Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    10-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LAATSTE VLUCHT ALS LIJNPILOOT VLM

    PUSSY (Mevr CUNHA) deed haar laatste vlucht als lijnpiloot vandaag aan boord van de FOKKER50 en welke verwelkomt te ANTWERPEN door een grote schare colegas en vrienden zoals dit te zien was op het nieuws van VTM.
     De toen jonge dame staat in mijn vliegboek vermeld op 19 sept 1962 op het zweefvliegtuig KA7 OO-ZES van de RAAC. met een vlucht van 19 minuten te DEURNE vliegveld (ANTWERPEN)

    10-05-2005 om 20:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Allerlei informatie van de BELGISCHE SPOTTERS
    De BELGISCHE SPOTTERS van ASA zijn zeer aktief en hebben veel nuttige informatie op hun website staan welk beantwoorden aan vragen die men mij steld :
       WWW.A-S-A.BE

    voor de ligging van de LUCHTHAVENS,VLIEGVELDEN en HELICOPTERLANDINGS PLAATSEN verwijs ik op deze website naar de groene blokjes op de linkerzijde onder det titel:

     SITUATING HELIPORTS
     SITUATING AIRPORTS-AIRFIELDS

     Ik ga op mijn BLOG deze zeer goed uitgewerkte inforematie niet overnemen tevens op het FORUM onder de rubriek SPORTEN/LUCHTVAART staat tevens veel vermeld

    bijkomende vragen mogen steeds gesteld worden en er bestaan geen STOMME vragen

     

    10-05-2005 om 10:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFSCHEIDS VLUCHT
    Een der PIC van VLM voert haar laatste vlucht uit als LIJNPILOOT vandaag op de FOKKER50, ik ga daar anwezig zijn gezien ik in 1962 betrokken was bij de opleiding van de betrokken jonge dame(1962) en nu in 2005 deze aktiviteit stopt maar dat wil niet zeggen dart zij volledig stopt met vliegen hoor, gezien haar ervaring zullen we ze nog aktief zien in de opleidingsvluchten te ANTWERPEN/DEURNE

    10-05-2005 om 08:53 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VERGADERING
    De vergadering gisteren op EUROCONTROL was zeer intresant over de toekomstige ontwikelingen in de LUCHTVAART COMMUNICATIE voor de volgende jaren voor de periode 2010 tot 2025.
     Gezien zulke aanpassingen op wereldvlak moeten ontwikkeld worden is het voorbereidende werk op gebied van afspraken wel een 20 jaar vooraf in voorbereiding, het gaat hier over de afspraken en overeenkomsten met 189 landen van ICAO.

    10-05-2005 om 08:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WE 7 & 8 mei
    Onafgezien het twijfelachtige weder werdt er op de ZONDAG om 1100 uur te ANTWERPEN op de STAMPE FLY-INN toch een vlucht uithevoerd met 12 SV4 en een korte demonstratie met de 2 aanwezige SPITFIRE"s voor het zeer ruim opgekomen publiek.
     onder de aanwezige ook een aantal van de vroeger vliegers welk op deze toestellen ons land in het EUROPEESE en zelfs ver daar buiten in de lucht brachten.
     om een te vermelden was er ALEX JANSSENS die BELGIE via zijn prestaties in KUNSTVLUCHT roem verwerfde en welk ik tot mijn vriend en vroegere instructeurs mag noemen in de EPE te GOETSENHOVEN(TIENEN)

    09-05-2005 om 05:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE FLY-INN
    Wegens het slechte vliegweder over onze BUURLANDEN waren er slechts enkele buitenlandse SV4 welk ANTWERP/DEURNE  op zaredag konden bereiken.
     Ook de lage temperatuur,sterke wind hadden voor hevolg dat het grote publiek de weg naar de ANTWERPSE luchthaven niet vonden.
     Enkele der SENIOREN kwamen mij echter opzoeken en ontdekte een voor hen onbekende omgeving welk ik hoop dat ik tijdens deze  korte kennismaking een aangenaam bezoek heb kunnen aanbieden.
     De avand BBQ was zeer goed van kwaliteit en gaf de mogelijkheden een aantal van de vroegere vliegvrienden te ontmoeten, maar wegens de lage temperatuur hebben wuj zeer vroeg (2200b)de BBQ verlaten.
     IK hoop dat vandaag 8 mei het weder ons gunstiger gezindt is.

