Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    24-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA lidmaatschap
    Een aantal PILOTEN vragen om lid te worden van IAOPA dit is echter niet mogelijk, het lidmaatschap van deze COUNCIL is enkel toegankelijk voor NATIONALE AOPA's gevormd volgens de voorziene voorschriften.

    Er zijn nu 60(61) landen met een NATIONALE AOPA welk lid zijn van de IAOPA en hiedoor  de +/- 500.000 leden actief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK vertegenwoordigen op het INTERNATIONAAL vlak.
    Vertegenwoordigers van IAOPA zijn regelmatig aanwezig bij de ICAO,WMO,EUROCONTROL en EU institutions om de "REQUIREMENTS van de GA en AW naar voor te brengen.

    Voor de NEDERLANDSTALIGE is er de mogelijkheid om dit te doen via AOPA-B of AOPA-NL lid te worden of ook via een der  andere 60 NATIONALE AOPA's.

    Persoonlijk heb ik lid geweest van    AOPA-USA(1958),            AOPA-FR,    AOPA-B,   AOPA-G,

    Ik heb een voorkeur maar die ga ik u hier niet vermelden

    24-10-2005 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR vluchtvoorbereiding
    Een aantal PILOTEN bezoeken deze BLOG en vragen tot het bekomen van de BENELUX FREQUENCY kaartjes van 2005.
    Deze worden automatisch  verspreidt via AOPA-NL voor de leden van AOPA-NL en op aanvraag aan de leden van AOPA-B en AOPA-LUX .
    Tevens moet ik er op wijzen dat deze kaartjes zijn zeer geliefd en nutig maar dat aanpassingen via de NATIONALE AIP,AIC en NOTAMS zijn noodzakelijk bij elke VLUCHTVOORBEREIDING.

    24-10-2005 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRIEFING SENIOREN
    Tijdens een bezoek van enkele SENIOREN ( 9)aan ANTWERPEN stelde zij belang om te weten wat er alemaal op LUCHTVAART gebeurt in 2006 en stelden voor een AGENDA in mijn BLOG te plaatsen, ik zie hier echter vanaf en wil wel enkele manifestatie mededelen waar ik zelf veel belang in stel zoals de STAMPE FLY-IN op 27 en 28 mei 2006 maar voor de andere raad ik aan gewoon         " ASA" in te typen in het vakje van mijn BLOG                                   " ZOEKEN in BLOG" en dan krijgt u een zeer goed aangepaste website van de SPOTTERS .

    Voor een georganizeerd bezoek van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  met een groep type in " INGRID"

    23-10-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS A340-600
    Via een der chatsters bekwam ik een mooie PPS over de bouw van deze AIRBUS waarmede ik het genoegen had als begeleider van een colega piloot een vlucht uit te voeren van FRANKFURT naar LOS-ANGELES en terug en met veel tijd doorgebracht in de cockpit van dit tot onlangs de grootste AIRBUS tot als de A380 het luchtruim met succes heeft gekozen.
    Ik droom nu van een vlucht op de A380 !!!!!!!!

    22-10-2005 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VHF ZENDER-ONTVANGERS
    Herhaalde malen bekom ik vragen over het gebruik van VHF LUCHTVAART ZENDERS/ONTVANGERS welk men zich heden gemakelijk kan aanschaven.

    Volgens mijn kennis van de wetgeving is er geen overtreding om deze te bezitten MAAR voor het gebruik moet men in het bezit zijn van een VERGUNNING voor de instalatie via het . www.bipt.be en voor het gebruik in het bezit van een zendverguning met de vermelding LUCHTVAART dus een andere verguning volstaat niet.

    Als PILOOT ben ik enkel bevoegd om deze te gebruiken aan boord van het LUCHTVAARTUIG vermeld op de verguning der instalatie

     Tevens moet ik er op wijzen dat het beluisteren verboden is en het uitzenden eveneens, wat het UITZENDEN betreft heeft men nu de middelen om de plaats van uitzending nauwkeurig te bepalen met de nodige wettelijke gevolgen.

    Ik ga hier niet verwijzen naar de toepasselijke WETTEKSTEN maar dit is wat ik uit mijn geheugen kan toelichten

    22-10-2005 om 16:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERKUNDE
    Een der chatters wees mij op het bestaan van een zeer intresante website over het weder in de streek van AALST

     www.weerstationaalst.be.

