Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    25-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Informatie over LIJNPILOTEN
    In het CAT( COMMERCIAL AIR TRANSPORT) zijn de PILOTEN PIC( PILOT in COMMAND of BOORDBEVELHEBBER) in het bezit van een verguning van ATPL de tweede piloot kan een houder zijn van een CPL met IFR en meestal met een frozen ATPL omdat hij de nodige vlieguren nog niet heeft om een volledige ATPL verguning te hebben.
    zie: www.IFALPA.ORG.

    25-10-2005 om 11:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBEREIDING 2
    Een der vragen over de VLUCHTVOORBEREIDING betrof het uitvoeren van een IFR vlucht en de te gebruiken ROUTE daarop kan ik van bij mij thuis geen antwoord op geven gezien ik niet meer in het bezit ben van UPDATED documentatie.
    Wat ik echter wel kan aanraden is om het ATC FLIGHTPLAN in te dienen bij EUROCONTROL in het IFPUV systeem welk zal nazienof de door u geplande route bruikbaar is;
    www.EUROCONTROL.INT. ga naar CFMU en dan naar IFPUV
    dit is een systeem welk werdt uitgewerkt in functie van een voorstel ik in 1993 maakte in de CFMU-AIRSPACE  USERS CONSULTATION als IAOPA liaison officer voor GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    25-10-2005 om 10:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AFKORTINGEN
    In de LUCHTVAART gebruiken wij een ganse reeks van afkortigen om deze te bekijken kan men op IFATCA gaan en onder PUBLICATIONS kijken naar 237 pages met ACRONYMES in alphabetische volgorde:
        www.IFATCA.ORG.

    25-10-2005 om 09:54 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SDW
    Een vraag die men herhaalde malen op de CHAT en E-mails steld is waarom de NICK  " SDW" dit is in de luchtvaart mijn roepnaam geworden of bijnaam sedert 1954 en deze hebben we steeds gebruikt en komt van :  SYLVAIN  D. W.

    25-10-2005 om 09:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VLUCHTVOORBERIEDING
    Bij het voorbereiden van een vlucht zal de piloot na het bestuderen van de nodige navigatiekaarten, de AIP en de NOTAMS de gegevens van zijn vliegtuig  de WEIGTH & BALANCE  en het bestuderen van de weerkundige voorspelling voor zijn vlucht alsook TAF en METARS  een NAVIEGATIE LOG opmaken en een ICAO FLIGHTPLAN indienen.

    dit kan een VFR vliegplan zijn bij de locale AIS of een IFR via het IFPS van EUROCONTROL naargelang de uitgevoerde vlucht,uitrusting van het vliegtuig,  uitrusting  van het vliegveld en zijn bevoegdheden

    Het bekomen van al deze gegevens kan geschieden door persoonlijk bezoek aan de AIS en METEO  op een LUCHTHAVEN of via telephoon,fax,aftn of tegenwoordig via e-mail

    25-10-2005 om 09:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Het Beroep van ATCO
    ATCO  = AIR TRAFFIC CONTROL OFFICER of verkeersleider worden kan men door mee te doen aan de opleidingen welk gegeven worden door de betrokken organisaties zoals EUROCONTROL en BELGOCONTROL zie: 
       WWW.BELGOCONTROL.BE
       WWW.EUROCONTROL.BE

    om inzicht te krijgen over dit beroep kan men het tijdschrift  THE CONTROLLER eens doorlezen te bekomen via :
         www.IFATCA.ORG.
    . bijkomende toelichtingen kan ik bezorgen via e-mail

    25-10-2005 om 09:05 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELGOCONTROL & BELGACONTROL
    Een korte toelichting aangaande bijde benamingen, in BELGIE hebben we BELGOCONTROL welk de nieuwe benaming is van het vroegere RLW welk de organiatie is welk de BURGERLIJKE VERKEERSLEIDING   contole verzekert in het lagere  gecontroleerd luchtruim  boven BELGIE tot FL 245 daarentegen is BELGACONTROL de verkeersleiding die de MILITAIRE  vluchten begeleidt en dit wat betreft de OAT vluchten voor GAT vluchten van militaire vluchten is dit tevens door BELGOCONTROL ook niet vergeten dat in het hogere luchtruim van BENELUX en een deel van DUITSLAND het EUROCONTROL ( maastricht) is welk boven FL245 alle GAT vluchten contoleerd volgens de ICAO SARPS

    25-10-2005 om 05:45 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    24-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ONGEVALLEN
    Een aantal E-mails en telefoons stellen vragen over de OORZAAK van het ongeval in NIGERIA met een B737 van BELLVIEUW.

