Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    21-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRESTATIEVERGOEDINGEN DGLV
    Wat betrefd het voorstel voor de aanpassingen aan de PRESTATIEVERGOEDINGEN van het

    DGLV zoals dit werdt aangevangen  in SEPTEMBER 2007 met de Staatssecretaris voor mobiliteit
    stel ik vast dat de NON CAT AIRSPACE USERS weer in verspreide slagorde dit onderwerp

    benaderen op zulke wijze dat men zich weer gaat kunnen verschuilen achter de verschillende

    voorstellen

    Reeds vele jaren geleden had ik getracht om via COPERMIXAIR een groep te vormen welk
     
    voorstellen zou opmaken om  de noden van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    OPERATION ten opzichte van het toenmalig BLV nu DGLV genoemd  op te bouwen om
     
    zodoende een aanvaardbaar benadering van  de verschillende aktiviteiten in te dien

    Nu gaan verschillende ORGANISATIES enkel van uit hun noden de autoriteiten te benaderen met
     
    gevolg dat de goed georganiseerde CAT zijn wensen zal vervukt zien ten nadele van de NON

    CAT waarin DE SME, FTO,RF, en de LUCHTSPORTEN het slachtoffer zullen zijn, met het

    resultaat dat BELGIE zijn reeds beperkte LUCHTVAART INDUSTRIE volledig in de grond zal

    booren, want zonder gemotiveerde jongeren is de LUCHTVAART in BELGIE ten dode
     
    opgeschreven

     Gelukkig zijn er lidstaten in de 27 EU lidstaten wel landen welk het nut van de NON CAT

    AIRSPACE USERS begrijpen om zodoende in de toekomst de MONOPOLIE in de

    LUCHTVAART INDUSTRIE van de 21th EEUW  binnen te haalen

    21-04-2009 om 18:16 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    17-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 18 APRIL 2009
     -0700  FLAG
      0900   RAAC PILOOT VOOR EEN DAG
      10:00  BELAIR CAFETARIA
      1300   THUIS

    ZONDAG 19 APRIL 2009
      -07:00  FLAG
      -09:00  ANTWERP AIRPORT- BELAIR
      -11:00  RAAC
      -1300 VISIT ANTWERP CENTRAL CIR_TY

     MAANDAG 20 APRIL 2009
      09:00  bezoeki ZOO

     DINSDAG 21 APRIL 2009
      0900 bezoek ZOO

     WENSDAY 22 APRIL 2009
       -07:00  HQ EUROCONTROL
       -11:00   EU-DG-TREN
       -13:00   ANTWERP AIRPORT

      DONDERDAG 23 APRIL 2009
       -10:00 bezoek ZOO met SENIOREN

     
     for not yet confirmed vists pleas transmit your E-MAIL ASAP with
    -LOCATION
    -DATE
    -TIMING from ....till ...

    17-04-2009 om 11:20 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    16-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. EBGT
    Via een mijner bezoekers van mijn BLOG een zekere RUFO bracht mij via de link over

    GENT SINT DENIJS WESTREM vliegveld een aantal herinneringen naar boven van de periode dat
     
    ik in EBGT vloog.

      Ik heb daar veel gevlogen met de helicopter ALLOUETTE II voor de RIJKSWACHT in  

    DE GROENDREEF

    Tevens heb ik daar nog voor de firma SOTRAMAT nieuwe vliegtuigen afgeleverd en ook enkele
     
    vluchten op ZWEEFVLIEGTUIGEN gedaan

    Ben ook zeer aktief betrokken geweest in de strijd om EBGT te behouden en later om te trachten

    een nieuw vliegveld voor en in de nabijheid van GENT aan te leggen

     HTTP://WWW.AIRFIELD-GHENT.BE

    16-04-2009 om 20:37 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HISTORISCHE VRAGEN
    Een aantal E-MAILTJES gaan herhaalde malen weer over vragen over de LUCHTVAART

    GESCHIEDENIS , ik zou deze personen adviseren van eerst de website van BAHA te bezoeken en
    mischien van lid te worden van deze organisatie

    WWW.BAHA.BE

    16-04-2009 om 17:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.GENERAL AVIATION
    Gelieve wel nota te nemen dat de regels voorzien in ICAO ANNEXE 6 part II enkel toepaselijk zijn

    op INTERNATIONAL GENERAL AVIATION en niet noodzakelijk op NATIONAAL
     
    GENERAL AVIATION vluchten welk enkel kunnen onderworpen zijn aan de NATIONALE

    WETGEVING

    ANNEXE 1 van ICAO on PEL voorziet de vergunningen voor:

    AIRPLANE

    GLIDERS

    BALLOONS

    AIRSHIPS

    HELICOPTER

    but not for ULM, DPM,DELTA and GYROCOPTERS

    16-04-2009 om 16:30 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE ACCES in EUROPE ??
    A schort revieuw of my activity on EUROPEAN AIRSPACE DIVISION in the past!!

