION  "CNS"

     I ame intrested in the effect this can have on the quality of the GPS and GALILEO transmissions used in the new NAVIGATION SYSTEMS ??

     Effect on the LORAN "C" ??

     Effect on the VHF COMMUNICATION ??

     Any follow up welcom on  ;  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2008 om 18:21 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT PREPARATION
    This week received again a number of request for AERONAITICAL  INFORMATION  from 

     PILOTS


    Pleas look at:

       HTTP://WWW.EUROCONTROL.INT/EAD


       HTTP://WWW.EAD.EUROCONTROL.INT

       HTTP://WWW.ELEARNING.EUROCONTROL.INT

       WWW.NAV2000.COM

    06-04-2008 om 06:06 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    PROGRAM
                   07 APRIL    -DG-TREN     +      EP-TRA
                   09 APRIL     HQ EUROCONTROL  + MOTY   + EP-Energy for AVIATION
                   10 APRIL     HQ EUROCONTROL    VIP/VLJ
                   12 APRIL     FLAG + EBAW + RAAC
                   13 APRIL     FLAG +EBAW + RAAC


       For contacts pleas confirm via E-MAIL:

       SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    06-04-2008 om 05:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SDW aktiviteiten
    Heden ga ik mijn PC voor vandag afsluiten , volgens mijn huidige informatie heb ik heden al mijn E-MAILTJES beantwoord en ook al de bezoekers in mijn GASTENBOEK een wederbezoek gebracht.

     Indien ik uw vraag of wensen niet beantwoord heb stuur me dan maar weer een E-mailtje op:

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR


     Maar dan zal mijn reactie maar eerst voor DINSDAG  8 APRIL !!! zijn

    05-04-2008 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FAA LICENCES // URGENT
    Persons of a FAA LICENSE schould look at  INFO 08008 date 2/13/08  from the FSS

    http://www.faa.gov/other  visit/aviation industry/airline operators/airline safety/info

    and APLY    ASAP !!!!


    CAUTION: AIRMAN CERTIFICATE based on a FOREIGN LICENSE see the need for FAA

    FORM 8710-1 and the requirement to present you IN PERSON at a FSDO or an

    INTERNATIONAL FIELD OFFICE

    05-04-2008 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!