    De oorzaak van een ongeval kunnen we slechts bepalen na een zeer grondig en langdurig onderzoek welk 12 tot 24 maanden en soms meer duren.
    Het doel van het ONDERZOEK door de LUCHTVAART AUTORITEITEN heeft enkel als doel om in de toekomst een gelijkaardig ongevakl te vermijden en welke maatregelen of aanpassingen er nodig zijn om zulk een ongeval te voorkomen at GLOBAL LEVEL;

    Wij stellen geen belang in wie er verantwoordelijk was voor dit ongeval dat is niet onze opdracht.

    Maar dit vraagt veel opzoekwerk, dus geen snelle conclusies beschikbaar.

    24-10-2005 om 05:43 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 3/5 - (3 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.REIS ADVIES
    Een aantal der bekome E-mails gaan over vragen met welke AIRLINE het veilig reizen is en ook over mogelijke verbindingen om goedkoop ergens naar toe te vliegen.

    Wat( SAFETY) veiligheid der AIRLINES betreft nog wat de prijzen betreft heb ik geheel geen ervaring of informatie.

    Ik ga volgende week een WORKSHOP van IAPA ( 8 NOV) te BRUSSEL volgen welk mogelijk enig  inzicht en informatie kan bezorgen

    24-10-2005 om 05:15 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.IAOPA lidmaatschap
    Een aantal PILOTEN vragen om lid te worden van IAOPA dit is echter niet mogelijk, het lidmaatschap van deze COUNCIL is enkel toegankelijk voor NATIONALE AOPA's gevormd volgens de voorziene voorschriften.

    Er zijn nu 60(61) landen met een NATIONALE AOPA welk lid zijn van de IAOPA en hiedoor  de +/- 500.000 leden actief in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK vertegenwoordigen op het INTERNATIONAAL vlak.
    Vertegenwoordigers van IAOPA zijn regelmatig aanwezig bij de ICAO,WMO,EUROCONTROL en EU institutions om de "REQUIREMENTS van de GA en AW naar voor te brengen.

    Voor de NEDERLANDSTALIGE is er de mogelijkheid om dit te doen via AOPA-B of AOPA-NL lid te worden of ook via een der  andere 60 NATIONALE AOPA's.

    Persoonlijk heb ik lid geweest van    AOPA-USA(1958),            AOPA-FR,    AOPA-B,   AOPA-G,

    Ik heb een voorkeur maar die ga ik u hier niet vermelden

    24-10-2005 om 05:01 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VFR vluchtvoorbereiding
    Een aantal PILOTEN bezoeken deze BLOG en vragen tot het bekomen van de BENELUX FREQUENCY kaartjes van 2005.
    Deze worden automatisch  verspreidt via AOPA-NL voor de leden van AOPA-NL en op aanvraag aan de leden van AOPA-B en AOPA-LUX .
    Tevens moet ik er op wijzen dat deze kaartjes zijn zeer geliefd en nutig maar dat aanpassingen via de NATIONALE AIP,AIC en NOTAMS zijn noodzakelijk bij elke VLUCHTVOORBEREIDING.

    24-10-2005 om 04:39 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    23-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRIEFING SENIOREN
    Tijdens een bezoek van enkele SENIOREN ( 9)aan ANTWERPEN stelde zij belang om te weten wat er alemaal op LUCHTVAART gebeurt in 2006 en stelden voor een AGENDA in mijn BLOG te plaatsen, ik zie hier echter vanaf en wil wel enkele manifestatie mededelen waar ik zelf veel belang in stel zoals de STAMPE FLY-IN op 27 en 28 mei 2006 maar voor de andere raad ik aan gewoon         " ASA" in te typen in het vakje van mijn BLOG                                   " ZOEKEN in BLOG" en dan krijgt u een zeer goed aangepaste website van de SPOTTERS .

