Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    05-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VOLDOENING
    Het heeft me steeds grote voldoening gegeven om een persoon zijn droom waar te maken tot  het slagen van examens nadat ik de opleiding had gegeven op :                                ZWEEFVLIEGTUIG, VLIEGTUIG,HELICOPTER,VLIEGTUIG of SIMULATOR

    Heden ben ik niet meer aktief als PILOOT-INSTRUCTEUR maar toch nog steeds nauw betrokken bij advies en begeleiding van JONGEREN en ook OUDERE in hun droom tot PILOOT waar te maken.

    Heden vernam ik weer een SUCCES.

    Heden doe ik deze taak geheel gratis en vrijblijvend met als reden de hulp die ik kreeg van anderen toen ik trachte mijn droom van PILOOT waar te maken in de jaren 50


    Gelukkig kan ik via de nog steeds sterke steun van mijn lieve echtgente veel van mojn tijd besteden aan de  LUCHTVAART als HOBBY

    05-06-2008 om 17:13 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR VLIEGEN deel 2
    De THEMA DAG op 07 JUNI 2008 voor de viering van Pierre baron de Caters is volzet en niet meer toegankelijk voor andere personen.


     In MAART 2009 zijn er echter nog een aantal iniatieven te St Job in t' GOOR in                  Feestzaal "De Drie Rozen"

     1) TENTOONSTELLING

     2) voorstelling van speciale postzegel

    3) voorstelling van een boek over Pierre baron de Caters

    Meer informatie later via  JEF VERCKENS
                                           VOORZITTER Heemskring De Drie Rozen
                                            SECRETARIS heemkjunde GOUW ANTWERPEN

    GSM 0475/64 94 74
    jozef.verckens@ping.be

    I TRY to keep you informed regards

       SYLVAIN ( SDW)

    05-06-2008 om 16:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INVITATION
    Receive a invitation for the LOW COST AIRLINES from 22 till 25 September 2008 at the 

    QUEEN ELIZABETH II CONFERENCE CENTRE, at LONDON , UK

    for intrested persons see:

    WWW.LOWCOSTAIRLINESWORLD.COM

    05-06-2008 om 14:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MPL
    MULTI PILOT LICENSE ( MPL) witch has been introduced by ICAO seems to give the idee of the AIRLINE MANAGERS and also ERAA and ELFAA are of the opinion thad this is the solution for the lack of PILOTS on the AVIATION MARKET to be solved

    Some experts are now evaluating the posiiblity of the CBT,DLS,VPT and the new generation of SIMULATORS to introduce the MPL training.

     see;  WWW.ATWonline.com

    05-06-2008 om 14:12 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ANTWERPSE LUCHTHAVEN
    Heden krijg ik bevestiging dat de PRIVE nog steeds bereid tot investeren in
     
    LUCHTHAVEN ANTWERPEN

    Het CONCERTIUM van bedrijven rond FLYING GROUP,VLM AIRLINES,AIM,EXMAR en
     
    BOSAL staat nog steeds klaat om te investeren in de LUCHTHAVEN van ANTWERPEN .

    Deze bedrijven plannensamen 8 a 11 miljoen euro in de PPS te investeren, het feit dat AWDC zijn
     
    investering in de PPS herbekijkt of zelfs zou terugtrekken verandert daar niets aan , zo luidt het

    (bron: DVO  de vlaamse ondernemer 01 JUNI 2008


    Toelichting: 
     1)- Het is nog steeds wachten op de VLAAMSE REGERING

     2)- Wat ik begrijp tracht de VLAAMSE OVERHEID de huidige aanwezige class van luchthaven te behouden met de huidige personeelsbezetting welk ze heden nog aan het uitbreiden is

     3)-  Ook de overeenkomst met BELGOCONTROL over de VERKEERSLEIDING welk het gevolg is van de overdracht van RLW is ook nog een mogelijke hinderpaal

    05-06-2008 om 13:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. -ICAO
    The ICAO MAGAZINE  vol 63 N°2 ofFEBRUARY 2008 contains  intresting information on

    SWIM/AIM and GLOBAL ATM.

    Also on PAGE: 33 till 36 some intrestig information on  BUSINESS AVIATION by

                     DON SPRUSTON of  IBAC mentioning some clarification of this part thad acording

    ICAO a GENERAL AVIATION OPERATION is

    05-06-2008 om 10:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT OBJECT WORKSHOP
    Participated on the 04 of JUNE 2008 at HQ EUROCONTROL at the WORKSHOP,  this subject is very complex on the echange of information between  ;                                                     AIRPORTS, ATSU,EUROCONTROL/CFMU   and the AIRSPACE USERS are not involved , acording my evaluation does it also concern te ATC FLIGHT PLAN circulation for IFR, VFR and CVFR. in vieuw of SESAR ??

