Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    07-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.een intresante voormiddag
    Was heden voormiddag op bezoek van de IPMS te HOBOKEN in het DON BOSCO  instituut een
    iniatief van mijn goede vriend RUDY BINNEMANS

    Het is heerlijk om zich te begeven tussen de vele honderden enthousiasten welk snuffelen tusen de

    vele aangeboden LUCHTVAART MAQUETEN, LUCHTVAART TIJDSCHRIFTEN en
     
    DOCUMENTATIES

    Ook heerlijk de gespreken te volgen van een aantal der EXPERTEN over de verschillende

    onderwerpen der LUCHTVAART

    Enkele van deze zijn nog steeds trachten om uit te pluizen op welk VLIEGTUIG ik in 1956 of 57

    mijn eerste officiele vlucht uit voerde te MELUN-VILLAROCH op een DE HAVILAND van de
     
    BELGISCHE LUCHTMACHT met aan de knuppel de COL SYMAYS

    Vermoedelijk de OT-D02,  OT- D04 of OT-D06  ???

    07-03-2009 om 17:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.I FLY FOR CHARITY
    Ik vlieg voor een goed doel ,

     Is een iniatief van de CREW CHIEFS van de ALFA-LIJN en de PILOTEN van de 10de



    TACTISCHE WING van KLEINE BROGEL ( EBKB) in BELGIE


    voor meer info   en mogelijk giften  als steun     zie      W WW.IFLYFORCHARITY.BE

    07-03-2009 om 16:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FOLLOW UP
    For aditional comments and reactions on the EHAM  B737-800 CRASH see:

     HTTP://WWW.FLIGHTGLOBAL.COM/BLOG/UNUSUAL-ATTITUDE/2009/03/TURKISH-AIRLINES-CRASH-EVIDENCE


     Enter in SEARCH:  TURKISH-AIRLINES-CRASH-EVIDENCE

    Click on: TURKISH AIRLINES

    look at the botom on

    -LINK BLOG UNUSUAL ATTITUDE

    -LEARMOUNT  ; PILOTS WHO NEED THEM ??

    06-03-2009 om 17:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Dit ongeval en het tijdelijk tussentijdsverslag van de  WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL   is reeds
     
    aanleiding tot heel wat berichten in de PERS .

     Heden heb ik reeds een 400 tal berichtjes over dit ONGEVAL bekomen en kan onmogelijk alle
     
    gestelde vragen toelichten want ik ben niet betrokken bij dit onderzoek en moet voortgaan op

    informatie van derden

    ook zien we dat de Nationale gevoeligheden hier reeds weer een rol gaan spelen in de PERS

    berichten bij de rechtstreeks of onrechtstreeks betrokken nationalieteiten

    06-03-2009 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW

    DONDERDAG 05 MAART         EBAW    FLAG  ,  JEUGD & LUCHTVAART ,
    WINGS FOR CHILDREN

    ZATERDAG  07 MAART      0900 IPMS te DON BOSCO te HOBOKEN
    1300  naar t'STAD

    ZONDAG 08 MAART  naar BRUSSEL om 1100 FILM en HULDIGING van DE MISS in de ARENDBURG-CINEMA

    WOENSDAG 11 MAART   om 0700  uurHQ EUROCONTROL
                                                       1500 uur  vergadering  MAISON DES AILES
                                                       1700 uur  vergadering  VTB

    ZATERDAG 14 MAART  0700 uur FLAG
                                              0900 uur CAFETARIA BELAIR

    ZONDAG 15 MAART     0900 uur CAFETARIA BELAIR
                                              1300 uur STAD

    MAANDAG 16 MAART   DG-TREN      ---   EP-TRA

    DINSDAG    17 MAART    ATC-GLOBAL AMSTERDAM

    DONDERDAG 19 MAART  EMFI te BRUSSEL

    ZATERDAG     21 MAART   FLAG    CAFETARIA BELAIR

    ZONDAG        22 MAART    CAFETARIA BELAIR   --- RAAC  ??
                                                    1300 STAD

    05-03-2009 om 10:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW ACTIVITY
    TODAY I have  reacted to al the outstanding E-mails and no more messages are unanswered now !!