    Via IAOPA was I içntroduced in 1990 to the EUROCONTROL various activity on AIRSPACE:

    -AIRSPACE TEAM
    -AIRSPACE TASK FORCE
    -FUA
    -AIRSPACE SAFETY

    A first target was to study the present utulisation of the AIRSPACE in the then EUROCONTROL memberstates , this was already a very complex subject

    Then the way the IFR and VFR where operating in the AIRSPACE

    in EUROPE the ICAO -AIRSPACE CLASSES A,B,C,D,E,F, and G where used but many states where also having aditional requerements in this AIRSPACE CLASSES aditional to the ICAO requirements.

    At high level it was decided to have only twy type of AIRSPACE in EUROPE
    -MANAGED
    -UNMANAGED

    I was introducing the needs of the GA & AW IFR and VFR requirements, taking in acount the various activity as mentioned in the AVIATION ACTIVITY CLASSIFICATIONS diagram of IAOPA ( see WWW.IAOPA.ORG)

    From 1992 till 2002 I was the ONLY person involved with FLYING EXPERIENCE in VFR OPERATION in AIRPLANE,GLIDER and HELICOPTER in MILITARY and CIVILIAN operations, and having contacts with PILOTS and OWNERS of the 50 IAOPA memberstates and contacts with other AIRSPACE USERS active in CAT and also ULM/DPM,DELTA's,GYROCOPTERS,BALLOONS,AIRSHIP and PARACHUTISME.

     I tryed to obtain comprimeses for the operation of the CAT and the NON CAT AIRSPACE USERS

     In 2002 there where under my inpuls other persons active in VFR allowed to the team's

    However eacht of them where only having experience in their specifique  VFR ,activity be it as AIRPLANE,GLIDER,ULM,DPM, BALLOON or HELICOPTER PILOT, where to strongly introcucing their specifique needs without taking in consideration the activity of the other AIRSPACE USERS

    I was also keeping close contact with the MILITARY via the NATO who however in the beginning not involved in the AIRSPACE TEAM.

    The project extended from the proposed to use THREE ICAO AIRSPACE CLASSES in line with the ICAO SARPS

     In 2004 dit I leaf the IAOPA organisation and was requested to participate as INDIVIDUAL EU-LOBBYIST in my nickname MISTER GENERAL AVIATION

     After 2004 under the strong inpuls via NATIONAL ADMINISTRATION the project was put on a low profile in vieuw of the EU-SES for the 27 EU-MEMBERSTATES

    I ame stil in contact with some of the EXPERTS in EUROCONTROL and in the EC and EU-COUNCIL.

    Now is again the target to have a homogeen EU AIRSPACE DIVISION and CLASIFICATION used intial above FL245 ( EU) and later in LOWER AIRSPACE.
    Each of the 27 EU memberstates are mainly sticking to their own procedure, and a lot of AIRSPACE has been brought towar the ICAO 'C" AIRSPACE but the pusch  for a homogene aplication is presently on a low profile .

     Always avaible for aditional clarification on questions via :  SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    Only IATA,IFALPA,IATCA,AEA,IBAC,ECA  seems to be having consultation witch is orientated to the CAT (IFR) operation, the VFR operators organisation are on a low profile presently .

    16-04-2009 om 06:33 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    14-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CONTACTEN ATV
    Heden initieel folow up met ATV aangaande DAG-TV

     Het ware raadzaam dat de verschillende ORGANISATIES elk individueel hun aktiviteit toelichten

    aan de ATV-REDACTIE     ASAP



    14-04-2009 om 17:22 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.100 JAAR LUCHTVAART in het ANTWERPSE
    Ongeveer 9 maanden geleden werd ik benadert door een persoon van een PR firma welke in 2009

    een ganse manifestatie wenste te organiseren in ANTWERPEN rond DE 100 JAAR

    LUCHTVAART in ANTWERPEN

    Toen deze persoon zijn zeer grootse plannen naar voor bracht heb ik hem verwezen naar een aantal

    personen in het midden van de ANTWERPSE LUCHTHAVEN

    Gezien de grootse plannen en het budget waarover hij sprak en ook de sponsers die hij in gedachte

    had leek mijn zijn voorstel zeer onwaarschijnlijk gezien de korte voorbereidingstijd die hij hiervoor

    voorzag

     Heden heb ik vernomen dat na een aantal vergaderingen op de ANTWERPSE LUCHTHAVEN dit
    geheel in rook is opgegaan en dat de gespreken zijn afgesprongen