    08-05-2005 om 05:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 4/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.STAMPE FLY-INN 7 & 8 mei ANTWERP/DEURNE airport

    De weergoden schijnen ons heden niet mee te zitten om 0300 UTC zijnde 0500 uur lokale tijd 10°C,REGEN en STERKE WIND.
    ga de weerkaarten verder uitpluizen en vanaf 0800 uur lokale tijd ben ik op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.
       REGARDS
       SYLVAIN

    07-05-2005 om 04:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    06-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. BELGISCH KAMPIOENSCHAP- ULM vliegen
    OP zaterdag  11 juni 2005 ( resevedag zondag 12 juni) heeft het BELGISCHE KAMPIOENSCHAP  ULM vliegen plaats op het ULM-vliegveld te HERON(  voor locatie zie WWW.A-S-A.BE )

     voor meer gegevens zie WWW.FED-ULM.BE onder de rubriek aktiviteiten.

     bijkomende informatie: vdv.jose@busmail.net
                                        frederic.vanaerssen@fed-ulm.be

    06-05-2005 om 16:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHT NABOOTSERS per PC
    Een aantal vragen via E-mail stellen belang in de mogelijkheden van de VLUCHTNABOOTSERS per PC

    Ik heb wel met FLICHT SIMULATORS gewerkt voor mijn opleiding en zelfs instructie gegeven op LINK en FRASCA maar nooit op de PC.
      
     Er is echter de FSCB welk hier in zeer aktief is en zelfs een maandblad met vele tips uitgeeft voor zijn leden .

     zie WWW.FSCB.BE

    05-05-2005 om 17:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN en VLIEGTUIG VERHURING in NEDERLAND
    In functie van een aantal vragen via E-mail van uit NEDERLAND moet ik vaststellen dat onze noorderburen regelmatige bezoekers zijn van SENIORENNET-CHAT maat tevens van het FORUM op mijn onderwerp SPORTEN  titel LUCHTVAART en de BLOG.
     wat betreft de LUCHTVAART in NEDERLAND adviseer ik te kijken naar WWW.AOPA.NL  voor LUCHTDOPEN en VERHUUR van VLIEGTUIGEN.

     Bijkomende vragen mag u nog steeds naar mij zenden hoor.

     REGARDS
      SDW

    05-05-2005 om 05:25 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    04-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTDOPEN en VLIEGTUIGVERHUUR
    In functie van de informatie op mijn BLOG en FORUM/SPORTEN/LUCHTVAART krijg ik vele vragen  via e-mail om eens mee te kunnen vliegen te ANTWERPEN/DEURNE.
      Dit is echter nu niet meer mogelijk gezien ik niet meer zelf over een vliegtuig kan beschikken en niet meer operationeel ben als beroepspiloot en verwijs u naar:                                                        1) de gevestigde aeroclub RAAC welk via haar leden luchtdopen en rondvluchten kan organiseren mits voorafgaande afspraak te maken via
    WWW.raac.be
    2)er is tevens een  firma FREEFLIGHT welke deze aktiviteiten uitvoert zie:  WWW.FREEFLIGHT.BE.
     3) vluchten voor de jeugd gebeuren via JEUGD en LUCHTVAART in kader van het onderwijsprogramma.

