Inhoud blog
  • ATTENTION
  • FOLOW UP
  • TESTING
  • OPGELET
  • AGENDA SDW MEI 2011( FORCAST)
    Zoeken in blog

    Beoordeel dit blog
      Zeer goed
      Goed
      Voldoende
      Nog wat bijwerken
      Nog veel werk aan
     
    LUCHTVAART INFORMATIE
    BEROEP HOBBY SPORT
    12-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AIRSPACE INFRINGEMENT
    I sugest thad the NON CAT AIRSPACE USERS operating VFR take a close look to the EUROCONTROL document on the :

    EUROPEAN ACTION PLAN for AIRSPACE INFRINGEMENT RISK REDUCTION.
    edition 0.6

    This document is on the tabel for discution in many meetings at various level and subjects ??

    There is urgend need to introduce some information to the CHAIRPERSONS of this meeting since it is not possible to be present at ALL this meetings at the HQ EUROCONTROL , since MANY MISCONCEPTIONS are very strongly circulating in this population on the so called MANY INFRINGEMENTS  witch are not documented  and  not looking at the so MANY AIRSPACE USERS operating in VFR.

    12-06-2008 om 12:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NextGEN- and SESAR
    ICAO is inviting at the ICAO HQ MONTREAL CANADA from 8 to 10 September 2008 to be


    PART of THE GLOBAL AIRTRAFFIC MANAGEMENT SYSTEM !!

    INTIGRATION and HARMONISATION   via a FORUM and a EXPO as
     
    SPONSOR/EXHIBITOR/ATTENDEE

      WWW.ICAO.INT/INEXSES

    12-06-2008 om 11:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ELT
    Caution on the requirements introduced at ICAO level from  406 MHZ from 1 JULY 2008 , there is
     
    no mandatory requirement to retrofit ALL non CAT operated AIRCRAFT with this new version as

    promoted bij some persons who are involved in the SALE or INSTALATIONS of this new ELT


    NOTE:  Verify what does aply to your situation.  !!

    12-06-2008 om 11:42 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA- NPA
    EASA NPA No 2008-17 is avaible for reaction:

    17A  IPLEMENTING RULES for PILOT LICENSING
    17B
    17C  MEDICAL

    12-06-2008 om 11:38 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ECLIPSE 500
    Received a aditional briefing on 20080611 on obdervations concerning the ECLIPSE500 from some
     
    pilots who have flown this aircraft in the USA

    availe on request in paper version!!

    12-06-2008 om 11:35 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.DO27
    Via een college van het LT/AVN te EBBT bekwam ik een intresante foto van de eerste Belgische DO27 in 1961


     Een toestel waar ik voordien in de fabriek van DORNIER in MUCHEN-OBERPHAFENHOSE een aantal uren had gevlogen met de test piloot van het fabriek als piloot van de HEER ( Duitse landmacht)

    12-06-2008 om 11:32 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FUEL PRICE
    In function of the avaible FEUL PRICE via   WWW.IAOPA-EUR.ORG  dit I receive the latest FUEL PRICE report of the USA.

     Intrested in a copy contact me:    SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    12-06-2008 om 11:28 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. ELFAA
    A number of questions concern the LOW FARE AIRLINES their operation and activity.

    For this I like to draw your attention to:    WWW.ELFAA.COM

    from the EUROPEAN LOW FARES AIRLINE ASSOCIATION  located in BRUSSELS


    Their latest NEWSLETTER is corcerning the:

     -EU-ETS

    -SESAR Definition phase

    -AIRPORT SLOTS   the EC communication on the aplication of the REGULATION


     See also:     WWW.LOWCOSTAIRLINES.COM     on a similar subject but at GLOBAL LEVEL

    12-06-2008 om 11:24 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.AGORA
    Citizens' AGORA on CLIMATE CHANGE

    This is taking place in the EP on 12 & 13 JUNE 2008 and the EP asks for citizens' input on this subject, the AGORA debat is taking place with 500 civil society representatifs in vieuw to develop a complete and intensuve programme of parliamentarian work on the subject and contribute to future iniatives.