    22-10-2005 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE OPZOEKEN
    Een aantal der E-mails hebben betrekking op onderwerpen welk reeds vroeger op de BLOG werden toegelicht men kan deze opzoeken door een tekst in te typen in " ZOEKEN IN BLOG"

    Indien geen resultaat of gijkomende vragen dan is een E-mailtje naar        SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR de oplossing maar dan wel even gedult omdat alhoewel ik tracht elke dag bij te werken er toch een 100 tal e-mailtjes elke dag mijn aandacht vragen.
       REGARDS
       SYLVAIN

    22-10-2005 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN van INFORMATIE
    Een aantal der E-mails hebben betreking op onderwerpen welk reeds vroeger op de BLOG werden behandelt daarvoor is het mogelijk een trefwoord in te typen in " ZOEKEN IN BLOG"
    Indien dit niet voldoet is een e-mail  naar  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR..  de oplossing  maar er wel rekening mee houden dat er dagelijks zo een 100 tal e-mailtjes mijn aandacht vragen, ik tracht binnen de 24 uur u te antwoorden indien u na 3 dagen geen reactie hebt stuur uw vraag nogmaals dat is teken dat ik ze verloren ben, dat gebeurt wel eens op de PC.
      REGARDS
       SYLVAIN

    22-10-2005 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CORECT info
    In een aantal E-mails heb ik een verkeerde website vermeld voor het bekomen van informatie over PC SIMULATORS de correcte
    website is   www.fscb.be 

    SORRY
     SYLVAIN

    22-10-2005 om 05:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOOPVLMUCHTEN
    Reeds enkele malen stelde men de vraag om op een ALLOUETTE 2 een rondvlucht te kunnen uitvoeren!!!!
    Een mijner ex-colegas nu aktief in een KMO  heeft de beschiking over een ALL2 en voert hiermede rondvluchten uit.

    Meer informatie later:

    21-10-2005 om 14:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ERVARINGEN
    Heden bekwam ik via de BLOG een contact met een vroeger colega PILOOT welk een zijner ervaringen weergeeft op zijn BLOG              " STONETOURS" van in het jaar 1985 met een vlucht naar de
    " ISLES of SCILLY"
    En nu aktief is in organisatie van REIZEN met het vliegtuig.

    21-10-2005 om 10:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LFPG
    In mijn vorige bericht vermelde ik de luchthaven LFPG dit is in klare taal PARIS-CHARLES DE GAULLE.

     In de LUCHTVAART heeft elke LUCHTHAVEN of VLIEGVELD wat wij een ICAO code noemen welk vermeld zijn in een ICAO document No 7910/109 LOCATION INDICATORS...en welk wij gebruiken in de vliegplannen , meteo en vluchtvoorbereidingen alsook in de nationale AIP en de EUROCONTROL EAD.


    Niet te verwarren met de IATA codes welk vermeld worden op de vliegtuigticketen.

    21-10-2005 om 10:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONCORDE
    Gezien er veel vragen gesteld werden over de CONCORDE  beschik ik via e-mail over een mooie reeks foto's van de CONCORDE geplaatst op 20 october te LFPG.

    maar dan moet ik uw e-mail nogmaals bekomen voor degene die deze foto's wensen te bekomen.

    21-10-2005 om 09:57 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VRAGEN over het WEDER
    Veel chatters en E-mails hun vragen gaan over wat het weder zal doen, ik ben echter geen weerkundige maar een piloot-instructeur welk les gaf over dit onderwerp voor piloten en gezien mijn ervaring sedert 1954 in de luchtvaart bepaalde inzichten heb over het weder.
    Om echter een juiste of zo juist mogelijke voorspelling te doen moet men over heel wat  meer informatie kunnen beschikken dan de weerkaarten hoor.
    Tevens is het voorspellen voor een gans land niet zo eenvoudig als piloot bestuderen wij de kaarten, taf, metar van de streek die voor ons van belang is voor de uitvoering van een bepaalde vlucht in functie van de bekomen voorspeling van de weerkundigen, wij spreken dan van een "ROUTE FORECAST" met opgave van uur van vertrek en aankomst en dit wordt 24uur vooraf aangevraagd door de piloot .
    Voor lokale vluchten bestuderen we al de gegevens beschikbaar alvorens een vlucht uit te voeren.
    Veel informatie is voor het publiek beschikbaar via  
     www.KMI.BE.

    21-10-2005 om 06:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    20-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZWEEFVLIEGDAG

    Zoals vroeger reeds vermeld is er op 19 NOVEMBER 2005 een INFORMATIEDAG over het ZWEEFVLIEGEN.