    Daarom heb ik nu op het FORUM een aantal manifestaties geplaatst  welk dit jaar door de
     
    verschillende organisaties in ANTWERPEN georganiseerd worden en welk ook zal trachten via mijn
    BLOG hier kenbaar te maken en mogelijk via ATV   DAGTV aandacht te laten besteden aan de

    individuele organisaties

    WWW.ATV.BE


      23 & 24 MEI 2009    STAMPE FLY IN                                                       WWW.STAMPE.BE

      29 SEPTEMBER 2009   WINGS for CHILDREN  28th Dag
      WWW.WINGSFORCHILDREN.EU

      09 MEI  2009    ASA EXPO
      WWW.ASA-BE.COM

      ANTWERP AIRPORT OPEN DAG nog te bepalen 
       WWW.ANTWERP-AIRPORT.BE   

                                                                  Nog verder aan te vullen ASAP

    14-04-2009 om 17:19 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    13-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.LUCHTVAART BENODIGHEDEN
    Herhaalde malen steld men vragen over het aankopen van LUCHTVAART BENODIGHEDEN.

     Wij zelf zijn geheel niet meer aktief in het ons vroegere:

     SDW GENERAL AVIATION - GROUNDSCOOL 

    en hebben geen luchtvaartbenodigheden meer te koop.

    Een persoon welk een SHOP onlangs oprichte in  BEERSE is:

    WWW.BLACKFALCONAVIATION.BE

    13-04-2009 om 18:58 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    11-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NOTIFICATION
    Due to PC problemes at home I only wil be abel to react to YOUR messages the next morning from

    the  FLAG office, ONLY  for VERY URGENT messages cal  00-32 (0)3-236 29 54

    11-04-2009 om 16:50 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HEDEN MORGEND
    De PC hier thuis gedraagt zich eigenaardig en is zeer TRAAG ???

    11-04-2009 om 05:27 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Recordpoging HUGO UVIJN
    Heden hat op het vliegveld ZOERSEL/OOSTMAL de recordpoging plaats door mijn collega
      
     HUGO UVIJN welk er in slaagde in 1 uur en 23 minten een vlucht uit te voeren met 23  

     verschillende modellen van MOTORVLIEGTUIGEN als viering van zijn 40 jaar ervaring als

     PILOOT het 25th toestel was de SV4B met het nummer V41 waarop hij 40 jaar geleden zijn  
     
      SOLO ttz zijn eerste vlucht alleen aan boord mocht uitvoeren  als piloot LT/AVN te 
     
    GOETSENHOVEN  (TIENEN ) door zijn  instructeur PEETERS  van de BELGISCHE

    LUCHTMACHT

    wij trachten  deze sedert 6 maand trachten terug te vinden  zonder succes !!!

      

     ZIE deze avond om 18;00 uur op ATV-NIEUWS

    en op VTM-NIEUWS om 1900 uur


    PROFICIAT HUGO

    De target was 15 verschillende modelen in 60 minuten

    NOOT:  Er is een PERSMAP beschikbaar die ik u kan toezenden per E-MAIL indien mij u uw E-mail bezorgt.

    11-04-2009 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    10-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PLANNING SDW
    ZATERDAG 11 APRIL 

    -O700 u  FLAG
    -0900  u  BELAIR ANTWERP AIRPORT
    -1100 u   VLIEGVELD ZOERSEL/OOSTMALLE  bijwonen recordpoging HUGO UVIJN
    -1700 u    THUIS

    ZONDAG 12 APRIL
    -0900 u ANTWERP AIRPORT BELAIR
    -1100 u THUIS
    -1200 u  BBQ

    MAANDAG 13 APRIL
    -0700 u FLAG
    -0900 u BELAIR ANTWERP AIRPORT
    -1300u THUIS

    DINSDAG 14 APRIL
    -Vergadering ATV - DAGTV

    WOENSDAG 15 APRIL
    -0700 u   EU-ARENA
    -1300u   FLAG

     Herhaal dat ik de bevestugde afspeaken zal aanwezig zijn en voor bijkomende afspraken is een E-MAILTJE noodzakelijk !!! en zal ik dit bevestigen naargelang mijn beschikbaarheid

    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    10-04-2009 om 17:59 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BRIEFING ZWEEFVLIEGEN te ANTWERP AIRPORT
    Was gisterenavond aanwezig bij de BRIEFING van de  VLAAMSE ZWEEFVLIEG ACADEMIE

    op ANTWERP AIRPORT in het lokaal van ASA met een 20 tal geintreseerde

    Een intresant iniatief van VZA.