    This is the fist time thad I will not be presents at such a debate and hope thad other persons intrested in GENERAL AVIATION & AERIAL WORK or mainly the needs from ALL the NON CAT AIRSPACE USERS operating in VFR to promote in this very actif AGORA iniatifs !!!

    12-06-2008 om 10:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.BELEIDSVERKLARING door Etienne SCHOUPPE
    In de website van     HTTP://WWW.MOBILIT.FGOV.BE vindt men de ALGEMENE

    BELEIDSVERKLARING van de STAATSSECRETARIS voor MOBILITEIT

    Met de vermelding van de LUCHTVAART zoals voorzien in ICA0 (IBLO) , EU, EASA  en

    EUROCONTROL  voorschriften vanaf bldz 53

    12-06-2008 om 00:00 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    11-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.SESAR
    Today I had a long discution with some delegates of organisations representing VFR AIRSPACE USERS:

    Ther are very strong differences in how to proceed in the SESAR project!!

    1e principe:  WHE SCHOULD NOT PARTICIPATE in vieuw to be abel in a later stadium do a strong oposition in vieuw thad whe where not aware or consulted ??

    2e principe   WHE SHOULD BE STRONGLY PRESENT in the SESAR project in vieuw to introduce the requirements for the operations of the VFR AIRSPACE USERS ??

    QUESTION:  What is YOUR OPINION ???

    Witch I will threat as confidential information

    Pleas transmit to ;   SYLVAIN_D_W@YAHOO.FR

    11-06-2008 om 22:02 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.FLIGHT OBJECTS WORKSHOP
    The presentation of the  ;  FLIGHT OBJECTS WORKSHOP  are now avaible at:

    HTTP://WWW.EUROCONTROL.INT/EATM/PUBLIC/EVENT/

    11-06-2008 om 21:49 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    09-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.EASA- NPA

     Connect to;


     WWW.EASA.EU.INT

    09-06-2008 om 21:08 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen. SSR mode 'S'
    Some clarifications on the variuos questions are in preparation for the VFR operations and I will suply them here ASAP !!

    09-06-2008 om 10:31 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (2 Stemmen)
    >> Reageer (1)
    08-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.MIJN ERVARING
    Er bestaan nog andere NAVIGATIE METHODEN zoals ASTRONAVIGATIE die vroeger werdt gebruikt maar waarvan in de principes nooit heb bestudeerd.

     Ik benvooral aktief geweest in de BASISOPLEIDING van PILOTEN en de door mij gebruikte NAVIGATIE was  de ZICHTNAVIGATIE met KAART en KOMPAS  en gebruik maken van wij  TIME, HEADING ,SPEED

     De navigatievlucht wordt vorbereid met de NAVIGATIEKAART en het bereken van de KOERS en de GRONDSNELHEID en de TIJD in functie van de AFSTAND hiervoor maken we gebruik van een circulaire rekenschijf welk we vroeger een computer noemde.

    Zie bij ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN deel 3 de cursus NAVIGATIE


    Later heb ik ook op beperkte schaal  INSTRUMENTVLIEGEN en RADIONAVIGATIE gedaan maar mijn grootste ervaring in MILITAIR en BURGER omgeving was ZICHTNAVIGATIE voor VFR vliegende PILOTEN met EENMOTORIGE LICHTE VLIEGTUIGEN, ZWEEFVLIEGERS en HELICOPTERS

    08-06-2008 om 20:41 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 5/5 - (1 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN deel 3
    Wat betrefdt zich verplaatsen met een vliegtuig van A naar B bestaan er twee duidelijk verschilenden methoden van vliegen namelijk:

     VFR  op zicht vliegen gebruik makende van een NAVIEGATIE KAART , KOMPAS en een berekende vlucht op zicht zonder hulpmiddelen buiten het vliegtuig.

     Dit was de initiele manier om zicht te verplaatsen.

     IFR is vliegen op INSTRUMENTEN en men verplaatst zich door gebruik te maken van RADIONAVIGATIE zijnde ELECTRONISCHE bakens op de grond welk initeel  NDB waren en later VOR en DME en dus zonder dat men visueel op een kaart zijn plaats ken bepalen.