    Gelieve echter nota te nemen dat er mogelijkheden zijn op de vele VLIEGVELDEN en LUCHTHAVENS om kennis te maken met de LUCHTVAART aktiviteiten gaande van DELTAPLAN,PARAPLANE,ULM,ZWEVERS,VLIEGTUIG,HELICOPTER,BALLON,GYROCOPTER,ZELFBOUW,  PARACHUTISME  en SPOTTING via CLUBS of KMO

    WWW.A-S-A.BE  klikken aan de linkerzijde in de groene kader op:
      - SITUATING HELIPORT
      -SITUATING AIRPORTS-AIRFLIELDS
     

    04-05-2005 om 08:52 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    02-05-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JAN OLIESLAGERS
    Gisteren op 1 MEI hield het VLAAMS BELANG een manifestatie aan de LUCHTHAVEN ANTWERPEN/DEURNE  aan het monument van JAN OLIESLAGERS de ANTWERPSE DUIVEL en werdt er aandacht besteed aan deze pionier der BELGISCHE LUCHTVAART

    02-05-2005 om 09:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    30-04-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BALLON VAREN
    Ik bekwam een aantal E-mailtjes met vragen over waar men kan BALLONVAREN hiervoor vindt u informatie op het FORUM onder SPORTEN en de titel LUCHTVAART en er is tevens een BLOG  met als titel LUCHTBALLON

    WWW.BLOG.SENIORENNET.BE/LUCHTBALLON/
    WWW.SKYBALLOONING.BE
    WWW.BALLOONING.BE.

    Stel ook belang uw ervaringen te vernemen op mijn BLOG zodat andere kunnen meegenieten van uw ervaring

       REGARDS
       SDW

    30-04-2005 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (5 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    29-04-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART toelichting
    Wat betreft de LUCHTVAART besaat dat uit een zeer verscheidenheid van aktiviteiten welk volgens de ICAO bestaan uit  het burgerlijke gedeelte  zoals COMMERCIAL AIR TRANSPORT(CAT),GENERAL AVIATION(GA) en AERIAL WORK(AW) er zijn tevens STATE AIRCRAFT zoals,; militair,politie;douane en nog andere.
      in de CAT hebben we de regelmatige lijnvluchten, de charters geen regelmatige vluchten en de luchttaxi specifieke vluchten met individuele vliegtuigen welk u bestels zoals een taxi.
     In de GA heeft men de zakenvluchten,privaat vluchten en sportvluchten, in AW heeft men allelei aktiviteiten zoals opleiding door KMO welk een FTO(flicht training organisation) en dus commercieel gericht,ook luchtfotografie,waarnemingen,medische vluchten en nog veel meer;
    WAT BETREFT de vragen over
     De opleiding van de PRIVAAT PILOOT kan ook gebeuren in een RF(registered facilitie) een vliegclub gevestigd op een der LUCHTHAVENS of VLIEGVELDEN( zie kaart op WWW.A-S-A.BE)  op deze plaatsen doet men opleiding voor het vliegen met ;VLIEGTUIG,ZWEVERS,ULTRALICHT,HELICOPTER, DELTA ,PARAPLANE,GYROCOPTER,BALLONVAARDER en tevens PARACHUTISME,MODELVLIEGEN,ZELFBOUW als vrij tijdsbesteding voor jong en oud(er is geen ouderdomslimiet voor deze niet commerciele aktiviteiten u moet voldoen aan medische keuring).er zijn ook clubs welk HISTORISCHE LUCHTVAARTUIGEN terug opbouwen en vliegen zoals de  door ons geliefde  SV4/STAMPE
    reeds vermeld in vorige berichten.
    ook beschouw ik de LUCHTVAARTSPOTTERS als behorende tot de grote LUCHTVAART familie.
     Ik heb hier geen informatie gegeven over de STAATSVLIEGTUIGEN opleiding(militair)  of de BEROEPSOPLEIDING  voor de opleiding van de 92 gespecialiseerde beroepen  (WWW.FLAG.BE) in deze zeer intresante LUCHTVAART WERELD in welke de 189 ICAO/UN lidstaten betrokken zijn.
     Bijkomende vragen zijn steeds welkom via mijn E-MAIL of bemerkingen als reactie op mijn BLOG of de teksten aanwezig op FORUM onder SPORTEN bij de titel LUCHTVAART.
     neem nota :" ER BESTAAN GEEN STOMME VRAGEN"
         REGARDS
           SDW