    NYMEGEN - RADBOUT UNIVERSITY

    Zie agenda op :  www.nzd.zweefportaal.nl

    aanmelden voor 11 nov via nzd@zweefportaal.nl

    onkosten  van 10€ voor lunch en drinken

    Inmeiding door DIRK CORPORAAL

    20-10-2005 om 05:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    19-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SPACE VLUCHTEN
    Er werden reeds vele vragen gesteld over " SPACE VLUCHTEN" waarover ik zelf niet zoveel kan antwoorden.
    Nu bekom ik gegevens over de mogelijkheid om een                           " ZERO GRAVITY" vlucht uit te voeren op 5 november 2005 via het KENNRDY SPACE CENTER & SHUTTLE LANCE PLATFORM

    Kostprijs 4500 USdolars + tax  met een B737, maar er zijn maar 27 plaatsen beschikbaar.
      
     www.space.com

    donotreply@HQ.SPACE.com

    NOTA:  moet de bovenstaande E-mail en website terug doen nazien want schijnbaar werken zij niet( 200510181400UTC)

    VERBETERING uitgevoerd op  200510181410UTC ( 1610 lokale tijd) schijnbaar zijn de problemen nu opgelost indien nog moeilijkheden zend me dan een e-mailtje

    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    19-10-2005 om 04:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    18-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FTDT
    FTDT (flight time & duty time)

    Uit veiligheids overwegingen zijn de werktijden en vliegtijden van het vliegende personeel streng gereglementeerd en ook de minimale verplichte rusttijden en dit in functie van heel wat verschillende aspecten van de uitgevoerde vlucht.
    VLIEGTIJD,AANTAL NADERINGEN,DAG of NACHT,VERSCHIL in doiorvlogen TIJDSZONES.
     Ik kan hier de ganse toepassing niet uitleggen die heden nog steeds niet E.U dezelfde is in de 25 lidstaten en ook in de 188 ICAO lidstaten verschillend worden toegepast.

     SAFETY is zeer belangrijk maar kost veel  GELD en dat is een zeer gevoelig aspect in de huidige sterke concurentie tussen de AIRLINES at GLOBAL level. welk allemaal zo goedkoop mogelijk hun vlucht wensen aan te bieden .
    tevens zijn dit zeer moeilijke criteria te bepalen tot wanneer het veilig is en onveilig wordt .
    In de LOW COST AIRLINES welk meestal op kortere afstanden vliegen heeft men door de invoering der ELECTRONICA heel wat niet vliegende werknemers kunnen doen afvloeien door een zeer sterke georganiseerde MANAGEMENT met zeer weinig administratieve staf.
    De FTDT worden echter zeer nauwkeurig toegepast en ex-leerlingen van mij die nu als PIC vliegen zijn zeer goed opgevolgt en zeer goed gemotiveerd welk een veilig klimaat in deze LCA doet ontstaan.

    18-10-2005 om 10:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LOW COST AIRLINES
    Veel vragen gaan over de LOW COST AIRLINES zie tevens  naar FORUM  onder NIEUWS.

    18-10-2005 om 05:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EGASF
    EGASF = EUROPEAN GENERAL AVIATION SAFETY FOUNDATION werdt opgericht  in 1988 via een aantal personnen behorende tot de NATIONALA AOPA's met als doel de E.U te benaderen om de VEILIGHEID in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK te helpen bevorderen door het verspreiden van SAFETY informatie zoals de AOPA-USA dit doet via ASF (AIR SAFETY FOUNDATION  www.ASF.ORG  )  maar an aangepast aan de EUROPESE toestanden, een onzer groote problemen was het probleem van de verschillende talen gebruikt in het EUROPA !!!! (nu in de EU 20 talen)

    17-10-2005 om 12:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SAFETY
    Een aantal  aktieve PILOTEN stellen via mijn BLOG vragen over  FLICHT SAFETY in functie van mijn vroegere aktiviteit als IAOPA en ook als VICE PRESIDENT van EGASF .
     Il moet hen er echter op wijzen dat de EUROPESE AOPA de EGASF hebben opgegeven en elk AOPA  voor zijn eigen land deze aktiviteit nu verzekerd.
     Ik kan u echter verwijzen naar WWW.ASF.ORG. van AOPA-USA welk een aantal cursusen via hun website voor E-mail gebruikers gratis beschikbaar maken en dit via vrijwilige bijdragen die zij bekomen.

    Ik ben steeds bijkomende vragen te beantwoorden maar kan onmogelijk via deze BLOG deze onderwerpen opbouwen.

    17-10-2005 om 11:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!