    Heden doet de SATELIETNAVIGATIE met gebruik van de GPS ( USA)en in de toekomst ook GALILEO( EU) zijn intrede met het gevolg dat men in rechte lijn ( theoretisch) zig kan verplaatsen zonder gebruik te maken van de vroeger vermelde bakens op de grond.


    Bij het gebruik van de bakens volgt men wat men noemt LUCHTWEGEN zijnde een bepaald luchtruim die men kan vergelijken met een buis van een baken naar een ander baken en vermeld op de RADIONAVOGATIE KAARTEN welk men gebruikt in IFR.

    Dit is een zeer vereenvoudigde uitleg over de manier van zich te verplaatsen in de lucht in functie van enkele gestelde vragen

    zie:     WWW.LOCALNETNET.BE

    08-06-2008 om 20:26 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.PRATICAL EXPERIENCE SSR mode "S" in VFR !!
    Acording the present regulation in the dutch AIP is it mandatory to file in your ATC FLIGHT PLAN the presence of a SSR MODE "S"

    The utulisation of of SSR mode A/C is no more allowed.

    However if you fly below 1200 ft MSL no SSR mode "S" is required.

    Some PILOTS flying in to some DUTCH " GREEN AIRFIELDS" report thad there is no need to have a SSR mode "S" for flying in the DUTCH AIRSPACE.

     I ame no waiting some clarifications !!!

    08-06-2008 om 17:48 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN deel 2
    ik heb nu begrepen dat deze vragen voortkomen uit een titel welk is verschenen de " DE ZONDAG" van 08 JUNI 2008  editie ANTWERPEN in het deel MAGAZINE

    Wat betreft dit artikel is het juist dat heden in EUROPA (en ook andere delen van de wereldvbol) de vliegtuigen nog steeds verplicht zijn om over bepaalde punten te vliegen opgebied van navigatie, zodat zij niet rechtstreeks in een rechte lijn vliegen van hun plaats van vertrek naar hun bestemming.

    Persoonlijk ben ik in de LUCHTVAART aktief sedert 1954 en sedert 1980 ben ik aktief als LOBBYIST voor GENERAL AVIATION  ( en AERIAL WORK) zoals bepaald door ICAO betrokken bij EUROCONTROL en de EU INTELLINGEN in de problemen van de INTERNATIONALE LUCHTVAART ontwikkeling in EUROPA.

    Het artikel van SEBASTIAAN BELAUX is zeer goed en ook de tussenkomsten van bepaalde MEP's.......... MAAR ???

    LUCHTVAART is een INTERNATIONAAL gebeuren maar elk land(192) zijn SOUVEREINE STATEN welk elk verantwoordelijk zijn voor het LUCHTVERKEER in hun eigen NATIONAAL LUCHTRUIM.
    Elke staat is verantwoordelijk voor de BEVEILIGING ( SECURITY) in zijn eigen LUCHTRUIM en heeft daarvoor zijn eigen MILITAIRE STRIJDKRACHTEN welk ter LAND,ZEE en LUCHT hun verandwoordelijkheid hebben.

    Gevolg bestaat wat de EU betreft uit 27 individuele luchtruimen en indien men de ICAO-EUR region beschouwd 54 blokken luchtruim??

    Wat de EU betreft de EU met zijn 27 lidstaten zijn er daarom een 50 tal verschillende ATC organisaties welk elk bevoegd zijn in hun deel van hun luchtruim.
    Reeds in de jaren 60 werdt er een poging gemaakt dat te vereenvoudigen door het oprichten van EUROCONTROL UAC voor het hogere luchtruim boven FL250 ( een 8000 meter)zie WWW.EUROCONTROL.INT

    Ga hier later verder over uitweiden: !!!

    08-06-2008 om 17:40 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.ZIGZAG VLIEGENDE VLIEGTUIGEN
    Heden kreeg ik enkele e-mailtjes met de vraag waarom vliegtuigen ZIGZAGEND VLIEGEN ??

