Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    09-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INTRESANTE INFORMATIE
    WWW.SKYBRARY.AERO

    09-05-2008 om 18:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA NPA
    I urgently advise to read and evaluate the content of NPA N° 2008-07

    For amending  a COMMISION REGULATION N° 1702/2003

    a "ELA process and standarts changes and repairs" 

      for creating

    CERTIFICATION SPECIFICATIONS for LICHT SPORT AIROPLANES

    Avaible via the EASA website and I presumme thad the various organisations of

    NON CAT  VFR  AIRSPACE USERS   are involved in collecting comments from their members ASAP

    09-05-2008 om 18:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PROEFSCHRIFT
    Hedenbekwam ik een zeer intresant exemplaar  ter beoordeling van het proefschrift van 

                                         ir.drs. Alexander R.C. de Haan

    AIRCRAFT TECHNOLOGOGY'S CONTRIBUTION to SUSTAINABLE DEVEKLOPMENT

                                    27 JUNI  2007  Technische Universiteit DELFT ( NL)

    08-05-2008 om 13:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. FLIGHT SIMULATOR
    Elke week steld men mij vragen over het vliegen op ZWEEFVLIEGTEUGEN, VLIEGTUIGEN en

    HELICOPTERS die ik meestal zeer snel en bondig kan beantwoorden tevens ben ik aktief geweest
     
    op FLIGHT SIMULATORS maar wat betrefd de SIMILATORS op PC heb ik geen ervaring en

    verwijs u daarom naar  WWW.FSCB.BE    of   INFO@FSCB.BE

    08-05-2008 om 12:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.U.A.V
     I was present at the UNHABITED AERONAUTICAL VEHICLE  meeting in HQ

    EUROCONTROL in BRUSSELS  on  MAY 6;7 and 8.


    This activity organised by  EADS  and UVSI  under the denomination UAS WORKSHOP  with a

    participation of about 400 persons over the three days, revealed a lot of intresting information witch

    is avaible via the  WWW.EUROCONTROL.INT  and  WWW.EADS.NET

    The vital point to note is the fact thad the use of  UAV  will only be possible as this devices can

    satisfy on the same requirementts of any other AIRSPACE USER be it in IFR or in VFR

    OPERATIONS  in the ICAO KLASS AIRSPACE A,B,C,D,E,F,G .

    Apaerently the military UAV are very advanced to operate in the OAT  and the civilian hope very

    soon to have the LEGAL and TECHNICAL possiblity to operate in IFR in the A,B and C

    AIRSPACE .

    Of cours the operation in SEGREGATED AIRSPACE is always a possiblity via publications in the
     
    AIP or via NOTAM.

    The operations in the other AIRSPACE  D,E,F and G is still not in vieuw as long they can not satisfy

    the SENSE & AVOID ( SEE & AVOID) in the VFR OPERATIONS

    In certain country the very light weight ( 9 Kgr) can operate in VFR operation at very low altitude by

    some STATE AUTHORITY and in  LOSV and via a NOTAM ( to be verified)

     Also note thad at ICAO level there is a group working on this subject in witch IAOPA HQ via MR
     
    HOFMAN is involved as leading the UAV-PILOT LICENSE requirements and training programme.

    Intresting was the personnel briefing I received of the record on the GAF license for UAV( military) ,
     
    the system and the operations aplication, witch is also proposed toward the civilian authority for the

    civilian UAV operations


    The official denomination now seems to be;  UAS = UNMANNED VEHICLE SYSTEM


    The UVSI  from witch MR PETER van BLYENBURGH is the cairman is preparing the UVSI

    ANNUAL REPORT in witch there is a CD-ROM avaible with 1000 UAS who are operating at

    GLOBAL LEVEL  PVB@UVS-INFO.COM

    Voor de SENIOREN deze UAS zijn LUCHTVAARTUIGEN waar er geen PILOOT aan boord van het toestel is  en welk heden reeds zeer sterk in gebruik zijn voor de oorlogsvoering in verschillende streken deze zijn tussen toestellen van enkele gram en toestellen van enkele ton ( Vermoedelijk 20.000 kgr of 20 Ton) maar dat moet ik verder uitpluizen men voorziet zulke toestellen ook in burgergebruik in 20XX !!!