    Heb heden al mijn E-mails beantwoord

    Nous avons repondu a toute mes E-mail

    04-03-2009 om 18:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SECURITY (E) SURETE(F) BEVEILIGING (NL)
    The definition SECURITY in ENGLISCh is in FRENCH SURRETE  in DUTCH  BEVEILIGING

    SAFETY in ENGLISCH in FRENCH SECURITE   and in DUTCH VEILIGHEID

    This message concern SECURITY in the EU AIRSPACE and not SAFETY

    At HQ EUROCONTROL they are looking to have a number of EXPERTS tale part in a TASK FORCE on:

    SECURITY in VFR operations

    Initial contact has been taken with IAOPA  ( MARTIN ROBINSON presentation durng the NEASCOG was very mutch apreciated on GA & AW operations

    I ame intrested in persons who mainly via E-mail could participate in this TASK FORCE and maybe a meeting at HQ EUROCONTROL  in BRUSSELS

    I made reference to:   WWW.AOPA.ORG/AIRPORTWATCH

    and  WWW.ASF.ORG       SECURITY COURS for PILOTS

    04-03-2009 om 17:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Zie naar verklaring tijdelijk tussentijds verslag:


      WWW.ONDERZOEKSRAAD.NL         SECTOREN   LUCHTVAART

    04-03-2009 om 16:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    03-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het nut van een ZAKENVLIEGTUIG
    Een aantal E-MAILERS zijn van de opinie dat de CEO's van grote firma's gewoon met het lijnvliegtuig kunnen reizen.

     Een aantal  belangrijke voordelen van het ZAKENVLIEGTUIG zijn:

    - Het Vliegtuig en bemanning is beschikbaar op elk ogenblik van de dag om te vertrekken naar de besteming

    -De vlucht gaat rechtstreeks naar het vliegveld van bestemming zonder tussenlandingen en verlies van tijd voor het overstappen

    -Aan boord beschikt de CEO van dezelfde werkmidelen als op zijn bureel en kan gewoon verder werken tijdens de vlucht alsof hij in zijn bureel zou aanwezig zijn.

    -Hij moet niet verblijven in hotels voor het afwachten naar de volgende vlucht

    -Hij kan zelfs gewoon van zijn nachtrust genieten terwijl het toestel vliegt en komt op zijn bestemming fris en uitgerust aan om de onderhandelingen te voeren.

    -Geen gesleur met verouwelijke documenten of informatie buiten de beschermde ruimten

    -mogelijkheden om belangrijke klanten te vervoeren en tijdens de vlucht de belangrijke gesprekken te voeren zonder aanwezigheid van derden of afluister mogelijkheden door niet betrokken personen in de onderhandelingen

    03-03-2009 om 18:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. Reactie op METRO vandaag
    Schijnbaar zijn er veel personen welk dagelijks de METRO lezen want heden morgend kreeg ik
     
    reeds een 7 tal E-MAILTJES over de titel:

    CRISIS TREFT JONGEREN HET HARDST

    Het berteft hier vooral lezerrs wie hun kinderen in een LUCHTVAARTOPLEIDING betrokken zijn.

    Wat de opleiding tot PILOOT betreft zou er volgens een aantal experts en ook volgens de in mijn bezit zijnde informatie geen probleem mogen zijn om in de toekomst aan werk te geraken.

    Er is wel een afname van VLUCHTEN waar te nemen door de CRISIS in EUROPA en de USA en een aantal PILOTEN zijn vertrokken naar het verre Oosten om daar te vliegen.

    Er komt echter een periode aan waar er een aantal oudere periode de 65 jaar grens bereiken en dus op non activiteit worden geplaatst dat heeft voor gevolg dat een aantal tweede piloten naar een upgrading toe zijn voor de linkerzetel, tevens komen de nieuwe regels van de EU-EASA in voege met een afname van de toegelaten WERK en VLIEGTIJDEN voor de CREW welk het ook noodzakelijk maakt om over meer piloten te beschikken om dit op te vangen.
    Voor mijzelf heb ik een zevental (7) van mijn exleerlingen welk dit jaar het operationeel CAT gaan verlaten

    Wat de andere studierichtingen betrefd heb ik weinig informatie bekomen maar wat de mekaniciens betrefd stel ik vast dat de oudere generatie minder goed kan volgen in de huifige electronische opvolging van het onderhoud en dat er plaats komt voor de jongere goed gevormde mecaniciens welk snel bevorderingen inpikken.

    CABINE PERSONEEL zie ik heden een overcapaciteit ontstaan maar heb onvoldoende informatie om dit duidelijk te kunnen bevestigen.