    Volgens mij vliegen vliegtuigen meestal horizontaal in rechte lijn behalve bij het uitvoeren van kunstvluchten met lichte daarvoor speciaaal gebouwde vliegtuigen !!

     Gelieve uw vragen ter verduidelijken A.U.B ??

    08-06-2008 om 09:07 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)
    07-06-2008
    Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.NEDERLANDSE benadering der LUCHTVAART
    Hiervoor verwijzen wij naar de zeer intresante NIEUWSBRIEF van  PNL:

     HTTP://PNL.NL

    07-06-2008 om 11:17 geschreven door SDW  

    0 1 2 3 4 5 - Gemiddelde waardering: 0/5 - (0 Stemmen)
    >> Reageer (0)


    Archief per week
  • 09/05-15/05 2011
  • 25/04-01/05 2011
  • 14/03-20/03 2011
  • 07/03-13/03 2011
  • 28/02-06/03 2011
  • 21/02-27/02 2011
  • 14/02-20/02 2011
  • 07/02-13/02 2011
  • 31/01-06/02 2011
  • 24/01-30/01 2011
  • 17/01-23/01 2011
  • 10/01-16/01 2011
  • 03/01-09/01 2011
  • 26/12-01/01 2012
  • 20/12-26/12 2010
  • 13/12-19/12 2010
  • 06/12-12/12 2010
  • 29/11-05/12 2010
  • 22/11-28/11 2010
  • 15/11-21/11 2010
  • 08/11-14/11 2010
  • 01/11-07/11 2010
  • 25/10-31/10 2010
  • 18/10-24/10 2010
  • 11/10-17/10 2010
  • 04/10-10/10 2010
  • 27/09-03/10 2010
  • 20/09-26/09 2010
  • 13/09-19/09 2010
  • 06/09-12/09 2010
  • 30/08-05/09 2010
  • 23/08-29/08 2010
  • 16/08-22/08 2010
  • 09/08-15/08 2010
  • 02/08-08/08 2010
  • 26/07-01/08 2010
  • 19/07-25/07 2010
  • 12/07-18/07 2010
  • 05/07-11/07 2010
  • 28/06-04/07 2010
  • 21/06-27/06 2010
  • 14/06-20/06 2010
  • 07/06-13/06 2010
  • 31/05-06/06 2010
  • 24/05-30/05 2010
  • 17/05-23/05 2010
  • 10/05-16/05 2010
  • 03/05-09/05 2010
  • 26/04-02/05 2010
  • 19/04-25/04 2010
  • 12/04-18/04 2010
  • 05/04-11/04 2010
  • 29/03-04/04 2010
  • 22/03-28/03 2010
  • 15/03-21/03 2010
  • 08/03-14/03 2010
  • 01/03-07/03 2010
  • 22/02-28/02 2010
  • 15/02-21/02 2010
  • 08/02-14/02 2010
  • 01/02-07/02 2010
  • 25/01-31/01 2010
  • 18/01-24/01 2010
  • 11/01-17/01 2010
  • 04/01-10/01 2010
  • 28/12-03/01 2016
  • 21/12-27/12 2009
  • 14/12-20/12 2009
  • 07/12-13/12 2009
  • 30/11-06/12 2009
  • 23/11-29/11 2009
  • 16/11-22/11 2009
  • 09/11-15/11 2009
  • 02/11-08/11 2009
  • 26/10-01/11 2009
  • 19/10-25/10 2009
  • 12/10-18/10 2009
  • 05/10-11/10 2009
  • 28/09-04/10 2009
  • 21/09-27/09 2009
  • 14/09-20/09 2009
  • 07/09-13/09 2009
  • 31/08-06/09 2009
  • 24/08-30/08 2009
  • 17/08-23/08 2009
  • 10/08-16/08 2009
  • 03/08-09/08 2009
  • 27/07-02/08 2009
  • 20/07-26/07 2009
  • 13/07-19/07 2009
  • 06/07-12/07 2009
  • 29/06-05/07 2009
  • 22/06-28/06 2009