    Voor een georganizeerd bezoek van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN  met een groep type in " INGRID"

    23-10-2005 om 05:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 2/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    22-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRBUS A340-600
    Via een der chatsters bekwam ik een mooie PPS over de bouw van deze AIRBUS waarmede ik het genoegen had als begeleider van een colega piloot een vlucht uit te voeren van FRANKFURT naar LOS-ANGELES en terug en met veel tijd doorgebracht in de cockpit van dit tot onlangs de grootste AIRBUS tot als de A380 het luchtruim met succes heeft gekozen.
    Ik droom nu van een vlucht op de A380 !!!!!!!!

    22-10-2005 om 16:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.VHF ZENDER-ONTVANGERS
    Herhaalde malen bekom ik vragen over het gebruik van VHF LUCHTVAART ZENDERS/ONTVANGERS welk men zich heden gemakelijk kan aanschaven.

    Volgens mijn kennis van de wetgeving is er geen overtreding om deze te bezitten MAAR voor het gebruik moet men in het bezit zijn van een VERGUNNING voor de instalatie via het . www.bipt.be en voor het gebruik in het bezit van een zendverguning met de vermelding LUCHTVAART dus een andere verguning volstaat niet.

    Als PILOOT ben ik enkel bevoegd om deze te gebruiken aan boord van het LUCHTVAARTUIG vermeld op de verguning der instalatie

     Tevens moet ik er op wijzen dat het beluisteren verboden is en het uitzenden eveneens, wat het UITZENDEN betreft heeft men nu de middelen om de plaats van uitzending nauwkeurig te bepalen met de nodige wettelijke gevolgen.

    Ik ga hier niet verwijzen naar de toepasselijke WETTEKSTEN maar dit is wat ik uit mijn geheugen kan toelichten

    22-10-2005 om 16:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WEERKUNDE
    Een der chatters wees mij op het bestaan van een zeer intresante website over het weder in de streek van AALST

     www.weerstationaalst.be.

    22-10-2005 om 15:29 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.INFORMATIE OPZOEKEN
    Een aantal der E-mails hebben betrekking op onderwerpen welk reeds vroeger op de BLOG werden toegelicht men kan deze opzoeken door een tekst in te typen in " ZOEKEN IN BLOG"

    Indien geen resultaat of gijkomende vragen dan is een E-mailtje naar        SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR de oplossing maar dan wel even gedult omdat alhoewel ik tracht elke dag bij te werken er toch een 100 tal e-mailtjes elke dag mijn aandacht vragen.
       REGARDS
       SYLVAIN

    22-10-2005 om 09:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.OPZOEKEN van INFORMATIE
    Een aantal der E-mails hebben betreking op onderwerpen welk reeds vroeger op de BLOG werden behandelt daarvoor is het mogelijk een trefwoord in te typen in " ZOEKEN IN BLOG"
    Indien dit niet voldoet is een e-mail  naar  SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR..  de oplossing  maar er wel rekening mee houden dat er dagelijks zo een 100 tal e-mailtjes mijn aandacht vragen, ik tracht binnen de 24 uur u te antwoorden indien u na 3 dagen geen reactie hebt stuur uw vraag nogmaals dat is teken dat ik ze verloren ben, dat gebeurt wel eens op de PC.
      REGARDS
       SYLVAIN

    22-10-2005 om 09:04 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 1/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CORECT info
    In een aantal E-mails heb ik een verkeerde website vermeld voor het bekomen van informatie over PC SIMULATORS de correcte
    website is   www.fscb.be 

    SORRY
     SYLVAIN

    22-10-2005 om 05:09 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    21-10-2005
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DOOPVLMUCHTEN
    Reeds enkele malen stelde men de vraag om op een ALLOUETTE 2 een rondvlucht te kunnen uitvoeren!!!!
    Een mijner ex-colegas nu aktief in een KMO  heeft de beschiking over een ALL2 en voert hiermede rondvluchten uit.

    Meer informatie later:

    21-10-2005 om 14:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART ERVARINGEN
    Heden bekwam ik via de BLOG een contact met een vroeger colega PILOOT welk een zijner ervaringen weergeeft op zijn BLOG              " STONETOURS" van in het jaar 1985 met een vlucht naar de
    " ISLES of SCILLY"
    En nu aktief is in organisatie van REIZEN met het vliegtuig.

    21-10-2005 om 10:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!