     I have introduced a written request  on what will be te efect on GENERAL AVIATION & AERIAL WORK operations to the Chairman .

     They are also speeking about the aplication of RWY SLOTS for TAKE-OFF and LANDING at CONTROLLED AERODROME .in vieuw to heve the maximum RWY capacity to be used via a reservation system !!!

    05-06-2008 om 10:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PILOTS for AIRLINES
    I receive from many inputs thad there is a urgent need to train PILOTS for the AIRLINES in a

    different way in vieuw to avoid thad when the Pilots join the airlines the first thing to do is forget the

    way they have been taucht to fly !!!

    I received similar reactions from IFALPA examinators


    URGENT & ASAP reaction , sugestions or information requested ??

     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    03-06-2008 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR mode "S" requirements for VFR operations
    I ame not going to reply any more to the many request concerning the MANDATORY instalation of the SSR mode "S" for VFR operations in the EU region or ECAC region.

     CONSULT the NATIONAL  UPDATED  AIP's   ;  and NOTAMS and AIC's

    There in NO commen requirement via the  EU-EASA  UFN !!!!

    02-06-2008 om 11:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERSVOORSPELLING
    In functie van mijn uitleg die ik gaf in het BABELHOEKJE in het FORUM krijg ik hier een E-mail van een persoon die schijnbaar betrokken is bij het KMI te UKKEL en de door mij gebruikte cijfers over de zekerheid der voorspellingen ten sterkste betwist.

     Ik gebruik als algemene regenl voor de juistheid der voorspellingen de volgende cijfers:

     24u = 70%
     48u = 50%
     72u = 30%
     96u = 10%

    Ik weet ook dat er bepaalde weerkundige situaties zijn dat er soms lmogelijkheden zijn om een redelijk stabiele toestand te hebben dat men tot 96u vooraf redelijk met zekerheid een voorspelling kan doen.

     Tijdens mijn verblijf in Frankrijk en mijn aktiviteiten in het ZWEEFVLIEGEN voor prestaties en wedstrijden had ik de eer samen te werken met enkele top weerkundige voorspellers en een dezer wees mij er op in de jaren 60 dat er 90 elementen welk een rol spelen voor een lokale waarsvoorspelling en dat we in de toen gebruikte weersvoorspelling maar gebruik maken van 6 redelijk goed gekende weerselementen

     Ik ben geen professor nog een expert in de weerkunde maar heb deze cijfers uit mijn praktische ervaringen als piloot aktief met ZWEEFVLIEGTUIGEN, LICHTE VLIEGTUIGEN en HELICPTERS in VFR ttz bij goed vliegzicht  en een redelijke hoogte van het wolkendek omstandigheden  naargezlang de soort aktiviteit waar ik dagelijks betrokken was.

    Steeds geintreseerd in andere zienswijzen te bekijken.

    01-06-2008 om 21:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FRANCOIS SELLENS
    Vernam deze morgend dat onze college FRANCOIS SELLENS deze week dringend werdt

    opgenomen in het MIDDELHEIM hospitaal  te ANTWERPEN en met succes een operatie

    onderging en het goed steld


     WIJ WENSEN hem het beste en spoedig herstel

    01-06-2008 om 20:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. JOBS
    Verleden week vermelde eener mij ex leerlingen welk nu als aktief PIC bij DHL vliegt dat er nog steeds een aantal iopenstaande JOBS bij DHL zijn !!


     Heden bemerk ik in BEDRIJVEN BIJBEL  03/

     Dat DHL nog toekomst biedt


     WWW.DHL.COM



      CAREERS.BELGIUM@DHL.COM
        EAT.recrutement@DHLCOM
      JOBS.AVIATION@DHL.COM

    Gaarne uw ervaring SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

     

    01-06-2008 om 05:56 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    31-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ABI info MODE
    CONFUSION et CHAOS au sujet de MODE "S"

    Un article tres intresant dans le POSITION REPORT 216 de AOPA SWITZERLAND
    en Francais et Allemagn.

    WWW.AOPA.CH

     Une indication tres important dans  PILOT ( UK) du mois de juin 2008 a la page 23 par Mr Peter KEMBER qui confirme une communication telephonique du moid de Fevrier.

     WWW.SUBSCRIBTION.CO.UK/PILOT/P608


    Also some information on SATURATIONS of ground stations on SSR  problems is circulating via the members of EAS ???

    WWW.EUROPE-AIRSPORTS.FAI.ORG

    CAUTION:

     CHECK AIP ,NOTAMS and AIC on this subject in the various country ASAP ??