  • 15/06-21/06 2009
  • 08/06-14/06 2009
  • 01/06-07/06 2009
  • 25/05-31/05 2009
  • 18/05-24/05 2009
  • 11/05-17/05 2009
  • 04/05-10/05 2009
  • 27/04-03/05 2009
  • 20/04-26/04 2009
  • 13/04-19/04 2009
  • 06/04-12/04 2009
  • 30/03-05/04 2009
  • 23/03-29/03 2009
  • 16/03-22/03 2009
  • 09/03-15/03 2009
  • 02/03-08/03 2009
  • 23/02-01/03 2009
  • 16/02-22/02 2009
  • 09/02-15/02 2009
  • 02/02-08/02 2009
  • 26/01-01/02 2009
  • 19/01-25/01 2009
  • 12/01-18/01 2009
  • 05/01-11/01 2009
  • 29/12-04/01 2009
  • 22/12-28/12 2008
  • 15/12-21/12 2008
  • 08/12-14/12 2008
  • 01/12-07/12 2008
  • 24/11-30/11 2008
  • 17/11-23/11 2008
  • 10/11-16/11 2008
  • 03/11-09/11 2008
  • 27/10-02/11 2008
  • 20/10-26/10 2008
  • 13/10-19/10 2008
  • 06/10-12/10 2008
  • 29/09-05/10 2008
  • 22/09-28/09 2008
  • 15/09-21/09 2008
  • 08/09-14/09 2008
  • 01/09-07/09 2008
  • 25/08-31/08 2008
  • 18/08-24/08 2008
  • 11/08-17/08 2008
  • 04/08-10/08 2008
  • 28/07-03/08 2008
  • 21/07-27/07 2008
  • 14/07-20/07 2008
  • 07/07-13/07 2008
  • 30/06-06/07 2008
  • 23/06-29/06 2008
  • 16/06-22/06 2008
  • 09/06-15/06 2008
  • 02/06-08/06 2008
  • 26/05-01/06 2008
  • 19/05-25/05 2008
  • 12/05-18/05 2008
  • 05/05-11/05 2008
  • 28/04-04/05 2008
  • 21/04-27/04 2008
  • 14/04-20/04 2008
  • 07/04-13/04 2008
  • 31/03-06/04 2008
  • 24/03-30/03 2008
  • 17/03-23/03 2008
  • 10/03-16/03 2008
  • 03/03-09/03 2008
  • 25/02-02/03 2008
  • 18/02-24/02 2008
  • 11/02-17/02 2008
  • 04/02-10/02 2008
  • 28/01-03/02 2008
  • 21/01-27/01 2008
  • 14/01-20/01 2008
  • 07/01-13/01 2008
  • 31/12-06/01 2008
  • 24/12-30/12 2007
  • 17/12-23/12 2007
  • 10/12-16/12 2007
  • 03/12-09/12 2007
  • 26/11-02/12 2007
  • 19/11-25/11 2007
  • 12/11-18/11 2007
  • 05/11-11/11 2007
  • 29/10-04/11 2007
  • 22/10-28/10 2007
  • 15/10-21/10 2007
  • 08/10-14/10 2007
  • 01/10-07/10 2007
  • 24/09-30/09 2007
  • 17/09-23/09 2007
  • 10/09-16/09 2007
  • 03/09-09/09 2007
  • 27/08-02/09 2007
  • 20/08-26/08 2007
  • 13/08-19/08 2007
  • 06/08-12/08 2007
  • 23/07-29/07 2007
  • 16/07-22/07 2007
  • 09/07-15/07 2007
  • 02/07-08/07 2007
  • 25/06-01/07 2007
  • 18/06-24/06 2007
  • 11/06-17/06 2007
  • 04/06-10/06 2007
  • 28/05-03/06 2007
  • 21/05-27/05 2007
  • 14/05-20/05 2007
  • 07/05-13/05 2007
  • 30/04-06/05 2007
  • 23/04-29/04 2007
  • 16/04-22/04 2007
  • 09/04-15/04 2007
  • 02/04-08/04 2007
  • 26/03-01/04 2007
  • 19/03-25/03 2007
  • 12/03-18/03 2007
  • 05/03-11/03 2007
  • 26/02-04/03 2007
  • 19/02-25/02 2007
  • 12/02-18/02 2007
  • 05/02-11/02 2007
  • 29/01-04/02 2007
