Heden stel ik vast dat in een aaantal EU ORGANISATIES de reorganisatie is de groote prioriteit en verschillende personen trachte het nut en het geleverde werk van hun dienst fiktief op te
drijven om in de toekomst over de no-dige budgetten en personeel te kunnen beschikken
onafgezien of de geleverde prestaties werkelijik operationeel nuttig zijn ???
Tevens in het POLITIEKE ARENA is de strijd reeds in volle hevigheid bezig voor de JUNI 2009 ELCTIONS in de EU middens
Ik zal aanwezig zijn in het BELAIR-ANTWERPEN NV cafetaria de ZATERDAG & ZONDAG van 0900 u tot 1200 uur UFN Afspraak aangeraden via SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM
Zaterdag 28 FEBRUARY ben ik afwezig op zending voor BVSE/UEF ERESENAAT 2010 ??
Tevens ware het wenselijk info te bezorgen over de EXPO: BARON DE CATERS de EERSTE BELGISCHE PILOOT te: WWW.STAMPE.BE en WWW.DEDRIEROZEN.BE welk hierover ook een boek publiceren en een speciale herdenkings postzegel
Tevens zijn er ook nog de aktiviteiten van de ROYAL ANTWERP AVIATION CLUB WWW.RAAC.BE
Zie ook WWW.FLYFORFUN.BE voor andere aktiviteiten in de BELGISCHE LUCHTVAART
Recently have I been aproced to give a intervieuw on my experience as LOBBYIST gor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK in the EU-INSTITUTIONS since 1980.
The Ex president of the 1980 EP TRANSPORT COMMISION has mentioned me in his intervieuw as MISTER GENERAL AVIATION in BRUSSELS and one of the persons with a long experience from what is going on un the corridors of the various EU buildings before , between and after the official meetings.
Although one MEDIA AGENCY has now made a very intresting financial offer have I decided NOT to give a public intervieuw as long thad I ame stil actif as LOBBYIST.
My feeling is thad it is more important te continue my unvisible activity for the benefit for
THE NON CAT AIRSPACE USERS
Then a pesonen intervieuw in the MEDIA
I will do this when I retire for my FOURTH TIME maybe in 2010 .......???
SORRY MEDIA MANITOUS YOU HAVE NOT BEEN ABEL TO CONVINCE ME YOU MAY CONTINUE TO READ MY RELEASED INFORMATION in MY BLOG... UFN
I notice thad there are many meetings at the various level very actif and they could include some VERY NEGATIVE results for the NON CAT AIRSPACE USERS:
Debriefing over REOLUTION on GENERAL AVIATION in EP
Folow up on SESII
TNC documentation
ACCIDENT INVESTIGATION adaption of REGULATION
Briefing on EAD
Briefing on WEATHER BRIEFING for VFR operations
CONFIRMATION on the folow up on EBGB witch is 100% SELFSUPORTING bij the USERS TEAM
Analysing the ANNUAL SAFETY REVIEUW 2007 of EASA
Briefing on EASA progres and DISCHARGE in EP-TRAN
Negotiations with ISRAEL on AVIATION AREA aplications
Folow up on development of LASER KERATOMY aplication in medical certification at EASA level
Circulation documentation on MEP's: - ICAO - ANC 2009 PRIORITY statement about the importance of GA & AW for the AERONAUTICAL INDUSTRY -AOPA-PILOT -PILOT AOPA NL -LIGABLAD -LEER ZWEEFVLIEGEN
BRIEFING on futher EP ELECTIONS ???
Evaluation conversion SOUTH AFRICAN PPL to ITALIAN PPL
In NEDERLAND houdt men streng toezicht op de vluchtvoorbereiding welk moet voldoen aan DE NEDERLANDSE WET LUCHTVAART artikel 5.8.
De vraag die men steld welke NAVIGATIKAART moet ik in mijn bezit hebben voor VFR ??
Volgens ons inziens is dit de 1/500.000 ICAO aangepast met de veranderingen vermeld in de NATIONALE AIP voor uw REISWEG met de bestemming alsook de mogelijke uitwijkingen
Wie heeft een beter advies;
Zie artikel van AOPA-NEDERLAND Bulletin N° 236 van APRIL 2004 door Ronald SCHNITKER