    I will request some clarification at the EUROCONTROL experts but the requirements for VFR operations are a NATIONAL APLICATION and NOT a agreed aplication via EUROCONTROL

    WWW.EUROCONTROL.INT

    31-05-2008 om 16:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.31 MAART 2008
    Heden was ik aanwezig op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN voor:

    PILOOT voor EEN DAG  bij de RAAC   voor volgende dag in AUGUSTUS  zijn er nog enkele plaatsen beschikbaar !!


    WWW.RAAC.BE

    JEUGD en LUCHTVAART hield zijn jaarlijkse Algemene vergadering.

    WWW.JEUGDENLUCHTVAART.BE

    31-05-2008 om 15:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR VLIEGEN
    Reeds vroeger melde ik dat er  iniatieven zijn over 100 JAAR LUCHTVAART in BELGIE..

    Er was een gerucht over een viering in SINT JOB in t' GOOR en heden verneem ik via de GVA dat

    er via SCHILDE er te SGAVENWEZEL op 7 JUNI 2008 tussen 0930 en 1700 een

      THEMA DAG 100 JAAR VLIEGEN plaats vind met als  onderwerp de vlucht van

       Baron PIERRE de CATERS

    MUSEUM:  ALBERT VAN DYCK

                        STAMPE VERTONGEN

    DORPSHUIS   KERKSTRAAT 41_45  SGRAVENWEZEL

     INFO:  JOZEF.VERCKENS@PING.BE

     TEL 03-658 36 32

    31-05-2008 om 15:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.KB 04/03/2008
    Wat betrefd het bovenstaande KB   gaat dit in voege op  01/07/2008 

    Wat betrefd de verschollen werdt mijn aandacht door " BART" gewezen op :

    WWW.PILOTEN.BE


    ga naar:

    -FORUM

    -ALGEMEEN

    -NIEUWE REGELS VERGUNNINGEN KB 04/03/2008

    30-05-2008 om 20:11 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-05-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.COMITE TISSANDIER
    Op WOENSDAG 28 MEI 2008  te 1400 uur was ik aanwezig in ( HET HUIS DER VLEUGELS
     
    om deel te nemen aan het COMITE TISSANDIER onder voorzitterschap van  V.WIEME om de
     
    advies te geven  voor  twee Belgische kandidaten aan de K.B.A.C ter voordracht aan de F.A.I voor 

    het " DIPLOME PAUL TISSANDIER"


     Wij verwachten bevestiging voor de uitreiking in 2009 by de K.A.B.C

    Verleden jaar waren dir de heer:

    -Leon de VILLE de GOYET

    -Rudy BINNEMANS

    Voor houders van deze diploma zie; WWW.FAI.ORG

    of via GOOGLE    enter TISSANDIER

    29-05-2008 om 20:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.THIELERT ENGINE
    I receive somme information thad in some locations the owners of a airplane with a THIELERT DIESEL ENGINE are ioperating on what whe cal RED DIESEL or MAZOUT ??

      I wonder what the efect is on the THIELERT ENGINE and what about the SAFETY aspect ??


      Anny comments, information or experiences are welcom and will be theatet confidentiel .

       The TARGET is to maintain SAFETY for the AIRSPACE USERS activity ........?????

    29-05-2008 om 10:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. NON CAT AIRSPACE USERS - HEARING in 2009
    In function of some contacts yestoday in the EP and EC it was advised thad the  NON COMMERCIAL AIR TRANSPORT  AIRSPACE USERS schould request the possiblity to have a HAERING in the EP-TRA combinend with a EXPO in the EP in BRUSSELS and organised  en coordinated by the different ORGANISATIONS  actif to represent this AIRSPACE USERS at EU-level .

    I mentioned initialy EBAA, IAOPA, ESA ,PPL/IR, EHA,  but without excluding any other ORGANISATION in vieuw to advise, clarify the requtrements for their MEMBERS in the futher developments of AVIATION in EUROPE.

     The present dividet iniatifs schould be avoidet !!!!!!!!

    I ame avaible for any clarification , advise or support in such a project 

    URGENT ACTION REQUIRED..........................ASAP...................?????


     SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    29-05-2008 om 09:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B747 toelichting
    Ik zie een aantal E-mails circuleren met zogezegde redenen van het ongeval dit zijn echter gissingen welk niet gebouwd zijn op officiele gegevens die schijnbaar de eerste maanden niet gaan beschikbaar zijn gezien een ICAO accident investigation slachts beschikbaar wordt tussen de 18 en 24 maand omdat alles de rechtstreekse en onrechtstreekse oorzaken moeten onderzocht worden onafgezien de beschikbaarheid van de zwarte dozen en de beschikbaarhied van de piloten en ook de van dienst zijnde verkeersleiders.

    29-05-2008 om 08:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!