  • 22/01-28/01 2007
  • 15/01-21/01 2007
  • 08/01-14/01 2007
  • 01/01-07/01 2007
  • 25/12-31/12 2006
  • 18/12-24/12 2006
  • 11/12-17/12 2006
  • 04/12-10/12 2006
  • 27/11-03/12 2006
  • 20/11-26/11 2006
  • 13/11-19/11 2006
  • 06/11-12/11 2006
  • 30/10-05/11 2006
  • 23/10-29/10 2006
  • 16/10-22/10 2006
  • 09/10-15/10 2006
  • 02/10-08/10 2006
  • 25/09-01/10 2006
  • 18/09-24/09 2006
  • 11/09-17/09 2006
  • 04/09-10/09 2006
  • 28/08-03/09 2006
  • 21/08-27/08 2006
  • 14/08-20/08 2006
  • 07/08-13/08 2006
  • 31/07-06/08 2006
  • 24/07-30/07 2006
  • 17/07-23/07 2006
  • 10/07-16/07 2006
  • 03/07-09/07 2006
  • 26/06-02/07 2006
  • 19/06-25/06 2006
  • 12/06-18/06 2006
  • 05/06-11/06 2006
  • 29/05-04/06 2006
  • 22/05-28/05 2006
  • 15/05-21/05 2006
  • 08/05-14/05 2006
  • 01/05-07/05 2006
  • 24/04-30/04 2006
  • 17/04-23/04 2006
  • 10/04-16/04 2006
  • 03/04-09/04 2006
  • 27/03-02/04 2006
  • 20/03-26/03 2006
  • 13/03-19/03 2006
  • 06/03-12/03 2006
  • 27/02-05/03 2006
  • 20/02-26/02 2006
  • 13/02-19/02 2006
  • 06/02-12/02 2006
  • 30/01-05/02 2006
  • 23/01-29/01 2006
  • 16/01-22/01 2006
  • 09/01-15/01 2006
  • 02/01-08/01 2006
  • 26/12-01/01 2006
  • 19/12-25/12 2005
  • 12/12-18/12 2005
  • 05/12-11/12 2005
  • 28/11-04/12 2005
  • 21/11-27/11 2005
  • 14/11-20/11 2005
  • 07/11-13/11 2005
  • 31/10-06/11 2005
  • 24/10-30/10 2005
  • 17/10-23/10 2005
  • 10/10-16/10 2005
  • 03/10-09/10 2005
  • 26/09-02/10 2005
  • 19/09-25/09 2005
  • 12/09-18/09 2005
  • 05/09-11/09 2005
  • 29/08-04/09 2005
  • 22/08-28/08 2005
  • 15/08-21/08 2005
  • 08/08-14/08 2005
  • 01/08-07/08 2005
  • 25/07-31/07 2005
  • 18/07-24/07 2005
  • 11/07-17/07 2005
  • 04/07-10/07 2005
  • 27/06-03/07 2005
  • 20/06-26/06 2005
  • 13/06-19/06 2005
  • 06/06-12/06 2005
  • 30/05-05/06 2005
  • 23/05-29/05 2005
  • 16/05-22/05 2005
  • 09/05-15/05 2005
  • 02/05-08/05 2005
  • 25/04-01/05 2005

    E-mail mij

    Druk op onderstaande knop om mij te e-mailen.


    Gastenboek

    Druk op onderstaande knop om een berichtje achter te laten in mijn gastenboek


    Blog als favoriet !

    Laatste commentaren
  • MRS (SYLVAIN)
        op ERELEDEN VLRI
  • efaga (ababdd)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • dafwefa (abab)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op FLY IN en OPEN DAY te ZOERSEL
  • lilil (lil)
        op 25th OLD TIMER FLY in SCHAFFEN
  • Een interessant adres?


    Blog tegen de regels? Meld het ons!
    Gratis blog op http://blog.seniorennet.be - SeniorenNet Blogs, eenvoudig, gratis en snel jouw eigen blog!