    08-05-2008 om 11:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI -HERNIEUWING van de JAR-FCL vergunning
    Ik adviseer nogmaals voor de PILOTEN om tijdig hun MEDISCH ONDERZOEK aan te vragen, zodat dit verloopt voor de VERVALDATUM op hun vergunning!!!!!

     Op bepaalde tijdstippen is er geen dokter beschikbaar  te BRUSSEL en indien uw medical  dardoor gebeurt na de vervaldatum  van uw vergunning wordt u onderworpen aan bijkomende kostelijke  en tijdrovende examens

    05-05-2008 om 04:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI- FLIGHT PREPARATION
    May I  advise the FI to verify and brief their STUDENT PILOTS on the SOLO NAVIGATION to:

    PENETRATE no CTR without a ATC CLEARANCE

    Somme CTR the use of the SSR mode A/C is MANDATORY

    VERIFY there knowledge of the R/T  procedure in ENGLISCH

    Have them verify the UPDATED NOTAMS of the same day of the FLIGHT and not a summary of a week ago

    ClARIFY the the RWY en TAXIWAYS MARKINGS in vieuw to avoid RWY INCURSIONS INCIDENTS and a GO a ROUND of a CAT in VERY SHORT FINAL

    URGENT:

     There is a urgent need to avoid AIRSPACE INFRINGEMENTS  by VFR operations see report of EUROCONTROL on this subject

    WWW.EUROCONTROL.INT

    For aditional information:  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    04-05-2008 om 19:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DIABETES
    Heden zijn  er intresante voorstellen voor de personen met DIABETES TYPE 1 om toch toegelaten te kunnen tot de ICAO-MEDICAL KLAS 2. voor PPL-VFR

     Wij volgen dit op en zullen zo spoedig  mogelijk trachten de juiste toestand hier te vermelden 

      WWW.DIABETESFONDS.NL  

    02-05-2008 om 20:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THANKS
    Dank voor de vele wensen en bemoedigende E-mailtjes voor het 3 jarig bestaan van mijn BLOG en

    de zeer goede beoordelingen over de bekomen informatie over het LUCHTVAARTGEBEUREN

    Ik zal trachten miujn best te doen in het volgende jaar.

     Hoop enkele van jullie te ontmoeten vandaag op OOSTMALLE/ZOERSEL vliegveld tijdens de

    CHIPMEET en te ANTWERP AIRPORT  op ZATERDAG en ZONDAG bij de STAMPE ( SV4)
     

    FLY-IN zoniet op de SENIOREN MEETINGS te WENDUINE en HASSELT waar wij voorzien

    aanwezig te zijn volgens mijn PLANNING

    SYLVAIN (SDW)

    02-05-2008 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NON SCHEDULED IFR operations
    There is a need from the Individual IFR operators who do not belong to the SCHEDULED OPERATIONS on the intention of the EU-COMMISION to make a permanent link between:

     AIRPORT SLOTS
     RUNWAY SLOTS  ( for T/O and LANDING)
     SLOT COORDINATORS
     FLIGHT PLAN
     AIRLINE SCHEDULED TIME TABELS
     IATA ANNUAL SLOT SCHEDULING MEETING

    This would mean thad a number of AIRPORTS have no more capacity for NON SCHEDULED  FLIGHT to T/O or LAND ???

    ATT:
     -IAOPA
     -EBAA
     -PPL/IR
     -


     

    01-05-2008 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SABENA CLUB asbl
    Organise une VISIT GUIDEE et un   vol  en  BOEING 737-300  de TNT AIRWAYS le 24 MAI 2008  a 0800 hr   et terminant a 1800

    Prix 80 € par/personne  par le repas et le vol a verser                                                        AEROCLUB SABENA N° 734-0190002-85

    Contacter: PETER KIRSCHEN   ou XAVIER JENSEN

    peter.kirschen@skynet.be
    GSM 0476 682 700


     xavier.jensen@gmail.com
    GSM 0474 940 215

    01-05-2008 om 18:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. WEG met VLIEGANGST
    Vele E-mails van SENNIOREN   gaan over het probleem van VLIEGANGST hiervoor is het 

       intresant te weten dat in PASC@L  N° 7  er een intresant artikel over dit onderwerp staat  op bdz

    48  geschreven door DRIES EVERAERTS in functie van een aantal gespreken en opzoekwerk over
    dit onderwerp.