     INFO@VZA-WEELDE.BE

    Er is nog een volgende briefing voorzien op  22 APRIL om 20:00 b

    Deelname is GRATIS

    WWW.VZA-WEELDE.BE

    09-04-2009 om 08:23 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    08-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.Information about RUSSIA
    In the past there wher many request concerning GA & AWO in RUSSIA

    for this I draw your attention to the IAOPA-BULLETIN  APRIL-JUNE 2009

     See the position report from:  LEONID KOSHELEV the very actif president of AOPA-RUSSIA


    See also:   WWW.IAOPA.ORG

    08-04-2009 om 17:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SUGESTION
    I sugest to request at HQ EUROCONTROL a copy of the latest edition of:

    EUROCONTROL, EBAA and IAOPA
    YEARBOOK 2009 ; The business of flying

    WWW.EUROCONTROL.INT
    WWW.NEWSDESKMEDIA.COM
    WWW.EBAA.ORG
    WWW.IAOPA.ORG

    Any PILOT or AIRCRAFT  OWNER   Should manfest their intrest in this ducument ASAP

    08-04-2009 om 16:03 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.HQ EUROCONTROL
    Circulated today 75 papercopy's of the " IAOPA BULLETIN of April-June 2009

    toward a number of intresting persons.

    see also:   WWW.IAOPA.ORG

    08-04-2009 om 15:55 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.POLITIEKE KEUZE
    een aantal E-MAILS reageren op mijn bericht van 31/03/2009 om 21:22 uur onder de titel:

    EU VERKIEZINGEN op 07 JUNI 2009

    Deze lijst is opgemaakt in functie van mijn contacten als EU-LOBBYIST voor de LUCHTVAART in functie van GENERAL AVIATION & AERIAL WORK OPERATIONS.

     Zoals ge kunt zien liggen mijn contacten verspreid over verschillende nationaliteiten en politieke groepen in het EUROPESE PARLIAMENT

    Tijdens de verkiezingen op EUROPEES vlak kunnen we enkel stemmen op een MEP van onze eigen nationaliteit.

    Tevens kunnen we maar stemmen op EENZELFDE politieke groep

    Voor mij heb ik het meeste respect voor twee zeer aktieve MEP.

    Nu tot 07 JUNI zal het in het EP zeer kalm zijn gezien de MEP nu tot deze datum vooral bezig zullen zijn met hun campagne om hun stemming voor te bereiden.

    Op gebied van LUCHTVAART zijn er nog enkele intresante onderwerpen welk in de COMMISIE en de COUNCIL kunnen afgewerkt worden.

    Mijn volgende aanwezigheid in het EP is voorzien op 01:02 en 03 SEPTEMBER met de nieuw samengestelde TRA ......???? steeds een zeer intresante ervaring

    07-04-2009 om 18:14 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.CAUTION -URGENT
    I like again to clarify thad  I do not more represent the GLOBAL IAOPA organisation at the since

    31th DECEMBER 2004   

    EU INSTITUTIONS  nor at EUROCONTROL and have not the facility to reply imidiatly daily to

    any request of a PILOT or OPERATOR; I sugest you contact ; WWW.IAOPA.ORG or your

    NATIONAL AOPA for any assistance on a FLIGHT PREPARATION in the EU-REGION

    I ame now only on my own active as a EU-REGISTERED LOBBYIST who try to follow up
     
    through individual contacts for the benefit of GENERAL AVIATION & AERIAL WORK

    OPERATIONS


    The location of my E-MAIL  SYLVAIN.D.W@GMAIL nor my  PHONE and FAX at

    INT-32-3-236 29 54 is permanently GUARDED

     SORRY for this , I do no more have the IAOPA network no more at my disposal ??

     I will try to be present when you are visting ANTWERP AIRPORT ( EBAW) out of personel

    intrest of your GLOBAL TRAVEL   project if you copy me on DATE and TIME of your ETA 

    and wil advice other GA & AWO at EBAW.

    IAOPA-EUR is intending te reorganise again a PERMANENT OFFICE in the BRUSSELS area
    ASAP

    07-04-2009 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    05-04-2009
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.WW II AVIATION TRAINING
    Bekwam twee zeer intresante trainings film van WW II

     ME 262

     P-51  MUSTANG

    Kan u deze E-MAILEN indien u mij uw e-mail toezend met de vermelding 

     WW II AVIATION TRAINING


    SYLVAIN.D.W@GMAIL.COM

    05-04-2009 om 20:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!