Thnis is a initial resume of aspects of AVIATION in witch I ame invomved since 1980 after my carrer as MILITARY ARMY AVIATION PILOT INSTRUCTER and CIVILIAN AVIATION ACTIVITY in GLIDER, AIRPLANE,HELICOPTER and SIMULATOR and GROUNDINSTRUCTER for PPL/CPL/IFR/FI for BELGIAN, FRENCH, DUTCH and FAA EXAMINATIONS as SDW GROUND SCHOOL & SOTRAMAT at EBAW
I have not taking in consideration the STATE AIRCRAFT but they are also involved in our AVIATION WORLD
-VIP
-MILITARY TRANSPORT FIGHTER TRAINING HELICOPTER
-POLICE
-CUSTOMS
-CIVIL PROTECTION
ICAO DEFINITION -CAT -GA -AW
Any AIRCRAFT can be involved in one of the three way's of OPERATIONS regardles the SIZE of the AIRCRAFT
Gezien er eenaantal vragen hierover werden gesteld vermeld ik hier dat de nacht van ZATERDAG
28 MAART en ZONDAG 29 MAART we overgaan naar ZOMERTIJD
De ZONDAG 2009 om 0200 uur overgaan naar UTC +2 met andere woorden we zetten ons
uurwerk van 0200 uur op 0300 uur
Wij gaan natuurlijk niet opstaan om 0200 uur omdat te doen maar voor het slapen gaan de
KLOKKEN één uur vooruit zetten
Ik ga hier niet terug de ganse dialoog aanvangen van alle jaren over de VOOR en NADELEN ??? hiervoor is het nutig in de zoekfunctie gewoon ZOMERUUR of WINTERUUR in te typen
Heden stel ik vast dat in een aaantal EU ORGANISATIES de reorganisatie is de groote prioriteit en verschillende personen trachte het nut en het geleverde werk van hun dienst fiktief op te
drijven om in de toekomst over de no-dige budgetten en personeel te kunnen beschikken
onafgezien of de geleverde prestaties werkelijik operationeel nuttig zijn ???
Tevens in het POLITIEKE ARENA is de strijd reeds in volle hevigheid bezig voor de JUNI 2009 ELCTIONS in de EU middens