     IK RAAD AAN dit ARTIKEL eerst te lezen alvorens u mijn vraag te sturen gezien ik door de vele

    vragen onvoldoende tijd heb om deze steeds grondig te beantwoorden

    01-05-2008 om 18:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERP AIRPORT planning 2009
    In functie van de de verjaardag van de EERSTE VLUCHT in het ANTWERPSE van een VLIEGTUIG voorziet men een LUCHTVAARTWEEK in te richten in de maand SEPTEMBER 2009 met het bundelen van al de verschillende INIATIEVEN

    Meer hierover later ???

    01-05-2008 om 08:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VIP-VLJ
    During the VIP ( VLJ INTIGRATION PANEL ) in witch LARS HJELMBERG (AOPA-SWEDEN) and Myself participated is the target of the PANEL to avoid oposition or a negative aproche to the intodruction of the VLJ en the EU-AIRSPACE.

     EUROCONTROL is evaluating the operation of the VLJ from CESSNA 510( MUSTANG) and the EMBERAER 100 ( PHENOM)

     Any questions, coments or sugestions are welcom !!!!

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    30-04-2008 om 20:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    Volgende  W.E ben ik niet beschikbaar voor een bezoek van SENIOREN voor ADVIES over de
    LUCHTVAART:


    WOENSDAG    30 APRIL   aanwezig  in  EU-ARENA
    DONDERDAG  01 MEI      AFWEZIG
    VRIJDAG          02 MEI      Bezoek  ZOERSEL/OOSTMALLE vliegveld van 0900 tot 1200
    ZATERDAG      03 MEI      ANTWERP AIRPORT  STAMPE FLY-IN van  0900 tot 2200
    ZONDAG          04 MEI     ANTWERP AIRPORT STAMPE FLY -IN van   0900 tot 1200
    MAANDAG      05 MEI       aanwezig  in EU-ARENA: DG-TREN/ EP-TRAN
    WOENSDAG    06 MEI      HQ EUROCONTROL   UAV workshop
    DONDERDAG  07 MEI      HQ EUROCONTROL   UAV workshop
    VRIJDAG          08 MEI      HQ EUROCONTROL     P.C
    ZATERDAG      09 MEI      FLAG/ANTWERP/RAAC
    ZONDAG         10 MEI       FLAG/RAAC                                                                                                                                                      Zal wel beschikbaar zijn om mijn      SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR   dagelijks te beantwoorden
    en tevens om een  vrijblijvende en gratis afspraak te maken over LUCHTVAART ADVIES

    29-04-2008 om 19:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. GOEDENDAG ACTION !!
    Heden wordt er een actie voorgesteld om terug elkaar meer te begroeten:

    WWW.WEEKVANDEGOEIEDAG.BE

     Ik heb deze gewoonte reeds dagelijks in onze straat.


     WIE van de SENIOREN doet er aktief mede , en plaats een opmerking in de lijst der reacties  ??

    29-04-2008 om 19:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    For the latest update on the SESAR see:

    WWW.SESAR-CONSORTIUM.AERO

    29-04-2008 om 19:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. 3 JAAR
    BEN DEZE BLOG GESTART OP 29/04/2005

    Ik hoop dat de informatie van intrest en nut is geweest  voor DE SENIOREN en zal trachten zo verder te doen in functie van de gestelde vragen en opmerkingen.

    TEVENS blijf ik deze BLOG gebruiken om mijn contacten met                                          DE LUCHTVAARTMIDDENS  verder te behouden

    29-04-2008 om 05:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    28-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW AKTIVITEITEN
    Heden heb ik mijn BLOG en mijn onderwerpen op het FORUM  bijgewerkt en ook al mijn 

           E-MAILTJES zijn beantwoord nu op MAANDAG 28 APRIL 2008 om 14;40

    28-04-2008 om 14:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    27-04-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE TIJD van TOEN
    In het FORUM heb ik een aantal van mijn ervaringen die ik herinner en intresant vind  van vroeger geplaatst over een aantal periodes in mijn levensloop namelijk:

    Tijdens de WWII

    Periode als VEILIGHEID in AIRCENT te FONTAINEBLAU

    Periode  in de LUCHTVAART



    WWW.SENIORENNET.BE


     ga op  FORUM

    ga naar  SENIORENNET CAFE

    ga naar  DE TIJD VAN TOEN 70 PLUSSERS

    En mijn SDW inbreng begint vanaf Bldz 37, maar  ook de vorige bldz bevatten intresante ervaringen

    27-04-2008 om 20:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!