    Hoop dat deze toelichting van nut is en steeds beschikbaar voor opmerkingen of bijkomende vragen via E-MAIL:   SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    03-03-2009 om 10:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. CAA & ATSP
    CAA   CIVIL AVIATION AUTHORITY     of voor ons het BESTUUR DER LUCHTVAAR is de dienst die heden nog verandwoordelijk is voor het opmaken en toezicht houden op de WETGEVING en REGELGEVING om de VEILIGHEID in HET LUCHTRUIM te bekomen

    ATSP  AIR TRAFFIC SERCICE PROVIDER   of voor ons hier BELGOCONTROL welk het LUCHTVERKKER in ons LUCHTRUIM  verzekerd  in GAT

    Voor het HOGERE LUCHTRUIM   ( FL245) is dit hier EUROCONTROL UAC te MAASTRICHT/NEDERLAND

    Er is ook nog BELGACONTROL voor het zuiver MILITAIR LUCHTVERKEER vooral de JACHTVLIEGTUIGEN in OAT


    In de huidige struktuur steel we vast dat de daar aktieve personeel welk vroeger allemaal STATAIR was nu wordt aangevuld met CONTRACTUEEL personeel



    De ATCO zijn echter initieel tijdens de opleiding CONTRACTUEEL maar bij het slagen in de VERGUNNING zijn zij STATUAIR bij BELGOCONTROL

    Ik hoop dat deze toelichting de vraag over het satuut van het personeel bij CAA en BELGOCONTROL toelicht

    03-03-2009 om 08:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ABIS GROUP at ICAO
    The ABIS GROUP is located  at 

    999 Universsity street

    suite 14.05

    QUEBEC  H3C 5J9

    MONTREAL

    ABIS@ICAO.INT

    WWW.ICAO.INT

    Bestaat uit:

    AUSTRIA
    BELGIUM
    THE NETHERLANDS
    LUXEMBOURG
    IRELAND
    SWITSERLAND

    02-03-2009 om 12:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRIJWILLIGERSWERK
    DRIE BEMERKINGEN


    1)-Persoonlijk ben ik in DE LUCHTVAART sedert vele jaren aktief als             

    VRIJWILLIGERS WERK

    naast mijn BEROEPSAKTIVITEITEN in mijn VRIJE TIJD



    2)-Ook hiet op SENIORENNET is er een ganse ploeg die zijn diensten gratis beschikbaar stellen

    voor DE SENIOREN



    3)-Op het FORUM,  en ook de CHAT ontmoet ik personen welk zeer aktief zijn in

    VRIJWILLIGERS WERK maar daar geen woorden aan vuil maken zij doen dit en praten er niet

    over, het is enkel als je ze persoonlijker benadert dat je dit te weten komt

    02-03-2009 om 11:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.B737-800 ongeval te EHAM
    Degene willen discuteren over dit ongeval kunnen aan hun trekken komen op het:


    -SENIORENNET.BE

    -FORUM

    -DISCUTIE FORUM

    -NIEUWS

    -VLIEGTUIGCRASCH of FOUTE INFORMATIE

    Neem hierover geen standpunt in nu !!!

    02-03-2009 om 11:36 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BEZOEK aan DE ANTWERPSE ZOO 2009
       23 APRIL 2009

            Men onderzoekt de mogelijkheden voor een aantal SENIOREN om de ANTWERPSE ZOO te bezoeken

    Er zijn DRIE PROJECTEN mogelijk:

    1) INDIVIDUELE bezoeken zie op  WWW.ZOOANTWERPEN.BE

    2) OASE VAN RUST voorzien onder inpuls van CORRY een GROEPSBEZOEK in APRIL
        kijk op DE OASE VAN RUST

    Een eerste voorgestelde datum is DONDERDAG 23 APRIL 2009 door de VRIENDINNEN onder elkaar.