    29-04-2005 om 08:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    28-04-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.JEUGD EN LUCHTVAART
    Enkele aandachtige lezers stellen mij de vraag wat JEUGD en LUCHTVAART is op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN.
     Deze organisatie wordt geleid door FRANK SANDERS  en zijn echtgenote samen met een kleine ploeg personen uit het onderwijs welk vluchten inrichten voor de schoolgaande jeugd met een CESSNA 172 en afgestemt op de opvoedkundige wijze met de lessen der leerlingen.
     Tevens werdt er door JEUGD en LUCHTVAART er sedert jaren een dag der gehandicapten ingericht welk aan vele gehandicapte kinderen een speciale dag verschaft met een rondvlucht en dit via de medewerking van een aantal firma's,luchtmacht,landmacht een een ganse ploeg vrijwiligers om de kinderen te begeleiden.
    contact JEANINE BEUCKELS via ; fb004469@skynet.be
    of telefonisch 03-311.65.51
      REGARDS
      SDW

    28-04-2005 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART FOTO'S
    Ik bekom een aantal E-mails met de vraag foto's van de A380 en andere luchtvaartuigen op de BLOG beschikbaar te maken.
     Voor het ogenblik zie ik niet hoe ik dit kan doen , maar ik verwijs naar het FORUM/SPORTEN/LUCHTVAART waar via een aantal website er zeer intresante foto's kunnen bekeken worden.
      REGARDS
       SDW

    28-04-2005 om 16:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.A380
    IK verneem zo juist dat een der moderators van SENIORENNET  "TILLY" aanwezig was bij de MAIDEN FLICHT van de AIRBUS te TOULOUSE en dit historisch moment op video heeft opgenomen welk wij mogelijk op de ANTWERPSE luchthaven te DEURNE in het lokaal van JEUGD en LUCHTVAART een vertoning kunnen organisren indien er voldoende belangstellende zijn.
       REGARDS
        SDW

    28-04-2005 om 16:18 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SV4/STAMPE
    In functie van een aantal vragen over mijn betrokkenheid bij de LUCHTVAART ben ik een 70 jarige man uit ANTWERPEN welk in 1954 de BELGISCHE LUCHTMACHT vervoege en later PILOOT en INSTRUCTEUR werdt van ZWEVERS,VLIEGTUIGEN en HELICOPTER in het militaire en ook met burgerlijke verguningen alsook lesgever voor de theoretische en simulator opleiding.
     tevens heb ik van 1980 tot 2004 GENERAL AVIATION en AERIAL WORK vertegenwoordigd voor IAOPA bij de INTERNATIONALE en EUROPESE INSTELLINGEN
    En nu nog aktief betrokken ben bij voorlichting over de LUCHTVAART naar jongeren en ouderen die hierin belang stellen.
    In deze omgeving waar er werkgelegenheid is voor de 92 verschillend gespecialiseerde beroepen welk gemotiveerde jongeren nodig heeft.
     De LUCHTVAART als BEROEP,HOBBY of SPORT geeft een zeer hoge voldoening aan wat u bereikt door uw inzet in deze fantastische wereldje.
     REGARDS
      SDW

    28-04-2005 om 12:51 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS 380
    IK heb zojuist mijn franse collega CLAUDE LELAIE van AIRBUS gefeliciteerd met de MAIDEN FLIGHT van deze nieuwe aanwinst  een DIAMANT aan het firnament van het AIRBUS project waarby de BELGISCHE industrie bij betrokken is in het waalse en vlaamse gewest.
     Vele zijn niet op de hoogte dat via FLAG (FLEMISH AEROSPACE GROUP) tien firma in het vlaamse gewest betrokken zijn bij dit EUROPESE project welke een hoog technische ontwikkeling is in de LUCHTVAART der 21e EEUW.
    en met deelneming van een aantal PILOTEN en INGENIEURS gevormt in de rangen van FLAG.
    WWW.FLAG.BE
    REGARDS
    SDW

    28-04-2005 om 12:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WELKOM
    Mag ik de bezoekers van mijn BLOG welkom heten het zal even duren dat ik de informatie van  FORUM/SPORTEN /LUCHTVAART begin over te plaatsen op de BLOG.
     Ik ben nog in het fase van het experimenteren met dit nieuwe aspect op het SENIORENNET.
         REGARDS
            SDW

    28-04-2005 om 12:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (2)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!