    3)- HET BABBELHOEKJE denkt ook aan een GROEPBEZOEK maar heb nog geen persoon die het organiseert

    Wij zelf ANNABEL en SDW zullen trachten de nodige informatie te verzamelen en zullen mogelijk ook een kort gedeelte deelnemen maar een gans bezoek is voor ons uit de boze want te vermoeiend

    Er zijn speciale tarieven beschikbaar voor ;KINDEREN, GROEPEN ( minstens 15) en 60+

    ook eetmogelijkheden in SELFSERVICE in DE FLAMINGO of in het Historisch restaurant mits tijdig reservatie te maken want dat is druk bezocht restaurant in het ANTWERPSE ASTRIDPLEIN

    De ligging van de ZOO is naast het hernieuwde ANTWERPSE CENTRAAL STATION en ook niet ver  ( 10 minuten  aan wandelsnelheid) van de GEUZEHOFKES waar de STREEKBUSSEN aankomen

    MEER VRAGEN na bezoek van de  ZOO WEBSITE op SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    02-03-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    01-03-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGIE
    Een BELGISCHE JAA-VLIEGBOEK voor PILOOT kost hier 65€ waar deze in het privaat

    beschikbaar is voor  25€  en bij de FAA is deze beschikbaar voor 10$

    01-03-2009 om 21:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DE LUCHTVAART
    Bepaalde EU lidstaten hebben de neiging om allerlei regels en beperkingen in te voeren om de

    aktiviteit van wat zij  de onnodige LUCHTVAART AKTIVITEITEN  te beperken door het invoeren
    van allerlei onnodige administratieve verplichtingen en ook door het invoeren van zeer hoge

    vergoedingen voor de verplichte inspectie's en administratieve documenten te bekomen

    Op deze wijze tracht men de luchtvaartbewegingen af te bouwen met tevens het argument dat men

    zodoende de hinder voor de omwonende rond de luchthavens doet afnemen en ook bijdraagt tot de

    verbetering van het milieu

    HEDEN is in BELGIE door het DGLV een poging om het RECREATIEF VLIEGEN af te bouwen,

    men beseft echter niet dat men zodoende de doodsteek gaat geven aan de EUROPESE
     
    LUCHTVAART INDUSTRIE welk nood heeft aan gemotiveerde jongeren om de 90 verschillende

    gespecialiseerde beroepen in de luchtvaart aan te leren en uit te oefenen

    DE LUCHTVAARTINDUSTRIE in EUROPA delft zijn eigen graf in het GLOBAL AVIATION
     
    WORLD ontwikkeling

    01-03-2009 om 21:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. LUCHTVAART ONGEVALLEN
    Twee opmerkingen over de komentaren onmidelijk na een LUCHTVAARTONGEVAL zijn onvoorstelbaar:


     Betreft de geslaagde NOODLANDING van DE ARIBUS in de hudson lees ik in verschillende kranten en hoor ik vertellen dat dit de eerste maal is dat een piloot dit lukt zonder slachtoffers.

     Dit is geheel onjuist er zijn verschillende succesvolle ditchings in de LUCHTVAARTGESCHIEDENIS, en voor degene die er meer willen over wetten raad ik aan de in het frans opgestelde en gratis verspreide CHRONIQUE DE MARS  - BD-41  van J.BELOTTI op te vragen welk elke maand  verschijnt over aktuele luchtvaart aspecten:

    Contact met mijn complimenten vanwege ge SYLVAIN ( SDW)   JEAN.BELOTTI@WANADOO.FR

    Ook het ongeval van de B737-800 te SCHIPHOL geeft aanleiding tot een aantal gissingen en in de PERS zelf tot verklaringen over de oorzaak welk geheel uit de boze zijn, maar DE PERS heeft voor haar lezers een uitleg NU nodig en binnen 12 maand ( soms 36)  en het officiel publiek rapport beschikbaar is heeft ze geen intresse en plaars mogelijk 5 lijntjes hierover.

    01-03-2009 om 18:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-02-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DEBRIEFING EU-YOUTH
    In function of the BRIEFING on my EU-ACTIVITY this afternoor have I  transmitted the collected

    information on the BVSE/UEF iniatif in function oof the EUROPESE ERESENAAT of  the 01
     
    FEBRUARY 2009 to Mr PAUL DOMS the vice president who chaired the BVSE meeting this
     
    morning and also the edition of Europe één FEDERAAL  Februarie/maart 2009 to the 11

    YOUNGSTERS  ( between 27 and 45 aged) present

    Also the website of WWW.EUF.BE was evaluated ??

    28-02-2009 om 19:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SORRY for the USA VISITORS
    MY BLOG is for a large public in EUROPE  and does contain tekst in ENGLISH (AMERICAN)
     
    DUTCH, FRENCH and GERMAN

    ENGLISH is the most used in AVIATION but a lot of NON CAT AIRSPACE USERS are only

    having a limited knowledge of ENGLISH

    THE SKY IS FOR EVERBODY

    28-02-2009 om 17:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!